Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wiebe Kooistra

Gestart door AL, augustus 03, 2023, 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Prachtig nieuws Wiebe ga er voor en knallen met die hap. :thumbsup

upweer

Citaat van: Noordcambuur op juli 03, 2024, 11:15:07
Prachtig nieuws Wiebe ga er voor en knallen met die hap. :thumbsup

Wat is het kooistadion zonder Kooistra

Tanjajeah

Nog steeds maar 17 jaar, dat vergeet je wel eens.

denistel

komend seizoen veel in de o 21 laten spelen is beter voor hem.

AL

Citaat van: denistel op juli 03, 2024, 15:25:26
komend seizoen veel in de o 21 laten spelen is beter voor hem.

Dan moeten er nog wel goede vleugelaanvallers bijkomen.

denistel

Citaat van: AL op juli 03, 2024, 15:29:55
Dan moeten er nog wel goede vleugelaanvallers bijkomen.

Benjamin en Balk zijn er al en vd water die staan alle 3 hoger dan hem hoor
hij moet minuten maken en niet alleen maar 15 min in het 1e maar dat is mijn
mening,o 21 is een pittige competitie hoor hij is 17 die 4 jaar maken veel
verschil vooral in het fysieke

papier

Citaat van: denistel op juli 03, 2024, 15:45:16
Benjamin en Balk zijn er al en vd water die staan alle 3 hoger dan hem hoor
hij moet minuten maken en niet alleen maar 15 min in het 1e maar dat is mijn
mening,o 21 is een pittige competitie hoor hij is 17 die 4 jaar maken veel
verschil vooral in het fysieke

Daar kan ik me wel in vinden ja. Zit hij een heel seizoen op de bank of een aantal spaarzame minuten dan gaat dat ten koste van zijn ontwikkeling. Zie maar Vd Meer. En inderdaad, hij is nog maar 17 dus voldoende weerstand in de -21.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op juli 03, 2024, 15:25:26
komend seizoen veel in de o 21 laten spelen is beter voor hem.
jonge spelers moeten altijd wedstrijden spelen om beter te worden.

okkele

Citaat van: Tanjajeah op juli 03, 2024, 11:21:47
Nog steeds maar 17 jaar, dat vergeet je wel eens.
Ik niet.
Niet het niveau dat je in je eerste selectie moet willen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Citaat van: okkele op juli 03, 2024, 21:44:57
Ik niet.
Niet het niveau dat je in je eerste selectie moet willen.

Eindelijk weer eens een ouderwetse buiten die een mannetje kan passeren en durf heeft.
Amper 17, moet fysiek nog zeker stappen zetten en er gaat door alle drukte nog wel wat mis, maar met gezond verstand en langzaam aan brengen gaat hij er 100% komen.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

gefeliciteerd met verlengen. nu verhuren om minuten te maken

papier

#86
Citaat van: Trainert! op juli 03, 2024, 22:08:39
gefeliciteerd met verlengen. nu verhuren om minuten te maken

Dat lijkt me echt geen goed plan. Die jongen is 17, waar moet je hem in hemelsnaam aan verhuren?

wiekie1969

Waarom speel je niet vriend.

Oud Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 01:08:49
Waarom speel je niet vriend.

Wat denkst van ik wurdt niet opstelt?

Noordcambuur