Ons grootste talent(ooit?) verdient zeker een eigen topic.
Op basis van de trainingen lijkt hij morgen in de basis te beginnen op linksbuiten.
Maakt op mij sowieso de meeste indruk van de aanvallers.
Citaat van: AL op augustus 03, 2023, 20:39:14
Ons grootste talent(ooit?) verdient zeker een eigen topic.
Op basis van de trainingen lijkt hij morgen in de basis te beginnen op linksbuiten.
Maakt op mij sowieso de meeste indruk van de aanvallers.
top AL mooi gedaan ik hoop zo dat deze jongen doorbreekt.
Heeft een 2 jarig kontrakt getekend een tijdje geleden en nu maar hopen dat we hem voor een aantal jaren kunnen houden voor de club.
Prachtig dat er weer een veel belovende speler uit de regio in de selectie is opgenomen.
Wat ik van hem heb gezien zou het zo maar eens een nieuwe "Oeter" Johan Zuidema kunnen worden. 8) 8)
Net 17 geworden, wel goed begeleiden en niet te snel willen want hij is wel heel erg jong nog.
Maar wel heel bijzonder dat hij nu al mee kan komen in de oefenwedstrijden.
Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2023, 22:08:22
Net 17 geworden, wel goed begeleiden en niet te snel willen want hij is wel heel erg jong nog.
Maar wel heel bijzonder dat hij nu al mee kan komen in de oefenwedstrijden.
Speelde vandaag tijdens de afsluitende partij bij de basisploeg
Citaat van: justremco op augustus 03, 2023, 22:49:53
Speelde vandaag tijdens de afsluitende partij bij de basisploeg
Balk en Caschili (licht)geblesseerd...
Citaat van: justremco op augustus 03, 2023, 22:49:53
Speelde vandaag tijdens de afsluitende partij bij de basisploeg
vind het ook leuk om hem te zien spelen. Hoop dat ie nog steeds speelt op gevoel en dat ie niet al teveel opdrachten mee krijgt.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 04, 2023, 07:24:44
Balk en Caschili (licht)geblesseerd...
Wanneer kom je langs op training?
Citaat van: richard op augustus 04, 2023, 09:27:32
Wanneer kom je langs op training?
Even op het schema van volgende week wachten, volgende week weer een paar keer :thumbsup
Citaat van: justremco op augustus 03, 2023, 22:49:53
Speelde vandaag tijdens de afsluitende partij bij de basisploeg
Speelt toch bij de reserves vandaag
Wat kan ik genieten van Wiebe heerlijk onbevangen en ook nog lekker doelpunt :thumbsup
Ga zo door Wiebe |:)
Dit is wel weer een groeibriljantje. Ongelooflijk dat wij dit in huis hebben.
Voetbalt zo makkelijk. Niet bang om de 1 tegen 1 aan te gaan, maar ook afspelen op juiste moment.
Fysiek ook erg sterk voor 17 jarige hoor.
Mooi in de basis laten staan want Balk kan er geen hout van.
Geweldige invalbeurt. Speult met bravoure. En ja, dan lijd je oek wel es balverlies. Maar wat een genot om naar te kieken. Lekker laten staan. Zie em veul lieve dan Balk. Alhoewel Balk wel aardig aan spiermassa won het lijkt ut.
Balk was prima, veel dreiging, paar aardige acties, weinig fratsen meer. Die gaat het wel redden.
60 minuten lijkt mij voor Kooistra nog te veel, maar wat een volwassen speler al. Inderdaad steeds goede keuzes wanneer het simpel te houden of te passeren. Echt genoten van zijn spel.
Wat een debuut van Wiebe. Gaan we nog veel plezier aan beleven |:)
Waar we met Vd Meer, Smit en Smand ook spelers uit de jeugd hebben, heb ik bij Wiebe w?l het gevoel dat dit een groeibriljant gaat worden. Is ruim 3,5 jaar jonger dan bovenstaande spelers.
Heel erg leuk om te volgen, gelukkig ligt ie nog voor 2+1 jaar vast w:)
Voorlopig laten invallen, we mutte geen roofbouw op het jonkje plegen..
Mooi he dat gastje gister.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2023, 11:36:36
Voorlopig laten invallen, we mutte geen roofbouw op het jonkje plegen..
Helemaal eens
Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2023, 11:36:36
Voorlopig laten invallen, we mutte geen roofbouw op het jonkje plegen..
Tuurlijk! Invalbeurten zijn voldoende dit seizoen.
Ik zou het van periode tot periode bekijken. Verbaasde mij dat hij relatief vroeg inviel, maar een half uur kon hij prima doen.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2023, 11:36:36
Voorlopig laten invallen, we mutte geen roofbouw op het jonkje plegen..
Hoezo roofbouw? Dit ventje steekt er met kop en schouders bovenuit (nu al) opstellen deze jongen. En is hij na 65 minuten moe gestreden, jammer dan. Altijd mee beginnen.
Daar gaat het al mis... .
Een goede invalbeurt is prachtig en al meer dan je mag verwachten.
En dan al roepen om een basisplek en het elftal op sleeptouw te nemen.
En als het niet even niet lukt staan de mensen die dat roepen ook weer vooraan om hem weer af te branden.
Hij speelt volwassen maar is dat met 17 jaar en 2 weken dat mentaal en fysiek echt nog niet.
Dat kan best snel gaan maar nu nog niet. Tot dan gewoon genieten van mooie invalbeurten.
Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 13:30:15
Hoezo roofbouw? Dit ventje steekt er met kop en schouders bovenuit (nu al) opstellen deze jongen. En is hij na 65 minuten moe gestreden, jammer dan. Altijd mee beginnen.
Tuurlijk en als hij een terugval krijgt ( waar alle jonge spelers mee geconfronteerd worden ) kunnen we hem weer affakkelen.
Citaat van: Vlampiep op augustus 12, 2023, 13:50:33
Tuurlijk en als hij een terugval krijgt ( waar alle jonge spelers mee geconfronteerd worden ) kunnen we hem weer affakkelen.
Trainert kan alleen korte termijn denken. Gezond verstand is ver te zoeken?
Citaat van: Stanley op augustus 12, 2023, 14:24:16
Trainert kan alleen korte termijn denken. Gezond verstand is ver te zoeken?
Klopt, ik wordt maandag weer opgehaald met het busje en vrijdag weer thuisgebracht door mijn begeleiders.
Gewetensvraag voor jou stanleymes: hoe oud was Messi toen hij debuteerde? En wat gebeurde er in dat seizoen en het seizoen daarop verder?
Deze wiebe heeft in ieder geval flair en dreiging en scorend vermogen blijkt. Maar goed lekker Balk blijven opstellen.
Leuke vergelijking Messi met Wiebe Kooistra. Kan nog wat worden. Wiebe Kooistra in Oranje. zou wat wezen Trainert.
Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 14:37:35
Maar goed lekker Balk blijven opstellen.
|:)
helemaal mee eens !
Ik ben het volledig met trainert eens!
Als je echt goed bent, zegt leeftijd niet zoveel.
Wiebe is fysiek ook al heel sterk en op alle fronten veel beter dan Balk!!
Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 14:37:35
Klopt, ik wordt maandag weer opgehaald met het busje en vrijdag weer thuisgebracht door mijn begeleiders.
Gewetensvraag voor jou stanleymes: hoe oud was Messi toen hij debuteerde? En wat gebeurde er in dat seizoen en het seizoen daarop verder?
Deze wiebe heeft in ieder geval flair en dreiging en scorend vermogen blijkt. Maar goed lekker Balk blijven opstellen.
Miskien eerder ut medisientsje in nimme ?
Als de de club hem goed begeleid zou hij best eens een grote meneer in het voetbal kunnen worden, maar dit proces moet met beleid worden in gezet en niet lomp alles laten spelen.
Goed genoeg is oud genoeg, vertrouwen geven en lekker laten staan.
Tsja...Lastig. Als je hem alleen laat invallen, komt er een andere club die hem van alles beloofd en is ie straks weg. Een goede begeleiding heel belangrijk. Maar goed.....een jonge uit Harkema.....is met een beetje geluk nuchter.
Citaat van: Tsjawat op augustus 12, 2023, 16:44:36
een jonge uit Harkema.....is met een beetje geluk nuchter.
Over het algemeen genomen niet.
Citaat van: Poetser op augustus 12, 2023, 16:48:36
Over het algemeen genomen niet.
Dat geldt met name voor de derde helft.
Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 14:37:35
Klopt, ik wordt maandag weer opgehaald met het busje en vrijdag weer thuisgebracht door mijn begeleiders.
Gewetensvraag voor jou stanleymes: hoe oud was Messi toen hij debuteerde? En wat gebeurde er in dat seizoen en het seizoen daarop verder?
Deze wiebe heeft in ieder geval flair en dreiging en scorend vermogen blijkt. Maar goed lekker Balk blijven opstellen.
Zitten we maandag weer in hetzelfde busje? Dan mag ik nu voor het raam!!
Citaat van: Tsjawat op augustus 12, 2023, 16:44:36
Tsja...Lastig. Als je hem alleen laat invallen, komt er een andere club die hem van alles beloofd en is ie straks weg. Een goede begeleiding heel belangrijk. Maar goed.....een jonge uit Harkema.....is met een beetje geluk nuchter.
Je wilt hem niet overbelasten en roofbouw op hem plegen, maar je wilt hem na gisteren ook niet een paar minuten laten spelen. Een half uur leek mij gisteren veel, hij pakte het echter goed op.
Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2023, 17:12:50
Zitten we maandag weer in hetzelfde busje? Dan mag ik nu voor het raam!!
Niet te veel spugen en kwijlen he
Citaat van: AL op augustus 12, 2023, 14:56:44
Ik ben het volledig met trainert eens!
Als je echt goed bent, zegt leeftijd niet zoveel.
Wiebe is fysiek ook al heel sterk en op alle fronten veel beter dan Balk!!
Er is ook een gezegde. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst volgende week naar even kijken hoe het gaat.
Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 14:37:35
Klopt, ik wordt maandag weer opgehaald met het busje en vrijdag weer thuisgebracht door mijn begeleiders.
Gewetensvraag voor jou stanleymes: hoe oud was Messi toen hij debuteerde? En wat gebeurde er in dat seizoen en het seizoen daarop verder?
Deze wiebe heeft in ieder geval flair en dreiging en scorend vermogen blijkt. Maar goed lekker Balk blijven opstellen.
En hoe oud was Ihataren ?
Je kan spelers toch niet vergelijken.
Als Wiebe zo blijft spelen zullen verdedigers zich op hem instellen. Nu nog de grote onbekende, dus wat meer ruimte. Wel heerlijk om zulke jongens uit eigen jeugd erbij te hebben.
Jongen kan hooguit een helft spelen op dit moment. Moet erg wennen aan de intensiteit. Laat um eerst eens een maand minuten maken met misschien iedere x wat meer.
Eerste keer in de basis en speelde echt een prima pot. Draaide zijn tegenstander behoorlijk dol. Echt een klassieke buiten is het, prachtige voorzet op Smit. Plus zelf nog een goal. Gaat nog heel veel betekenen voor de club.
Deze jongen komt er wel zit een goed kopje op :thumbsup
Wat is er met Wiebe aan de hand wel op de bank en geen minuut mee gedaan.
Citaat van: Noordcambuur op januari 13, 2024, 11:06:37
Wat is er met Wiebe aan de hand wel op de bank en geen minuut mee gedaan.
laatst nog gesproken heeft het zeker fysiek nog steeds lastig met de overstap
naar het 1e ,,maar heeft nog tijd genoeg
Citaat van: denistel op januari 13, 2024, 13:48:31
laatst nog gesproken heeft het zeker fysiek nog steeds lastig met de overstap
naar het 1e ,,maar heeft nog tijd genoeg
oke bedankt denistel :thumbsup
Ben je ook bij o14 geweest :?
Vandaag gewonnen van Sparta o14. :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op januari 13, 2024, 13:54:58
oke bedankt denistel :thumbsup
Ben je ook bij o14 geweest :?
Vandaag gewonnen van Sparta o14. :thumbsup
was aant scouten bij jeugdtoernooi Bl Wit
Citaat van: denistel op januari 13, 2024, 16:52:00
was aant scouten bij jeugdtoernooi Bl Wit
Wat voor leeftijdscategorie gaat het dan om ?Bij dat toernooi?
Citaat van: SCC op januari 13, 2024, 23:53:56
Wat voor leeftijdscategorie gaat het dan om ?Bij dat toernooi?
was een onder de 11 toernooi.
Citaat van: Noordcambuur op januari 13, 2024, 11:06:37
Wat is er met Wiebe aan de hand wel op de bank en geen minuut mee gedaan.
Niks aan de hand. Het is een leuke voetballer en talent, meer ook niet. Ik denk persoonlijk dat het voor hem een heel opgave gaat worden om echt door te breken als prof. Het is hem wel gegund.
Citaat van: denistel op januari 14, 2024, 11:57:54
was een onder de 11 toernooi.
Dat is op zich ook wel bijzonder toch? Ik begreep dat er volgend jaar een Cambuur o11 is (daarvoor zijn die spelers die je moest scouten dan te oud) en geen o12 meer.
En verder dan o13, o15, o17, o19 en een jong.
En voor de o13 zijn (hudige) o11 spelers dan weer te jong.
Scouten jullie alleen de jeugd of mag een aantal ook wel eens in de KKD of andere competities (top amateurs) scouten voor een rechtsback, linksback, CV, etc.?
Citaat van: diekhuzen op januari 14, 2024, 13:27:53
Niks aan de hand. Het is een leuke voetballer en talent, meer ook niet. Ik denk persoonlijk dat het voor hem een heel opgave gaat worden om echt door te breken als prof. Het is hem wel gegund.
Ik heb er wel vertrouwen in. Vooral omdat hij al best slim speelt. Simpel als het moet en de actie durven maken als het kan.
Verder is hij snel , dat is altijd een voordeel en het lijkt een jongen die zich niet zo snel gek laat maken.
Fysiek komt 'ie er wel, hij heeft nog tijd genoeg.
Citaat van: SCC op januari 14, 2024, 15:08:38
Dat is op zich ook wel bijzonder toch? Ik begreep dat er volgend jaar een Cambuur o11 is (daarvoor zijn die spelers die je moest scouten dan te oud) en geen o12 meer.
En verder dan o13, o15, o17, o19 en een jong.
En voor de o13 zijn (hudige) o11 spelers dan weer te jong.
Scouten jullie alleen de jeugd of mag een aantal ook wel eens in de KKD of andere competities (top amateurs) scouten voor een rechtsback, linksback, CV, etc.?
wij zijn alleen jeugdscout maar uiteraard hou ik zelf al het andere voetbal ook in de gaten
en geef ook tips door.
toernooi deden ook o 10 spelers aan mee. en uiteraard willen we alles in kaart
brengen en spelers blijven volgen .wat je zegt over de teams klopt
Citaat van: diekhuzen op januari 14, 2024, 13:27:53
Niks aan de hand. Het is een leuke voetballer en talent, meer ook niet. Ik denk persoonlijk dat het voor hem een heel opgave gaat worden om echt door te breken als prof. Het is hem wel gegund.
??
Hij is 17 (!) en heeft al betaald voetbal in de benen. Hoeveel 17-jarigen kunnen dat zeggen? Dat hij nog wisselvallig is lijkt me gezien zijn leeftijd niet meer dan normaal.
Zo prima invalbeurt. Paar fantastische voorzetten en dreigend.
Hij was gisteren veruit beste man van het veld |:)
Dat is voor hem en voor ons top |:)
Zeker een hele beste pot gespeeld :thumbsup
Mooi mansje met un heul goeie instelling. w:)
Werd bij vrijwel elk balcontact door henk gecrasht, zat er bovenop.
Deed goeie dingen met de bal.
Ik zie altijd hele andere dingen in deze jonge dan de rest. Komt dat puur omdat hij hier uit de buurt komt en iedereen hem daarom hand boven het hoofd houd? Of zie ik het echt verkeerd.
Wat ik zie is namelijk een jonge met 200% inzet en daar moet hij het echt van hebben. Want snelheid heeft hij nog niet echt, een bal schieten of pasen gaan erg vaak verkeerd. En fysiek nog te zwak. Maar hij is nog jong en kan nog goed ontwikkelen. Ik heb zeker vertrouwen in hem in de toekomst maar om hem 1 van de beste te noemen. Nee niet eens in de buurt...
Citaat van: MP4L op januari 27, 2024, 15:23:11
Ik zie altijd hele andere dingen in deze jonge dan de rest. Komt dat puur omdat hij hier uit de buurt komt en iedereen hem daarom hand boven het hoofd houd? Of zie ik het echt verkeerd.
Wat ik zie is namelijk een jonge met 200% inzet en daar moet hij het echt van hebben. Want snelheid heeft hij nog niet echt, een bal schieten of pasen gaan erg vaak verkeerd. En fysiek nog te zwak. Maar hij is nog jong en kan nog goed ontwikkelen. Ik heb zeker vertrouwen in hem in de toekomst maar om hem 1 van de beste te noemen. Nee niet eens in de buurt...
:_schater :_schater
Wiebe is juist fysiek zeer sterk en is echt wel snel.
Is ook de enige speler die met veel gevoel een bal kan voorgeven.
Als je dat niet ziet.....
Citaat van: AL op januari 27, 2024, 15:54:55
Wiebe is juist fysiek zeer sterk en is echt wel snel.
Is ook de enige speler die met veel gevoel een bal kan voorgeven.
Als je dat niet ziet.....
hij is ook snel met de bal aan de voet en dat zie je niet vaak. Goede techniek ook
Prima actie en voorzet op Milan Smit (zie Hercules)
Prachtige voetballer met veel talent. Groei briljantje
Zoveel speeltijd heeft Wiebe nou ook nog niet gekregen. Als hij der in komt gebeurd er wel weer wat!
Citaat van: V-man op januari 27, 2024, 20:45:31
Zoveel speeltijd heeft Wiebe nou ook nog niet gekregen. Als hij der in komt gebeurd er wel weer wat!
hij stond 1x in de basis en speelde toen min zoals het hele team toen. Dat is Nederlands?. Vooral het slechte onthouden
Citaat van: MP4L op januari 27, 2024, 15:23:11
Ik zie altijd hele andere dingen in deze jonge dan de rest. Komt dat puur omdat hij hier uit de buurt komt en iedereen hem daarom hand boven het hoofd houd? Of zie ik het echt verkeerd.
Wat ik zie is namelijk een jonge met 200% inzet en daar moet hij het echt van hebben. Want snelheid heeft hij nog niet echt, een bal schieten of pasen gaan erg vaak verkeerd. En fysiek nog te zwak. Maar hij is nog jong en kan nog goed ontwikkelen. Ik heb zeker vertrouwen in hem in de toekomst maar om hem 1 van de beste te noemen. Nee niet eens in de buurt...
Laat mij dan degene zijn die jou wel snapt ;)
Alleen denk ik niet dat het komt doordat hij uit de buurt komt, maar door die goal bij zijn debuut.
was donderdag wel 1 van de besten toch zo niet de beste en dat zal
niet elke keer zo zijn uiteraard maar dat zijn onze dragende spelers
ook niet altijd.
heeft nog alle tijd net zo als meerdere jonge knapen dat zei het
nu af en toe al moeten laten zien is mooi maar zal met vallen en
opstaan gaan maar over een 2 a 3 jaar heb je gewoon een paar
prima spelers uit eigen opleiding in je 1e staan is mijn mening.
Citaat van: MP4L op januari 27, 2024, 15:23:11
Ik zie altijd hele andere dingen in deze jonge dan de rest. Komt dat puur omdat hij hier uit de buurt komt en iedereen hem daarom hand boven het hoofd houd? Of zie ik het echt verkeerd.
Wat ik zie is namelijk een jonge met 200% inzet en daar moet hij het echt van hebben. Want snelheid heeft hij nog niet echt, een bal schieten of pasen gaan erg vaak verkeerd. En fysiek nog te zwak. Maar hij is nog jong en kan nog goed ontwikkelen. Ik heb zeker vertrouwen in hem in de toekomst maar om hem 1 van de beste te noemen. Nee niet eens in de buurt...
Die snelheid zie ik wel. ik maak me meer zorgen over zijn voetbalkwaliteiten, die zie ik (nog) niet.
Bob schepers was ook snel, maar voetballend zeer matig. Maakt ook niet uit, mocht hij zich wel goed ontwikkelen dan wordt hij wel weggekaapt voor een paar ton.
Viel toch wel weer lekker in. Schudde de boel tenminste wat op daar aan de rechterkant.
Citaat van: De Gast op januari 30, 2024, 07:38:39
Viel toch wel weer lekker in. Schudde de boel tenminste wat op daar aan de rechterkant.
klopt. Als ie naar binnen ging zag je um constant kijken van kom nou. Kon de bal niet kwijt. Je zag dat ie Uldrikus miste.
CONTRACT WIEBE KOOISTRA OPENGEBROKEN EN VERLENGD
3 juli 2024, 10:30
SC Cambuur heeft het contract van Wiebe Kooistra opengebroken en verlengd. De zeventienjarige aanvaller ligt nu tot de zomer van 2027 vast in Leeuwarden.
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/07/SCC-1-scaled.jpg?x28874)
Kooistra kwam in de zomer van 2020 naar SC Cambuur en maakte als jeugdspeler dusdanig veel indruk dat hij al op jonge leeftijd bij het eerste elftal werd betrokken. In de openingsronde van het vorige seizoen debuteerde de aanvaller officieel in het geel-blauw. Door diep in blessuretijd de gelijkmaker (2-2) tegen FC Emmen te maken, liet hij zich meteen gelden. Kooistra was toen nog maar een paar weken zeventien.
Tot dusver kwam Kooistra 29 keer in actie voor SC Cambuur, waarvan tweemaal als basisspeler. Daarvan waren 26 optredens in de competitie en drie in de beker. De teller staat na zijn debuutseizoen op twee doelpunten en drie assists.
Gefeliciteerd en ga zo door, Wiebe!
Prachtig nieuws Wiebe ga er voor en knallen met die hap. :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op juli 03, 2024, 11:15:07
Prachtig nieuws Wiebe ga er voor en knallen met die hap. :thumbsup
Wat is het kooistadion zonder Kooistra
Nog steeds maar 17 jaar, dat vergeet je wel eens.
komend seizoen veel in de o 21 laten spelen is beter voor hem.
Citaat van: denistel op juli 03, 2024, 15:25:26
komend seizoen veel in de o 21 laten spelen is beter voor hem.
Dan moeten er nog wel goede vleugelaanvallers bijkomen.
Citaat van: AL op juli 03, 2024, 15:29:55
Dan moeten er nog wel goede vleugelaanvallers bijkomen.
Benjamin en Balk zijn er al en vd water die staan alle 3 hoger dan hem hoor
hij moet minuten maken en niet alleen maar 15 min in het 1e maar dat is mijn
mening,o 21 is een pittige competitie hoor hij is 17 die 4 jaar maken veel
verschil vooral in het fysieke
Citaat van: denistel op juli 03, 2024, 15:45:16
Benjamin en Balk zijn er al en vd water die staan alle 3 hoger dan hem hoor
hij moet minuten maken en niet alleen maar 15 min in het 1e maar dat is mijn
mening,o 21 is een pittige competitie hoor hij is 17 die 4 jaar maken veel
verschil vooral in het fysieke
Daar kan ik me wel in vinden ja. Zit hij een heel seizoen op de bank of een aantal spaarzame minuten dan gaat dat ten koste van zijn ontwikkeling. Zie maar Vd Meer. En inderdaad, hij is nog maar 17 dus voldoende weerstand in de -21.
Citaat van: denistel op juli 03, 2024, 15:25:26
komend seizoen veel in de o 21 laten spelen is beter voor hem.
jonge spelers moeten altijd wedstrijden spelen om beter te worden.
Citaat van: Tanjajeah op juli 03, 2024, 11:21:47
Nog steeds maar 17 jaar, dat vergeet je wel eens.
Ik niet.
Niet het niveau dat je in je eerste selectie moet willen.
Citaat van: okkele op juli 03, 2024, 21:44:57
Ik niet.
Niet het niveau dat je in je eerste selectie moet willen.
Eindelijk weer eens een ouderwetse buiten die een mannetje kan passeren en durf heeft.
Amper 17, moet fysiek nog zeker stappen zetten en er gaat door alle drukte nog wel wat mis, maar met gezond verstand en langzaam aan brengen gaat hij er 100% komen. |:)
gefeliciteerd met verlengen. nu verhuren om minuten te maken
Citaat van: Trainert! op juli 03, 2024, 22:08:39
gefeliciteerd met verlengen. nu verhuren om minuten te maken
Dat lijkt me echt geen goed plan. Die jongen is 17, waar moet je hem in hemelsnaam aan verhuren?
Waarom speel je niet vriend.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 01:08:49
Waarom speel je niet vriend.
Wat denkst van ik wurdt niet opstelt?
Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 01:08:49
Waarom speel je niet vriend.
Lijkt me duidelijk nu.
:X
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd leverde hij af
Je kan zien dat hij fysiek is gegroeid
Maar heeft geen enkele goede bal gegeven.
Ik had medelijden met hem.
Speelde inderdaad zeer zwak.
Is ook meer een spits dan vleugelaanvaller.
Heeft zijn fysiek mee en vond hem qua werklust nog wel ok.
Het is vergelijkbaar met van der Meer afgelopen jaren, heeft wel snelheid maar kan totaal niet voetballen en raakt in paniek in balbezit. Jammer
Citaat van: AL op september 14, 2024, 08:31:29
Speelde inderdaad zeer zwak.
Is ook meer een spits dan vleugelaanvaller.
Heeft zijn fysiek mee en vond hem qua werklust nog wel ok.
is dat zo dat hij eigenlijk spits is?
Wie staat er in de o21 in de spits?
Citaat van: zeewolde op september 14, 2024, 08:32:44
is dat zo dat hij eigenlijk spits is?
Wie staat er in de o21 in de spits?
hij is een buitenspeler.
Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2024, 08:38:51
hij is een buitenspeler.
Dank!
Eens dat hij gisteren niet goed was. Jongen moet gewoon nog niet in de basis, maar met invalbeurten zijn niveau omhoog gaat halen.
Citaat van: zeewolde op september 14, 2024, 08:40:23
Dank!
Eens dat hij gisteren niet goed was. Jongen moet gewoon nog niet in de basis, maar met invalbeurten zijn niveau omhoog gaat halen.
Dat moet dan dit seizoen wel gebeuren want ik zie echt totaal geen verbetering in zijn spel
Ik kan mij 2 flitsende invalbeurten heugen. Verder heel ongelukkig en eigenlijk alles gaat mis. Voorlopig maar weer op het bankje.
Balk werkt hard, maar is ook echt armoe troef op de andere kant ;(
Volgens mij was hij erg zenuwachtig. Speelde gewoon slecht, hij kan het heus wel beter.
Lood om oudijzer. Brengt niks, en gaat niks brengen. Niet weer opstellen
Citaat van: Trainert! op september 29, 2024, 20:28:21
Lood om oudijzer. Brengt niks, en gaat niks brengen. Niet weer opstellen
Moet als hij erin komt gewoon vrijuit ballen in plaats van opdrachten uitvoeren
Citaat van: zeewolde op september 14, 2024, 08:32:44
is dat zo dat hij eigenlijk spits is?
Wie staat er in de o21 in de spits?
Speelde in de jeugd altijd in de spits
gewoon in de o 21 laten spelen veter voor zijn ontwikkeling
Citaat van: denistel op oktober 01, 2024, 15:54:50
gewoon in de o 21 laten spelen veter voor zijn ontwikkeling
Lijkt het inderdaad wat kwijt te zijn, weet jij zo of er in de O21 nog een andere talentvolle buitenspeler rondloopt ?
Citaat van: denistel op oktober 01, 2024, 15:54:50
gewoon in de o 21 laten spelen veter voor zijn ontwikkeling
klopt helemaal laten hem daar verder ontwikkelen.
Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2024, 16:42:07
Lijkt het inderdaad wat kwijt te zijn, weet jij zo of er in de O21 nog een andere talentvolle buitenspeler rondloopt ?
nee nog niet.
Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2024, 16:42:07
Lijkt het inderdaad wat kwijt te zijn, weet jij zo of er in de O21 nog een andere talentvolle buitenspeler rondloopt ?
weg kwijt?? maakte een goal tegen emmen en iedereen was gek van em
hij is nog steeds jong en nog niet rijp voor het 1e vind ik moet nog veel
leren en o 21 competitie is pittig genoeg
Citaat van: denistel op oktober 01, 2024, 18:14:41
weg kwijt?? maakte een goal tegen emmen en iedereen was gek van em
hij is nog steeds jong en nog niet rijp voor het 1e vind ik moet nog veel
leren en o 21 competitie is pittig genoeg
o21 hebben kooistra ook wel nodig dat is afgelopen weekend weer gebleken.
prima goal hoor nog steeds maar 18 jaar nog 3 jaar de tijd om rijp
te zijn voor het 1e
Wel opvallend dat Rolke, en dat is niet eens een buiten plus speelt tot nu toe op z?n zachtst gezegd een erg ongelukkig seizoen, de voorkeur kreeg boven Wiebe.
Citaat van: Tanjajeah op oktober 30, 2024, 13:47:44
Wel opvallend dat Rolke, en dat is niet eens een buiten plus speelt tot nu toe op z?n zachtst gezegd een erg ongelukkig seizoen, de voorkeur kreeg boven Wiebe.
Zal alles zeggen over mijn voetbalverstand denk ik, maar ik vind Rolke wel een prima speler en het bij tijd en wijle goed doen...
Citaat van: Teun Seun op oktober 30, 2024, 14:05:02
Zal alles zeggen over mijn voetbalverstand denk ik, maar ik vind Rolke wel een prima speler en het bij tijd en wijle goed doen...
Harde werker, weinig finesse. In alles te traag.
Citaat van: Tanjajeah op oktober 30, 2024, 13:47:44
Wel opvallend dat Rolke, en dat is niet eens een buiten plus speelt tot nu toe op z?n zachtst gezegd een erg ongelukkig seizoen, de voorkeur kreeg boven Wiebe.
Wiebe wordt een beetje gehyped door dat doelpunt tegen Emmen. Laat hem maar lekker rustig in de luwte af en toe invallen en veel vlieguren maken in -21
Zijn vertrouwen was weg en dat is zo belangrijk. Kan door deze goal weer helemaal anders zijn. Laat hem zo nu en dan invallen en na een tijdje een keer basis beginnen.
Wel een hele mooie goal van hem in Den Haag.
Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2024, 14:08:47
Harde werker, weinig finesse. In alles te traag.
Traag zeker, maar weinig finesse? Heb hem vanaf het middenveld anders (een paar keer) mooie steekballen zien geven. Juiste moment en juiste snelheid.
Maar komt (nog) te kort.
De Graaf (Voorburg) heeft een stempel op de wedstrijd gezet en bij veel wedstrijden van Cambuur heeft hij dit eerder gedaan.
Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2024, 10:03:47
De Graaf (Voorburg) heeft een stempel op de wedstrijd gezet en bij veel wedstrijden van Cambuur heeft hij dit eerder gedaan.
Er is dus sprake van een rode draad? (hij kan zonder VAR z'n gang maar gaan)
Citaat van: PePe op november 27, 2024, 16:58:45
Er is dus sprake van een rode draad? (hij kan zonder VAR z'n gang maar gaan)
klopt helemaalals de VAR er was dan was hij meerdere keren op de vingers getikt.
3 minuten blessuretijd man waar heb je het over.
Den Bosch was alleen maar aan het tijdrekken :(
Waarom staat dit bij Wiebe?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2024, 19:47:49
Waarom staat dit bij Wiebe?
ik dacht Wiebe moeten we niet vergeten 8P
Stom foutje Kuz?
Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2024, 17:39:26
klopt helemaalals de VAR er was dan was hij meerdere keren op de vingers getikt.
3 minuten blessuretijd man waar heb je het over.
Den Bosch was alleen maar aan het tijdrekken :(
En dan bij 2 minuut en 57 seconden affluiten
Arme Wiebe :D :D
Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2024, 20:40:45
ik dacht Wiebe moeten we niet vergeten 8P
Stom foutje Kuz?
Geen probleem, Wiebe is ook een kutscheids
Waarom krijgen jongens als Kooistra, Van der Veen en Henstra geen minuten (meer) ?
Die jongens staan behoorlijk stil in hun ontwikkeling zo, of zie ik het verkeerd?
Citaat van: Galdiano op november 28, 2024, 08:52:48
Waarom krijgen jongens als Kooistra, Van der Veen en Henstra geen minuten (meer) ?
Die jongens staan behoorlijk stil in hun ontwikkeling zo, of zie ik het verkeerd?
nee,ze spelen O21 op het hoogste niveau.
Ze moeten nog 3 wedstrijden spelen om in de hoogste klasse te blijven nog ??n wedstrijd winnen :y
Ongekend spannende competitie als ik naar de ranglijst kijk met iedereen die nog 2e kan worden of kan degraderen.
Dus ze spelen daar wel 90 minuten onder druk om te winnen en tegen goede tegenstanders. En veel spelers met contract spelen al een team hoger.
Vooral op de vleugels zou het ook in het eerste wel leuk zijn om een kwartier een jonkie erin te gooien als de wedstrijd dat toelaat.
Maar men kiest blijkbaar om spelers veel minuten in O21 te laten maken.
Citaat van: Galdiano op november 28, 2024, 08:52:48
Waarom krijgen jongens als Kooistra, Van der Veen en Henstra geen minuten (meer) ?
Die jongens staan behoorlijk stil in hun ontwikkeling zo, of zie ik het verkeerd?
Omdat ze simpelweg (nog) niet goed genoeg zijn lijkt mij?
Onze selectie is op dit moment groot genoeg
Als er gewisseld moet worden kunnen we een De Leeuw De Jong Ottesen inzetten
De jongeren krijgen hun kans nog wel
Citaat van: janou op november 28, 2024, 09:42:50
Omdat ze simpelweg (nog) niet goed genoeg zijn lijkt mij?
omdat er op dit moment jongens voor hun staan die simpelweg beter zijn
Citaat van: sunderland op november 28, 2024, 11:26:01
omdat er op dit moment jongens voor hun staan die simpelweg beter zijn
Zelfde toch :)
En Balk en Pauwels blijven ook maar gaan.
Sommige vleugels zijn na 60 minuten wel op, maar die 2 niet.
Citaat van: Bankzitter op november 28, 2024, 12:43:27
En Balk en Pauwels blijven ook maar gaan.
Sommige vleugels zijn na 60 minuten wel op, maar die 2 niet.
Laatste halfuur was de pijp wel leeg bij Pauwels afgelopen dinsdag.
Citaat van: YellowBlue op november 29, 2024, 12:18:55
Laatste halfuur was de pijp wel leeg bij Pauwels afgelopen dinsdag.
en dan nog brengt ie meer dan de rest
Kan naar Emmen, eerste gesprek is geweest...
Ook Emmen gaat na Rkc een tweede Cambuur worden?
Citaat van: Derkx R.H. op mei 08, 2026, 12:09:30
Kan naar Emmen, eerste gesprek is geweest...
Huur of verkoop?
Citaat van: Oud Cambuur op mei 08, 2026, 12:34:03
Huur of verkoop?
Lars L. kennende gaat hij voor verkoop
Citaat van: 666 op mei 08, 2026, 13:09:03
Lars L. kennende gaat hij voor verkoop
En terecht ook toch. Kon al eigenlijk niet mee komen en straks in de Ere helemaal niet.
Hij moet nog 20 worden , hij moet vooral veel spelen in de KKD om beter te worden.
Emmen zou prima zijn op dit punt van zijn carri?re, bij O21 of via invalbeurten gaat dat niet lukken.
Prima club voor hem om zijn carri?re te vervolgen. Nog te bereiden vanuit zijn woonplaats en hij blijft in het betaald voetbal.