Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy van Mullem

Gestart door Dokkumer, september 01, 2023, 23:38:14

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: papier op september 17, 2024, 11:08:05
Zoals beam aangaf, hij moet de bal ook wel kwijt kunnen. Je zag in de tweede helft Casas wel 2x een inspeelpass geven op Mercera maar door de druk van Roda verloor hij de eerste direct en de tweede kreeg hij geel voor een overtreding. Als hij moet kiezen tussen inleveren op eigen helft of op de helft van de tegenstander dan is dat laatste het minst kutte.
Als opbouwen vanuit de verdediging niet mogelijk is, speel jentoch de lange bal naar voren.
Dit overkomt onzekere spelers die zich ten koste van alles houden aan de opdracht en zelf geen initiatief durven te tonen.

Yellow Army

Verdedigend meer dan behoorlijk, maar opbouwend een ramp
Area 58

beam

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2024, 12:39:57
Als opbouwen vanuit de verdediging niet mogelijk is, speel jentoch de lange bal naar voren.
Dit overkomt onzekere spelers die zich ten koste van alles houden aan de opdracht en zelf geen initiatief durven te tonen.
In de 1e helft speelde hij idd erg onzeker en veel passes mislukten. 2e helft begon het te draaien waardoor van Mullem zich ook herpakte en beloonde met een mooie assist op Fedde. Vertrouwen is zo belangrijk en krijg door te winnen!

fred

Citaat van: Yellow Army op september 23, 2024, 23:17:20
Verdedigend meer dan behoorlijk, maar opbouwend een ramp

1 goede steekpass de rest alles ingeleverd behalve de tikkies breed.

PePe

Straks nog basis speler? nu Nieling weer beschikbaar is?

Beul B

Ik denk dat in het centrum achterin er straks drie spelers zijn die het mogen uitvechten. Mullem, Casas en Nieling

Stanley

Citaat van: Beul B op september 24, 2024, 12:38:04
Ik denk dat in het centrum achterin er straks drie spelers zijn die het mogen uitvechten. Mullem, Casas en Nieling
Ik zou Casas laten staan, is volop in ontwikkeling en het aanpassen. Is het meest zuiver in de passing volgens mij. Wordt een toppertje.

Yellow Army

Citaat van: Stanley op september 24, 2024, 13:16:17
Ik zou Casas laten staan, is volop in ontwikkeling en het aanpassen. Is het meest zuiver in de passing volgens mij. Wordt een toppertje.

Ik zie ook meer potentie in casas dan in van mullem
Area 58

YellowBlue

Citaat van: Yellow Army op september 24, 2024, 14:15:59
Ik zie ook meer potentie in casas dan in van mullem
en die voetbalt RCV nog gemakkelijker

fred

Staat ook in het 11tal van de week  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: fred op september 24, 2024, 16:06:44
Staat ook in het 11tal van de week  :_schater
heeft hij wel verdiend  :thumbsup

fred

Citaat van: Noordcambuur op september 24, 2024, 16:16:06
heeft hij wel verdiend  :thumbsup

Ja die ene steekpass waren heel wat punten

Noordcambuur

Citaat van: fred op september 24, 2024, 16:19:31
Ja die ene steekpass waren heel wat punten
en verdedigend heeft hij zijn taak ook volbracht   :thumbsup O tegen.
Er waren gisteravond mindere spelers die op het veld stonden?.

Noordcambuur

Weer de 0 top wedstrijd gespeeld kerel? :thumbsup

papier