Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy van Mullem

Gestart door Dokkumer, september 01, 2023, 23:38:14

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Wmb de eerste die er uit moet. Iedere x op haren en snaren.
Met vorige spreker eens, het word steeds beter. Vrijdag al paar ballen tussen de linies en hij kreeg de bal van de grond. En idd de statistieken zijn geweldig en kan niet beter met wie dan ook.

Trainert!

Laten we hopen dat ze niet alsnog verlengen met deze man. Wat een onrust, en veel te vaak betrokken bij eigen/tegen doelpunten.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op april 05, 2025, 07:11:48
Laten we hopen dat ze niet alsnog verlengen met deze man. Wat een onrust, en veel te vaak betrokken bij eigen/tegen doelpunten.
kun je na gisteravond nog wel een paar opnoemen?.

Bankzitter

Voor de breedte misschien een optie maar ik snap de twijfels.Het leek weer heel ongelukkig maar het is wel altijd bij hem dat dit soort dingen gebeuren.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op april 05, 2025, 09:16:54
Voor de breedte misschien een optie maar ik snap de twijfels.Het leek weer heel ongelukkig maar het is wel altijd bij hem dat dit soort dingen gebeuren.
Hij is mij wat te vaak ongelukkig, dus niet betrouwbaar genoeg.

Derkx R.H.

Gaat naar de superboeren...

Inferno-058

Prima. Leuk voor hem, sneu voor de Graafschap...

janou

Vind dat hij hier wel eens onderschat is. Geen wereldklasse, maar afgelopen seizoen met Nieling een degelijk centrum.

Noordcambuur

Citaat van: janou op juni 26, 2025, 16:39:59
Vind dat hij hier wel eens onderschat is. Geen wereldklasse, maar afgelopen seizoen met Nieling een degelijk centrum.
klopt helemaal janou  :thumbsup

Succes Jeremy bij de superboeren  :thumbsup

Noordcambuur

Gefeliciteerd van Mullem en veel succes op Cyprus   :thumbsup