Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy van Mullem

Gestart door Dokkumer, september 01, 2023, 23:38:14

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het was ook gewoon belangrijk om dezelfde spelers zoveel als mogelijk te laten staan. En dan zie je sommige spelers beter worden. Het heeft Balk veel goed gedaan en Poll en Nartey zeker ook. Bij vMullem is dat wat minder dus kan goed zijn dat die aan de beurt is als we weer eens verliezen fo bij schorsing/blessure.

Zolang we winnen is daar geen reden toe.

sunderland

Citaat van: beam op november 04, 2024, 09:15:57
Dit ben ik dus helemaal met je eens. En het gaat soms ook niet altijd om de beste speler op de beste plek. Het koppeltje Nieling en van Mullem zijn op een of andere manier wel complementair aan elkaar. De 2-1 van AZ was daar denk ik wel een voorbeeld van met Casas en Nieling. Als Casas straks wat beter ingespeeld is met Nieling denk ik dat hij van Mullem wel op het bankje krijgt.
en hier ben ik het ook met eens. Bij die 2-1 probeert Casas te knijpen omdat Nieling eigenlijk te ver naar voren stond. ( Casas probeerde Nieling te helpen). Was Nieling zijn fout. Van Mullem had dat misschien anders gedaan

janou

Citaat van: sunderland op november 04, 2024, 10:21:09
en hier ben ik het ook met eens. Bij die 2-1 probeert Casas te knijpen omdat Nieling eigenlijk te ver naar voren stond. ( Casas probeerde Nieling te helpen). Was Nieling zijn fout. Van Mullem had dat misschien anders gedaan

Nieling dekte juist prima door i.m.o. Spelen zij gewoon goed onderuit. Poll maakt daarna de verkeerde keuze door in te stappen waardoor het open ligt, als hij gewoon de man voor zicht houdt is er niets aan de hand. Casas knijpt gewoon prima naar de gevaarlijkste man toe maar doordat Poll instapte, ''moest'' Nieling daar ook naar toe omdat ze met twee man doorkwamen en was de organisatie kwijt.

sunderland

#108
Citaat van: janou op november 04, 2024, 11:45:48
Nieling dekte juist prima door i.m.o. Spelen zij gewoon goed onderuit. Poll maakt daarna de verkeerde keuze door in te stappen waardoor het open ligt, als hij gewoon de man voor zicht houdt is er niets aan de hand. Casas knijpt gewoon prima naar de gevaarlijkste man toe maar doordat Poll instapte, ''moest'' Nieling daar ook naar toe omdat ze met twee man doorkwamen en was de organisatie kwijt.
op dat moment dat Poll de bal miste stond Nieling ook niet meer goed omdat Nieling had verwacht dat Poll gewoon die bal zou hebben en idd Casas moest dat doen. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal. Had veel meer moeite met die eerste goal.

Yellow Army

Citaat van: janou op november 04, 2024, 11:45:48
Nieling dekte juist prima door i.m.o. Spelen zij gewoon goed onderuit. Poll maakt daarna de verkeerde keuze door in te stappen waardoor het open ligt, als hij gewoon de man voor zicht houdt is er niets aan de hand. Casas knijpt gewoon prima naar de gevaarlijkste man toe maar doordat Poll instapte, ''moest'' Nieling daar ook naar toe omdat ze met twee man doorkwamen en was de organisatie kwijt.

Poll had gewoon moeten snappen wanneer Nieling doordekt hijzelf niet in moet stappen, maar moet knijpen
Area 58

janou

Citaat van: Yellow Army op november 04, 2024, 19:09:46
Poll had gewoon moeten snappen wanneer Nieling doordekt hijzelf niet in moet stappen, maar moet knijpen

Ja, en buitenspeler naar buiten dwingen zodat Casas wat meer tijd had om te knijpen. Maar dat weet die jongen zelf ook wel en op het moment dat Poll m wel heeft heeft niemand het erover. Vind het ook wel gewoon een goede goal moet ik zeggen.

Yellow Army

Citaat van: janou op november 05, 2024, 09:35:59
Ja, en buitenspeler naar buiten dwingen zodat Casas wat meer tijd had om te knijpen. Maar dat weet die jongen zelf ook wel en op het moment dat Poll m wel heeft heeft niemand het erover. Vind het ook wel gewoon een goede goal moet ik zeggen.

Tactisch goed bedacht door AZ. Spits uit laten zakken en Nieling meelokken waardoor ruimte links centraal ontstaat. Helaas zie ik dit soort dingen te weinig bij onszelf
Area 58

janou

#112
Citaat van: Yellow Army op november 07, 2024, 12:40:26
Tactisch goed bedacht door AZ. Spits uit laten zakken en Nieling meelokken waardoor ruimte links centraal ontstaat. Helaas zie ik dit soort dingen te weinig bij onszelf

Een spits die in de bal komt is nou niet per se een tactische meesterzet, dat gebeurt in de 4e klasse ook gewoon. Vind vooral de uitvoering erg knap, aangezien Nieling goed doordekte.

Maar als je de vergelijking met ons eigen team wilt maken, de goal van Nartey tegen AZ was ook goed, loopactie vanuit middenveld waar zeker op wordt getraind. Je ziet bij Cambuur dat balk veel meer in de hoeken diep wordt gestuurd, maar dat is omdat hij geen spits is die in de bal kan spelen. Zo is onze TS ook constant tactisch aan het nadenken.

Is ook maar net wat je wilt zien qua tactische zetten, en hoe de uitvoering daarvan is.

Noordcambuur

Mooie assist van Mullem die heb je maar weer :thumbsup

Noordcambuur

Wat een pot kerel niet normaal  :thumbsup

poelie-lwd

Ooit massaal verguist. Inmiddels wekelijks uitblinker als RCV.

Ik zou nu heel goedkoop kunnen zeggen 'dat zei ik toch' maar dat doe ik niet   :zweep (cc Sunderland)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Specuveter

Geweldige pot weer.
So w?e so wat m?nder zeiken zou goed zijn
Heel eerlijk heb ik er soms ook last van( met Diemers bv)
Maar zie nou een Souren, Rolke, Ottesen die pakken het goed op hoor

YellowBlue

Hele wedstrijd weer mateloos aan ge?rriteerd. In de duels is het best aardig, maar man, man wat is hij slecht aan de bal. In de eerste helft 2 man proberen te passeren als laatste man, hele wedstrijd slechte inspeelpasses, 2e helft contstant slappe lange ballen die niet aankomen, en dan die fantastische eigen goal. Ik weet het, we hebben niet beter, dus hij speelt de rest van het seizoen ook, maar een  goede CV voor volgende seizoen is wat mij betreft top prioriteit.

Gasgeve

Mag wel meer krediet krijgen. Laatste 4 wedstrijden 3x 0 schoten op goal. Daar heeft ook van Mullem zijn aandeel in.

PePe

Citaat van: Gasgeve op maart 10, 2025, 13:50:55
Mag wel meer krediet krijgen. Laatste 4 wedstrijden 3x 0 schoten op goal. Daar heeft ook van Mullem zijn aandeel in.

Gaat al beter spelen.