Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

selectie 25/26

Gestart door Arno A, februari 21, 2025, 10:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: AL op februari 22, 2025, 10:23:20
Er moet echt veel meer voetballend vermogen bij.
Anders krijg je weer een seizoen lang marteling in thuiswedstrijden.
Ik hoop dat de lat in ieder geval veel hoger wordt gelegd dan een Balk.

Tuurlijk gaat dat gebeuren. We spelen ten slotte eredivisie!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: Galdiano op februari 22, 2025, 10:35:39
Tuurlijk gaat dat gebeuren. We spelen ten slotte eredivisie!

Nou iets meer voetballend vermogen mag je wel verwachten.
Er gaan anders veel supporters afhaken voor volgend seizoen.

Poetser

Het verwachtingspatroon ligt echt veel en veel te hoog bij veel supporters.

Dreet

Ottesen is wel een speler die, als je hem laat gaan, bij een andere club kan gaan opbloeien.

Stiens

Citaat van: Galdiano op februari 22, 2025, 09:38:29
Op basis van wat? Heeft nog niet gespeeld.
En daarnaast verdiend hij voor kkd begrippen een vermogen.

Ik snap die 'Hilterman behouden' teksten ook niet zo goed. Op basis van een half uurtje voetbal bij Cambuur? Laat 'm nou eerst maar eens een serie wedstrijden neerzetten en een paar goals meepikken. Kunnen we daarna kijken of het een match is.

Poetser

Citaat van: AL op februari 22, 2025, 10:51:15
Er gaan anders veel supporters afhaken voor volgend seizoen.

Mag je jezelf dan supporter noemen?

Praatte laatst met een jongen die een seizoenkaart heeft op Noord, maar tegen top oss niet ging vanwege de kou.

Daar snap ik echt helemaal niks van.

Huizen

Citaat van: Arno A op februari 21, 2025, 10:33:20
Voor 1 april moet er beslist worden over de aflopende contracten / verhuurperiode van de volgende spelers ( als mijn gegevens juist zijn) ;

Hilterman
Minnema
Reiziger
Schaapman
de Leeuw
Galvez
Ottesen
Alhaft
Afolabi
Kieftenbeld
Balk
van Mullem
Poll
Smand
Caschili

Met welke spelers moeten we door?

Cambuur heeft spelers nodig waarvoor mensen naar het stadion komen. Daar hebben wij er momenteel te weinig van.

Hilterman moet zich bewijzen, maar zal lastig worden met salaris / andere club
Minnema / Reiziger blijven mochten ze zelf niet meer willen of verwachten
Schaapman, talent?
Caschili zeker behouden, alleen blijft een risico na zijn blessure

Twijfel:
Alhaft
Kieftenbeld

Weg:
de Leeuw
Ottesen
Afolabi
van Mullem
Poll
Smand

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Arno A op februari 21, 2025, 10:33:20
Voor 1 april moet er beslist worden over de aflopende contracten / verhuurperiode van de volgende spelers ( als mijn gegevens juist zijn) ;

Hilterman
Minnema
Reiziger
Schaapman
de Leeuw
Galvez
Ottesen
Alhaft
Afolabi
Kieftenbeld
Balk
van Mullem
Poll
Smand
Caschili

Met welke spelers moeten we door?

Caschili
Hilterman ook als dat lukt.

Galvez heeft nog 10-15 wedstrijden om zich te laten zien.

Ottesen twijfel.

De rest van die lijst is wel klaar hier denk ik.

Voor de rest nog graag F De Jong slijten; Mercera verkopen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Citaat van: Poetser op februari 22, 2025, 12:23:13
Mag je jezelf dan supporter noemen?

Praatte laatst met een jongen die een seizoenkaart heeft op Noord, maar tegen top oss niet ging vanwege de kou.

Daar snap ik echt helemaal niks van.
ik zou ook niet kunnen bedenken waarom ik zou afhaken, al werden we dit seizoen 18e dan had ik weer een sk op noord.
ik was trouwens ook niet bij een paar wedstrijden,die luxe gun ik mezelf als vaste waarde van de aanhang.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

beam

Citaat van: Poetser op februari 22, 2025, 11:38:44
Het verwachtingspatroon ligt echt veel en veel te hoog bij veel supporters.
Dat vindt ik ook. Waar komt het vandaan dat wij mee kunnen doen om de rechtstreekse promovatie? Wij hebben toch niet een selectie die boven gemiddeld is dan de andere ploegen in de top 6. Met Diemers en Jansen als uitzondering. Ik lees veel teleurstelling in de berichten. Ik snap dat wij maar een aantal punten verwijderd staan van de 2 plek. Maar zegt dat wat over ons of over de andere ploegen. We hebben na de giga slechte start waar een hoop ook tegen zat een erg goede fase gehad waar wij ook veel geluk hebben gehad. De wedstrijden die je nu speelt en de uitslagen die je nu behaald is denk ik ons plafond. Dus we winnen tegen goede ploegen en verliezen punten tegen de mindere goden. Al met al halen wij de play offs en dan met wat geluk promoveer je net als NAC.

diekhuzen

#25
Citaat van: beam op februari 25, 2025, 08:33:15
Dat vindt ik ook. Waar komt het vandaan dat wij mee kunnen doen om de rechtstreekse promovatie? Wij hebben toch niet een selectie die boven gemiddeld is dan de andere ploegen in de top 6. Met Diemers en Jansen als uitzondering. Ik lees veel teleurstelling in de berichten. Ik snap dat wij maar een aantal punten verwijderd staan van de 2 plek. Maar zegt dat wat over ons of over de andere ploegen. We hebben na de giga slechte start waar een hoop ook tegen zat een erg goede fase gehad waar wij ook veel geluk hebben gehad. De wedstrijden die je nu speelt en de uitslagen die je nu behaald is denk ik ons plafond. Dus we winnen tegen goede ploegen en verliezen punten tegen de mindere goden. Al met al halen wij de play offs en dan met wat geluk promoveer je net als NAC.

Omdat het op Volendam en Excelsior na het een matige competitie is.

richard

Citaat van: Galdiano op februari 22, 2025, 09:38:29
Op basis van wat? Heeft nog niet gespeeld.
En daarnaast verdiend hij voor kkd begrippen een vermogen.

Beter een vermogen verdienen dan andere slappen daar voorin man man man wannneer gaan de ogen eens open dat we echt zo'n beperkt team hebben. Met een technische staf die het ook niet voorelkaar krijgt!

mark1989

Citaat van: diekhuzen op februari 25, 2025, 08:35:24
Omdat het op Volendam en Excelsior na het een matige competitie is.

Dat is gewoon het niveau van de KKD. Dat is al jaren zo, heel af toe steekt er een team echt bovenuit. Zoals Cambuur in die Coronajaren, maar dat zijn uitzonderingen. Dan moet alles goed vallen.
En inderdaad het verwachtingspatroon van de meeste hier ligt veel te hoog. Dan is alles slecht en blijft het ook slecht het hele seizoen. En zal het volgend jaar weer slecht zijn.
En is er niet meer uit te halen uit deze selectie. Ja op termijn, maar dat heeft wel tijd nodig. En Cambuur heeft ook niet slecht ingekocht. Maar voor de toekomst en niet om dit seizoen om plek 2 mee te doen. Maar om nu zo in paniek te raken en steeds op alles af te geven voegt weinig toe. We gaan echt nog wel een keer een leuke wedstrijd zien, waarin ze vaak scoren.

denistel

Citaat van: mark1989 op februari 25, 2025, 23:36:58
Dat is gewoon het niveau van de KKD. Dat is al jaren zo, heel af toe steekt er een team echt bovenuit. Zoals Cambuur in die Coronajaren, maar dat zijn uitzonderingen. Dan moet alles goed vallen.
En inderdaad het verwachtingspatroon van de meeste hier ligt veel te hoog. Dan is alles slecht en blijft het ook slecht het hele seizoen. En zal het volgend jaar weer slecht zijn.
En is er niet meer uit te halen uit deze selectie. Ja op termijn, maar dat heeft wel tijd nodig. En Cambuur heeft ook niet slecht ingekocht. Maar voor de toekomst en niet om dit seizoen om plek 2 mee te doen. Maar om nu zo in paniek te raken en steeds op alles af te geven voegt weinig toe. We gaan echt nog wel een keer een leuke wedstrijd zien, waarin ze vaak scoren.

plaats op de ranglijst maakt mij verder weinig uit ik wil leuk voetbal zien
en naar voren gericht ik vind het allemaal plichtmatig en niet volle bak/

diekhuzen

#29
Citaat van: mark1989 op februari 25, 2025, 23:36:58
Dat is gewoon het niveau van de KKD. Dat is al jaren zo, heel af toe steekt er een team echt bovenuit. Zoals Cambuur in die Coronajaren, maar dat zijn uitzonderingen. Dan moet alles goed vallen.
En inderdaad het verwachtingspatroon van de meeste hier ligt veel te hoog. Dan is alles slecht en blijft het ook slecht het hele seizoen. En zal het volgend jaar weer slecht zijn.
En is er niet meer uit te halen uit deze selectie. Ja op termijn, maar dat heeft wel tijd nodig. En Cambuur heeft ook niet slecht ingekocht. Maar voor de toekomst en niet om dit seizoen om plek 2 mee te doen. Maar om nu zo in paniek te raken en steeds op alles af te geven voegt weinig toe. We gaan echt nog wel een keer een leuke wedstrijd zien, waarin ze vaak scoren.

Met teams als Willen ll, Fc Groningen, NEC, Sparta, Heracles en Go Ahead, heb je een veel sterkere competitie gehad.
Ik denk dat niemand op dit forum verwacht dat wij de corona-jaren evenaren. Dat is niet realistisch.
Tijden zijn veranderd en vrijwel elke club is genoodzaakt om elk jaar opnieuw te beginnen wat betreft samenstelling selectie en ik ben daardoor minder gevoelig voor langetermijn denken. Sterker nog het gros van de spelers, met echt potentieel, blijft hier maximaal 2 jaar of langer mits we promoveren. Uiteindelijke is het vaak een kwestie vsn weer opnieuw beginnen.

Ik denk dat Cambuur op lange termijn vooral wil zorgen dat we spelers beter maken en met transfersommen meer inkomsten genereren en op die manier groeien. Dan is Eredivisie het beste podium en niet KKD.

Vorig jaar in de KKD was Cambuur dramatisch en het huidige seizoen met meer punten verbloemd de situaties. Op een gegeven moment wordt het tijd dat we weer een keer kunnen genieten van aanvallend voetbal. Blijkbaar is dat te veel gevraagd.