Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

selectie 25/26

Gestart door Arno A, februari 21, 2025, 10:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Heb met zijn verleden ook niet zo probleem, denk zelfs dat hij hier wel goed zou passen.

Noordcambuur


mark1989

#153
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 08, 2025, 19:33:50
:zucht

22 jaar in dienst van dkv..
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16324368/johnny-jansen-komt-thuis-heerenveen-is-mijn-club

Ik hoop dat dit niet door gaat. Lijkt me geen goede keuze. Los van het verleden. Hij is altijd hoofdtrainer geweest en zonder echt veel bijzondere resultaten. Bij Heerenveen in zijn tijd was het voetbal zeer matig. Ik heb dan ook grote twijfels over het tactisch vermogen. Terwijl we daar juist naar op zoek zijn.
Een matige hoofdtrainer die weinig aan Cambuur kan toevoegen. We zouden toch ook op zoek naar jong en talentvol. Dan past Johnny toch totaal niet in dat profiel.

Ik zie liever een meer onbekende jonge talentvolle assistent met minder ervaring.

En tot slot wil ik hem ook in de toekomst absoluut niet als hoofdtrainer van onze mooie club hebben. Dan lever ik mijn seizoenkaart in.


Galdiano

Dit kan toch helemaal niet...
Die boer van een Reinsma had hier al niet aangesteld moeten worden, en nu in gesprek met Jansen. Dan snap je er als technische man echt niets van.  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mark1989

Citaat van: Galdiano op mei 08, 2025, 21:05:32
Dit kan toch helemaal niet...
Die boer van een Reinsma had hier al niet aangesteld moeten worden, en nu in gesprek met Jansen. Dan snap je er als technische man echt niets van.  :R

Moeten wij als supporters ook niet even onze stem en mening laten horen. Een petitie of spandoek misschien. Wij willen gewoon geen trainer die tig jaar bij Heerenveen heeft gezeten. En belangrijker nog niks gespresteerd heeft en totaal niet heeft laten zien over enig talent te beschikken. Een paar jaar hoofdtrainer zijn van Heerenveen en in de middenmoot eindigen is totaal geen prestatie. Elke onbenul lukt dat met een miljoenen budget dat ze daar hebben. Ze zouden bij de top 6 moeten horen. Maar presteren ver onder de maat. En daarom is Jansen ook weggestuurd destijds ondanks dat het een kind van de club is.

Specuveter

Man man...wat een sentimenteel gedoe hier weer
Paar keer met hem gesproken
Prima vent
En heeft het de afgelopen twee jaar prima gedaan bij Zwolle
Is bovendien een vriend van Henk
Die vroeger trouwens ook bij Heerenveen heeft gezeten
Net als onze vriend Doke :y

Arno A

er staat praat met Heeft ie een x "nieuws" onze Andor is het weer niet goed  :_schater

Ik denk dat Lambooij heel veel mogelijke assistenten heeft gesproken. Maar een aantal willen niet of zijn niet goed genoeg.

In de Tweede Divisie zijn ook genoeg talentvolle trainers toch. En de trainers van Excelsior en Telstar zijn ook veelbelovend. En de trainer van Go Ahead ( oeps ook assistent geweest bij .... en daarvoor ook Eagles?)

Dus nog genoeg keus voor Lambooij. In de 2. Bundesliga zijn bijvoorbeeld ook weer een behoorlijk aantal trainers vertrokken.

Of Ruben de J. ....

Arno A

is Karlsbakk niks voor ons als aanvullende versterking als aanvaller 7 ton.... nu nog  Balk zou 6 waard zijn. Pauwels gaat misschien ook weg. Hebben we Wiebe en Iwan ook nog! Dus bijna een gloednieuwe voorhoede . Is ook heel hard nodig.

Collega Geert van Tuinen grapt: "Ik heb het altijd al gezegd, dat is een beste spits." De Boer: "Inderdaad een hele goede spits. Ik heb wel vaker gezegd: 'misschien was hij wel wat voor Cambuur in de winterstop'. Dan hadden ze hem kunnen huren van Heerenveen", aldus Arjen de Boer. Karlsbakk werd uiteindelijk voor zo'n 700.000 euro verkocht. Begin 2023 betaalden de Friezen nog twee miljoen euro voor de spits...


Holwerd voor Cambuur

Snap ook niet dat zo'n man hierheen zou willen. Heeft hier toch 0,0 te winnen? Voor zich persoonlijk niet en voor zijn carri?re ook niet.

Ga lekker naar Bali en hark mooi wat centen binnen :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

NRG

Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 22:06:01
Man man...wat een sentimenteel gedoe hier weer
Paar keer met hem gesproken
Prima vent
En heeft het de afgelopen twee jaar prima gedaan bij Zwolle
Is bovendien een vriend van Henk
Die vroeger trouwens ook bij Heerenveen heeft gezeten
Net als onze vriend Doke :y


Vriend van Henk. Kloon van Henk. Gaat ons niet verder helpen ben ik bang..

mark1989

Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 22:06:01
Man man...wat een sentimenteel gedoe hier weer
Paar keer met hem gesproken
Prima vent
En heeft het de afgelopen twee jaar prima gedaan bij Zwolle
Is bovendien een vriend van Henk
Die vroeger trouwens ook bij Heerenveen heeft gezeten
Net als onze vriend Doke :y

Niemand zegt toch ook dat het geen goede vent is. Het lijkt mij inderdaad een hele aardige kerel. Maar ik vind hem qua profiel totaal niet bij cambuur passen. En dat is niet sentimenteel.
Wat mij betreft mag er best iemand met een Heerenveen verleden bij Cambuur trainer ofzo worden. Maar dan moet degene wel aantoonbaar kwaliteit toevoegen. En deze man is vooral hoofdtrainer geweest. En ik vond het vrij matig qua voetbal. Ik zie er geen moderne talentvolle trainer in. En ook geen tactisch wonderkind. Meer een people manager. Dus daarom zou ik het een zeer slechte keuze vinden. Ik zie liever geen bekende naam, maar iemand uit de 2e divisie bijvoorbeeld een type rene vd weij. En hij hoeft ook niet het diploma te hebben.

Bankzitter

Het enige dat telt is dat we steeds beter presteren. Als hij complementair aan Henk is en kwaliteit toevoegd dan moet je daarvoor kiezen.

De Gast

We hebben jong en talentvol nodig ja met de nodige km?s als betaald voetballer. Kom op zeg en dan kom je uit bij Johnny Jansen.

Dat hij een dkv verleden heeft maakt me niks uit. Iedereen is welkom. Maar we snakken juist nu naar weer een Pascal of een Sandor. Niet dit.