Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy van Mullem

Gestart door Dokkumer, september 01, 2023, 23:38:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer


TRANSFER: JEREMY VAN MULLEM VOOR TWEE SEIZOENEN NAAR SC CAMBUUR
1 september 2023, 23:30
Jeremy van Mullem mag zich op de valreep speler van SC Cambuur noemen. De defensieve middenvelder maakt op Deadline Day de overstap van Sparta Rotterdam en heeft zich voor twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) verbonden aan de Leeuwarder volksclub.

De 24-jarige Van Mullem doorliep de jeugdopleiding van landskampioen Feyenoord en na een seizoen bij het Duitse SSV Jeddeloh kwam hij terecht bij Sparta Rotterdam. Via Jong Sparta kreeg hij de kans in de Eredivisie en afgelopen jaar kwam hij in 29 offici?le duels in actie voor de succesformatie uit Spangen.



Daarmee zit de transferwindow en de traditiegetrouwe pizza-avond in het Cambuur Stadion erop voor SC Cambuur en technisch directeur Eti?nne Reijnen. ?Het was een hectische en helaas sportief teleurstellende dag, waarin we ??n speler een mooie stap hebben zien maken en drie versterkingen hebben mogen verwelkomen. Jeremy is een welkome aanvulling voor onze selectie en brengt een stuk balans en agressiviteit op het middenveld. Daarnaast is hij ook vast aan de bal en heeft hij afgelopen jaar in de Eredivisie laten zien zijn mannetje te staan.?

Welkom en veel succes, Jeremy!
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Jeremy gefeliciteerd met je nieuwe club Cambuur Leeuwarden.
Heel veel succes?.

Dokkumer bedankt  :thumbsup

Scc4-ever

Welkom Jeremy en veel succes  |:)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Mike SCC

Hopelijk is dit de verlosser op 6, het laatste ontbrekende puzzelstukje. Welkom  |:)

Unknown


Dokkumer

Citaat van: Mike SCC op september 01, 2023, 23:59:29
Hopelijk is dit de verlosser op 6, het laatste ontbrekende puzzelstukje. Welkom  |:)
Bittere noodzaak. Van Mullem kan het centrale duo meer rust geven en van Kaam/de Jong meer en vrijer in hun sterkste positie laten spelen.
De echte, dat lees je :devil

Oud Cambuur

Citaat van: Dokkumer op september 02, 2023, 00:02:36
Bittere noodzaak. Van Mullem kan het centrale duo meer rust geven en van Kaam/de Jong meer en vrijer in hun sterkste positie laten spelen.

En Brei dan weer op de rechtsbuiten? Waar die niet goed uit de verf komt

Cor

Citaat van: Oud Cambuur op september 02, 2023, 01:10:03
En Brei dan weer op de rechtsbuiten? Waar die niet goed uit de verf komt

Breij op de bank

Dokkumer

Citaat van: Oud Cambuur op september 02, 2023, 01:10:03
En Brei dan weer op de rechtsbuiten? Waar die niet goed uit de verf komt
Breij had ook genoemd kunnen  worden idd. Was meer om aan te geven hoe hopelijk de balans in het elftal terugkeert.
De echte, dat lees je :devil

Harry L.


Bankzitter

#11
Breij compenseerde het ontbreken van taktiek nog met goals. Met vKaam en DeJong blijf je eindeloos rondspelen zonder dat er ooit een steekpass of schot op de goal komt.

Dus vMullem op 6 of 4, maar Breij blijft staan;)
Het gaat om de beste 11, dat zijn niet per se de 11 beste voetballers.

Harry L.

Citaat van: Oud Cambuur op september 02, 2023, 01:10:03
En Brei dan weer op de rechtsbuiten? Waar die niet goed uit de verf komt

Mag van mij wel op de plek van Water, daar heb ik geen vertrouwen meer in.  :zucht

De Gast

Breij komt eindelijk uit de verf op de door hem gewenste positie. Niks aan veranderen.

YellowBlue

Citaat van: De Gast op september 02, 2023, 08:13:08
Breij komt eindelijk uit de verf op de door hem gewenste positie. Niks aan veranderen.
ok, en wie haal je er dan uit? Van Kaam of De Jong? Breij is ideale 12e man omdat hij op meerdere posities kan spelen.