Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wiebe Kooistra

Gestart door AL, augustus 03, 2023, 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Deed goeie dingen met de bal.

MP4L

Ik zie altijd hele andere dingen in deze jonge dan de rest. Komt dat puur omdat hij hier uit de buurt komt en iedereen hem daarom hand boven het hoofd houd? Of zie ik het echt verkeerd.

Wat ik zie is namelijk een jonge met 200% inzet en daar moet hij het echt van hebben. Want snelheid heeft hij nog niet echt, een bal schieten of pasen gaan erg vaak verkeerd. En fysiek nog te zwak. Maar hij is nog jong en kan nog goed ontwikkelen. Ik heb zeker vertrouwen in hem in de toekomst maar om hem 1 van de beste te noemen. Nee niet eens in de buurt...

AL

Citaat van: MP4L op januari 27, 2024, 15:23:11
Ik zie altijd hele andere dingen in deze jonge dan de rest. Komt dat puur omdat hij hier uit de buurt komt en iedereen hem daarom hand boven het hoofd houd? Of zie ik het echt verkeerd.

Wat ik zie is namelijk een jonge met 200% inzet en daar moet hij het echt van hebben. Want snelheid heeft hij nog niet echt, een bal schieten of pasen gaan erg vaak verkeerd. En fysiek nog te zwak. Maar hij is nog jong en kan nog goed ontwikkelen. Ik heb zeker vertrouwen in hem in de toekomst maar om hem 1 van de beste te noemen. Nee niet eens in de buurt...

:_schater :_schater

AL

Wiebe is juist fysiek zeer sterk en is echt wel snel.
Is ook de enige speler die met veel gevoel een bal kan voorgeven.
Als je dat niet ziet.....

sunderland

Citaat van: AL op januari 27, 2024, 15:54:55
Wiebe is juist fysiek zeer sterk en is echt wel snel.
Is ook de enige speler die met veel gevoel een bal kan voorgeven.
Als je dat niet ziet.....
hij is ook snel met de bal aan de voet en dat zie je niet vaak. Goede techniek ook

V-man

Prima actie en voorzet op Milan Smit (zie Hercules)

Destroyer

Prachtige voetballer met veel talent. Groei briljantje
** Poolwinner 18/19 - 21/22

V-man

Zoveel speeltijd heeft Wiebe nou ook nog niet gekregen. Als hij der in komt gebeurd er wel weer wat!

sunderland

Citaat van: V-man op januari 27, 2024, 20:45:31
Zoveel speeltijd heeft Wiebe nou ook nog niet gekregen. Als hij der in komt gebeurd er wel weer wat!
hij stond 1x in de basis en speelde toen min zoals het hele team toen. Dat  is Nederlands?. Vooral het slechte onthouden

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: MP4L op januari 27, 2024, 15:23:11
Ik zie altijd hele andere dingen in deze jonge dan de rest. Komt dat puur omdat hij hier uit de buurt komt en iedereen hem daarom hand boven het hoofd houd? Of zie ik het echt verkeerd.

Wat ik zie is namelijk een jonge met 200% inzet en daar moet hij het echt van hebben. Want snelheid heeft hij nog niet echt, een bal schieten of pasen gaan erg vaak verkeerd. En fysiek nog te zwak. Maar hij is nog jong en kan nog goed ontwikkelen. Ik heb zeker vertrouwen in hem in de toekomst maar om hem 1 van de beste te noemen. Nee niet eens in de buurt...

Laat mij dan degene zijn die jou wel snapt ;)
Alleen denk ik niet dat het komt doordat hij uit de buurt komt, maar door die goal bij zijn debuut.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

was donderdag wel 1 van de besten toch zo niet de beste en dat zal
niet elke keer zo zijn uiteraard maar dat zijn onze dragende spelers
ook niet altijd.
heeft nog alle tijd net  zo als meerdere jonge knapen dat zei het
nu af en toe al moeten laten zien is mooi maar zal met vallen en
opstaan gaan maar over een 2 a 3 jaar heb je gewoon een paar
prima spelers uit eigen opleiding in je 1e staan is mijn mening.

Harry L.

Citaat van: MP4L op januari 27, 2024, 15:23:11
Ik zie altijd hele andere dingen in deze jonge dan de rest. Komt dat puur omdat hij hier uit de buurt komt en iedereen hem daarom hand boven het hoofd houd? Of zie ik het echt verkeerd.

Wat ik zie is namelijk een jonge met 200% inzet en daar moet hij het echt van hebben. Want snelheid heeft hij nog niet echt, een bal schieten of pasen gaan erg vaak verkeerd. En fysiek nog te zwak. Maar hij is nog jong en kan nog goed ontwikkelen. Ik heb zeker vertrouwen in hem in de toekomst maar om hem 1 van de beste te noemen. Nee niet eens in de buurt...

Die snelheid zie ik wel. ik maak me meer zorgen over zijn voetbalkwaliteiten, die zie ik (nog) niet.
Bob schepers was ook snel, maar voetballend zeer matig. Maakt ook niet uit, mocht hij zich wel goed ontwikkelen dan wordt hij wel weggekaapt voor een paar ton.

De Gast

Viel toch wel weer lekker in. Schudde de boel tenminste wat op daar aan de rechterkant.

sunderland

Citaat van: De Gast op januari 30, 2024, 07:38:39
Viel toch wel weer lekker in. Schudde de boel tenminste wat op daar aan de rechterkant.
klopt. Als ie naar binnen ging zag je um constant kijken van kom nou. Kon de bal niet kwijt. Je zag dat ie Uldrikus miste.

Grijskijkert

CONTRACT WIEBE KOOISTRA OPENGEBROKEN EN VERLENGD
3 juli 2024, 10:30
SC Cambuur heeft het contract van Wiebe Kooistra opengebroken en verlengd. De zeventienjarige aanvaller ligt nu tot de zomer van 2027 vast in Leeuwarden.


Kooistra kwam in de zomer van 2020 naar SC Cambuur en maakte als jeugdspeler dusdanig veel indruk dat hij al op jonge leeftijd bij het eerste elftal werd betrokken. In de openingsronde van het vorige seizoen debuteerde de aanvaller officieel in het geel-blauw. Door diep in blessuretijd de gelijkmaker (2-2) tegen FC Emmen te maken, liet hij zich meteen gelden. Kooistra was toen nog maar een paar weken zeventien.

Tot dusver kwam Kooistra 29 keer in actie voor SC Cambuur, waarvan tweemaal als basisspeler. Daarvan waren 26 optredens in de competitie en drie in de beker. De teller staat na zijn debuutseizoen op twee doelpunten en drie assists.

Gefeliciteerd en ga zo door, Wiebe!
IN HENK WE TRUST!!!