Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wiebe Kooistra

Gestart door AL, augustus 03, 2023, 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

AL

Ons grootste talent(ooit?) verdient zeker een eigen topic.
Op basis van de trainingen lijkt hij morgen in de basis te beginnen op linksbuiten.
Maakt op mij sowieso de meeste indruk van de aanvallers.

Noordcambuur

Citaat van: AL op augustus 03, 2023, 20:39:14
Ons grootste talent(ooit?) verdient zeker een eigen topic.
Op basis van de trainingen lijkt hij morgen in de basis te beginnen op linksbuiten.
Maakt op mij sowieso de meeste indruk van de aanvallers.
top AL mooi gedaan ik hoop zo dat deze jongen doorbreekt.
Heeft een 2 jarig kontrakt getekend een tijdje geleden en nu maar hopen dat we hem voor een aantal jaren kunnen houden voor de club.

Vlampiep

Prachtig dat er weer een veel belovende speler uit de regio in de selectie is opgenomen.
Wat ik van hem heb gezien zou het zo maar eens een nieuwe "Oeter" Johan Zuidema kunnen worden. 8) 8)

Bankzitter

Net 17 geworden, wel goed begeleiden en niet te snel willen want hij is wel heel erg jong nog.
Maar wel heel bijzonder dat hij nu al mee kan komen in de oefenwedstrijden.

justremco

Citaat van: Bankzitter op augustus 03, 2023, 22:08:22
Net 17 geworden, wel goed begeleiden en niet te snel willen want hij is wel heel erg jong nog.
Maar wel heel bijzonder dat hij nu al mee kan komen in de oefenwedstrijden.

Speelde vandaag tijdens de afsluitende partij bij de basisploeg

Grijskijkert

Citaat van: justremco op augustus 03, 2023, 22:49:53
Speelde vandaag tijdens de afsluitende partij bij de basisploeg
Balk en Caschili (licht)geblesseerd...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: justremco op augustus 03, 2023, 22:49:53
Speelde vandaag tijdens de afsluitende partij bij de basisploeg
vind het ook leuk om hem te zien spelen. Hoop dat ie nog steeds speelt op gevoel en dat ie niet al teveel opdrachten mee krijgt.

richard

Citaat van: Grijskijkert op augustus 04, 2023, 07:24:44
Balk en Caschili (licht)geblesseerd...

Wanneer kom je langs op training?

Grijskijkert

Citaat van: richard op augustus 04, 2023, 09:27:32
Wanneer kom je langs op training?
Even op het schema van volgende week wachten, volgende week weer een paar keer :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: justremco op augustus 03, 2023, 22:49:53
Speelde vandaag tijdens de afsluitende partij bij de basisploeg

Speelt toch bij de reserves vandaag

Noordcambuur

Wat kan ik genieten van Wiebe heerlijk onbevangen en ook nog lekker doelpunt  :thumbsup
Ga zo door Wiebe |:)

De Gast

Dit is wel weer een groeibriljantje. Ongelooflijk dat wij dit in huis hebben.

AL

Voetbalt zo makkelijk. Niet bang om de 1 tegen 1 aan te gaan, maar ook afspelen op juiste moment.
Fysiek ook erg sterk voor 17 jarige hoor.
Mooi in de basis laten staan want Balk kan er geen hout van.

Leovardia

Geweldige invalbeurt. Speult met bravoure. En ja, dan lijd je oek wel es balverlies. Maar wat een genot om naar te kieken. Lekker laten staan. Zie em veul lieve dan Balk. Alhoewel Balk wel aardig aan spiermassa won het lijkt ut.
Kent skele juh.

Bankzitter

Balk was prima, veel dreiging, paar aardige acties, weinig fratsen meer. Die gaat het wel redden.

60 minuten lijkt mij voor Kooistra nog te veel, maar wat een volwassen speler al. Inderdaad steeds goede keuzes wanneer het simpel te houden of te passeren. Echt genoten van zijn spel.