Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

selectie 25/26

Gestart door Arno A, februari 21, 2025, 10:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Dreet

Straks worden we een soort banenpool voor uitgekotste dkv-ers: Johnny Jansen, Daniel Karlsbakk, Gert-Jan Verbeek, Tieme Klompe en, hou je vast, Maarten de Jong.  :devil

beam

Citaat van: mark1989 op mei 08, 2025, 23:04:57
Niemand zegt toch ook dat het geen goede vent is. Het lijkt mij inderdaad een hele aardige kerel. Maar ik vind hem qua profiel totaal niet bij cambuur passen. En dat is niet sentimenteel.
Wat mij betreft mag er best iemand met een Heerenveen verleden bij Cambuur trainer ofzo worden. Maar dan moet degene wel aantoonbaar kwaliteit toevoegen. En deze man is vooral hoofdtrainer geweest. En ik vond het vrij matig qua voetbal. Ik zie er geen moderne talentvolle trainer in. En ook geen tactisch wonderkind. Meer een people manager. Dus daarom zou ik het een zeer slechte keuze vinden. Ik zie liever geen bekende naam, maar iemand uit de 2e divisie bijvoorbeeld een type rene vd weij. En hij hoeft ook niet het diploma te hebben.
De trainer die je hier omschrijft komt echt niet bij Cambuur assistent zijn. Deze jongens gaan voor de Eredivisie. Simpelweg omdat wij een te kleine club zijn. We hebben het hier om een assistent h?. Niet een toptrainer voor erbij. Het weg sturen van Bosbaard is een mega dikke fout geweest van Cambuur. Die man die paste hier zo goed. Die zag ik hier graag als opvolger van Henk.

YellowBlue

Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 22:06:01
Man man...wat een sentimenteel gedoe hier weer
Paar keer met hem gesproken
Prima vent
En heeft het de afgelopen twee jaar prima gedaan bij Zwolle
Is bovendien een vriend van Henk
Die vroeger trouwens ook bij Heerenveen heeft gezeten
Net als onze vriend Doke :y

En Henny Meijer
En Sandor van der Heide
en Rene vd Wey
en Martijn Barto
en Frits Korbach
en echt nog veel meer

mark1989

Citaat van: beam op mei 09, 2025, 09:03:30
De trainer die je hier omschrijft komt echt niet bij Cambuur assistent zijn. Deze jongens gaan voor de Eredivisie. Simpelweg omdat wij een te kleine club zijn. We hebben het hier om een assistent h?. Niet een toptrainer voor erbij. Het weg sturen van Bosbaard is een mega dikke fout geweest van Cambuur. Die man die paste hier zo goed. Die zag ik hier graag als opvolger van Henk.

Ik beschrijf een trainer of assistent die nog niet het diploma coach betaald voetbal heeft. Ik dacht dat je dat in de 2e divisie niet nodig hebt. Dus die kunnen Cambuur misschien als opstap zien. Anders kun je kijken naar assistent trainers van andere KKD clubs. En anders gewoon naar de hele amateur afdeling.
Het hoeft toch geen gerenommeerde trainer te zijn. We zoeken toch iemand die goed trainingen kan leiden en een moderne kijk op voetbal heeft. Desnoods neem je er twee en kijk je na een jaar hoe het gaat.
In de eredivisie zijn maar 18 plekken. En eigenlijk is het steeds stuivertje wisselen met bekende namen. Nieuwe trainers komen daar bijna niet tussen.
Alleen FC zwolle kiest nu voor een nieuwe naam... Henry vd Vegt. Kennelijk verlangen ze in Zwolle weer terug naar de KKD.

CambuurArnhem

Van welke spelers precies is gisteren afscheid genomen? En Gabi Cashili wel of niet? Ik kan niet ergens een opsomming vinden. En ging na de wedstrijd meteen op weg naar huis.

Noordcambuur

Citaat van: CambuurArnhem op mei 10, 2025, 10:59:47
Van welke spelers precies is gisteren afscheid genomen? En Gabi Cashili wel of niet? Ik kan niet ergens een opsomming vinden. En ging na de wedstrijd meteen op weg naar huis.
Gabi kan in het nieuwe seizoen laten zien dat hij weer fit kan worden.
En een kontrakt kan krijgen na dat hij fit is.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op mei 10, 2025, 13:24:02
Gabi kan in het nieuwe seizoen laten zien dat hij weer fit kan worden.
En een kontrakt kan krijgen na dat hij fit is.

Is hem dit gemeld?

Noordcambuur

Citaat van: PePe op mei 10, 2025, 22:01:40
Is hem dit gemeld?
hoorde het van de week op de training?.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: beam op mei 09, 2025, 09:03:30
De trainer die je hier omschrijft komt echt niet bij Cambuur assistent zijn. Deze jongens gaan voor de Eredivisie. Simpelweg omdat wij een te kleine club zijn. We hebben het hier om een assistent h?. Niet een toptrainer voor erbij. Het weg sturen van Bosbaard is een mega dikke fout geweest van Cambuur. Die man die paste hier zo goed. Die zag ik hier graag als opvolger van Henk.
Volledig mee eens, zou hij niet nog willen? Met de belofte van het hoofdtrainerschap na Henk?

denistel

Citaat van: De Gast op mei 09, 2025, 08:05:30
We hebben jong en talentvol nodig ja met de nodige km?s als betaald voetballer. Kom op zeg en dan kom je uit bij Johnny Jansen.

Dat hij een dkv verleden heeft maakt me niks uit. Iedereen is welkom. Maar we snakken juist nu naar weer een Pascal of een Sandor. Niet dit.

de vraag is wie gaat dat doen en voor hoeveel poen.je moet 2 jaar investeren als assistent.

Arno A

T gaat gewoon weer niet lukken. Het is toch ongekend dat we het afleggen tegen de talenten van Cambuur O21??!
Het geeft me ook geen vertrouwen in het mogelijk doorstoten naar het eerste van Feyenoord voor deze ?talenten? want als je niet eens de betere bent tegen Cambuur wat gaan die jongens dan voor ons betekenen bij het eerste? Dan kunnen we beter die van Cambuur halen

Wat moeten onze jongens in RT met die huizenprijzen van vandaag de dag?  :y


Noordcambuur

Citaat van: Arno A link=topic=2747.msg383936# : date=1746964153
T gaat gewoon weer niet lukken. Het is toch ongekend dat we het afleggen tegen de talenten van Cambuur O21??!
Het geeft me ook geen vertrouwen in het mogelijk doorstoten naar het eerste van Feyenoord voor deze ?talenten? want als je niet eens de betere bent tegen Cambuur wat gaan die jongens dan voor ons betekenen bij het eerste? Dan kunnen we beter die van Cambuur halen

Wat moeten onze jongens in RT met die huizenprijzen van vandaag de dag?  :y
in Rotterdam moeten van onze spelers afblijven?. :thumbsup

Andy King

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 10, 2025, 22:30:08
Volledig mee eens, zou hij niet nog willen? Met de belofte van het hoofdtrainerschap na Henk?

Precies, Bosschaart als assistent. Kan hij mooi zijn papieren halen en het daarna van Henk overnemen.

Oebieman

Citaat van: Andy King op mei 12, 2025, 14:03:28
Precies, Bosschaart als assistent. Kan hij mooi zijn papieren halen en het daarna van Henk overnemen.

Die toezegging is natuurlijk niet te geven.  Henk is voor twee jaar verlengd toch?

Bosschaart is niet toegelaten tot de cursus en een nieuwe ronde start pas over twee jaar. (Elke 2 jaar een cyclus). Dat zou betekenen dat wanneer Henk zijn contract af loopt Bosschaart nog moet beginnen.

papier

Met Nartey, Mercera, Jansen, Nieling, R?lke en Souren heb je wel wat spelers die zich door kunnen ontwikkelen en niet onderscheidend genoeg zijn geweest om te vertrekken. Als je van het rijtje Diemers/Balk/Pauwel er 2 weet te behouden kun je denk ik wel doorgroeien naar een stabiel elftal wat bovenin kan meedraaien volgend seizoen. Op voorwaarde dat we een fatsoenlijke spits krijgen die ook daadwerkelijk kan spelen.