Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

selectie 25/26

Gestart door Arno A, februari 21, 2025, 10:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: sunderland op maart 06, 2025, 15:19:06
ik vond het juist vreemd dat deze assistenten naast Henk werden gezet. Je hebt ook kunnen zien dat dat niet werkte en dan vooral tactisch
Was het niet zo dat ze vorig seizoen formeel vergeten waren om zijn contract op te zeggen zodat hij automatisch nog een jaarcontract kreeg voor dit seizoen?
Dan is het nu logisch dat hij weg moet.

richard

Citaat van: Zuid1991 op maart 06, 2025, 16:06:36
Was het niet zo dat ze vorig seizoen formeel vergeten waren om zijn contract op te zeggen zodat hij automatisch nog een jaarcontract kreeg voor dit seizoen?
Dan is het nu logisch dat hij weg moet.

Klopt.

PePe

Dennis van der Ree komt niet meld Andor Faber op X

sk13

Ivar van dinteren denk ik. Komt vrij, jonge trainer. Nu trainer jong utreg. Gaat einde seizoen fut

De Gast

Citaat van: PePe op maart 06, 2025, 17:25:05
Dennis van der Ree komt niet meld Andor Faber op X

Moeten we daar rouwig om zijn. Sandor is wel enthousiast maar die jongen heeft toch geen uitstraling van een hoofdtrainer.

Benniepos


Galdiano

Citaat van: De Gast op maart 06, 2025, 17:34:42
Moeten we daar rouwig om zijn. Sandor is wel enthousiast maar die jongen heeft toch geen uitstraling van een hoofdtrainer.

Hij hoeft ook geen hoofdtrainer te worden. Wel een sterke assistent als je het mij vraagt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op maart 06, 2025, 12:08:21
SC Cambuur neemt afscheid van assistent-trainer Jeroen Burghout

Wel vaak positieve verhalen over hem bij de SportCast. Regelde veel (leuke) dingen enzo? Reinsma hoor je nooit wat over.

Maar goed, het draait ook om voetbal knowhow natuurlijk. Dat zullen ze wel goed besproken hebben.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 06, 2025, 19:48:02
Wel vaak positieve verhalen over hem bij de SportCast. Regelde veel (leuke) dingen enzo? Reinsma hoor je nooit wat over.

Maar goed, het draait ook om voetbal knowhow natuurlijk. Dat zullen ze wel goed besproken hebben.

Leuke dingen regelen, hoor dat nou vaker maar daar wordt een trainer toch niet op beoordeeld? Die leuke dingen regelen is wat mij betreft meer iets voor een teammanager.

PePe

Citaat van: michello op maart 06, 2025, 20:16:27
Leuke dingen regelen, hoor dat nou vaker maar daar wordt een trainer toch niet op beoordeeld? Die leuke dingen regelen is wat mij betreft meer iets voor een teammanager.

Eventmanager.

mark1989

Thieme Klompe is een goede assistent. Die is vrij.
Ligt gevoelig, maar wel iemand met voetbal know how.

Ik zou het liefste sandor van der Heide zien, maar die wil niet denk ik.

mark1989

Citaat van: diekhuzen op februari 26, 2025, 08:37:59
Ik heb zo'n twee jaar, op enkele uitzondering na, geen leuke thuiswedstrijd gezien. Vorig seizoen hadden we met Drikus en Smit voor KKD aardige spitsen en toen kwam het er ook niet echt uit.
De positie waar we nu staan is niet echt bijzonder en dat is inherent een zwakkere competitie, omdat vanaf Volendam een aantal teams elkaar nauwelijks ontlopen.
Nogmaals een beetje vermaak in vooral thuiswedstrijden is blijkbaar te veel gevraagd? Er wordt dagelijks getraind en ik zie veel te weinig automatismen en stroperig voetbal. 

Je hebt het over voetbalvisie en Cambuur staat voor aanvallend voetbal of "mouwen omhoog" en dat zie ik nauwelijks meer.

Hou er rekening mee dat je de komende twee jaar dan ook geen leuke thuiswedstrijden gaat zien. Dat komt omdat je verwachtingen veel te hoog zijn. En de mouwen worden echt wel opgestroopt. Als je goed kijkt zie je dat er keihard gewerkt wordt. En dat is de reden dat we staan waar we nu staan. We spelen eigenlijk al het hele seizoen zonder fitte spits. Logisch zou dan zijn dat we ergens rond de 8e , 9e plek zouden staan. Maar door slimme keuzes en omdat het team hard werkt staan we veel hoger. Op dit moment zijn we niet beter en net niet goed genoeg om wedstrijden zo te domineren dat we makkelijk winnen. Maar ik zie wel vooruitgang in het spel. We spelen nu veel makkelijker dan in het begin. Er zit meer lijn en dynamiek in. En een aantal spelers zijn echt beter geworden. Zoals Souren. Nartey wordt ook steeds beter vind ik. En kijk naar Balk. Die begint nu ook echt te scoren. En op te vallen.  Dus progressie volop.
Dus het hele negatieve beeld dat er niks aan is en geen automatismen zijn klopt niet. Bij vlagen zie je best mooie dingen. Maar het kan zeker nog veel beter.

Cambuur is op de goede weg. Henk heeft het op de rit. En we staan er nog steeds goed voor. We maken kans op directe promotie. En anders spelen we nacompetitie. Ook dan zijn we niet kansloos.

denistel

Citaat van: mark1989 op maart 06, 2025, 22:56:51
Hou er rekening mee dat je de komende twee jaar dan ook geen leuke thuiswedstrijden gaat zien. Dat komt omdat je verwachtingen veel te hoog zijn. En de mouwen worden echt wel opgestroopt. Als je goed kijkt zie je dat er keihard gewerkt wordt. En dat is de reden dat we staan waar we nu staan. We spelen eigenlijk al het hele seizoen zonder fitte spits. Logisch zou dan zijn dat we ergens rond de 8e , 9e plek zouden staan. Maar door slimme keuzes en omdat het team hard werkt staan we veel hoger. Op dit moment zijn we niet beter en net niet goed genoeg om wedstrijden zo te domineren dat we makkelijk winnen. Maar ik zie wel vooruitgang in het spel. We spelen nu veel makkelijker dan in het begin. Er zit meer lijn en dynamiek in. En een aantal spelers zijn echt beter geworden. Zoals Souren. Nartey wordt ook steeds beter vind ik. En kijk naar Balk. Die begint nu ook echt te scoren. En op te vallen.  Dus progressie volop.
Dus het hele negatieve beeld dat er niks aan is en geen automatismen zijn klopt niet. Bij vlagen zie je best mooie dingen. Maar het kan zeker nog veel beter.

Cambuur is op de goede weg. Henk heeft het op de rit. En we staan er nog steeds goed voor. We maken kans op directe promotie. En anders spelen we nacompetitie. Ook dan zijn we niet kansloos.

sommige spelers zijn beter geworden en sommigen slechter, werklust ligt het ook niet aan
wat ik mis is eens een wedstrijd 15 min vol gas geven de boel afjagen en de tegenstander
laten merken dat er niks te halen valt.dat kan geen 90 min lang maar nu is het eerst steeds
rond spelen en kijken hoe de tegenstander staat dan ist 1e kwartier alweer voor bij,

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op maart 06, 2025, 22:44:29
Thieme Klompe is een goede assistent. Die is vrij.
Ligt gevoelig, maar wel iemand met voetbal know how.

Ik zou het liefste sandor van der Heide zien, maar die wil niet denk ik.
nooit doen.

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op maart 06, 2025, 22:56:51
Hou er rekening mee dat je de komende twee jaar dan ook geen leuke thuiswedstrijden gaat zien. Dat komt omdat je verwachtingen veel te hoog zijn. En de mouwen worden echt wel opgestroopt. Als je goed kijkt zie je dat er keihard gewerkt wordt. En dat is de reden dat we staan waar we nu staan. We spelen eigenlijk al het hele seizoen zonder fitte spits. Logisch zou dan zijn dat we ergens rond de 8e , 9e plek zouden staan. Maar door slimme keuzes en omdat het team hard werkt staan we veel hoger. Op dit moment zijn we niet beter en net niet goed genoeg om wedstrijden zo te domineren dat we makkelijk winnen. Maar ik zie wel vooruitgang in het spel. We spelen nu veel makkelijker dan in het begin. Er zit meer lijn en dynamiek in. En een aantal spelers zijn echt beter geworden. Zoals Souren. Nartey wordt ook steeds beter vind ik. En kijk naar Balk. Die begint nu ook echt te scoren. En op te vallen.  Dus progressie volop.
Dus het hele negatieve beeld dat er niks aan is en geen automatismen zijn klopt niet. Bij vlagen zie je best mooie dingen. Maar het kan zeker nog veel beter.

Cambuur is op de goede weg. Henk heeft het op de rit. En we staan er nog steeds goed voor. We maken kans op directe promotie. En anders spelen we nacompetitie. Ook dan zijn we niet kansloos.

Vreemd verhaal, Cambuur is op de goede weg maar de komende 2 jaar moeten we er rekening mee houden dat we geen leuk voetbal krijgen te zien in thuiswedstrijden? Over twee jaar staat er wellicht een heel ander team en hedendaags voetbal is meer orde van de dag. 
Dat er weinig automatismen zijn is geen negatief beeld, maar gewoon een feit ?n de oorzaak dat we vooral op de counter, met meer ruimtes, goed spelen.
Jij geeft aan dat we ergens rond 8e of 9e moeten staan? Wij hebben op Volendam en Excelsior na, misschien wel de breedste selectie. Kijk wat wij op de bank hebben. We hebben nu een spits en geen tijd voor excuus en we moeten nu volop voor promotie gaan.