Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy van Mullem

Gestart door Dokkumer, september 01, 2023, 23:38:14

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Yellow Army op oktober 28, 2024, 22:19:57
Vaak is overdreven. Verdedigend is van Mullem echt heel behoorlijk

Hij doet ook veel goed, alleen overheerst er bij mij toch de dekkingsfouten en het voetballend oplossen wat echt onder de maat is.
Hij moet de ballen inleveren bij iemand die dat beter kan en als hij de dekkingsfouten verminderd haalt hij nog meer rendement uit zijn spel.

Maar eerlijk is eerlijk.. de nul houden is hij ook onderdeel van.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

YellowBlue

Zijn we wakker? Van Mullem in ieder geval niet! 2 minuten bezig nu al 3 fouten...

sunderland




Specuveter

Speelde verder een prima pot.

YellowBlue

Citaat van: Specuveter op oktober 29, 2024, 23:15:23
Speelde verder een prima pot.

Ik snap werkelijk niet wat men in hem ziet. Cre?ert onrust ipv rust. Levert ballen zo maar in. Dekt door als het niet moet en vergeet juist door te dekken als het wel moet.
Zwakste schakel in de verdediging, Het is niet dankzij hem dat we de nul houden, maar een klein wonder dat dat gebeurd ondanks hem. Z? veel compenseren de andere verdedigers en de keeper.

Amekkis

Citaat van: YellowBlue op oktober 30, 2024, 20:58:02
Ik snap werkelijk niet wat men in hem ziet. Cre?ert onrust ipv rust. Levert ballen zo maar in. Dekt door als het niet moet en vergeet juist door te dekken als het wel moet.
Zwakste schakel in de verdediging, Het is niet dankzij hem dat we de nul houden, maar een klein wonder dat dat gebeurd ondanks hem. Z? veel compenseren de andere verdedigers en de keeper.

Ik snap werkelijk niet waarom je zo negatief over een eigen speler bent als deze al 6x de 0 heeft gehouden. Zeker na het drama van vorig jaar met Smand en Bergsma centraal. Voetballend moet het zeker beter, volgens mij heeft Henk de Jong dat ook gezegd dus daar gaan ze nog aan werken.

Teun Seun

Prima verdediger, eerst laten staan.. Ook al is het voetballend erg matig.

Ik blijf erbij dat Casas daar moet staan en 10 wedstrijden moet blijven staan, maar pas op het moment dat v Mullem dieper door het ijs zakt dan nu..

anderszchristian

Citaat van: Teun Seun op oktober 31, 2024, 10:45:10
Prima verdediger, eerst laten staan.. Ook al is het voetballend erg matig.

Ik blijf erbij dat Casas daar moet staan en 10 wedstrijden moet blijven staan, maar pas op het moment dat v Mullem dieper door het ijs zakt dan nu..
van Mullem heeft het geluk dat Henk heeft gekozen voor Nederlands sprekende spelers en dat hij Nieling naast zich heeft. Ik blijf dit echt doodzonde vinden voor een talent als Casas.

Bernardo

Citaat van: anderszchristian op oktober 31, 2024, 11:51:03
van Mullem heeft het geluk dat Henk heeft gekozen voor Nederlands sprekende spelers en dat hij Nieling naast zich heeft. Ik blijf dit echt doodzonde vinden voor een talent als Casas.

Casas was geblesseerd tegen VVV toen kwam v. Mullem erin en daarna 4 van de 5 wedstrijden gewonnen en 3x de 0, dan ga je niet wisselen. Uiteindelijk komt Casas wel in de basis, maar dan op het juiste moment.

Noordcambuur

Citaat van: anderszchristian op oktober 31, 2024, 11:51:03
van Mullem heeft het geluk dat Henk heeft gekozen voor Nederlands sprekende spelers en dat hij Nieling naast zich heeft. Ik blijf dit echt doodzonde vinden voor een talent als Casas.
daarom stelt de Jong alleen maar spelers die Nederlands spreken  :_schater

Bankzitter

Ook verstaan. Je kunt vMullem makkelijker coachen dan Casas.
En verder staan er genoeg talenten in. De balans is prima zo, de spelers die er naast vallen moeten nu even geduld hebben.

anderszchristian

Citaat van: Bankzitter op oktober 31, 2024, 12:16:08
Ook verstaan. Je kunt vMullem makkelijker coachen dan Casas.
En verder staan er genoeg talenten in. De balans is prima zo, de spelers die er naast vallen moeten nu even geduld hebben.
Ik vind dat echt trainersgelul over de communicatie. Als je een vreemdelingenlegioen hebt dan is het een ander verhaal, maar 1 speler die prima Engels spreekt en verstaat die kent na een paar weken ook de terminologie in het Nederlands wel. Het is niet dat er complete volzinnen tegen elkaar worden gesproken in het veld.

Grijskijkert

Citaat van: anderszchristian op oktober 31, 2024, 12:27:34
Ik vind dat echt trainersgelul over de communicatie. Als je een vreemdelingenlegioen hebt dan is het een ander verhaal, maar 1 speler die prima Engels spreekt en verstaat die kent na een paar weken ook de terminologie in het Nederlands wel. Het is niet dat er complete volzinnen tegen elkaar worden gesproken in het veld.
De jongen(Casas) is 20 jaar en krijgt zijn kansen wel en kan ondertussen aan zijn Nederlands werken en wat wennen aan Nederland en ik snap wel dat de TS voor vastigheid kiest en het zo laat staan.. Misschien moeten we niet op elke slak zout leggen en accepteren dat wij geen foutloze spelers hebben.
IN HENK WE TRUST!!!