Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

selectie 25/26

Gestart door Arno A, februari 21, 2025, 10:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Voor 1 april moet er beslist worden over de aflopende contracten / verhuurperiode van de volgende spelers ( als mijn gegevens juist zijn) ;

Hilterman
Minnema
Reiziger
Schaapman
de Leeuw
Galvez
Ottesen
Alhaft
Afolabi
Kieftenbeld
Balk
van Mullem
Poll
Smand
Caschili

Met welke spelers moeten we door?

YellowBlue

Citaat van: Arno A op februari 21, 2025, 10:33:20
Voor 1 april moet er beslist worden over de aflopende contracten / verhuurperiode van de volgende spelers ( als mijn gegevens juist zijn) ;

Hilterman
Minnema
Reiziger
Schaapman
de Leeuw
Galvez
Ottesen
Alhaft
Afolabi
Kieftenbeld
Balk
van Mullem
Poll
Smand
Caschili

Met welke spelers moeten we door?

Balk
Schaapman
Hilterman (maar die is gehuurd toch?)
Reiziger
Caschili

zeewolde

Galvez wordt komend seizoen toch ook gehuurd?

Bankzitter

Het is wel heel afhankelijk of we promoveren of niet.
Bij promotie alleen Reiziger, Balk ,v Mullem en Gabi (allen voor de breedte) en proberen Hilterman.

Voor KKD:
Minnema
Reiziger
Galvez
Alhaft
Kieftenbelt
Balk
van Mullem
Caschili

Weg: Hilterman, Schaapman, Ottesen, de Leeuw, Poll, Smand

We hebben nog een optie to koop op Afolabi... maar daar ga je natuurlijk nooit voor betalen.
Als we die gratis kunnen krijgen, dan kun je er over nadenken. Hilterman is waarschijnlijk niet te betalen qua salaris.

michello

#4
Galvez (ligt al vast)
Schaapman
Cashilli
Reiziger
Balk


Verder doorselecteren.  Wel of geen promotie maakt niet uit, er moet sowieso weer een stap gezet worden. Jongens als De Jong zullen ook wel vertrekken, volgend seizoen moet de doorbraak worden van Kooistra. Misschien kunnen we Hilterman nog een jaar huren.

Bankzitter

Ik had er iig eentje goed.  :_schater
De optie van Balk is vandaag gelicht.

mark1989

Ik zou niet doorgaan met de Leeuw en Alhaft. Vind ze beide te weinig toevoegen en zie ze ook niet echt beter worden.
Dat kun je prima opvullen met jeugd spelers

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op februari 21, 2025, 18:23:33
Ik zou niet doorgaan met de Leeuw en Alhaft. Vind ze beide te weinig toevoegen en zie ze ook niet echt beter worden.
Dat kun je prima opvullen met jeugd spelers
klopt helemaal maar ook Kieftenbelt komt ook niet veel aan voetballen toe.
Ook afscheid van nemen doorselecteren.

richard

Hilterman houden en rest allemaal weg, kom je niet een stap verder mee. Balk verlengd, kom je ook niet een stap verder mee.

De Gast

Ben ik het wel mee eens. Er moeten ander soort spelers komen om thuis de sk houders ook wat waar voor hun geld te geven.

Balk heeft de afgelopen jaren niet overtuigd en kan alleen deze zomer nog wat opbrengen. Maar om nou te zeggen dat hij eruit springt.. En beter wordt het ook niet. Twijfel geval. Wel een best kereltje overigens. Altijd inzetbaar.

Galdiano

Citaat van: richard op februari 22, 2025, 08:18:02
Hilterman houden en rest allemaal weg, kom je niet een stap verder mee. Balk verlengd, kom je ook niet een stap verder mee.

Op basis van wat? Heeft nog niet gespeeld.
En daarnaast verdiend hij voor kkd begrippen een vermogen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: De Gast op februari 22, 2025, 09:35:23
Altijd inzetbaar.

Daarom.
Als je ere speelt ideale speler voor erbij. Ere liggen ruimtes daarnaast wel een handenbindertje.
Verstandig besluit hem te behouden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Spelers selecteren voor een nieuw seizoen is altijd moeilijk, immers behaalde resultaten uit het verleden, geven nog geen garantie voor de toekomst.

Bankzitter

De namen moet de club maar beoordelen maar je moet een balans vinden tussen doorselecteren en stabiliteit. Stuur je ze allemaal weg, dan moet Henk (verlengen!) weer vanaf 0 opbouwen.


AL

#14
Er moet echt veel meer voetballend vermogen bij.
Anders krijg je weer een seizoen lang marteling in thuiswedstrijden.
Ik hoop dat de lat in ieder geval veel hoger wordt gelegd dan een Balk.