Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wiebe Kooistra

Gestart door AL, augustus 03, 2023, 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

Wat een debuut van Wiebe. Gaan we nog veel plezier aan beleven  |:)

michello

Waar we met Vd Meer, Smit en Smand ook spelers uit de jeugd hebben, heb ik bij Wiebe w?l het gevoel dat dit een groeibriljant gaat worden. Is ruim 3,5 jaar jonger dan bovenstaande spelers.

Heel erg leuk om te volgen, gelukkig ligt ie nog voor 2+1 jaar vast  w:)

Grijskijkert

Voorlopig laten invallen, we mutte geen roofbouw op het jonkje plegen..
IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

Mooi he dat gastje gister.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2023, 11:36:36
Voorlopig laten invallen, we mutte geen roofbouw op het jonkje plegen..

Helemaal eens
Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2023, 11:36:36
Voorlopig laten invallen, we mutte geen roofbouw op het jonkje plegen..

Tuurlijk! Invalbeurten zijn voldoende dit seizoen.

Dokkumer

Ik zou het van periode tot periode bekijken. Verbaasde mij dat hij relatief vroeg inviel, maar een half uur kon hij prima doen.
De echte, dat lees je :devil

Trainert!

Citaat van: Grijskijkert op augustus 12, 2023, 11:36:36
Voorlopig laten invallen, we mutte geen roofbouw op het jonkje plegen..

Hoezo roofbouw? Dit ventje steekt er met kop en schouders bovenuit (nu al) opstellen deze jongen. En is hij na 65 minuten moe gestreden, jammer dan. Altijd mee beginnen.

Bankzitter

Daar gaat het al mis... .
Een goede invalbeurt is prachtig en al meer dan je mag verwachten.

En dan al roepen om een basisplek en het elftal op sleeptouw te nemen.
En als het niet even niet lukt staan de mensen die dat roepen ook weer vooraan om hem weer af te branden.

Hij speelt volwassen maar is dat met 17 jaar en 2 weken dat mentaal en fysiek echt nog niet.
Dat kan best snel gaan maar nu nog niet. Tot dan gewoon genieten van mooie invalbeurten.

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 13:30:15
Hoezo roofbouw? Dit ventje steekt er met kop en schouders bovenuit (nu al) opstellen deze jongen. En is hij na 65 minuten moe gestreden, jammer dan. Altijd mee beginnen.
Tuurlijk en als hij een terugval krijgt ( waar alle jonge spelers mee geconfronteerd worden ) kunnen we hem weer affakkelen.

Stanley

Citaat van: Vlampiep op augustus 12, 2023, 13:50:33
Tuurlijk en als hij een terugval krijgt ( waar alle jonge spelers mee geconfronteerd worden ) kunnen we hem weer affakkelen.
Trainert kan alleen korte termijn denken. Gezond verstand is ver te zoeken?

Trainert!

Citaat van: Stanley op augustus 12, 2023, 14:24:16
Trainert kan alleen korte termijn denken. Gezond verstand is ver te zoeken?

Klopt, ik wordt maandag weer opgehaald met het busje en vrijdag weer thuisgebracht door mijn begeleiders.

Gewetensvraag voor jou stanleymes: hoe oud was Messi toen hij debuteerde? En wat gebeurde  er in dat seizoen en het seizoen daarop verder?
Deze wiebe heeft in ieder geval flair en dreiging en scorend vermogen blijkt. Maar goed lekker Balk blijven opstellen.

Stanley

Leuke vergelijking Messi met Wiebe Kooistra. Kan nog wat worden. Wiebe Kooistra in Oranje. zou wat wezen Trainert.

okkele

Citaat van: Trainert! op augustus 12, 2023, 14:37:35
Maar goed lekker Balk blijven opstellen.

|:)
helemaal mee eens !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

AL

Ik ben het volledig met trainert eens!
Als je echt goed bent, zegt leeftijd niet zoveel.
Wiebe is fysiek ook al heel sterk en op alle fronten veel beter dan Balk!!