Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy van Mullem

Gestart door Dokkumer, september 01, 2023, 23:38:14

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Area 58

PePe

Noordcambuur

papier

Gewoon een prima pot. E?n kans van de spits van Excelsior, stond hij positioneel niet helemaal lekker en kreeg hem ongelukkig nog tegen zich aan. De rest goede pot, hulde.

diekhuzen

Ik ben geen fan, maar wel blij voor Van Mullem en het is hem gegund. Dit was een degelijke wedstijd en wederom de nul is de verdienste van al onze verdedigers.

Specuveter

Prima pot.
Centrum staat goed hoor
En met veel lengte.

YellowBlue

Citaat van: Specuveter op oktober 26, 2024, 19:05:00
Prima pot.
Centrum staat goed hoor
En met veel lengte.
Hopelijk kan van Mullem die passing en dekkingsfouten er nog uit halen, dat scheelt een hoge bloeddruk.

Specuveter

Citaat van: YellowBlue op oktober 26, 2024, 21:36:45
Hopelijk kan van Mullem die passing en dekkingsfouten er nog uit halen, dat scheelt een hoge bloeddruk.
heb Dat deze wedstrijd ??n keer gezien
Viel mee toch?
En op laatst nog een nuttige overtreding op Van Duinen

sunderland

idd. Hij heeft soms ook erg veel moeite om de bal van de grond te krijgen. Als hij onder druk een bal wegschiet  is die altijd te laag..

Agy

Dekkingsfouten zie ik weinig bij hem, staat vaak goed. Zijn passing is erg verbeterd, alleen dat indribbelen gaat veel te vaak fout. Dat moet eruit, dan is het een prima verdediger.

YellowBlue

Citaat van: Agy op oktober 26, 2024, 23:26:48
Dekkingsfouten zie ik weinig bij hem, staat vaak goed. Zijn passing is erg verbeterd, alleen dat indribbelen gaat veel te vaak fout. Dat moet eruit, dan is het een prima verdediger.
maakte recent een dekkingsfout tegen Muhren (nam afstand ipv kort er op) tegen Excelsior 2x. Wordt wel beter, maar vind het nog niet lang niet zeker genoeg.

sunderland

Citaat van: Agy op oktober 26, 2024, 23:26:48
waar kijk jij naar? Ben het hier totaal niet mee eens. Staat juist vaak aan de verkeerde kant.

Noordcambuur

Citaat van: YellowBlue op oktober 28, 2024, 20:52:55
maakte recent een dekkingsfout tegen Muhren (nam afstand ipv kort er op) tegen Excelsior 2x. Wordt wel beter, maar vind het nog niet lang niet zeker genoeg.
er zijn genoeg verdedigers en keepers die fouten maken maar ik heb het idee dat van Mullem niks goeds doet.Hij doet het naar behoren heel goed.
Cambuur is met 10 tegendoelpunten minst gepasseerde verdediging van de KKD.
Van middenvelder naar verdediger knap hoor. :thumbsup

Yellow Army

Citaat van: sunderland op oktober 28, 2024, 20:58:07
waar kijk jij naar? Ben het hier totaal niet mee eens. Staat juist vaak aan de verkeerde kant.

Vaak is overdreven. Verdedigend is van Mullem echt heel behoorlijk
Area 58