Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeremy van Mullem

Gestart door Dokkumer, september 01, 2023, 23:38:14

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Jeremy geweldig gespeeld Cherry uit de wedstrijd gespeeld  :thumbsup

wiekie1969

Van de 49 lange ballen komen er 43 niet aan. Onvoorstelbaar.  :zucht :zucht :)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:02:35
Van de 49 lange ballen komen er 43 niet aan. Onvoorstelbaar.  :zucht :zucht :)

Hier wilde ik ook mijn 1e reactie geven. W?t een verschrikking.
En je hebt het dan alleen over zijn lange ballen, maar ook korte ballen zijn ontzettend lastig voor hem.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:02:35
Van de 49 lange ballen komen er 43 niet aan. Onvoorstelbaar.  :zucht :zucht :)


die 2e helft was schrikbarend. Hij had het verkeerde shirt aan zo leek het

Bankzitter

Waarom niet Casas voor Mullem gewisseld? Dan konden Mercera en Souren lekker blijven staan.

Soms lijkt het wel wisselen om het wisselen.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op september 17, 2024, 06:45:42
Waarom niet Casas voor Mullem gewisseld? Dan konden Mercera en Souren lekker blijven staan.

Soms lijkt het wel wisselen om het wisselen.
Souren deed het prima inderdaad
Nou moest de hele boel weer omgegooid worden.

Sakas

Souren had vlak voor zijn wissel een tik op zijn enkel gekregen, daarom werd hij gewisseld.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

papier

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:02:35
Van de 49 lange ballen komen er 43 niet aan. Onvoorstelbaar.  :zucht :zucht :)

Och heden daar hebben we weer zo'n data nerd.

beam

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2024, 23:02:35
Van de 49 lange ballen komen er 43 niet aan. Onvoorstelbaar.  :zucht :zucht :)
Hij kon de bal ook aan niemand kwijt. Zo weinig spelers die de bal willen hebben en geen een durft tussen de linies te spelen. Dan maar op hoop van zegen en lange ballen. Zijn belangrijkste taak is man uitschakelen en dat ging toch prima gister? De wissels van gister waren dramatisch, over de opstelling moeten we het ook maar niet hebben. Dit gaat hem niet worden zo. We cre?ren zo weinig voorin!

De Gast

Aan de verdediging ligt het niet dus waarom mekkeren op Van Mullem..

papier

Citaat van: beam op september 17, 2024, 09:11:31
Hij kon de bal ook aan niemand kwijt. Zo weinig spelers die de bal willen hebben en geen een durft tussen de linies te spelen. Dan maar op hoop van zegen en lange ballen. Zijn belangrijkste taak is man uitschakelen en dat ging toch prima gister? De wissels van gister waren dramatisch, over de opstelling moeten we het ook maar niet hebben. Dit gaat hem niet worden zo. We cre?ren zo weinig voorin!

Datzelfde zie ik bij Balk. Je kan terecht commentaar op hem hebben maar hij kan 9 van de 10 keer de bal ook niet kwijt omdat er geen ondersteuning is. Met alleen hardlopen en hard werken kom je er niet je moet het wel samendoen. Dat is aan de TS.

michello

#41
Van Mullem is natuurlijk de Lucky Loser van dit elftal. Te matig voor de 6 positie en bij gebrek aan centrale verdedigers mag ie daar nu spelen. Verdedigend OK, aan de bal soms bedroevend. Als Nieling weer mag spelen gewoon weer naar de bank denk ik zo.

beam

Citaat van: papier op september 17, 2024, 09:53:37
Datzelfde zie ik bij Balk. Je kan terecht commentaar op hem hebben maar hij kan 9 van de 10 keer de bal ook niet kwijt omdat er geen ondersteuning is. Met alleen hardlopen en hard werken kom je er niet je moet het wel samendoen. Dat is aan de TS.
Het geheel klopt gewoon niet. De TS heeft nog veel werk te doen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op september 17, 2024, 09:49:12
Aan de verdediging ligt het niet dus waarom mekkeren op Van Mullem..

Dit is natuurlijk onzin. Als je zelf op wilt bouwen om uiteindelijk tot kansen te komen, moet je niet een cv hebben die elke bal naar de tegenstander schiet.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 17, 2024, 11:03:07
Dit is natuurlijk onzin. Als je zelf op wilt bouwen om uiteindelijk tot kansen te komen, moet je niet een cv hebben die elke bal naar de tegenstander schiet.

Zoals beam aangaf, hij moet de bal ook wel kwijt kunnen. Je zag in de tweede helft Casas wel 2x een inspeelpass geven op Mercera maar door de druk van Roda verloor hij de eerste direct en de tweede kreeg hij geel voor een overtreding. Als hij moet kiezen tussen inleveren op eigen helft of op de helft van de tegenstander dan is dat laatste het minst kutte.