Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wiebe Kooistra

Gestart door AL, augustus 03, 2023, 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 14:37:35
Klopt, ik wordt maandag weer opgehaald met het busje en vrijdag weer thuisgebracht door mijn begeleiders.

Gewetensvraag voor jou stanleymes: hoe oud was Messi toen hij debuteerde? En wat gebeurde  er in dat seizoen en het seizoen daarop verder?
Deze wiebe heeft in ieder geval flair en dreiging en scorend vermogen blijkt. Maar goed lekker Balk blijven opstellen.
Miskien eerder ut medisientsje in nimme ?
Als de de club hem goed begeleid zou hij best eens een grote meneer in het voetbal kunnen worden, maar dit proces moet met beleid worden in gezet en niet lomp alles laten spelen.

FCHandhaving

Goed genoeg is oud genoeg, vertrouwen geven en lekker laten staan.

Tsjawat

Tsja...Lastig. Als je hem alleen laat invallen, komt er een andere club die hem van alles beloofd en is ie straks weg. Een goede begeleiding heel belangrijk. Maar goed.....een jonge uit Harkema.....is met een beetje geluk nuchter.

Poetser

Citaat van: Tsjawat op augustus 12, 2023, 16:44:36
een jonge uit Harkema.....is met een beetje geluk nuchter.

Over het algemeen genomen niet.

Dokkumer

Citaat van: Poetser op augustus 12, 2023, 16:48:36
Over het algemeen genomen niet.
Dat geldt met name voor de derde helft.
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer

Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 14:37:35
Klopt, ik wordt maandag weer opgehaald met het busje en vrijdag weer thuisgebracht door mijn begeleiders.

Gewetensvraag voor jou stanleymes: hoe oud was Messi toen hij debuteerde? En wat gebeurde  er in dat seizoen en het seizoen daarop verder?
Deze wiebe heeft in ieder geval flair en dreiging en scorend vermogen blijkt. Maar goed lekker Balk blijven opstellen.
Zitten we maandag weer in hetzelfde busje?  Dan mag ik nu voor het raam!!
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer

Citaat van: Tsjawat op augustus 12, 2023, 16:44:36
Tsja...Lastig. Als je hem alleen laat invallen, komt er een andere club die hem van alles beloofd en is ie straks weg. Een goede begeleiding heel belangrijk. Maar goed.....een jonge uit Harkema.....is met een beetje geluk nuchter.
Je wilt hem niet overbelasten en roofbouw op hem plegen, maar  je wilt hem na gisteren ook niet  een paar minuten laten spelen. Een half uur leek mij gisteren veel, hij pakte het echter goed op.
De echte, dat lees je :devil

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2023, 17:12:50
Zitten we maandag weer in hetzelfde busje?  Dan mag ik nu voor het raam!!

Niet te veel spugen en kwijlen he
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: AL op augustus 12, 2023, 14:56:44
Ik ben het volledig met trainert eens!
Als je echt goed bent, zegt leeftijd niet zoveel.
Wiebe is fysiek ook al heel sterk en op alle fronten veel beter dan Balk!!

Er is ook een gezegde. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst volgende week naar even kijken hoe het gaat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 14:37:35
Klopt, ik wordt maandag weer opgehaald met het busje en vrijdag weer thuisgebracht door mijn begeleiders.

Gewetensvraag voor jou stanleymes: hoe oud was Messi toen hij debuteerde? En wat gebeurde  er in dat seizoen en het seizoen daarop verder?
Deze wiebe heeft in ieder geval flair en dreiging en scorend vermogen blijkt. Maar goed lekker Balk blijven opstellen.

En hoe oud was Ihataren ?
Je kan spelers toch niet vergelijken.

Cor

Als Wiebe zo blijft spelen zullen verdedigers zich op hem instellen. Nu nog de grote onbekende, dus wat meer ruimte. Wel heerlijk om zulke jongens uit eigen jeugd erbij te hebben.

sunderland

Jongen kan hooguit een helft spelen op dit moment. Moet erg wennen aan de intensiteit. Laat um eerst eens een maand minuten maken met misschien iedere x wat meer.

Tanjajeah

Eerste keer in de basis en speelde echt een prima pot. Draaide zijn tegenstander behoorlijk dol. Echt een klassieke buiten is het, prachtige voorzet op Smit. Plus zelf nog een goal. Gaat nog heel veel betekenen voor de club.

Noordcambuur

Deze jongen komt er wel zit een goed kopje op :thumbsup

Noordcambuur

Wat is er met Wiebe aan de hand wel op de bank en geen minuut mee gedaan.