Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wiebe Kooistra

Gestart door AL, augustus 03, 2023, 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Noordcambuur op januari 13, 2024, 11:06:37
Wat is er met Wiebe aan de hand wel op de bank en geen minuut mee gedaan.

laatst nog gesproken heeft het zeker fysiek nog steeds lastig met de overstap
naar het 1e ,,maar heeft nog tijd genoeg

Noordcambuur

Citaat van: denistel op januari 13, 2024, 13:48:31
laatst nog gesproken heeft het zeker fysiek nog steeds lastig met de overstap
naar het 1e ,,maar heeft nog tijd genoeg
oke bedankt denistel  :thumbsup
Ben je ook bij o14 geweest  :?
Vandaag gewonnen van Sparta o14. :thumbsup

denistel

Citaat van: Noordcambuur op januari 13, 2024, 13:54:58
oke bedankt denistel  :thumbsup
Ben je ook bij o14 geweest  :?
Vandaag gewonnen van Sparta o14. :thumbsup

was aant scouten bij jeugdtoernooi Bl Wit

SCC

Citaat van: denistel op januari 13, 2024, 16:52:00
was aant scouten bij jeugdtoernooi Bl Wit
Wat voor leeftijdscategorie gaat het dan om ?Bij dat toernooi?

denistel

Citaat van: SCC op januari 13, 2024, 23:53:56
Wat voor leeftijdscategorie gaat het dan om ?Bij dat toernooi?

was een onder de 11 toernooi.

diekhuzen

Citaat van: Noordcambuur op januari 13, 2024, 11:06:37
Wat is er met Wiebe aan de hand wel op de bank en geen minuut mee gedaan.

Niks aan de hand. Het is een leuke voetballer en talent, meer ook niet.  Ik denk persoonlijk dat het voor hem een heel opgave gaat worden om echt door te breken als prof. Het is hem wel gegund.


SCC

Citaat van: denistel op januari 14, 2024, 11:57:54
was een onder de 11 toernooi.
Dat is op zich ook wel bijzonder toch? Ik begreep dat er volgend jaar een Cambuur o11 is (daarvoor zijn die spelers die je moest scouten dan te oud) en geen o12 meer.
En verder dan o13, o15, o17, o19 en een jong.
En voor de o13 zijn (hudige) o11 spelers dan weer te jong.

Scouten jullie alleen de jeugd of mag een aantal ook wel eens in de KKD of andere competities (top amateurs) scouten voor een rechtsback, linksback, CV, etc.?

Bankzitter

Citaat van: diekhuzen op januari 14, 2024, 13:27:53
Niks aan de hand. Het is een leuke voetballer en talent, meer ook niet.  Ik denk persoonlijk dat het voor hem een heel opgave gaat worden om echt door te breken als prof. Het is hem wel gegund.

Ik heb er wel vertrouwen in. Vooral omdat hij al best slim speelt. Simpel als het moet en de actie durven maken als het kan.
Verder is hij snel , dat is altijd een voordeel en het lijkt een jongen die zich niet zo snel gek laat maken.
Fysiek komt 'ie er wel, hij heeft nog tijd genoeg.

denistel

Citaat van: SCC op januari 14, 2024, 15:08:38
Dat is op zich ook wel bijzonder toch? Ik begreep dat er volgend jaar een Cambuur o11 is (daarvoor zijn die spelers die je moest scouten dan te oud) en geen o12 meer.
En verder dan o13, o15, o17, o19 en een jong.
En voor de o13 zijn (hudige) o11 spelers dan weer te jong.

Scouten jullie alleen de jeugd of mag een aantal ook wel eens in de KKD of andere competities (top amateurs) scouten voor een rechtsback, linksback, CV, etc.?

wij zijn alleen jeugdscout maar uiteraard hou ik zelf al het andere voetbal ook in de gaten
en geef ook tips door.
toernooi deden ook o 10 spelers aan mee. en uiteraard willen we alles in kaart
brengen en spelers blijven volgen .wat je zegt over de teams klopt

Tanjajeah

Citaat van: diekhuzen op januari 14, 2024, 13:27:53
Niks aan de hand. Het is een leuke voetballer en talent, meer ook niet.  Ik denk persoonlijk dat het voor hem een heel opgave gaat worden om echt door te breken als prof. Het is hem wel gegund.

??
Hij is 17 (!) en heeft al betaald voetbal in de benen. Hoeveel 17-jarigen kunnen dat zeggen? Dat hij nog wisselvallig is lijkt me gezien zijn leeftijd niet meer dan normaal.

Bernardo

Zo prima invalbeurt. Paar fantastische voorzetten en dreigend.

oost

Hij was gisteren veruit beste man van het veld |:)
Dat is voor hem en voor ons top  |:)

Noordcambuur

Zeker een hele beste pot gespeeld  :thumbsup

Vlampiep

Mooi mansje met un heul goeie instelling. w:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Werd bij vrijwel elk balcontact door henk gecrasht, zat er bovenop.
Henk, held, bedankt