Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

selectie 25/26

Gestart door Arno A, februari 21, 2025, 10:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Arno A


Noordcambuur

Citaat van: okkele op mei 04, 2025, 17:10:33
je wilt de verschillende scenarios uitgelegd hebben?
:y

okkele

1 : promotie
2 : geen promotie
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

mark1989

Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2025, 11:30:17
Met wat voor begroting gaan we werken in de KKD weet iemand dat.

Tussen de 9 en 10 miljoen verwacht ik. Maar het gaat vooral om welk spelersbudget er is. Cambuur is operationeel gezond alleen ze hebben nauwelijks eigen vermogen en dat is iets waar de komende jaren aan gebouwd moet worden. Met EV kun je makkelijker transferwaarde opbouwen. Zonder EV moet je het vooral hebben van transfervrije spelers en die markt is veel moeilijker.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op mei 04, 2025, 19:30:49
1 : promotie
2 : geen promotie
bij promotie ???
KKD ??..

Lore

Citaat van: mark1989 op mei 04, 2025, 19:34:39
Tussen de 9 en 10 miljoen verwacht ik. Maar het gaat vooral om welk spelersbudget er is. Cambuur is operationeel gezond alleen ze hebben nauwelijks eigen vermogen en dat is iets waar de komende jaren aan gebouwd moet worden. Met EV kun je makkelijker transferwaarde opbouwen. Zonder EV moet je het vooral hebben van transfervrije spelers en die markt is veel moeilijker.

Dit is wel gebaseerd op de oude situatie. Ik ben heel benieuwd naar de cijfers over dit seizoen. In de begroting van dit seizoen moeten heel veel aannames hebben gezeten. Dat kan de cijfers omtrent EV en VV erg be?nvloeden.

Arno A

https://www.transfermarkt.nl/keuken-kampioen-divisie/marktwertspruenge/wettbewerb/NL2

Leuk lijstje Balkie 30 % meer waard geworden.... 650.000 nu ? Nog een paar in de nc en wie weet...

Arno A

#127
https://news.bet365.nl/nl-nl/article/tv-gelden-eredivisie-hoe-het-werkt-en-verdeling-per-club/2024091709185431691

Dit zou ook meer kunnen opleveren. Een (paar) miljoen zo maar...  t.o.v. de kkd.

Let op de verschillen tussen de promovendi Gron 4.1 / W2  3.1 en NAC 2.7

Ze kijken naar de afgelopen vijf jaar denk ik, of je dan ook al eredivisionist was en hoeveel jaar.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Daniel_Karlsbakk

Is ook nog altijd een belofte. 8 ton ... evenveel als Sylvester... maar ( veel) beter qua mentaliteit.. en rechtsbuiten

denistel

Citaat van: Arno A op mei 05, 2025, 10:02:33
https://www.transfermarkt.nl/keuken-kampioen-divisie/marktwertspruenge/wettbewerb/NL2

Leuk lijstje Balkie 30 % meer waard geworden.... 650.000 nu ? Nog een paar in de nc en wie weet...

ja maar wie gaat het er voor betalen ?

EdsjeSCC

Citaat van: denistel op mei 05, 2025, 11:17:07
ja maar wie gaat het er voor betalen ?

Martijn Kaars achterna?

PePe

Citaat van: denistel op mei 05, 2025, 11:17:07
ja maar wie gaat het er voor betalen ?

Zonder kaarten was hij misschien nog meer waard.

Arno A

Citaat van: EdsjeSCC op mei 05, 2025, 11:38:09
Martijn Kaars achterna?

Valt dus reuze mee die spitsen uit de kkd!

Wat dacht je van Dallinga.

https://www.youtube.com/watch?v=_HxSN-ted5Y

denistel

Kostorz van Pogon huren zit nu bij NAC vaak op bank
zal dus wel willen spelen. maakte het seizoen ervoor
16 namens D Bosch in de KKD,Sterke vent in de 16 meter.

Specuveter

Citaat van: denistel op mei 06, 2025, 22:07:03
Kostorz van Pogon huren zit nu bij NAC vaak op bank
zal dus wel willen spelen. maakte het seizoen ervoor
16 namens D Bosch in de KKD,Sterke vent in de 16 meter.
Is het ook een beetje een "afjager"Otto?

mark1989

Citaat van: denistel op mei 06, 2025, 22:07:03
Kostorz van Pogon huren zit nu bij NAC vaak op bank
zal dus wel willen spelen. maakte het seizoen ervoor
16 namens D Bosch in de KKD,Sterke vent in de 16 meter.

Lijkt me niet handig voor Cambuur om de spitspositie te gaan huren. Je wil juist nu als Cambuur zijnde transferwaarde opbouwen.
Een spits is ook het makkelijkste te verkopen qua positie. Of je moet zo iemand als 2e spits of concurrentie er naast willen hebben.