Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy van Mullem

Gestart door Dokkumer, september 01, 2023, 23:38:14

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

V Mullem moet voor balans op het middenveld zorgen.

Welk rendement hebben DeJong en vKaam en welk rendement heeft Breij?
Dan is de keuze vKaam of DeJong en heeft vKaam meer krediet.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op september 02, 2023, 11:04:32
V Mullem moet voor balans op het middenveld zorgen.

Welk rendement hebben DeJong en vKaam en welk rendement heeft Breij?
Dan is de keuze vKaam of DeJong en heeft vKaam meer krediet.

Laat ze maar uit vechten maar ben blij met deze aanwinst
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Yup, meestal valt het basiselftal een beetje bij toeval in elkaar. Als v Mullem op de plek van Tol komt, ook prima.
Dan kan wellicht dit middenveld blijven staan. Ik hoop iig dat vMullem het elftal meer in balans kan brengen.

Sakas

Zeer degelijke wedstrijd gespeeld! Ga zo door!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Specuveter

Het bleek nu wel dat Van Kaam geen nummer 6 is.
Speelde veel beter nu van Mullem voor rust op middenveld zorgt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op september 10, 2023, 14:00:41
Het bleek nu wel dat Van Kaam geen nummer 6 is.
Speelde veel beter nu van Mullem voor rust op middenveld zorgt.

Ik vond van Kaam juist heel matig spelen, veel vertraging en balverlies, Breij was echt goed, heeft altijd oog voor zijn omgeving voordat die de bal aanneemt, en 2x goede assist
Henk, held, bedankt

Bankzitter

vKaam wordt een tikje overschat en Breij wat onderschat.
Breij is wel de aanjager in dit team. vKaam prima als verbindingsspeler maar vind hem niet het verschil maken.

Voor KKD kunnen we een uitstekend middenveld opstellen.

YellowBlue

Lijkt me een aanwinst ondanks wat dom balverlies zo nu en dan.

Holwerd voor Cambuur

Heb ik gister toch een andere Van Kaam gezien. Vooral het veel slim wegdraaien tussen 1-2 tegenstanders viel op.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Ik vond van Kaam ook heel goed, is geen 6. Mooi laten staan het middenveld zoals het nou stond. Veel meer in balans

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 10, 2023, 15:48:44
vKaam wordt een tikje overschat en Breij wat onderschat.
Breij is wel de aanjager in dit team. vKaam prima als verbindingsspeler maar vind hem niet het verschil maken.

Voor KKD kunnen we een uitstekend middenveld opstellen.
niet mee eens

Stiens

Jeremy 'Jerrard' van Mullem wil zijn basisplaats bij SC Cambuur weer heroveren: 'Ik voel dat het eraan zit te komen'

SC Cambuur draait goed mee in de eerste divisie. Daar is middenvelder Jeremy van Mullem (24) blij mee, maar hij hoopt toch ook dat hij uiteindelijk zijn basisplaats weer kan heroveren.

Sommige profvoetballers van 24 jaar oud hebben alle hoeken van Nederland ?n Europa al gezien, wat dat betreft is Jeremy van Mullem een vreemde eend in de bijt. Ooit woonde hij met twee andere spelers in een appartement in Duitsland, tijdens een avontuur bij SSV Jeddeloh. ?Maar nu woon ik voor het eerst echt op mezelf.?

In een appartement in Leeuwarden vindt hij nu uit wat het zelfstandige leven echt inhoudt. In zijn tijd bij de jeugd van Feyenoord en bij Sparta Rotterdam kon hij nog bij zijn ouders en broer in Vlaardingen blijven wonen. ?Dat vonden zij ook wel fijn hoor, die missen mij nu ook wel erg?, stelt Van Mullem. ?Maar ik probeer ieder weekend terug te gaan, want mijn vriendin woont er ook.?

Als hij weer vervolgens weer naar huis gaat, zorgt zijn moeder er wel voor dat hij in Leeuwarden geen honger hoeft te lijden. De vriezer in het appartement ligt geregeld vol met bakjes eten. ?Vooral haar hete kip is heerlijk; die neem ik dan zeker mee.?

Duitse avontuur liep niet zoals gehoopt
Zijn Duitse uitstapje duurde maar even. Samen met Tim van de Schepop en doelman Pelle Boevink kwam hij in 2019 bij Jeddeloh terecht, nadat zijn contract bij Feyenoord niet werd verlengd. Eerst ging het ze voor de wind. Van Mullem: ?We speelden veel, maar toen werd de Nederlandse trainer weggestuurd en belandden we allemaal op de bank.?

Hij dacht vervolgens dat de kans op een profcarri?re wel verkeken was, maar mocht toen toch aansluiten bij Jong Sparta Rotterdam. Van Mullem schopte het tot het eerste elftal. Onder trainer Henk Fraser speelde hij veel en ook Maurice Steijn gaf hem geregeld invalbeurten en basisplaatsen. Toch besloot Van Mullem elders op zoek te gaan naar nog meer speelminuten. Het bracht hem deze zomer bij Cambuur.

?Jerrard?
Inmiddels durft de verdedigende middenvelder ook alweer voorzichtig te dromen. ?Ik zou graag weer in de eredivisie spelen. Ooit terugkeren bij Feyenoord zou geweldig zijn?, zegt Van Mullem. ?Maar mijn ultieme droomclub is Liverpool.?

Met name Steven Gerrard is een groot voorbeeld. ?Toevallig was mijn jeugdtrainer bij Zwaluwen, uit Vlaardingen, ook een enorme fan en hij vergeleek mij wel eens met Gerrard?, vertelt Van Mullem. ?Dus daar heette ik steevast ?Jerrard?.?

Door een samenloop van omstandigheden krijgt Van Mullem bij SC Cambuur nog niet zo veel speelminuten als hij zou willen. Onder trainer Sjors Ultee had hij een basisplaats te pakken, maar hij liep in de wedstrijd tegen Jong PSV een hersenschudding op. ?Daar heb ik toen anderhalve week last van gehad?, zegt Van Mullem. ?Daarna moest ik van de medische staf heel rustig opbouwen.?

?Hij zegt ook dat mijn moment nog wel komt?
In de tussentijd werd Ultee ontslagen, kwam trainer Henk de Jong terug en begon Cambuur goeie resultaten te boeken. Mooi voor Cambuur, maar pech voor Van Mullem. ?De trainer zegt terecht: ik kan het nu niet om gaan gooien, nu het goed gaat?, stelt de middenvelder. ?Maar hij zegt ook dat mijn moment nog wel komt.?

Hij wacht geduldig op zijn kans en probeert zijn momenten te pakken als hij een invalbeurt krijgt. Mocht de nood aan de man zijn dan zou hij zelfs centraal achterin neergezet kunnen worden. ?Daar heb ik in de jeugd ook een hele tijd gespeeld?, vertelt Van Mullem. ?Eigenlijk was het Henk Fraser die mij weer naar het middenveld haalde. Maar met mijn rust aan de bal kan ik zeker achterin ook van toegevoegde waarde zijn.?

Het moge duidelijk zijn dat Van Mullem zich zijn Cambuurperiode tot nu toe wat anders had voorgesteld. ?Ik hoop tegen VVV in ieder geval weer op een invalbeurt?, aldus van Mullem. ?En natuurlijk blijf ik knokken voor die basisplaats. Ik voel dat het eraan zit te komen.?

denistel

Feyenoord en Liverpool?? eerst maar eens basis speler zien te worden hier
lijkt mij

oost