TRANSFER: JEREMY VAN MULLEM VOOR TWEE SEIZOENEN NAAR SC CAMBUUR
1 september 2023, 23:30
Jeremy van Mullem mag zich op de valreep speler van SC Cambuur noemen. De defensieve middenvelder maakt op Deadline Day de overstap van Sparta Rotterdam en heeft zich voor twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) verbonden aan de Leeuwarder volksclub.
De 24-jarige Van Mullem doorliep de jeugdopleiding van landskampioen Feyenoord en na een seizoen bij het Duitse SSV Jeddeloh kwam hij terecht bij Sparta Rotterdam. Via Jong Sparta kreeg hij de kans in de Eredivisie en afgelopen jaar kwam hij in 29 offici?le duels in actie voor de succesformatie uit Spangen.
Daarmee zit de transferwindow en de traditiegetrouwe pizza-avond in het Cambuur Stadion erop voor SC Cambuur en technisch directeur Eti?nne Reijnen. ?Het was een hectische en helaas sportief teleurstellende dag, waarin we ??n speler een mooie stap hebben zien maken en drie versterkingen hebben mogen verwelkomen. Jeremy is een welkome aanvulling voor onze selectie en brengt een stuk balans en agressiviteit op het middenveld. Daarnaast is hij ook vast aan de bal en heeft hij afgelopen jaar in de Eredivisie laten zien zijn mannetje te staan.?
Welkom en veel succes, Jeremy!
Jeremy gefeliciteerd met je nieuwe club Cambuur Leeuwarden.
Heel veel succes?.
Dokkumer bedankt :thumbsup
Welkom Jeremy en veel succes |:)
Welkom :thumbsup
Hopelijk is dit de verlosser op 6, het laatste ontbrekende puzzelstukje. Welkom |:)
Blij mee, welkom |:)
Citaat van: Mike SCC op september 01, 2023, 23:59:29
Hopelijk is dit de verlosser op 6, het laatste ontbrekende puzzelstukje. Welkom |:)
Bittere noodzaak. Van Mullem kan het centrale duo meer rust geven en van Kaam/de Jong meer en vrijer in hun sterkste positie laten spelen.
Citaat van: Dokkumer op september 02, 2023, 00:02:36
Bittere noodzaak. Van Mullem kan het centrale duo meer rust geven en van Kaam/de Jong meer en vrijer in hun sterkste positie laten spelen.
En Brei dan weer op de rechtsbuiten? Waar die niet goed uit de verf komt
Citaat van: Oud Cambuur op september 02, 2023, 01:10:03
En Brei dan weer op de rechtsbuiten? Waar die niet goed uit de verf komt
Breij op de bank
Citaat van: Oud Cambuur op september 02, 2023, 01:10:03
En Brei dan weer op de rechtsbuiten? Waar die niet goed uit de verf komt
Breij had ook genoemd kunnen worden idd. Was meer om aan te geven hoe hopelijk de balans in het elftal terugkeert.
Welkom |:)
Breij compenseerde het ontbreken van taktiek nog met goals. Met vKaam en DeJong blijf je eindeloos rondspelen zonder dat er ooit een steekpass of schot op de goal komt.
Dus vMullem op 6 of 4, maar Breij blijft staan;)
Het gaat om de beste 11, dat zijn niet per se de 11 beste voetballers.
Citaat van: Oud Cambuur op september 02, 2023, 01:10:03
En Brei dan weer op de rechtsbuiten? Waar die niet goed uit de verf komt
Mag van mij wel op de plek van Water, daar heb ik geen vertrouwen meer in. :zucht
Breij komt eindelijk uit de verf op de door hem gewenste positie. Niks aan veranderen.
Citaat van: De Gast op september 02, 2023, 08:13:08
Breij komt eindelijk uit de verf op de door hem gewenste positie. Niks aan veranderen.
ok, en wie haal je er dan uit? Van Kaam of De Jong? Breij is ideale 12e man omdat hij op meerdere posities kan spelen.
V Mullem moet voor balans op het middenveld zorgen.
Welk rendement hebben DeJong en vKaam en welk rendement heeft Breij?
Dan is de keuze vKaam of DeJong en heeft vKaam meer krediet.
Welkom Jeremy blij mee
Citaat van: Bankzitter op september 02, 2023, 11:04:32
V Mullem moet voor balans op het middenveld zorgen.
Welk rendement hebben DeJong en vKaam en welk rendement heeft Breij?
Dan is de keuze vKaam of DeJong en heeft vKaam meer krediet.
Laat ze maar uit vechten maar ben blij met deze aanwinst
Yup, meestal valt het basiselftal een beetje bij toeval in elkaar. Als v Mullem op de plek van Tol komt, ook prima.
Dan kan wellicht dit middenveld blijven staan. Ik hoop iig dat vMullem het elftal meer in balans kan brengen.
Zeer degelijke wedstrijd gespeeld! Ga zo door!
Het bleek nu wel dat Van Kaam geen nummer 6 is.
Speelde veel beter nu van Mullem voor rust op middenveld zorgt.
Citaat van: Specuveter op september 10, 2023, 14:00:41
Het bleek nu wel dat Van Kaam geen nummer 6 is.
Speelde veel beter nu van Mullem voor rust op middenveld zorgt.
Ik vond van Kaam juist heel matig spelen, veel vertraging en balverlies, Breij was echt goed, heeft altijd oog voor zijn omgeving voordat die de bal aanneemt, en 2x goede assist
vKaam wordt een tikje overschat en Breij wat onderschat.
Breij is wel de aanjager in dit team. vKaam prima als verbindingsspeler maar vind hem niet het verschil maken.
Voor KKD kunnen we een uitstekend middenveld opstellen.
Lijkt me een aanwinst ondanks wat dom balverlies zo nu en dan.
Heb ik gister toch een andere Van Kaam gezien. Vooral het veel slim wegdraaien tussen 1-2 tegenstanders viel op.
Ik vond van Kaam ook heel goed, is geen 6. Mooi laten staan het middenveld zoals het nou stond. Veel meer in balans
Citaat van: Bankzitter op september 10, 2023, 15:48:44
vKaam wordt een tikje overschat en Breij wat onderschat.
Breij is wel de aanjager in dit team. vKaam prima als verbindingsspeler maar vind hem niet het verschil maken.
Voor KKD kunnen we een uitstekend middenveld opstellen.
niet mee eens
Jeremy 'Jerrard' van Mullem wil zijn basisplaats bij SC Cambuur weer heroveren: 'Ik voel dat het eraan zit te komen'
SC Cambuur draait goed mee in de eerste divisie. Daar is middenvelder Jeremy van Mullem (24) blij mee, maar hij hoopt toch ook dat hij uiteindelijk zijn basisplaats weer kan heroveren.
Sommige profvoetballers van 24 jaar oud hebben alle hoeken van Nederland ?n Europa al gezien, wat dat betreft is Jeremy van Mullem een vreemde eend in de bijt. Ooit woonde hij met twee andere spelers in een appartement in Duitsland, tijdens een avontuur bij SSV Jeddeloh. ?Maar nu woon ik voor het eerst echt op mezelf.?
In een appartement in Leeuwarden vindt hij nu uit wat het zelfstandige leven echt inhoudt. In zijn tijd bij de jeugd van Feyenoord en bij Sparta Rotterdam kon hij nog bij zijn ouders en broer in Vlaardingen blijven wonen. ?Dat vonden zij ook wel fijn hoor, die missen mij nu ook wel erg?, stelt Van Mullem. ?Maar ik probeer ieder weekend terug te gaan, want mijn vriendin woont er ook.?
Als hij weer vervolgens weer naar huis gaat, zorgt zijn moeder er wel voor dat hij in Leeuwarden geen honger hoeft te lijden. De vriezer in het appartement ligt geregeld vol met bakjes eten. ?Vooral haar hete kip is heerlijk; die neem ik dan zeker mee.?
Duitse avontuur liep niet zoals gehoopt
Zijn Duitse uitstapje duurde maar even. Samen met Tim van de Schepop en doelman Pelle Boevink kwam hij in 2019 bij Jeddeloh terecht, nadat zijn contract bij Feyenoord niet werd verlengd. Eerst ging het ze voor de wind. Van Mullem: ?We speelden veel, maar toen werd de Nederlandse trainer weggestuurd en belandden we allemaal op de bank.?
Hij dacht vervolgens dat de kans op een profcarri?re wel verkeken was, maar mocht toen toch aansluiten bij Jong Sparta Rotterdam. Van Mullem schopte het tot het eerste elftal. Onder trainer Henk Fraser speelde hij veel en ook Maurice Steijn gaf hem geregeld invalbeurten en basisplaatsen. Toch besloot Van Mullem elders op zoek te gaan naar nog meer speelminuten. Het bracht hem deze zomer bij Cambuur.
?Jerrard?
Inmiddels durft de verdedigende middenvelder ook alweer voorzichtig te dromen. ?Ik zou graag weer in de eredivisie spelen. Ooit terugkeren bij Feyenoord zou geweldig zijn?, zegt Van Mullem. ?Maar mijn ultieme droomclub is Liverpool.?
Met name Steven Gerrard is een groot voorbeeld. ?Toevallig was mijn jeugdtrainer bij Zwaluwen, uit Vlaardingen, ook een enorme fan en hij vergeleek mij wel eens met Gerrard?, vertelt Van Mullem. ?Dus daar heette ik steevast ?Jerrard?.?
Door een samenloop van omstandigheden krijgt Van Mullem bij SC Cambuur nog niet zo veel speelminuten als hij zou willen. Onder trainer Sjors Ultee had hij een basisplaats te pakken, maar hij liep in de wedstrijd tegen Jong PSV een hersenschudding op. ?Daar heb ik toen anderhalve week last van gehad?, zegt Van Mullem. ?Daarna moest ik van de medische staf heel rustig opbouwen.?
?Hij zegt ook dat mijn moment nog wel komt?
In de tussentijd werd Ultee ontslagen, kwam trainer Henk de Jong terug en begon Cambuur goeie resultaten te boeken. Mooi voor Cambuur, maar pech voor Van Mullem. ?De trainer zegt terecht: ik kan het nu niet om gaan gooien, nu het goed gaat?, stelt de middenvelder. ?Maar hij zegt ook dat mijn moment nog wel komt.?
Hij wacht geduldig op zijn kans en probeert zijn momenten te pakken als hij een invalbeurt krijgt. Mocht de nood aan de man zijn dan zou hij zelfs centraal achterin neergezet kunnen worden. ?Daar heb ik in de jeugd ook een hele tijd gespeeld?, vertelt Van Mullem. ?Eigenlijk was het Henk Fraser die mij weer naar het middenveld haalde. Maar met mijn rust aan de bal kan ik zeker achterin ook van toegevoegde waarde zijn.?
Het moge duidelijk zijn dat Van Mullem zich zijn Cambuurperiode tot nu toe wat anders had voorgesteld. ?Ik hoop tegen VVV in ieder geval weer op een invalbeurt?, aldus van Mullem. ?En natuurlijk blijf ik knokken voor die basisplaats. Ik voel dat het eraan zit te komen.?
Feyenoord en Liverpool?? eerst maar eens basis speler zien te worden hier
lijkt mij
Ach dromen mag :thumbsup
Jeremy geweldig gespeeld Cherry uit de wedstrijd gespeeld :thumbsup
Van de 49 lange ballen komen er 43 niet aan. Onvoorstelbaar. :zucht :zucht :)
Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:02:35
Van de 49 lange ballen komen er 43 niet aan. Onvoorstelbaar. :zucht :zucht :)
Hier wilde ik ook mijn 1e reactie geven. W?t een verschrikking.
En je hebt het dan alleen over zijn lange ballen, maar ook korte ballen zijn ontzettend lastig voor hem.
Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:02:35
Van de 49 lange ballen komen er 43 niet aan. Onvoorstelbaar. :zucht :zucht :)
die 2e helft was schrikbarend. Hij had het verkeerde shirt aan zo leek het
Waarom niet Casas voor Mullem gewisseld? Dan konden Mercera en Souren lekker blijven staan.
Soms lijkt het wel wisselen om het wisselen.
Citaat van: Bankzitter op september 17, 2024, 06:45:42
Waarom niet Casas voor Mullem gewisseld? Dan konden Mercera en Souren lekker blijven staan.
Soms lijkt het wel wisselen om het wisselen.
Souren deed het prima inderdaad
Nou moest de hele boel weer omgegooid worden.
Souren had vlak voor zijn wissel een tik op zijn enkel gekregen, daarom werd hij gewisseld.
Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:02:35
Van de 49 lange ballen komen er 43 niet aan. Onvoorstelbaar. :zucht :zucht :)
Och heden daar hebben we weer zo'n data nerd.
Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:02:35
Van de 49 lange ballen komen er 43 niet aan. Onvoorstelbaar. :zucht :zucht :)
Hij kon de bal ook aan niemand kwijt. Zo weinig spelers die de bal willen hebben en geen een durft tussen de linies te spelen. Dan maar op hoop van zegen en lange ballen. Zijn belangrijkste taak is man uitschakelen en dat ging toch prima gister? De wissels van gister waren dramatisch, over de opstelling moeten we het ook maar niet hebben. Dit gaat hem niet worden zo. We cre?ren zo weinig voorin!
Aan de verdediging ligt het niet dus waarom mekkeren op Van Mullem..
Citaat van: beam op september 17, 2024, 09:11:31
Hij kon de bal ook aan niemand kwijt. Zo weinig spelers die de bal willen hebben en geen een durft tussen de linies te spelen. Dan maar op hoop van zegen en lange ballen. Zijn belangrijkste taak is man uitschakelen en dat ging toch prima gister? De wissels van gister waren dramatisch, over de opstelling moeten we het ook maar niet hebben. Dit gaat hem niet worden zo. We cre?ren zo weinig voorin!
Datzelfde zie ik bij Balk. Je kan terecht commentaar op hem hebben maar hij kan 9 van de 10 keer de bal ook niet kwijt omdat er geen ondersteuning is. Met alleen hardlopen en hard werken kom je er niet je moet het wel samendoen. Dat is aan de TS.
Van Mullem is natuurlijk de Lucky Loser van dit elftal. Te matig voor de 6 positie en bij gebrek aan centrale verdedigers mag ie daar nu spelen. Verdedigend OK, aan de bal soms bedroevend. Als Nieling weer mag spelen gewoon weer naar de bank denk ik zo.
Citaat van: papier op september 17, 2024, 09:53:37
Datzelfde zie ik bij Balk. Je kan terecht commentaar op hem hebben maar hij kan 9 van de 10 keer de bal ook niet kwijt omdat er geen ondersteuning is. Met alleen hardlopen en hard werken kom je er niet je moet het wel samendoen. Dat is aan de TS.
Het geheel klopt gewoon niet. De TS heeft nog veel werk te doen.
Citaat van: De Gast op september 17, 2024, 09:49:12
Aan de verdediging ligt het niet dus waarom mekkeren op Van Mullem..
Dit is natuurlijk onzin. Als je zelf op wilt bouwen om uiteindelijk tot kansen te komen, moet je niet een cv hebben die elke bal naar de tegenstander schiet.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 17, 2024, 11:03:07
Dit is natuurlijk onzin. Als je zelf op wilt bouwen om uiteindelijk tot kansen te komen, moet je niet een cv hebben die elke bal naar de tegenstander schiet.
Zoals beam aangaf, hij moet de bal ook wel kwijt kunnen. Je zag in de tweede helft Casas wel 2x een inspeelpass geven op Mercera maar door de druk van Roda verloor hij de eerste direct en de tweede kreeg hij geel voor een overtreding. Als hij moet kiezen tussen inleveren op eigen helft of op de helft van de tegenstander dan is dat laatste het minst kutte.
Citaat van: papier op september 17, 2024, 11:08:05
Zoals beam aangaf, hij moet de bal ook wel kwijt kunnen. Je zag in de tweede helft Casas wel 2x een inspeelpass geven op Mercera maar door de druk van Roda verloor hij de eerste direct en de tweede kreeg hij geel voor een overtreding. Als hij moet kiezen tussen inleveren op eigen helft of op de helft van de tegenstander dan is dat laatste het minst kutte.
Als opbouwen vanuit de verdediging niet mogelijk is, speel jentoch de lange bal naar voren.
Dit overkomt onzekere spelers die zich ten koste van alles houden aan de opdracht en zelf geen initiatief durven te tonen.
Verdedigend meer dan behoorlijk, maar opbouwend een ramp
Citaat van: Vlampiep op september 17, 2024, 12:39:57
Als opbouwen vanuit de verdediging niet mogelijk is, speel jentoch de lange bal naar voren.
Dit overkomt onzekere spelers die zich ten koste van alles houden aan de opdracht en zelf geen initiatief durven te tonen.
In de 1e helft speelde hij idd erg onzeker en veel passes mislukten. 2e helft begon het te draaien waardoor van Mullem zich ook herpakte en beloonde met een mooie assist op Fedde. Vertrouwen is zo belangrijk en krijg door te winnen!
Citaat van: Yellow Army op september 23, 2024, 23:17:20
Verdedigend meer dan behoorlijk, maar opbouwend een ramp
1 goede steekpass de rest alles ingeleverd behalve de tikkies breed.
Straks nog basis speler? nu Nieling weer beschikbaar is?
Ik denk dat in het centrum achterin er straks drie spelers zijn die het mogen uitvechten. Mullem, Casas en Nieling
Citaat van: Beul B op september 24, 2024, 12:38:04
Ik denk dat in het centrum achterin er straks drie spelers zijn die het mogen uitvechten. Mullem, Casas en Nieling
Ik zou Casas laten staan, is volop in ontwikkeling en het aanpassen. Is het meest zuiver in de passing volgens mij. Wordt een toppertje.
Citaat van: Stanley op september 24, 2024, 13:16:17
Ik zou Casas laten staan, is volop in ontwikkeling en het aanpassen. Is het meest zuiver in de passing volgens mij. Wordt een toppertje.
Ik zie ook meer potentie in casas dan in van mullem
Citaat van: Yellow Army op september 24, 2024, 14:15:59
Ik zie ook meer potentie in casas dan in van mullem
en die voetbalt RCV nog gemakkelijker
Staat ook in het 11tal van de week :_schater
Citaat van: fred op september 24, 2024, 16:06:44
Staat ook in het 11tal van de week :_schater
heeft hij wel verdiend :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op september 24, 2024, 16:16:06
heeft hij wel verdiend :thumbsup
Ja die ene steekpass waren heel wat punten
Citaat van: fred op september 24, 2024, 16:19:31
Ja die ene steekpass waren heel wat punten
en verdedigend heeft hij zijn taak ook volbracht :thumbsup O tegen.
Er waren gisteravond mindere spelers die op het veld stonden?.
Weer de 0 top wedstrijd gespeeld kerel? :thumbsup
Laten staan
Citaat van: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 22:30:34
Weer de 0 top wedstrijd gespeeld kerel? :thumbsup
Is geen toeval
Jeremy 0.0 |:)
Weer de 0 van Mullem. :thumbsup
Gewoon een prima pot. E?n kans van de spits van Excelsior, stond hij positioneel niet helemaal lekker en kreeg hem ongelukkig nog tegen zich aan. De rest goede pot, hulde.
Ik ben geen fan, maar wel blij voor Van Mullem en het is hem gegund. Dit was een degelijke wedstijd en wederom de nul is de verdienste van al onze verdedigers.
Prima pot.
Centrum staat goed hoor
En met veel lengte.
Citaat van: Specuveter op oktober 26, 2024, 19:05:00
Prima pot.
Centrum staat goed hoor
En met veel lengte.
Hopelijk kan van Mullem die passing en dekkingsfouten er nog uit halen, dat scheelt een hoge bloeddruk.
Citaat van: YellowBlue op oktober 26, 2024, 21:36:45
Hopelijk kan van Mullem die passing en dekkingsfouten er nog uit halen, dat scheelt een hoge bloeddruk.
heb Dat deze wedstrijd ??n keer gezien
Viel mee toch?
En op laatst nog een nuttige overtreding op Van Duinen
Citaat van: YellowBlue op oktober 26, 2024, 21:36:45
Hopelijk kan van Mullem die passing en dekkingsfouten er nog uit halen, dat scheelt een hoge bloeddruk.
idd. Hij heeft soms ook erg veel moeite om de bal van de grond te krijgen. Als hij onder druk een bal wegschiet is die altijd te laag..
Citaat van: YellowBlue op oktober 26, 2024, 21:36:45
Hopelijk kan van Mullem die passing en dekkingsfouten er nog uit halen, dat scheelt een hoge bloeddruk.
Dekkingsfouten zie ik weinig bij hem, staat vaak goed. Zijn passing is erg verbeterd, alleen dat indribbelen gaat veel te vaak fout. Dat moet eruit, dan is het een prima verdediger.
Citaat van: Agy op oktober 26, 2024, 23:26:48
Dekkingsfouten zie ik weinig bij hem, staat vaak goed. Zijn passing is erg verbeterd, alleen dat indribbelen gaat veel te vaak fout. Dat moet eruit, dan is het een prima verdediger.
maakte recent een dekkingsfout tegen Muhren (nam afstand ipv kort er op) tegen Excelsior 2x. Wordt wel beter, maar vind het nog niet lang niet zeker genoeg.
Citaat van: Agy op oktober 26, 2024, 23:26:48
Dekkingsfouten zie ik weinig bij hem, staat vaak goed. Zijn passing is erg verbeterd, alleen dat indribbelen gaat veel te vaak fout. Dat moet eruit, dan is het een prima verdediger.
waar kijk jij naar? Ben het hier totaal niet mee eens. Staat juist vaak aan de verkeerde kant.
Citaat van: YellowBlue op oktober 28, 2024, 20:52:55
maakte recent een dekkingsfout tegen Muhren (nam afstand ipv kort er op) tegen Excelsior 2x. Wordt wel beter, maar vind het nog niet lang niet zeker genoeg.
er zijn genoeg verdedigers en keepers die fouten maken maar ik heb het idee dat van Mullem niks goeds doet.Hij doet het naar behoren heel goed.
Cambuur is met 10 tegendoelpunten minst gepasseerde verdediging van de KKD.
Van middenvelder naar verdediger knap hoor. :thumbsup
Citaat van: sunderland op oktober 28, 2024, 20:58:07
waar kijk jij naar? Ben het hier totaal niet mee eens. Staat juist vaak aan de verkeerde kant.
Vaak is overdreven. Verdedigend is van Mullem echt heel behoorlijk
Citaat van: Yellow Army op oktober 28, 2024, 22:19:57
Vaak is overdreven. Verdedigend is van Mullem echt heel behoorlijk
Hij doet ook veel goed, alleen overheerst er bij mij toch de dekkingsfouten en het voetballend oplossen wat echt onder de maat is.
Hij moet de ballen inleveren bij iemand die dat beter kan en als hij de dekkingsfouten verminderd haalt hij nog meer rendement uit zijn spel.
Maar eerlijk is eerlijk.. de nul houden is hij ook onderdeel van.
Zijn we wakker? Van Mullem in ieder geval niet! 2 minuten bezig nu al 3 fouten...
2 minuten 2 x triest
Speelde verder een prima pot.
Citaat van: Specuveter op oktober 29, 2024, 23:15:23
Speelde verder een prima pot.
Ik snap werkelijk niet wat men in hem ziet. Cre?ert onrust ipv rust. Levert ballen zo maar in. Dekt door als het niet moet en vergeet juist door te dekken als het wel moet.
Zwakste schakel in de verdediging, Het is niet
dankzij hem dat we de nul houden, maar een klein wonder dat dat gebeurd
ondanks hem. Z? veel compenseren de andere verdedigers en de keeper.
Citaat van: YellowBlue op oktober 30, 2024, 20:58:02
Ik snap werkelijk niet wat men in hem ziet. Cre?ert onrust ipv rust. Levert ballen zo maar in. Dekt door als het niet moet en vergeet juist door te dekken als het wel moet.
Zwakste schakel in de verdediging, Het is niet dankzij hem dat we de nul houden, maar een klein wonder dat dat gebeurd ondanks hem. Z? veel compenseren de andere verdedigers en de keeper.
Ik snap werkelijk niet waarom je zo negatief over een eigen speler bent als deze al 6x de 0 heeft gehouden. Zeker na het drama van vorig jaar met Smand en Bergsma centraal. Voetballend moet het zeker beter, volgens mij heeft Henk de Jong dat ook gezegd dus daar gaan ze nog aan werken.
Prima verdediger, eerst laten staan.. Ook al is het voetballend erg matig.
Ik blijf erbij dat Casas daar moet staan en 10 wedstrijden moet blijven staan, maar pas op het moment dat v Mullem dieper door het ijs zakt dan nu..
Citaat van: Teun Seun op oktober 31, 2024, 10:45:10
Prima verdediger, eerst laten staan.. Ook al is het voetballend erg matig.
Ik blijf erbij dat Casas daar moet staan en 10 wedstrijden moet blijven staan, maar pas op het moment dat v Mullem dieper door het ijs zakt dan nu..
van Mullem heeft het geluk dat Henk heeft gekozen voor Nederlands sprekende spelers en dat hij Nieling naast zich heeft. Ik blijf dit echt doodzonde vinden voor een talent als Casas.
Citaat van: anderszchristian op oktober 31, 2024, 11:51:03
van Mullem heeft het geluk dat Henk heeft gekozen voor Nederlands sprekende spelers en dat hij Nieling naast zich heeft. Ik blijf dit echt doodzonde vinden voor een talent als Casas.
Casas was geblesseerd tegen VVV toen kwam v. Mullem erin en daarna 4 van de 5 wedstrijden gewonnen en 3x de 0, dan ga je niet wisselen. Uiteindelijk komt Casas wel in de basis, maar dan op het juiste moment.
Citaat van: anderszchristian op oktober 31, 2024, 11:51:03
van Mullem heeft het geluk dat Henk heeft gekozen voor Nederlands sprekende spelers en dat hij Nieling naast zich heeft. Ik blijf dit echt doodzonde vinden voor een talent als Casas.
daarom stelt de Jong alleen maar spelers die Nederlands spreken :_schater
Ook verstaan. Je kunt vMullem makkelijker coachen dan Casas.
En verder staan er genoeg talenten in. De balans is prima zo, de spelers die er naast vallen moeten nu even geduld hebben.
Citaat van: Bankzitter op oktober 31, 2024, 12:16:08
Ook verstaan. Je kunt vMullem makkelijker coachen dan Casas.
En verder staan er genoeg talenten in. De balans is prima zo, de spelers die er naast vallen moeten nu even geduld hebben.
Ik vind dat echt trainersgelul over de communicatie. Als je een vreemdelingenlegioen hebt dan is het een ander verhaal, maar 1 speler die prima Engels spreekt en verstaat die kent na een paar weken ook de terminologie in het Nederlands wel. Het is niet dat er complete volzinnen tegen elkaar worden gesproken in het veld.
Citaat van: anderszchristian op oktober 31, 2024, 12:27:34
Ik vind dat echt trainersgelul over de communicatie. Als je een vreemdelingenlegioen hebt dan is het een ander verhaal, maar 1 speler die prima Engels spreekt en verstaat die kent na een paar weken ook de terminologie in het Nederlands wel. Het is niet dat er complete volzinnen tegen elkaar worden gesproken in het veld.
De jongen(Casas) is 20 jaar en krijgt zijn kansen wel en kan ondertussen aan zijn Nederlands werken en wat wennen aan Nederland en ik snap wel dat de TS voor vastigheid kiest en het zo laat staan.. Misschien moeten we niet op elke slak zout leggen en accepteren dat wij geen foutloze spelers hebben.
En laten we ook niet vergeten ook Casas is niet foutloos, die liet Ottesen compleet verzuipen tegen Emmen door nauwelijks rugdekking te geven.
Het is ook niet een hele sterke reden van de taal. Je ziet nu wel dat het effect heeft om dezelfde spelers te laten staan.
Spelers zijn minder bang fouten te maken, corrigeren elkaars fouten. Je ziet dat er wat chemie tussen Jansen, vMullem, Nieling en Kieftenbelt aan het groeien is. Je ziet ze echt vieren als er een goal wordt voorkomen.
Voor Casas is het straks makkelijker mee draaien als de verdediging gewoon goed staat, nu even geduld hebben.
Citaat van: Amekkis op oktober 31, 2024, 09:44:42
Ik snap werkelijk niet waarom je zo negatief over een eigen speler bent als deze al 6x de 0 heeft gehouden. Zeker na het drama van vorig jaar met Smand en Bergsma centraal. Voetballend moet het zeker beter, volgens mij heeft Henk de Jong dat ook gezegd dus daar gaan ze nog aan werken.
HIJ heeft niet de nul gehouden, dat doe je met elkaar. Dat het beter is dan vorig jaar ziet iedereen, was ook niet echt heel moeilijk natuurlijk...
Ik stoor me gewoon aan zijn niveau, vandaag stukje van de training gezien, ook hier heeft ie een hoop balverlies en gaat er af en toe blind in.
Maar goed, als het een opmaat is om Casas rustig te brengen, dan kan ik er mee leven.
Citaat van: YellowBlue op oktober 31, 2024, 15:19:23
HIJ heeft niet de nul gehouden, dat doe je met elkaar. Dat het beter is dan vorig jaar ziet iedereen, was ook niet echt heel moeilijk natuurlijk...
Ik stoor me gewoon aan zijn niveau, vandaag stukje van de training gezien, ook hier heeft ie een hoop balverlies en gaat er af en toe blind in.
Maar goed, als het een opmaat is om Casas rustig te brengen, dan kan ik er mee leven.
hoelang speelt Casas nu bij Cambuur en moeten we hem nog rustig brengen of moet hij nog fit worden ohhhh nee hij kan de Nederlandse taal nog niet?.. :_schater
Nou, hij speelde niet slecht maar ook weer niet zo goed dat de TS er niet om heen kan zoals Pauwels. Wie er naast staat zoals Souren, Casas De Jong of Ottensen heeft even pech.
vMullem en Poll hebben mazzel.
We hebben eindelijk een stabiele basis dus er zal steeds niet veel veranderen.
Casas heeft een goede techniek en overzicht, ik vind hem voor de verdediging wel klein.
Hoe is Henk z'n spaans overigens? :_schater
Cassas staat er nu in en ik ben benwieuwd of het voetballend nu veel beter gaat?
Zie nu goedemorgen Eredivisie. Ze halen Beelen er even uit met beelden. Lijkt wel of ik van Mullem zie. Hij staat goed voor de opbouw maar staat zelden open. Iedere keer de bal terug. Vrijdag was dat ook zo. Als je ziet hoeveel ballen hij terug speelt of ook heel vaak breed op Nieling terwijl er heel veel ruimte is. Waarom doet de ts daar niet wat aan.
Citaat van: sunderland op november 03, 2024, 11:06:00
Zie nu goedemorgen Eredivisie. Ze halen Beelen er even uit met beelden. Lijkt wel of ik van Mullem zie. Hij staat goed voor de opbouw maar staat zelden open. Iedere keer de bal terug. Vrijdag was dat ook zo. Als je ziet hoeveel ballen hij terug speelt of ook heel vaak breed op Nieling terwijl er heel veel ruimte is. Waarom doet de ts daar niet wat aan.
Het is echt ongelofelijk dat hij bij Sparta in de eredivisie redelijk wat minuten op het middenveld heeft gespeeld. Voetballend is het een draak.
Citaat van: sunderland op november 03, 2024, 11:06:00
Zie nu goedemorgen Eredivisie. Ze halen Beelen er even uit met beelden. Lijkt wel of ik van Mullem zie. Hij staat goed voor de opbouw maar staat zelden open. Iedere keer de bal terug. Vrijdag was dat ook zo. Als je ziet hoeveel ballen hij terug speelt of ook heel vaak breed op Nieling terwijl er heel veel ruimte is. Waarom doet de ts daar niet wat aan.
maak je niet zo druk Sunderland.
Wij weten allemaal wel dat je geen van Mullem fan bent.
Balk daar hoor ik je nooit meer over?.
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2024, 12:49:46
maak je niet zo druk Sunderland.
Wij weten allemaal wel dat je geen van Mullem fan bent.
Balk daar hoor ik je nooit meer over?.
heeft niks met Fan te maken. Dat zie jij vast niet anders was je dat eens. Ik zie wat ik zie en benoem dat.
Balk staat spits en ik ga hem daar niet op beoordelen omdat hij geen spits is en hem het snot voor de ogen loopt.
Citaat van: sunderland op november 03, 2024, 13:05:38
heeft niks met Fan te maken. Dat zie jij vast niet anders was je dat eens. Ik zie wat ik zie en benoem dat.
Balk staat spits en ik ga hem daar niet op beoordelen omdat hij geen spits is en hem het snot voor de ogen loopt.
jij hebt Balk regelmatig de grond ingeboord en nu ga je hem anders beoordelen dat hij spits staat.
Lees jouw reacties onder Remco Balk.
Fijne dag nog :y
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2024, 13:36:42
jij hebt Balk regelmatig de grond ingeboord en nu ga je hem anders beoordelen dat hij spits staat.
Lees jouw reacties onder Remco Balk.
Fijne dag nog :y
oja de spits positie is het zelfde als buitenpositie. :_spank Op de buiten was het soms dramatisch en dan benoemde ik dat ook.
Van Mullem is een aardige kerel, die zijn uiterste best doet, maar toch in mijn beleving te kort komt als basis speler.
De tegenstander dwingt hem tot opbouwen en gelukkig heeft hij voldoende zelfreflectie om dit niet meer te doen. Dit resulteert in de vele terugspeelballen wat hem weer wordt verweten op het forum.
Zolang Van Mullem zich zelf niet overschat, is er voorlopig geen speler in de selectie die op zijn plaats beter is.
Citaat van: Vlampiep op november 03, 2024, 15:12:51
Van Mullem is een aardige kerel, die zijn uiterste best doet, maar toch in mijn beleving te kort komt als basis speler.
De tegenstander dwingt hem tot opbouwen en gelukkig heeft hij voldoende zelfreflectie om dit niet meer te doen. Dit resulteert in de vele terugspeelballen wat hem weer wordt verweten op het forum.
Zolang Van Mullem zich zelf niet overschat, is er voorlopig geen speler in de selectie die op zijn plaats beter is.
Dit ben ik dus helemaal met je eens. En het gaat soms ook niet altijd om de beste speler op de beste plek. Het koppeltje Nieling en van Mullem zijn op een of andere manier wel complementair aan elkaar. De 2-1 van AZ was daar denk ik wel een voorbeeld van met Casas en Nieling. Als Casas straks wat beter ingespeeld is met Nieling denk ik dat hij van Mullem wel op het bankje krijgt.
Het was ook gewoon belangrijk om dezelfde spelers zoveel als mogelijk te laten staan. En dan zie je sommige spelers beter worden. Het heeft Balk veel goed gedaan en Poll en Nartey zeker ook. Bij vMullem is dat wat minder dus kan goed zijn dat die aan de beurt is als we weer eens verliezen fo bij schorsing/blessure.
Zolang we winnen is daar geen reden toe.
Citaat van: beam op november 04, 2024, 09:15:57
Dit ben ik dus helemaal met je eens. En het gaat soms ook niet altijd om de beste speler op de beste plek. Het koppeltje Nieling en van Mullem zijn op een of andere manier wel complementair aan elkaar. De 2-1 van AZ was daar denk ik wel een voorbeeld van met Casas en Nieling. Als Casas straks wat beter ingespeeld is met Nieling denk ik dat hij van Mullem wel op het bankje krijgt.
en hier ben ik het ook met eens. Bij die 2-1 probeert Casas te knijpen omdat Nieling eigenlijk te ver naar voren stond. ( Casas probeerde Nieling te helpen). Was Nieling zijn fout. Van Mullem had dat misschien anders gedaan
Citaat van: sunderland op november 04, 2024, 10:21:09
en hier ben ik het ook met eens. Bij die 2-1 probeert Casas te knijpen omdat Nieling eigenlijk te ver naar voren stond. ( Casas probeerde Nieling te helpen). Was Nieling zijn fout. Van Mullem had dat misschien anders gedaan
Nieling dekte juist prima door i.m.o. Spelen zij gewoon goed onderuit. Poll maakt daarna de verkeerde keuze door in te stappen waardoor het open ligt, als hij gewoon de man voor zicht houdt is er niets aan de hand. Casas knijpt gewoon prima naar de gevaarlijkste man toe maar doordat Poll instapte, ''moest'' Nieling daar ook naar toe omdat ze met twee man doorkwamen en was de organisatie kwijt.
Citaat van: janou op november 04, 2024, 11:45:48
Nieling dekte juist prima door i.m.o. Spelen zij gewoon goed onderuit. Poll maakt daarna de verkeerde keuze door in te stappen waardoor het open ligt, als hij gewoon de man voor zicht houdt is er niets aan de hand. Casas knijpt gewoon prima naar de gevaarlijkste man toe maar doordat Poll instapte, ''moest'' Nieling daar ook naar toe omdat ze met twee man doorkwamen en was de organisatie kwijt.
op dat moment dat Poll de bal miste stond Nieling ook niet meer goed omdat Nieling had verwacht dat Poll gewoon die bal zou hebben en idd Casas moest dat doen. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal. Had veel meer moeite met die eerste goal.
Citaat van: janou op november 04, 2024, 11:45:48
Nieling dekte juist prima door i.m.o. Spelen zij gewoon goed onderuit. Poll maakt daarna de verkeerde keuze door in te stappen waardoor het open ligt, als hij gewoon de man voor zicht houdt is er niets aan de hand. Casas knijpt gewoon prima naar de gevaarlijkste man toe maar doordat Poll instapte, ''moest'' Nieling daar ook naar toe omdat ze met twee man doorkwamen en was de organisatie kwijt.
Poll had gewoon moeten snappen wanneer Nieling doordekt hijzelf niet in moet stappen, maar moet knijpen
Citaat van: Yellow Army op november 04, 2024, 19:09:46
Poll had gewoon moeten snappen wanneer Nieling doordekt hijzelf niet in moet stappen, maar moet knijpen
Ja, en buitenspeler naar buiten dwingen zodat Casas wat meer tijd had om te knijpen. Maar dat weet die jongen zelf ook wel en op het moment dat Poll m wel heeft heeft niemand het erover. Vind het ook wel gewoon een goede goal moet ik zeggen.
Citaat van: janou op november 05, 2024, 09:35:59
Ja, en buitenspeler naar buiten dwingen zodat Casas wat meer tijd had om te knijpen. Maar dat weet die jongen zelf ook wel en op het moment dat Poll m wel heeft heeft niemand het erover. Vind het ook wel gewoon een goede goal moet ik zeggen.
Tactisch goed bedacht door AZ. Spits uit laten zakken en Nieling meelokken waardoor ruimte links centraal ontstaat. Helaas zie ik dit soort dingen te weinig bij onszelf
Citaat van: Yellow Army op november 07, 2024, 12:40:26
Tactisch goed bedacht door AZ. Spits uit laten zakken en Nieling meelokken waardoor ruimte links centraal ontstaat. Helaas zie ik dit soort dingen te weinig bij onszelf
Een spits die in de bal komt is nou niet per se een tactische meesterzet, dat gebeurt in de 4e klasse ook gewoon. Vind vooral de uitvoering erg knap, aangezien Nieling goed doordekte.
Maar als je de vergelijking met ons eigen team wilt maken, de goal van Nartey tegen AZ was ook goed, loopactie vanuit middenveld waar zeker op wordt getraind. Je ziet bij Cambuur dat balk veel meer in de hoeken diep wordt gestuurd, maar dat is omdat hij geen spits is die in de bal kan spelen. Zo is onze TS ook constant tactisch aan het nadenken.
Is ook maar net wat je wilt zien qua tactische zetten, en hoe de uitvoering daarvan is.
Mooie assist van Mullem die heb je maar weer :thumbsup
Wat een pot kerel niet normaal :thumbsup
Ooit massaal verguist. Inmiddels wekelijks uitblinker als RCV.
Ik zou nu heel goedkoop kunnen zeggen 'dat zei ik toch' maar dat doe ik niet :zweep (cc Sunderland)
Geweldige pot weer.
So w?e so wat m?nder zeiken zou goed zijn
Heel eerlijk heb ik er soms ook last van( met Diemers bv)
Maar zie nou een Souren, Rolke, Ottesen die pakken het goed op hoor
Hele wedstrijd weer mateloos aan ge?rriteerd. In de duels is het best aardig, maar man, man wat is hij slecht aan de bal. In de eerste helft 2 man proberen te passeren als laatste man, hele wedstrijd slechte inspeelpasses, 2e helft contstant slappe lange ballen die niet aankomen, en dan die fantastische eigen goal. Ik weet het, we hebben niet beter, dus hij speelt de rest van het seizoen ook, maar een goede CV voor volgende seizoen is wat mij betreft top prioriteit.
Mag wel meer krediet krijgen. Laatste 4 wedstrijden 3x 0 schoten op goal. Daar heeft ook van Mullem zijn aandeel in.
Citaat van: Gasgeve op maart 10, 2025, 13:50:55
Mag wel meer krediet krijgen. Laatste 4 wedstrijden 3x 0 schoten op goal. Daar heeft ook van Mullem zijn aandeel in.
Gaat al beter spelen.
Wmb de eerste die er uit moet. Iedere x op haren en snaren.
Met vorige spreker eens, het word steeds beter. Vrijdag al paar ballen tussen de linies en hij kreeg de bal van de grond. En idd de statistieken zijn geweldig en kan niet beter met wie dan ook.
Laten we hopen dat ze niet alsnog verlengen met deze man. Wat een onrust, en veel te vaak betrokken bij eigen/tegen doelpunten.
Citaat van: Trainert! op april 05, 2025, 07:11:48
Laten we hopen dat ze niet alsnog verlengen met deze man. Wat een onrust, en veel te vaak betrokken bij eigen/tegen doelpunten.
kun je na gisteravond nog wel een paar opnoemen?.
Voor de breedte misschien een optie maar ik snap de twijfels.Het leek weer heel ongelukkig maar het is wel altijd bij hem dat dit soort dingen gebeuren.
Citaat van: Bankzitter op april 05, 2025, 09:16:54
Voor de breedte misschien een optie maar ik snap de twijfels.Het leek weer heel ongelukkig maar het is wel altijd bij hem dat dit soort dingen gebeuren.
Hij is mij wat te vaak ongelukkig, dus niet betrouwbaar genoeg.
Gaat naar de superboeren...
Prima. Leuk voor hem, sneu voor de Graafschap...
Vind dat hij hier wel eens onderschat is. Geen wereldklasse, maar afgelopen seizoen met Nieling een degelijk centrum.
Citaat van: janou op juni 26, 2025, 16:39:59
Vind dat hij hier wel eens onderschat is. Geen wereldklasse, maar afgelopen seizoen met Nieling een degelijk centrum.
klopt helemaal janou :thumbsup
Succes Jeremy bij de superboeren :thumbsup
Gefeliciteerd van Mullem en veel succes op Cyprus :thumbsup