Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wiebe Kooistra

Gestart door AL, augustus 03, 2023, 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd leverde hij af
Je kan zien dat hij fysiek is gegroeid
Maar heeft geen enkele goede bal gegeven.

Poetser

Ik had medelijden met hem.

AL

Speelde inderdaad zeer zwak.
Is ook meer een spits dan vleugelaanvaller.
Heeft zijn fysiek mee en vond hem qua werklust nog wel ok.

anderszchristian

Het is vergelijkbaar met van der Meer afgelopen jaren, heeft wel snelheid maar kan totaal niet voetballen en raakt in paniek in balbezit. Jammer

zeewolde

Citaat van: AL op september 14, 2024, 08:31:29
Speelde inderdaad zeer zwak.
Is ook meer een spits dan vleugelaanvaller.
Heeft zijn fysiek mee en vond hem qua werklust nog wel ok.
is dat zo dat hij eigenlijk spits is?
Wie staat er in de o21 in de spits?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op september 14, 2024, 08:32:44
is dat zo dat hij eigenlijk spits is?
Wie staat er in de o21 in de spits?
hij is een buitenspeler.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2024, 08:38:51
hij is een buitenspeler.
Dank!

Eens dat hij gisteren niet goed was. Jongen moet gewoon nog niet in de basis, maar met invalbeurten zijn niveau omhoog gaat halen.

anderszchristian

Citaat van: zeewolde op september 14, 2024, 08:40:23
Dank!

Eens dat hij gisteren niet goed was. Jongen moet gewoon nog niet in de basis, maar met invalbeurten zijn niveau omhoog gaat halen.
Dat moet dan dit seizoen wel gebeuren want ik zie echt totaal geen verbetering in zijn spel

Huizen

Ik kan mij 2 flitsende invalbeurten heugen. Verder heel ongelukkig en eigenlijk alles gaat mis. Voorlopig maar weer op het bankje.

Balk werkt hard, maar is ook echt armoe troef op de andere kant  ;(

sunderland

Volgens mij was hij erg zenuwachtig. Speelde gewoon slecht, hij kan het heus wel beter.

Trainert!

Lood om oudijzer. Brengt niks, en gaat niks brengen. Niet weer opstellen

Cambuur Groningen

Citaat van: Trainert! op september 29, 2024, 20:28:21
Lood om oudijzer. Brengt niks, en gaat niks brengen. Niet weer opstellen
Moet als hij erin komt gewoon vrijuit ballen in plaats van opdrachten uitvoeren

Yellow Army

Citaat van: zeewolde op september 14, 2024, 08:32:44
is dat zo dat hij eigenlijk spits is?
Wie staat er in de o21 in de spits?

Speelde in de jeugd altijd in de spits
Area 58

denistel

gewoon in de o 21 laten spelen veter voor zijn ontwikkeling