Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy van Mullem

Gestart door Dokkumer, september 01, 2023, 23:38:14

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

En laten we ook niet vergeten ook Casas is niet foutloos, die liet Ottesen compleet verzuipen tegen Emmen door nauwelijks rugdekking te geven.

Bankzitter

Het is ook niet een hele sterke reden van de taal. Je ziet nu wel dat het effect heeft om dezelfde spelers te laten staan.
Spelers zijn minder bang fouten te maken, corrigeren elkaars fouten. Je ziet dat er wat chemie tussen Jansen, vMullem, Nieling en Kieftenbelt aan het groeien is. Je ziet ze echt vieren als er een goal wordt voorkomen.

Voor Casas is het straks makkelijker mee draaien als de verdediging gewoon goed staat, nu even geduld hebben.

YellowBlue

Citaat van: Amekkis op oktober 31, 2024, 09:44:42
Ik snap werkelijk niet waarom je zo negatief over een eigen speler bent als deze al 6x de 0 heeft gehouden. Zeker na het drama van vorig jaar met Smand en Bergsma centraal. Voetballend moet het zeker beter, volgens mij heeft Henk de Jong dat ook gezegd dus daar gaan ze nog aan werken.

HIJ heeft niet de nul gehouden, dat doe je met elkaar. Dat het beter is dan vorig jaar ziet iedereen, was ook niet echt heel moeilijk natuurlijk...
Ik stoor me gewoon aan zijn niveau, vandaag stukje van de training gezien, ook hier heeft ie een hoop balverlies en gaat er af en toe blind in.
Maar goed, als het een opmaat is om Casas rustig te brengen, dan kan ik er mee leven.


Noordcambuur

Citaat van: YellowBlue op oktober 31, 2024, 15:19:23


HIJ heeft niet de nul gehouden, dat doe je met elkaar. Dat het beter is dan vorig jaar ziet iedereen, was ook niet echt heel moeilijk natuurlijk...
Ik stoor me gewoon aan zijn niveau, vandaag stukje van de training gezien, ook hier heeft ie een hoop balverlies en gaat er af en toe blind in.
Maar goed, als het een opmaat is om Casas rustig te brengen, dan kan ik er mee leven.
hoelang speelt Casas nu bij Cambuur en moeten we hem nog rustig brengen of moet hij nog fit worden ohhhh nee hij kan de Nederlandse taal nog niet?.. :_schater

Bankzitter

Nou, hij speelde niet slecht maar ook weer niet zo goed dat de TS er niet om heen kan zoals Pauwels. Wie er naast staat zoals Souren, Casas De Jong of Ottensen heeft even pech.
vMullem en Poll hebben mazzel.

We hebben eindelijk een stabiele basis dus er zal steeds niet veel veranderen.

PePe

Casas heeft een goede techniek en overzicht, ik vind hem voor de verdediging wel klein.
Hoe is Henk z'n spaans overigens?  :_schater

beam

Cassas staat er nu in en ik ben benwieuwd of het voetballend nu veel beter gaat?

sunderland

Zie nu goedemorgen Eredivisie. Ze halen Beelen er even uit met beelden. Lijkt wel of ik van Mullem zie. Hij staat goed voor de opbouw maar staat zelden open. Iedere keer de bal terug. Vrijdag was dat ook zo. Als je ziet hoeveel ballen hij terug speelt of ook heel vaak breed op Nieling terwijl er heel veel ruimte is. Waarom doet de ts daar niet wat aan.

michello

Citaat van: sunderland op november 03, 2024, 11:06:00
Zie nu goedemorgen Eredivisie. Ze halen Beelen er even uit met beelden. Lijkt wel of ik van Mullem zie. Hij staat goed voor de opbouw maar staat zelden open. Iedere keer de bal terug. Vrijdag was dat ook zo. Als je ziet hoeveel ballen hij terug speelt of ook heel vaak breed op Nieling terwijl er heel veel ruimte is. Waarom doet de ts daar niet wat aan.

Het is echt ongelofelijk dat hij bij Sparta in de eredivisie redelijk wat minuten op het middenveld heeft gespeeld. Voetballend is het een draak.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 03, 2024, 11:06:00
Zie nu goedemorgen Eredivisie. Ze halen Beelen er even uit met beelden. Lijkt wel of ik van Mullem zie. Hij staat goed voor de opbouw maar staat zelden open. Iedere keer de bal terug. Vrijdag was dat ook zo. Als je ziet hoeveel ballen hij terug speelt of ook heel vaak breed op Nieling terwijl er heel veel ruimte is. Waarom doet de ts daar niet wat aan.
maak je niet zo druk Sunderland.
Wij weten allemaal wel dat je geen van Mullem fan bent.
Balk daar hoor ik je nooit meer over?.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2024, 12:49:46
maak je niet zo druk Sunderland.
Wij weten allemaal wel dat je geen van Mullem fan bent.
Balk daar hoor ik je nooit meer over?.
heeft niks met Fan te maken. Dat zie jij vast niet anders was je dat eens. Ik zie wat ik zie en benoem dat.
Balk staat spits en ik ga hem daar niet op beoordelen omdat hij geen spits is en hem het snot voor de ogen loopt.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 03, 2024, 13:05:38
heeft niks met Fan te maken. Dat zie jij vast niet anders was je dat eens. Ik zie wat ik zie en benoem dat.
Balk staat spits en ik ga hem daar niet op beoordelen omdat hij geen spits is en hem het snot voor de ogen loopt.
jij hebt Balk regelmatig de grond ingeboord en nu ga je hem anders beoordelen dat hij spits staat.
Lees jouw reacties onder Remco Balk.
Fijne dag nog :y

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2024, 13:36:42
jij hebt Balk regelmatig de grond ingeboord en nu ga je hem anders beoordelen dat hij spits staat.
Lees jouw reacties onder Remco Balk.
Fijne dag nog :y
oja de spits positie is het zelfde als buitenpositie.  :_spank Op de buiten was het soms dramatisch en dan benoemde ik dat ook.

Vlampiep

Van Mullem is een aardige kerel, die zijn uiterste best doet, maar toch in mijn beleving te kort komt als basis speler.
De tegenstander dwingt hem tot opbouwen en gelukkig heeft hij voldoende zelfreflectie om dit niet meer te doen. Dit resulteert in de vele terugspeelballen wat hem weer wordt verweten op het forum.
Zolang Van Mullem zich zelf niet overschat,  is er voorlopig geen speler in de selectie die op zijn plaats beter is.

beam

#104
Citaat van: Vlampiep op november 03, 2024, 15:12:51
Van Mullem is een aardige kerel, die zijn uiterste best doet, maar toch in mijn beleving te kort komt als basis speler.
De tegenstander dwingt hem tot opbouwen en gelukkig heeft hij voldoende zelfreflectie om dit niet meer te doen. Dit resulteert in de vele terugspeelballen wat hem weer wordt verweten op het forum.
Zolang Van Mullem zich zelf niet overschat,  is er voorlopig geen speler in de selectie die op zijn plaats beter is.
Dit ben ik dus helemaal met je eens. En het gaat soms ook niet altijd om de beste speler op de beste plek. Het koppeltje Nieling en van Mullem zijn op een of andere manier wel complementair aan elkaar. De 2-1 van AZ was daar denk ik wel een voorbeeld van met Casas en Nieling. Als Casas straks wat beter ingespeeld is met Nieling denk ik dat hij van Mullem wel op het bankje krijgt.