Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wiebe Kooistra

Gestart door AL, augustus 03, 2023, 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: PePe op november 27, 2024, 16:58:45
Er is dus sprake van een rode draad? (hij kan zonder VAR z'n gang maar gaan)
klopt helemaalals de VAR er was dan was hij meerdere keren op de vingers getikt.
3 minuten blessuretijd man waar heb je het over.
Den Bosch was alleen maar aan het tijdrekken  :(

Kuzmanovic-Apeldoorn

Waarom staat dit bij Wiebe?
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2024, 19:47:49
Waarom staat dit bij Wiebe?
ik dacht Wiebe moeten we niet vergeten  8P
Stom foutje Kuz?

Geelblauwstiens

#123
Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2024, 17:39:26
klopt helemaalals de VAR er was dan was hij meerdere keren op de vingers getikt.
3 minuten blessuretijd man waar heb je het over.
Den Bosch was alleen maar aan het tijdrekken  :(
En dan bij 2 minuut en 57 seconden affluiten

Arme Wiebe  :D :D

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2024, 20:40:45
ik dacht Wiebe moeten we niet vergeten  8P
Stom foutje Kuz?

Geen probleem, Wiebe is ook een kutscheids
Henk, held, bedankt

YellowBlue


Galdiano

Waarom krijgen jongens als  Kooistra, Van der Veen en Henstra geen minuten (meer) ?
Die jongens staan behoorlijk stil in hun ontwikkeling zo, of zie ik het verkeerd?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

#127
Citaat van: Galdiano op november 28, 2024, 08:52:48
Waarom krijgen jongens als  Kooistra, Van der Veen en Henstra geen minuten (meer) ?
Die jongens staan behoorlijk stil in hun ontwikkeling zo, of zie ik het verkeerd?
nee,ze spelen O21 op het hoogste niveau.
Ze moeten nog 3 wedstrijden spelen om in de hoogste klasse te blijven nog ??n wedstrijd winnen :y

Bankzitter

Ongekend spannende competitie als ik naar de ranglijst kijk met iedereen die nog 2e kan worden of kan degraderen.
Dus ze spelen daar wel 90 minuten onder druk om te winnen en tegen goede tegenstanders. En veel spelers met contract spelen al een team hoger.

Vooral op de vleugels zou het ook in het eerste wel leuk zijn om een kwartier een jonkie erin te gooien als de wedstrijd dat toelaat.
Maar men kiest blijkbaar om spelers veel minuten in O21 te laten maken.




janou

Citaat van: Galdiano op november 28, 2024, 08:52:48
Waarom krijgen jongens als  Kooistra, Van der Veen en Henstra geen minuten (meer) ?
Die jongens staan behoorlijk stil in hun ontwikkeling zo, of zie ik het verkeerd?

Omdat ze simpelweg (nog) niet goed genoeg zijn lijkt mij?

Specuveter

Onze selectie is op dit moment groot genoeg
Als er gewisseld moet worden kunnen we een De Leeuw De Jong Ottesen inzetten
De jongeren krijgen hun kans nog wel

sunderland

Citaat van: janou op november 28, 2024, 09:42:50
Omdat ze simpelweg (nog) niet goed genoeg zijn lijkt mij?
omdat er op dit moment jongens voor hun staan die simpelweg beter zijn

janou

Citaat van: sunderland op november 28, 2024, 11:26:01
omdat er op dit moment jongens voor hun staan die simpelweg beter zijn

Zelfde toch :)

Bankzitter

En Balk en Pauwels blijven ook maar gaan.
Sommige vleugels zijn na 60 minuten wel op, maar die 2 niet.

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op november 28, 2024, 12:43:27
En Balk en Pauwels blijven ook maar gaan.
Sommige vleugels zijn na 60 minuten wel op, maar die 2 niet.
Laatste halfuur was de pijp wel leeg bij Pauwels afgelopen dinsdag.