Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

selectie 25/26

Gestart door Arno A, februari 21, 2025, 10:33:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

#135
Citaat van: mark1989 op mei 06, 2025, 23:48:00
Lijkt me niet handig voor Cambuur om de spitspositie te gaan huren. Je wil juist nu als Cambuur zijnde transferwaarde opbouwen.
Een spits is ook het makkelijkste te verkopen qua positie. Of je moet zo iemand als 2e spits of concurrentie er naast willen hebben.
je moet ook niet willen dat het zoals nu gaat met de spitsen toch?
Beter huren dan een halve en misschien kun je zelfs afkopen of iets dergelijks. Beste speler mi . Wel eens om een spits voor ons zelf te hebben.. maar alles beter dan nu dit seizoen wat ons promotie heeft gekost

Specuveter

Waarom zit deze jongen al ??n jaar op de bank bij NAC??
Had prima cijfers bij Den Bosch.
Liep daar bijna ??n op twee!

Galdiano

Citaat van: Specuveter op mei 07, 2025, 10:23:04
Waarom zit deze jongen al ??n jaar op de bank bij NAC??
Had prima cijfers bij Den Bosch.
Liep daar bijna ??n op twee!

Nac is nou eenmaal goed in het verprutsen van goede spitsen.
M?hren is ??n van de vele voorbeelden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Er moet niet ??n spits komen maar twee.

Johan-12

Qua spits zou ik niet "gokken" op iemand die door kan groeien, maar vooral iemand die een zekerheidje is.
Ik weet dat je dat nooit voor 100% hebt, maar je wil/moet eerst promoveren. Daarna kan je pas echt doorgroeien.

Specuveter

Steenvoorden mag transfervrij weg uit Kroati?
Zou een koppel Nieling/Steenvoorden kunnen?
Wel garantie voor kopdoelpunten uit Corners
Als we in het nieuwe seizoen tenminste iemand hebben die corners kan nemen :_schater

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 07, 2025, 13:51:48
Steenvoorden mag transfervrij weg uit Kroati?
Zou een koppel Nieling/Steenvoorden kunnen?
Wel garantie voor kopdoelpunten uit Corners
Als we in het nieuwe seizoen tenminste iemand hebben die corners kan nemen :_schater
Steenvoorden hebben ze niet voor niks laten gaan toen. Beste kopper aanvallend maar verdedigend was het matig. Weet niet hoe dat nu is

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2025, 10:39:40
Nac is nou eenmaal goed in het verprutsen van goede spitsen.
M?hren is ??n van de vele voorbeelden.
omarson mocht eerst nog weg maar heeft ze achteraf wel 8 punten bezorgd. Nu speelt ie weer zo nu en dan.


Bankzitter

Mooi, de eerste aanwinst voor volgend seizoen is alweer binnen.

Noordcambuur

Niet te lang wachten om ??n spits te halen?

Poetser


sunderland


Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 18:31:39
tja sentimenten. Denk dat het een hele goede keuze zou zijn
Wat mij betreft prima keuze.

fred

Johnny Jansen prima (assistent)-trainer !