Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

selectie 25/26

Gestart door Arno A, februari 21, 2025, 10:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Zuid1991 op maart 06, 2025, 16:06:36
Was het niet zo dat ze vorig seizoen formeel vergeten waren om zijn contract op te zeggen zodat hij automatisch nog een jaarcontract kreeg voor dit seizoen?
Dan is het nu logisch dat hij weg moet.
Wat is dit voor amateurisme.  :_schater

mark1989

Citaat van: diekhuzen op maart 07, 2025, 08:29:48
Vreemd verhaal, Cambuur is op de goede weg maar de komende 2 jaar moeten we er rekening mee houden dat we geen leuk voetbal krijgen te zien in thuiswedstrijden? Over twee jaar staat er wellicht een heel ander team en hedendaags voetbal is meer orde van de dag. 
Dat er weinig automatismen zijn is geen negatief beeld, maar gewoon een feit ?n de oorzaak dat we vooral op de counter, met meer ruimtes, goed spelen.
Jij geeft aan dat we ergens rond 8e of 9e moeten staan? Wij hebben op Volendam en Excelsior na, misschien wel de breedste selectie. Kijk wat wij op de bank hebben. We hebben nu een spits en geen tijd voor excuus en we moeten nu volop voor promotie gaan.

Ik bedoel dat jij geen leuke wedstrijden krijgt te zien. De meeste mensen wel. Het is namelijk maar wat je verwacht. Ik denk dat jouw verwachtingen steeds te hoog zijn, waardoor het steeds niet goed genoeg is. Kijkend naar alle omstandigheden doet Csmbuur het bovenverwachting goed. En speelt naar zijn mogelijkheden. Er wordt voor 100% gestreden ook al zien sommige dat hier niet. En kijkend naar het niveau van de spelers spelen ze best goed bij vlagen. Meer zit er gewoon even niet in. Maar ik zie zeker een stijgende lijn. Aan de breedste selectie heb je niks als je te weinig scorend vermogen hebt en geen goede spits die fit is. En Cambuur speelt al het hele seizoen zonder fitte spits. Ook nu zijn de spitsen nog steeds niet 100% fit dus dat is wel cruciaal en moet je meenemen in wat je kan verwachten. Ik vind het knap hoe Cambuur het doet ondanks alles wat er is gebeurd. Dus eigenlijk verdiend het een heel groot compliment met waar we staan.
En ja volop voor promotie gaan. Alsof de spelers daar niet voor willen gaan. Het is verstandig van Henk om de verwachtingen en de druk te temperen. Zo maak je meer kans. Henk begrijpt dat, sommige hier niet.

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op maart 07, 2025, 21:26:04
Ik bedoel dat jij geen leuke wedstrijden krijgt te zien. De meeste mensen wel. Het is namelijk maar wat je verwacht. Ik denk dat jouw verwachtingen steeds te hoog zijn, waardoor het steeds niet goed genoeg is. Kijkend naar alle omstandigheden doet Csmbuur het bovenverwachting goed. En speelt naar zijn mogelijkheden. Er wordt voor 100% gestreden ook al zien sommige dat hier niet. En kijkend naar het niveau van de spelers spelen ze best goed bij vlagen. Meer zit er gewoon even niet in. Maar ik zie zeker een stijgende lijn. Aan de breedste selectie heb je niks als je te weinig scorend vermogen hebt en geen goede spits die fit is. En Cambuur speelt al het hele seizoen zonder fitte spits. Ook nu zijn de spitsen nog steeds niet 100% fit dus dat is wel cruciaal en moet je meenemen in wat je kan verwachten. Ik vind het knap hoe Cambuur het doet ondanks alles wat er is gebeurd. Dus eigenlijk verdiend het een heel groot compliment met waar we staan.
En ja volop voor promotie gaan. Alsof de spelers daar niet voor willen gaan. Het is verstandig van Henk om de verwachtingen en de druk te temperen. Zo maak je meer kans. Henk begrijpt dat, sommige hier niet.

Dat mag jij denken. Juist met een brede selectie kun je het ver schoppen en is allesbepalend voor promotie, omdat een competitie uit 38 wedstijden bestaat. En het is nu wel klaar met dat we geen spits hadden, niet fit of wat dan ook. We kunnen nu elke week een centrumspits opstellen en geen excuses.  Ik denk dat Henk vooral de verachtingen tempert om de spelers niet onder druk te willen zetten.

Arno A

Stel je mag van de huidige selectie ( maximaal) ZES spelers opnoemen die van jou volgende seizoen een basisplaats moeten krijgen. Wie zijn dat dan? Ik noem zelf de volgende ; Jansen/Nieling/Galvez/ Kooistra/Souren en  Diemers.

SCC

Jansen, Nieling, Souren, Diemers, Nartey en Pauwels.
Daarnaast hoop ik, na een jaar acclimatiseren, op Casas. Al is dat vooralsnog ijdele hoop.

Specuveter

Jansen
Nieling
Galvez
Souren
Diemers
Pauwels

rody rules

Citaat van: Arno A op maart 18, 2025, 12:43:56
Stel je mag van de huidige selectie ( maximaal) ZES spelers opnoemen die van jou volgende seizoen een basisplaats moeten krijgen. Wie zijn dat dan? Ik noem zelf de volgende ; Jansen/Nieling/Galvez/ Kooistra/Souren en  Diemers.

Kooistra?  :_schater Op basis waarvan? Of ben je zelf Wiebe Kooistra misschien?  :devil

Oebieman

Citaat van: Arno A op maart 18, 2025, 12:43:56
Stel je mag van de huidige selectie ( maximaal) ZES spelers opnoemen die van jou volgende seizoen een basisplaats moeten krijgen. Wie zijn dat dan? Ik noem zelf de volgende ; Jansen/Nieling/Galvez/ Kooistra/Souren en  Diemers.

Jansen
Caschili (als die ooit fit word) (anders Galvez, maar gehuurd dus liever 1 op contract)
Nieling
Souren
Diemers
Pauwels

Lowieke

Pauwels begrijp ik echt niet, wat heeft die tot nu toe gepresteerd?
Jassen, Nieling, Diemers, Souren, Balk en Galvez.

papier

Citaat van: Lowieke op maart 18, 2025, 20:42:31
Pauwels begrijp ik echt niet, wat heeft die tot nu toe gepresteerd?
Jassen, Nieling, Diemers, Souren, Balk en Galvez.

Lol

denistel

ere divisie of 1e div hangt veel van af welke 6 je neemt voor de eredivisie
blijven er weinig over volgens mij.

YellowBlue

Citaat van: Lowieke op maart 18, 2025, 20:42:31
Pauwels begrijp ik echt niet, wat heeft die tot nu toe gepresteerd?  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Jassen, Nieling, Diemers, Souren, Balk en Galvez.

Gasgeve

Citaat van: Lowieke op maart 18, 2025, 20:42:31
Pauwels begrijp ik echt niet, wat heeft die tot nu toe gepresteerd?
Jassen, Nieling, Diemers, Souren, Balk en Galvez.
Je volgt Cambuur wel?

De Gast

Nou ja ik snap Lowieke wel. Pauwels was een tijdje blikvanger maar als je hem dit jaar ziet worstelen dan heb je er voornamelijk medelijden mee. De club hoopt nu op een Issa Kallon effect maar dat moet allemaal nog maar.

SCC

Verbaas mij erover dat de potentie van Nartey niet op waarde wordt geschat (of ik overschat hem, dat moet blijken).

Maar eigen jeugd, Leeuwarder, 20 jaar, fysiek goede voorwaarden, nog volop rek....