Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wiebe Kooistra

Gestart door AL, augustus 03, 2023, 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: denistel op oktober 01, 2024, 15:54:50
gewoon in de o 21 laten spelen veter voor zijn ontwikkeling

Lijkt het inderdaad wat kwijt te zijn, weet jij zo of er in de O21 nog een andere talentvolle buitenspeler rondloopt ?

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 01, 2024, 15:54:50
gewoon in de o 21 laten spelen veter voor zijn ontwikkeling
klopt helemaal laten hem daar verder ontwikkelen.

Noordcambuur

Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2024, 16:42:07
Lijkt het inderdaad wat kwijt te zijn, weet jij zo of er in de O21 nog een andere talentvolle buitenspeler rondloopt ?
nee nog niet.

denistel

Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2024, 16:42:07
Lijkt het inderdaad wat kwijt te zijn, weet jij zo of er in de O21 nog een andere talentvolle buitenspeler rondloopt ?

weg kwijt?? maakte een goal tegen emmen en iedereen was gek van em
hij is nog steeds jong en nog niet rijp voor het 1e vind ik moet nog veel
leren en o 21 competitie is pittig genoeg

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 01, 2024, 18:14:41
weg kwijt?? maakte een goal tegen emmen en iedereen was gek van em
hij is nog steeds jong en nog niet rijp voor het 1e vind ik moet nog veel
leren en o 21 competitie is pittig genoeg
o21 hebben kooistra ook wel nodig dat is afgelopen weekend weer gebleken.

denistel

prima goal hoor nog steeds maar 18 jaar nog 3 jaar de tijd om rijp
te zijn voor het 1e

Tanjajeah

Wel opvallend dat Rolke, en dat is niet eens een buiten plus speelt tot nu toe op z?n zachtst gezegd een erg ongelukkig seizoen, de voorkeur kreeg boven Wiebe.

Teun Seun

Citaat van: Tanjajeah op oktober 30, 2024, 13:47:44
Wel opvallend dat Rolke, en dat is niet eens een buiten plus speelt tot nu toe op z?n zachtst gezegd een erg ongelukkig seizoen, de voorkeur kreeg boven Wiebe.

Zal alles zeggen over mijn voetbalverstand denk ik, maar ik vind Rolke wel een prima speler en het bij tijd en wijle goed doen...

Gasgeve

Citaat van: Teun Seun op oktober 30, 2024, 14:05:02
Zal alles zeggen over mijn voetbalverstand denk ik, maar ik vind Rolke wel een prima speler en het bij tijd en wijle goed doen...
Harde werker, weinig finesse. In alles te traag.

EdsjeSCC

Citaat van: Tanjajeah op oktober 30, 2024, 13:47:44
Wel opvallend dat Rolke, en dat is niet eens een buiten plus speelt tot nu toe op z?n zachtst gezegd een erg ongelukkig seizoen, de voorkeur kreeg boven Wiebe.

Wiebe wordt een beetje gehyped door dat doelpunt tegen Emmen. Laat hem maar lekker rustig in de luwte af en toe invallen en veel vlieguren maken in -21

sunderland

Zijn vertrouwen was weg en dat is zo belangrijk. Kan door deze goal weer helemaal anders zijn. Laat hem zo nu en dan invallen en na een tijdje een keer basis beginnen.

PePe

Wel een hele mooie goal van hem in Den Haag.

Galdiano

Citaat van: Gasgeve op oktober 30, 2024, 14:08:47
Harde werker, weinig finesse. In alles te traag.

Traag zeker, maar weinig finesse? Heb hem vanaf het middenveld anders (een paar keer) mooie steekballen zien geven. Juiste moment en juiste snelheid.

Maar komt (nog) te kort.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

De Graaf (Voorburg) heeft een stempel op de wedstrijd gezet en bij veel wedstrijden van Cambuur heeft hij dit eerder gedaan.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op november 27, 2024, 10:03:47
De Graaf (Voorburg) heeft een stempel op de wedstrijd gezet en bij veel wedstrijden van Cambuur heeft hij dit eerder gedaan.

Er is dus sprake van een rode draad? (hij kan zonder VAR z'n gang maar gaan)