Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Supersub op februari 06, 2013, 18:41:38

Titel: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op februari 06, 2013, 18:41:38
Staat absoluut niet ter discussie en is volgens mij de eerste naam die Arts op schrijft bij het bepalen van de opstelling.

SCC moet gauw deze jongen vastleggen voor volgend seizoen dat zal een stuk schelen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: marrumer op februari 06, 2013, 19:24:47
nu pas een topic over mohamed?  :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op februari 06, 2013, 20:17:25
Ja waarom deed jij het niet dan? haha :rodekaart
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: MP4L op februari 08, 2013, 13:38:15
Deze jonge is echt ondergewaardeerd. Iedereen zegt dat hij de beste is op het veld, maar niemand juicht zijn naam.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Goudvinger op februari 08, 2013, 13:42:43
Citaat van: MP4L op februari 08, 2013, 13:38:15
Deze jonge is echt ondergewaardeerd. Iedereen zegt dat hij de beste is op het veld, maar niemand juicht zijn naam.

Zo verrekte moeilijk uit te spreken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: MP4L op februari 08, 2013, 13:45:20
el ma-kri-ni?

nee totaal niet :P

Ik sta nogsteeds achter El Haj voor de; mo mo, mo mo mo mo, mo mo mo mo, mo mo el ma kri ni  :0= (2 Unlimited - No limit)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Goudvinger op februari 08, 2013, 13:51:57
Citaat van: MP4L op februari 08, 2013, 13:45:20
el ma-kri-ni?

nee totaal niet :P

Ik sta nogsteeds achter El Haj voor de; mo mo, mo mo mo mo, mo mo mo mo, mo mo el ma kri ni  :0= (2 Unlimited - No limit)

Voor de mensen met de lange adem?  :koffie
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: MP4L op februari 08, 2013, 13:58:52
Citaat van: Goudvinger op februari 08, 2013, 13:51:57
Citaat van: MP4L op februari 08, 2013, 13:45:20
el ma-kri-ni?

nee totaal niet :P

Ik sta nogsteeds achter El Haj voor de; mo mo, mo mo mo mo, mo mo mo mo, mo mo el ma kri ni  :0= (2 Unlimited - No limit)

Voor de mensen met de lange adem?  :koffie

daar zijn de komma's voor :P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Ronnie tng op februari 08, 2013, 14:21:42
Zet hem maar eens in vanavond, en laat hem merken dat we achter hem staan en hopen dat hij verlengt!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccleeuwarden op februari 08, 2013, 15:04:57
Vind ik inderdaad een leuk nummer en heeft el makrini zeker verdiend!! hoop dat het vanavond slaagt om het numer in te zetten!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 15:51:44
Pffff, laat vak 13 het maar niet doen.. Dan wordt het ho-mo homo ho-mo :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: MP4L op februari 08, 2013, 16:04:59
Citaat van: Dokkumer op februari 08, 2013, 15:51:44
Pffff, laat vak 13 het maar niet doen.. Dan wordt het ho-mo homo ho-mo :devil

Idd lach je top speles maar uit.....   :X
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op februari 08, 2013, 16:23:14
Vandaag nog geen 10 woorden gezegd, dus stem gespaard. Moet eindelijk weer eens op Noord mijn rotkop laten zien.. Kan de jeugd meteen een cursusje krijgen  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op februari 19, 2013, 20:08:28
Wat een held !! Fantastische speler , is zijn contract nou al verlengd?

http://vimeo.com/60000079
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Andre-Lwd op februari 20, 2013, 10:22:43
Beste speler van Cambuur, wat een partij weer tegen Eindhoven.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op februari 20, 2013, 10:53:12
Ik denk dat we deze topper aan het einde van het seizoen kwijt zijn..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: brambo3004 op maart 05, 2013, 12:12:29
Makrini's verhaal na de wedstrijd:
http://www.jupilerleague.nl/video/1011566.php

Eerlijk, hij deed zn stinkende best weer. Echt een topper, 5-jarig contract aanbieden aub!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 05, 2013, 16:52:20
Zal wel echt wat moeten gebeuren, want anders isie weg ben ik bang.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: MP4L op maart 06, 2013, 13:44:05
Volgens mij heeft hij al een nieuw contract aangeboden gekregen maar wilde hij nog niet tekkenen en afwachten.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op maart 08, 2013, 17:22:52
Citaat van: MP4L op maart 06, 2013, 13:44:05
Volgens mij heeft hij al een nieuw contract aangeboden gekregen maar wilde hij nog niet tekkenen en afwachten.

Mooi dat er gesprekken zijn gevoerd. Maar van wie heb je dat van hem zelf of van van den Belt?
Ik heb het nergens gelezen, anders is het giswerk natuurlijk.
Deze jongen moeten we echt behouden voor SCC :scc :proost
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 19:49:18
de clubleiding heeft dat gezegd ja dat er met el makrini is gepraat
over een nieuw contract maar dat hij nog af wacht .
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 20:09:27
VD Belt heeft in een gesprek aangegeven, al gesproken te hebben met Makrini, echter geeft hij logischerwijs aan liever nog te wachten!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:22:05
Zie in hem toch vooral een top speler voor in de eerstedivisie. Ben benieuwd naar eventuele interesse voor hem vanuit de eredivisie. Zal daar toch lastig voor hem worden mocht hij daar naar toe gaan. Gewoon mooi bij ons blijven.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 20:23:25
kan bij een middenmoter zo mee volgens mij
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op maart 08, 2013, 20:28:55
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:22:05
Zie in hem toch vooral een top speler voor in de eerstedivisie. Ben benieuwd naar eventuele interesse voor hem vanuit de eredivisie. Zal daar toch lastig voor hem worden mocht hij daar naar toe gaan. Gewoon mooi bij ons blijven.

Makrini is veel beter dan Turk, en Turk doet het meer dan goed bij VVV.
Clubs als NEC, Heracles, RKC zou prima bij hem passen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op maart 08, 2013, 21:05:10
Citaat van: Galdiano op maart 08, 2013, 20:28:55
Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 08, 2013, 20:22:05
Zie in hem toch vooral een top speler voor in de eerstedivisie. Ben benieuwd naar eventuele interesse voor hem vanuit de eredivisie. Zal daar toch lastig voor hem worden mocht hij daar naar toe gaan. Gewoon mooi bij ons blijven.

Makrini is veel beter dan Turk, en Turk doet het meer dan goed bij VVV.
Clubs als NEC, Heracles, RKC zou prima bij hem passen.

Beter dan Turk is hij zeker niet. Ook totaal niet te vergelijken natuurlijk.
Makrini is de controleur bij uitstek, maar zou hij voetballend nog niet wat tekort komen bij clubs als NEC en Heracles?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op maart 08, 2013, 22:45:46
Is inderdaad lastig te vergelijken met Turk , die ongetwijfeld een betere techniek en traptechniek heeft . Maar Makrini is zoveel completer, die doet echt niet onder voor een Brama hoor ! Kan makkelijk mee op Eredivisie niveau, noem mij een speler die zoveel ballen verovert en duels wint? Met zijn passing en handelingssnelheid is ook niks mis , die word alleen maar beter met betere spelers om zich heen. Hoop dat we hem kunnen behouden, veruit de beste en meest constante speler in onze selectie.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Ronnie tng op maart 11, 2013, 12:35:06
Het is inderdaad appels met peren vergelijken. Maar ik vind Makrini in zijn rol beter dan Turk in de zijne. Een lust voor het oog! Iemand die zelfs in deze lastige weken constant is en nooit verzaakt! 
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op maart 11, 2013, 13:04:23
was gister weer bij bananasplit.Goed elftal hadden ze toen bij DB
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op maart 11, 2013, 15:36:16
Citaat van: sunderland op maart 11, 2013, 13:04:23
was gister weer bij bananasplit.Goed elftal hadden ze toen bij DB

Ja, had deze al eerder gezien. Was wel leuk en DB had zeker een goed elftal!
De speler die als laatste overbleef mag volgend seizoen wel bij ons ballen. Komt bij Groningen niet aan de bak en mag/wil mischien wel verhuurd worden.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op maart 15, 2013, 23:14:51
Prima pot weer !! Wat is deze man constant zeg ! legt pure winnaarsmentaliteit in al zijn wedstrijden  !! |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2013, 23:19:49
Moet gewoon blijven  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 16, 2013, 00:08:48
Bied deze man een salaris welke hij niet kán weigeren! ELMAKRINI MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dennisw8 op maart 16, 2013, 00:43:18
 :0= VERLENGEN!!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:19:24
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: richard op maart 16, 2013, 07:34:30
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:19:24
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?

Ik denk bij geen 1 maar dat is mijn mening wil graag een discussie.......
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:57:18
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 07:34:30
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:19:24
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?

Ik denk bij geen 1 maar dat is mijn mening wil graag een discussie.......

Ben het met je eens. Hij knapt veel vuil werk op, maar zulke spelers lopen er bij elke club. Hij pakt veel te veel kaarten en scorend vermogen heeft hij ook niet. Goede speler voor Cambuur, maar stapje hoger vraag ik me af.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: richard op maart 16, 2013, 08:46:43
Top eerste divisie prima maar voetballend voor Eredivisie wordt het heel moeilijk!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Thieske op maart 16, 2013, 08:51:16
Kan zo mee bij een middenmoter in de eredivisie vind ik.

Contract zien te verlengen!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op maart 16, 2013, 09:32:40
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:57:18

Ben het met je eens. Hij knapt veel vuil werk op, maar zulke spelers lopen er bij elke club. Hij pakt veel te veel kaarten en scorend vermogen heeft hij ook niet. Goede speler voor Cambuur, maar stapje hoger vraag ik me af.

Noem mij maar eens 5 spelers in de Eredivisie die net zoveel ballen veroveren , en over net zo een wedstrijd mentaliteit beschikken als Makrini. Daarnaast is zijn passing en handelingssnelheid echt niet minder als die van b.v. Brama hoor. Wat betreft zijn kaarten hij moet enorm veel corrigeren op het middenveld en dan loop je wel eens tegen een kaart aan, waaronder dit seizoen ook een paar discutabele. Als deze jongen niet mee kan op eredivisie niveau wie uit de JL dan wel ?? Ik hoop dat hij gewoon bijtekent  _O_

http://www.youtube.com/watch?v=nTDPqDRDAuQ
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op maart 16, 2013, 09:43:19
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 07:34:30
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:19:24
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?

Ik denk bij geen 1 maar dat is mijn mening wil graag een discussie.......
ik denk dat hij bij veel eredivisieclubs een toegevoegde waarde is!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: richard op maart 16, 2013, 10:33:25
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op maart 16, 2013, 10:39:35
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 10:33:25
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

Volgens mij haal je hem door de war met Yuri Rose   :wall , ben benieuwd welke verdedigende middenvelder jij dan volgend jaar hier graag zou zien i.p.v. El Makrini
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op maart 16, 2013, 10:43:00
Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 10:39:35
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 10:33:25
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

Volgens mij haal je hem door de war met Yuri Rose   :wall , ben benieuwd welke verdedigende middenvelder jij dan volgend jaar hier graag zou zien i.p.v. El Makrini

Ben het wel met Richard eens hoor. Vind Makrini onze beste (en constante) speler!
Alleen ben ik ook bang dat hij voetballend tekort komt voor Eredivisie en zeker voor clubs als Heracles en Nec.

Denk wel dat hij naar een club als VVV of Zwolle (wie er maar in blijft) vertrekt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op maart 16, 2013, 10:52:26
Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 10:39:35
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 10:33:25
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

Volgens mij haal je hem door de war met Yuri Rose   :wall , ben benieuwd welke verdedigende middenvelder jij dan volgend jaar hier graag zou zien i.p.v. El Makrini

Graag goed lezen! Zowel Richard als ik vinden hem prima geschikt voor de top van de eerste divisie, dus voor Cambuur. Dus graag contract verlengen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op maart 16, 2013, 11:02:46
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 10:52:26
Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 10:39:35
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 10:33:25
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

Volgens mij haal je hem door de war met Yuri Rose   :wall , ben benieuwd welke verdedigende middenvelder jij dan volgend jaar hier graag zou zien i.p.v. El Makrini

Graag goed lezen! Zowel Richard als ik vinden hem prima geschikt voor de top van de eerste divisie, dus voor Cambuur. Dus graag contract verlengen.

Oooow jullie praten vanuit ons club belang... dan kan ik niet anders doen dan me aansluiten bij jullie wijze woorden. Toch overschatten jullie ernstig het niveau van de Eredivisie hoor , waarin een beperkte ploeg als Zwolle die alleen maar kunnen dromen van een middenvelder als Makrini gewoon wint van PSV en Feyenoord. Nogmaals noem mij er 5 die beter zijn op zijn positie...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 16, 2013, 11:06:44
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:57:18
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 07:34:30
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:19:24
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 01:49:36
Waarom kan deze man bij een Eredivisie Club een contract tekenen?

Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?

Ik denk bij geen 1 maar dat is mijn mening wil graag een discussie.......

Ben het met je eens. Hij knapt veel vuil werk op, maar zulke spelers lopen er bij elke club. Hij pakt veel te veel kaarten en scorend vermogen heeft hij ook niet. Goede speler voor Cambuur, maar stapje hoger vraag ik me af.
Veel kaarten voor relatief kleine "vergrijpen". Ik zie in een wedstrijd ernstiger overtredingen die niet met geel bestraft worden.
Scorend vermogen heeft hij als controleur mijns inziens ook niet nodig, hij moet anderen beter laten voetballen door het vuile werk voor hen op te knappen. Straks vind je nog dat hij niet voldoende kan keepen :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op maart 16, 2013, 11:29:44
Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 11:02:46
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 10:52:26
Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 10:39:35
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 10:33:25
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

Volgens mij haal je hem door de war met Yuri Rose   :wall , ben benieuwd welke verdedigende middenvelder jij dan volgend jaar hier graag zou zien i.p.v. El Makrini

Graag goed lezen! Zowel Richard als ik vinden hem prima geschikt voor de top van de eerste divisie, dus voor Cambuur. Dus graag contract verlengen.

Oooow jullie praten vanuit ons club belang... dan kan ik niet anders doen dan me aansluiten bij jullie wijze woorden. Toch overschatten jullie ernstig het niveau van de Eredivisie hoor , waarin een beperkte ploeg als Zwolle die alleen maar kunnen dromen van een middenvelder als Makrini gewoon wint van PSV en Feyenoord. Nogmaals noem mij er 5 die beter zijn op zijn positie...

Clasie, Strootman, van Bommel, Poulsen, Brama, Fer, Vormer, enz.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: brambo3004 op maart 16, 2013, 11:40:26
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 11:29:44
Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 11:02:46
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 10:52:26
Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 10:39:35
Citaat van: richard op maart 16, 2013, 10:33:25
Benieuwd naar meerdere reacties ik denk nog steeds niet omdat zijn passing en handelingssnelheid te kort schieten en het zien van spelletje......

Volgens mij haal je hem door de war met Yuri Rose   :wall , ben benieuwd welke verdedigende middenvelder jij dan volgend jaar hier graag zou zien i.p.v. El Makrini

Graag goed lezen! Zowel Richard als ik vinden hem prima geschikt voor de top van de eerste divisie, dus voor Cambuur. Dus graag contract verlengen.

Oooow jullie praten vanuit ons club belang... dan kan ik niet anders doen dan me aansluiten bij jullie wijze woorden. Toch overschatten jullie ernstig het niveau van de Eredivisie hoor , waarin een beperkte ploeg als Zwolle die alleen maar kunnen dromen van een middenvelder als Makrini gewoon wint van PSV en Feyenoord. Nogmaals noem mij er 5 die beter zijn op zijn positie...

Clasie, Strootman, van Bommel, Poulsen, Brama, Fer, Vormer, enz.

Makrini loopt 10x zoveel als Poulsen en als Brama in de basis staat bij Twente, kan Makrini daar zeker ook meekomen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: richard op maart 16, 2013, 11:57:00
Mooi om te zien naar reacties, voortzetting van het spel bij balverovering is zeer belangrijk het spel openen.....dat is in Eredivisie heel belangrijk en ik denk dat hij daardoor het niet gaat redden maar bij betere spelers ga jezelf ook beter worden, hoop echt dat ie verlengt bij cambuur!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op maart 16, 2013, 12:02:37
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 11:29:44


Clasie, Strootman, van Bommel, Poulsen, Brama, Fer, Vormer, enz.

Toevallig allemaal jongens die in de top spelen , daarnaast komt van Bommel de middencirkel niet meer uit ,  Poulsen speelt bij Ajax op een manier waarop Sjakie Swart nog mee zou kunnen. Als je het hebt over teveel kaarten pakken ,Strootman staat op 11 en daar zat bijna geen nuttige bij. Fer op de positie van VM hahahahaha als je het hebt over het spel niet zien , deze jongen laat iedereen uit zijn rug vertrekken. Vormer ?? Voetbalt die nog dan ? Clasie vind ik een topper !! Die is voetballend vele malen beter dan Makrini , maar voor een VM vind ik Tackelen , Duelkracht, Uithoudingsvermogen, Teamwork, Inzet , Anticipatie ook van belang en op die onderdelen winnen er niet veel van bovengenoemde van Makrini.   :0= VERLENGEN !!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: brambo3004 op maart 16, 2013, 12:05:17
Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 12:02:37
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 11:29:44


Clasie, Strootman, van Bommel, Poulsen, Brama, Fer, Vormer, enz.

Toevallig allemaal jongens die in de top spelen , daarnaast komt van Bommel de middencirkel niet meer uit ,  Poulsen speelt bij Ajax op een manier waarop Sjakie Swart nog mee zou kunnen. Als je het hebt over teveel kaarten pakken ,Strootman staat op 11 en daar zat bijna geen nuttige bij. Fer op de positie van VM hahahahaha als je het hebt over het spel niet zien , deze jongen laat iedereen uit zijn rug vertrekken. Vormer ?? Voetbalt die nog dan ? Clasie vind ik een topper !! Die is voetballend vele malen beter dan Makrini , maar voor een VM vind ik Tackelen , Duelkracht, Uithoudingsvermogen, Teamwork, Inzet , Anticipatie ook van belang en op die onderdelen winnen er niet veel van bovengenoemde van Makrini.   :0= VERLENGEN !!!

Helemaal mee eens! :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op maart 16, 2013, 12:16:14
wie zegt dat hij ergens kan tekenen dan,,hij wacht gewoon alles af.

denk dat hij het wel kan in de ere div hoor,heb je betere spelers om je heen.
train je op een hoger niveau enz.

maar heb liever dat ie hier blijft.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gobo op maart 16, 2013, 15:59:01
Heel graag verlengen. Dit is de enige speler die me het hele seizoen nog niet negatief is opgevallen tijdens een wedstrijd.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op maart 16, 2013, 19:09:00
Citaat van: gobo op maart 16, 2013, 15:59:01
Heel graag verlengen. Dit is de enige speler die me het hele seizoen nog niet negatief is opgevallen tijdens een wedstrijd.

Precies, graag verlengen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op maart 16, 2013, 19:09:32
Citaat van: cambuurlegend op maart 16, 2013, 12:02:37
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 11:29:44


Clasie, Strootman, van Bommel, Poulsen, Brama, Fer, Vormer, enz.

Toevallig allemaal jongens die in de top spelen , daarnaast komt van Bommel de middencirkel niet meer uit ,  Poulsen speelt bij Ajax op een manier waarop Sjakie Swart nog mee zou kunnen. Als je het hebt over teveel kaarten pakken ,Strootman staat op 11 en daar zat bijna geen nuttige bij. Fer op de positie van VM hahahahaha als je het hebt over het spel niet zien , deze jongen laat iedereen uit zijn rug vertrekken. Vormer ?? Voetbalt die nog dan ? Clasie vind ik een topper !! Die is voetballend vele malen beter dan Makrini , maar voor een VM vind ik Tackelen , Duelkracht, Uithoudingsvermogen, Teamwork, Inzet , Anticipatie ook van belang en op die onderdelen winnen er niet veel van bovengenoemde van Makrini.   :0= VERLENGEN !!!

Je vroeg 5 namen, die gaf ik je. Zelfs meer.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: kapseltje op maart 16, 2013, 20:21:16
Je ziet dat als Makrini een pass geeft over meer dan 20 meter de preciezie afneemt. Zijn traptechniek is zijn grootste zwakte, daarom is het moeilijk te zeggen of hij de eredivisie echt aankan.

Ik denk dat hij wel een goede invloed is op jonge spelers met een andere culturele achtergrond. Hij is toch een soort voorbeeld voor een speler als Tighadouini. Als je dan ziet hoe hij altijd maximaal inzet toont; is dat een goed voorbeeld voor de jongere jongens.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op maart 17, 2013, 18:05:33
Citaat van: kapseltje op maart 16, 2013, 20:21:16
Je ziet dat als Makrini een pass geeft over meer dan 20 meter de preciezie afneemt. Zijn traptechniek is zijn grootste zwakte, daarom is het moeilijk te zeggen of hij de eredivisie echt aankan.

Ik denk dat hij wel een goede invloed is op jonge spelers met een andere culturele achtergrond. Hij is toch een soort voorbeeld voor een speler als Tighadouini. Als je dan ziet hoe hij altijd maximaal inzet toont; is dat een goed voorbeeld voor de jongere jongens.
Gaf anders een prima pass waar de 2-0 uitkwam..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op maart 17, 2013, 19:43:52
Citaat van: grijskijker op maart 17, 2013, 18:05:33
Citaat van: kapseltje op maart 16, 2013, 20:21:16
Je ziet dat als Makrini een pass geeft over meer dan 20 meter de preciezie afneemt. Zijn traptechniek is zijn grootste zwakte, daarom is het moeilijk te zeggen of hij de eredivisie echt aankan.

Ik denk dat hij wel een goede invloed is op jonge spelers met een andere culturele achtergrond. Hij is toch een soort voorbeeld voor een speler als Tighadouini. Als je dan ziet hoe hij altijd maximaal inzet toont; is dat een goed voorbeeld voor de jongere jongens.
Gaf anders een prima pass waar de 2-0 uitkwam..

Was zeker een pass over 19,91 meter  :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op maart 18, 2013, 07:49:00
Citaat van: cambuurlegend op maart 17, 2013, 19:43:52
Citaat van: grijskijker op maart 17, 2013, 18:05:33
Citaat van: kapseltje op maart 16, 2013, 20:21:16
Je ziet dat als Makrini een pass geeft over meer dan 20 meter de preciezie afneemt. Zijn traptechniek is zijn grootste zwakte, daarom is het moeilijk te zeggen of hij de eredivisie echt aankan.

Ik denk dat hij wel een goede invloed is op jonge spelers met een andere culturele achtergrond. Hij is toch een soort voorbeeld voor een speler als Tighadouini. Als je dan ziet hoe hij altijd maximaal inzet toont; is dat een goed voorbeeld voor de jongere jongens.
Gaf anders een prima pass waar de 2-0 uitkwam..

Was zeker een pass over 19,91 meter  :_schater
Dat ken, ik had m'n rolmaat niet bij me :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op maart 18, 2013, 16:27:00
Met betere spelers om je heen kan je ook zelf beter voetballen. Ik denk persoonlijk dat hij in elk team nuttig zal zijn.
Speelde volgens mij bij den bosch op de rechtsbuiten positie, dan moet je handeling snelheid toch wel goed zijn dacht ik. Snel handelen heeft te maken met de mensen zonder bal. Maar goed ik denk dat we maar snel om de tafel moeten met Makrini maar ook met andere spelers. Want de nieuwe trainer moet nu wel een beeld hebben van de selectie. Worden sommige optie's gelicht of niet. Als Makrini naar een subtopper gaat in de ere, wie haal je er voor terug. Wat doen we met de spitspositie, daar maak ik me ook zorgen over. Misschien wel de grootste zorgen als om Makrini.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op maart 18, 2013, 18:35:02
ze bjnne al om tafel geweest he maar hij wacht alle opties af en dat geldt voor andere spelers
misschien oek wel.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: piene hassus op maart 19, 2013, 10:00:17
Om mij maggie anderhalf x sofeul gaan ferdienen assie blieft. Dan anderen maar un wat lager kontrakt anbiede. Probleem wudt as dur 10 nije speulers komme mutte, ut driekwat seisoen duurt foor su wat opelkaar inspeuld binne. Sien dit seisoen mar, ut is allemaal nog steeds los sand. Speulers binne selfs steeds minder wudden Myn krediet is hast op.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op maart 19, 2013, 13:32:10
Mocht hij weg gaan, dan is Overtoom(Veendam) een prima vervanger..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2013, 10:43:57
Hoorde net dat RKC en VVV zeer veel interesse hebben in Mo.

:0=BESTUUR WAKKER WUDDE
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op april 12, 2013, 12:10:40
of rutjes mvv
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op april 12, 2013, 19:37:55
Citaat van: Dokkumer op april 12, 2013, 10:43:57
Hoorde net dat RKC en VVV zeer veel interesse hebben in Mo.

:0=BESTUUR WAKKER WUDDE

Maar Dantuma dan? Is dat niet een goede opvolger voor de toekomst!!
Eigen jeugd is goedkoper dan spelers halen. En hoe kom je erbij dat er zoveel interesse is?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Destroyer op april 12, 2013, 19:40:26
Citaat van: Dokkumer op april 12, 2013, 10:43:57
Hoorde net dat RKC en VVV zeer veel interesse hebben in Mo.

:0=BESTUUR WAKKER WUDDE

Hangt een hoop af van komende vier weken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: vialli op april 12, 2013, 20:00:26
Citaat van: Dokkumer op april 12, 2013, 10:43:57
Hoorde net dat RKC en VVV zeer veel interesse hebben in Mo.

:0=BESTUUR WAKKER WUDDE

Het bestuur is wel wakker anders stonden we niet zo hoog :proost
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op april 23, 2013, 07:09:21
Top kerel! Niet zeiken na je wissel, geen gebaartjes of wat dan ook. Klasse!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Ronald op april 23, 2013, 07:11:36
Citaat van: Dokkumer op april 23, 2013, 07:09:21
Top kerel! Niet zeiken na je wissel, geen gebaartjes of wat dan ook. Klasse!

Zo hoort het ook. Hij wist dat hij op het randje speelde en accepteert dat hij gewisseld wordt omdat hij al geel had.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Destroyer op april 23, 2013, 07:23:22
Citaat van: Dokkumer op april 23, 2013, 07:09:21
Top kerel! Niet zeiken na je wissel, geen gebaartjes of wat dan ook. Klasse!

Wat dat betreft een avond uit het boekje.  Klasse kerel!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op april 28, 2013, 23:01:26
topper is het en liefhebber van halal cola,,,,, :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gobo op april 29, 2013, 09:58:20
 :0=Eerst maar eens even bijtekenen dacht ik zo.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: drg op mei 02, 2013, 23:29:06
Dus Mo speelt weer mee tegen de rotterdammers?

Ik hoop dat ie 't nu effe laat om enkeltjes te pakken in en rondom het 16 meter gebied, desgewenst ergens in het eerste kwartier weer wisselen voor Hemmen na z'n eerste  :gelekaart
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2013, 00:32:24
Speler van het seizoen hoorde ik? En terecht!
Heb t al eerder gezegd: hij krijgt veel te weinig waardering vanaf de tribunes.

BIJTEKENEN |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op mei 07, 2013, 11:02:47
EENS
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op mei 15, 2013, 00:34:31
Verreweg meest constante speler van afgelopen seizoen. Sterkhouder met goed voetballend vermogen.
Bijtekenen en komend jaar doorgroeien zonder al te veel  :rodekaart
w:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: richard op mei 15, 2013, 08:16:14
Citaat van: SCCRulez op mei 15, 2013, 00:34:31
Verreweg meest constante speler van afgelopen seizoen. Sterkhouder met goed voetballend vermogen.
Bijtekenen en komend jaar doorgroeien zonder al te veel  :rodekaart
w:)

Voetballend vermogen.......leg dat eens uit wat je daar onder verstaat.....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op mei 15, 2013, 10:22:45
Citaat van: richard op mei 15, 2013, 08:16:14
Voetballend vermogen.......leg dat eens uit wat je daar onder verstaat.....

Ik denk dat hij dit daaronder verstaat :

http://www.youtube.com/watch?v=nTDPqDRDAuQ      Word nog een hele klus voor van den Belt om een betere te vinden....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: wiekie1969 op mei 15, 2013, 18:24:56
Lekker laten gaan, veel te veel gele kaarten dit seizoen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bernardo op mei 15, 2013, 18:34:48
Ben bang dat ie in de Eredivisie nog veel meer kaarten pakt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 0517 op mei 15, 2013, 19:38:04
Citaat van: wiekie1969 op mei 15, 2013, 18:24:56
Lekker laten gaan, veel te veel gele kaarten dit seizoen!

Whahahahaha, noob!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op mei 15, 2013, 20:12:04
Citaat van: 0517 op mei 15, 2013, 19:38:04
Whahahahaha, noob!

Hoezo? Zijn aantal kaarten is toch een serieus probleem?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op mei 15, 2013, 20:42:30
Citaat van: Lore op mei 15, 2013, 20:12:04
Hoezo? Zijn aantal kaarten is toch een serieus probleem?

Komt dit niet simpelweg door het gebrek aan kwaliteit op het middenveld, waardoor hij continue het vuile werk op moet knappen?

Als je een stevig blok hebt op het middenveld, pakt hij lang zoveel kaarten niet!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op mei 16, 2013, 09:49:03
Citaat van: Galdiano op mei 15, 2013, 20:42:30
Komt dit niet simpelweg door het gebrek aan kwaliteit op het middenveld, waardoor hij continue het vuile werk op moet knappen?

Als je een stevig blok hebt op het middenveld, pakt hij lang zoveel kaarten niet!

Dat zou zomaar kunnen, ik kan mij eerlijk gezegd niet zo een domme kaart voor de geest halen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: veroen op mei 16, 2013, 09:56:14
Citaat van: wiekie1969 op mei 15, 2013, 18:24:56
Lekker laten gaan, veel te veel gele kaarten dit seizoen!

Ah daar is de man die er niks van snapt ook weer eens!

Makrini met afstand beste speler afgelopen jaar en heeft idd wel paar domme gele kaarten gepakt maar grootste gedeelte van zijn kaarten was omdat hij aan de noodrem moest trekken ivm laten lopen door ploeggenoten
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 16, 2013, 10:41:59
Citaat van: veroen op mei 16, 2013, 09:56:14
Ah daar is de man die er niks van snapt ook weer eens!

Makrini met afstand beste speler afgelopen jaar en heeft idd wel paar domme gele kaarten gepakt maar grootste gedeelte van zijn kaarten was omdat hij aan de noodrem moest trekken ivm laten lopen door ploeggenoten

Ben ik wel met je eens.
Heeft een goed seizoen gedraaid, vwb zijn kaarten heeft hij af en toe wel wat recht moeten zetten. afgelopen seizoen 8x geel en 1x rood gepakt.  Zou wel heel jammer zijn wanneer Mohamed er komend jaar niet meer bij zit...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2013, 10:53:30
Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 16, 2013, 10:41:59
Ben ik wel met je eens.
Heeft een goed seizoen gedraaid, vwb zijn kaarten heeft hij af en toe wel wat recht moeten zetten. afgelopen seizoen 8x geel en 1x rood gepakt.  Zou wel heel jammer zijn wanneer Mohamed er komend jaar niet meer bij zit...
En Bakens met 6 gele kaarten en rode kaart hoor je niemand. Als of we elke wedstrijd van die goede scheidsrechters hebben...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dit is mien club op mei 16, 2013, 11:22:00
El Makrini moet blijven... daar valt geen speld tussen te krijgen.  :0=
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Clint op mei 16, 2013, 11:27:53
Wat voor ding? l0l
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccleeuwarden op mei 16, 2013, 11:43:24
Deze geweldige speler moet absoluut blijven bij onze prachtige club! als je die video ziet, kan je toch niet anders denken wat werkt deze man hard en is super belangrijk. Die kaarten betreft, de helft ervan zijn zwaar overdreven gegeven door al die korfbalfluiters van de KNjB en vd laan pakte zijn eerste seizoen ook veel kaarten en is goed hersteld.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 16, 2013, 11:44:53
Citaat van: clint op mei 16, 2013, 11:27:53
Wat voor ding? l0l

Wel bij deze dan:   Spelt

Spermatopsida (Zaadplanten)

Clade:

Eenzaadlobbigen


Spelt (Triticum spelta) is is een eenjarige plant uit de grassenfamilie (Poaceae). Het is een graansoort, die reeds vóór 7000 v.Chr. verbouwd werd, en wordt beschouwd als de voorloper van de huidige tarwesoorten.


:0= Had jij toch moeten weten, wud et geheugen wat minder? hest het zelf nog plant!!
Daar wud dien dagelijkse potsje bier van maakt.


Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Clint op mei 16, 2013, 11:48:14
 :_schater _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op mei 16, 2013, 13:56:26
Citaat van: sccleeuwarden op mei 16, 2013, 11:43:24
Deze geweldige speler moet absoluut blijven bij onze prachtige club! als je die video ziet, kan je toch niet anders denken wat werkt deze man hard en is super belangrijk. Die kaarten betreft, de helft ervan zijn zwaar overdreven gegeven door al die korfbalfluiters van de KNjB en vd laan pakte zijn eerste seizoen ook veel kaarten en is goed hersteld.

Tuurlijk moet je deze man verlengen, gewoon met een eredivisie-waardig contract aanbieden, anders ben je hem zeer waarschijnlijk kwijt als dat al niet het geval is. Wat betreft zijn kaarten kan je ook de helft wegstrepen als andere mensen (Rose, Bakker, Schokker) gewoon hun taak uitvoeren. Misschien wel de enige echt eredivisie waardig speler die we momenteel hebben , al rekenen ik Hemmen en Droste ook wel tot die categorie.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op mei 16, 2013, 22:02:05
cambuur wil ook wel verlengen toch al1 er is vast intresse voor hem en hij zal keuze.s moeten maken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op mei 16, 2013, 22:42:37
Citaat van: cambuurlegend op mei 16, 2013, 13:56:26
Tuurlijk moet je deze man verlengen, gewoon met een eredivisie-waardig contract aanbieden, anders ben je hem zeer waarschijnlijk kwijt als dat al niet het geval is. Wat betreft zijn kaarten kan je ook de helft wegstrepen als andere mensen (Rose, Bakker, Schokker) gewoon hun taak uitvoeren. Misschien wel de enige echt eredivisie waardig speler die we momenteel hebben , al rekenen ik Hemmen en Droste ook wel tot die categorie.

:thumbsup precies!! Hoeveel kaarten heeft hij gekregen na het belangrijk opknappen van vuile werk na weer een domme verspeelde bal op gevaarlijke plek door collega's om hem heen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op mei 16, 2013, 22:44:30
Citaat van: richard op mei 15, 2013, 08:16:14
Voetballend vermogen.......leg dat eens uit wat je daar onder verstaat.....

Als hij bijtekent komend seizoen seizoenkaart aanschaffen, kan je het zelf meemaken  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: wiekie1969 op mei 16, 2013, 23:31:59
Citaat van: veroen op mei 16, 2013, 09:56:14
Ah daar is de man die er niks van snapt ook weer eens!

Makrini met afstand beste speler afgelopen jaar en heeft idd wel paar domme gele kaarten gepakt maar grootste gedeelte van zijn kaarten was omdat hij aan de noodrem moest trekken ivm laten lopen door ploeggenoten


Ah nee joh, ik snap er helemaal niks van. Makrini met afstand de beste speler? Hou toch op, dat was Bakens  _O_ _O_ _O_

Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2013, 09:42:31
Citaat van: wiekie1969 op mei 16, 2013, 23:31:59

Ah nee joh, ik snap er helemaal niks van. Makrini met afstand de beste speler? Hou toch op, dat was Bakens  _O_ _O_ _O_
Je brandt El Makrini af op zijn gele kaarten en Bakens is een held met 2 gele kaarten en een paar wedstrijden minder..

En Wiekstra zeg nou zelf waren die scheidsrechter die we hadden nou zo goed?

Ze waren beide van grote waarde dit seizoen... _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: veroen op mei 17, 2013, 11:16:40
Citaat van: SCCRulez op mei 16, 2013, 22:44:30
Als hij bijtekent komend seizoen seizoenkaart aanschaffen, kan je het zelf meemaken  |:)

Ja Ries wel een SK aanschaffen  :zweep :zweep
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op mei 21, 2013, 21:42:58
Citaat van: SCCRulez op mei 16, 2013, 22:42:37
:thumbsup precies!! Hoeveel kaarten heeft hij gekregen na het belangrijk opknappen van vuile werk na weer een domme verspeelde bal op gevaarlijke plek door collega's om hem heen.
als je zijn gele krt terug ziet zie je ook dat dit vaak niet eens het geval is.Hij pakt ook vaak onnodige krt .In laatste 5 min bijv .Hoop dat ie wel blijft .En Wiekie ik vond vd Laan nog beter dan Bakens ,vooral in uitwedstr
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op mei 22, 2013, 09:35:45
Citaat van: sunderland op mei 21, 2013, 21:42:58
als je zijn gele krt terug ziet zie je ook dat dit vaak niet eens het geval is.Hij pakt ook vaak onnodige krt .In laatste 5 min bijv .Hoop dat ie wel blijft .En Wiekie ik vond vd Laan nog beter dan Bakens ,vooral in uitwedstr
Misschien een boete of "straf" bedenken voor onnodige (gele en rode) kaarten...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: richard op mei 22, 2013, 09:56:32
Citaat van: SCCRulez op mei 16, 2013, 22:44:30
Als hij bijtekent komend seizoen seizoenkaart aanschaffen, kan je het zelf meemaken  |:)

Nou ik zal er eens over nadenken _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: flieterper op mei 22, 2013, 23:23:19
kom op mo nu jij nog even tekenen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Daddy T. op mei 23, 2013, 20:57:44
Makrini op omrop fryslan:  "grote kans dat ik blijf, wil graag blijven maar nog geen gesprek gehad met vd Belt want die heeft deze week geen tijd, nog geen voorstel gehad vanuit de club. Wil het liefste met Cambuur in de eredivisie. als club met goed voorstel komt en het gewoon rond komt met Cambuur dan kies ik gewoon voor Cambuur". Echter ook interesse andere clubs uit de eredivisie maar niets concreet.

bron: http://www.omropfryslan.nl/nijs/takomst-el-makrini-noch-unwis

Heeft dus nog geen voorstel gehad en de club stelt het gesprek uit tot na de vakantie van vd Belt? Deze man wil duidelijkheid en graag blijven, kom maar op met dat voorstel en tekenen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 23, 2013, 21:22:57
Denk dat t wel wat mee valt eigenlijk. Komt vast wel goed |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op mei 24, 2013, 09:50:18
heeft zeker wel een aanbieding gekregen maar wil zelf nog wachten net als hemmen.

maar ik hou het op 80% dat ie wel hier speelt komend seizoen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Ronnie tng op mei 24, 2013, 12:53:32
Citaat van: denistel op mei 24, 2013, 09:50:18
heeft zeker wel een aanbieding gekregen maar wil zelf nog wachten net als hemmen.

En waar baseer je dat op? Hij geeft herhaaldelijk aan dat hij nog geen voorstel heeft gekregen en er pas gesproken word na de vakantie van v/d belt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op mei 24, 2013, 13:38:44
Citaat van: Ronnie tng op mei 24, 2013, 12:53:32
En waar baseer je dat op? Hij geeft herhaaldelijk aan dat hij nog geen voorstel heeft gekregen en er pas gesproken word na de vakantie van v/d belt.

Dat is het spel. Hij heeft echt wel een aanbieding gehad. Hij hoopt natuurlijk op een bod van een andere club, waar hij meer geld kan verdienen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Ronnie tng op mei 24, 2013, 14:27:02
Citaat van: John Hiatt op mei 24, 2013, 13:38:44
Dat is het spel. Hij heeft echt wel een aanbieding gehad. Hij hoopt natuurlijk op een bod van een andere club, waar hij meer geld kan verdienen!

Dat zou ik begrijpen wanneer hij perse naar een andere club wil, maar niet wanneer je aangeeft te willen blijven.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op mei 24, 2013, 16:12:43
dat is wel het spel Ronnie,,hij probeerd natuurlijk of bij cambuur of bij een andere club een zo goed mogelijk contract te krijgen.en dat ie wel
een aanbieding heeft gehad komt van mensen binnen de club.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op mei 24, 2013, 16:46:28
Die aanbieding zal vast nog een "eerste divisie" aanbieding zijn. Lijkt me dan logisch dat er na promotie opnieuw een aanbod zal worden gedaan.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: richard op mei 24, 2013, 17:00:57
Citaat van: Yellow Army op mei 24, 2013, 16:46:28
Die aanbieding zal vast nog een "eerste divisie" aanbieding zijn. Lijkt me dan logisch dat er na promotie opnieuw een aanbod zal worden gedaan.

Komt vast wel goed |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Ronnie tng op mei 24, 2013, 17:28:59
Citaat van: denistel op mei 24, 2013, 16:12:43
dat is wel het spel Ronnie,,hij probeerd natuurlijk of bij cambuur of bij een andere club een zo goed mogelijk contract te krijgen.en dat ie wel
een aanbieding heeft gehad komt van mensen binnen de club.

Wanneer je graag bij een club wil blijven dan snap ik niet waarom je zou zeggen: "ik heb geen voorstel gehad" terwijl het wel zo is. Dan moet je spreken over een niet goed voorstel zoals Bakker. Lijkt me niet dat dat bij het spel hoort en de aanbieding die geweest is, voor promotie is voorgesteld. Lijkt me dan dat er nog een aanbieding komt zoals ook Yellow Army zegt.

Wat wel bij het spel hoort is: "er zijn nog een aantal clubs" , "ik wil z.s.m. zekerheid" enz enz
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op mei 24, 2013, 17:41:46
komt allemaal wel goed jongen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op mei 24, 2013, 23:40:43
Hoop dt aantal gele kaarten en geen eredivisie ervaring voor andere ploegen reden is om voor andere spelers te gaan. Kan volgens mij bij SCC mooi doorgroeien in voor hem bekende ploeg. Zou mooi zijn als hij ook voor minimaal 2 jaar bijtekent dan heb je in ieder geval voor 2 jaar een aantal knapen die bewust voor het avontuur met SCC kiezen. En met sterkere (snellere) spelers om zich heen hopelijk wat minder  :gelekaart :rodekaart
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op mei 28, 2013, 13:15:29
Zoals ik het begrepen heb is de aanbieding waarover Cambuur het heeft , een aanbieding die Mo al afgelopen zomer ( 2012) is gedaan om zijn contract te verlengen. En dan heb je het dus over een eerste divisie contract, logisch dat die jongen daar niet voor open stond op dat moment. Gewoon een eredivisie waardig contract aanbieden en dan gaat hij echt wel tekenen, en dan weet je in ieder geval wat je in huis hebt. Van de namen die ik nu her en der hoor ben ik echt niet onder de indruk.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op mei 28, 2013, 22:36:16
mag toch hopen dat ze die eredivisiewaardige aanbieding reeds gedaan hebben. Anders laten ze het wel heel erg lopen en zou ik hem groot gelijk geven dat hij zijn biezen pakt
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Unknown op mei 29, 2013, 22:40:13
Sja, aanbiedingen van stabiele eredivisie clubs...Hopelijk doet cambuur een goed voorstel aan hem...hij staat open om te blijven maar vertrekken is ook zeker een optie...

Hopelijk blijft ie.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op mei 29, 2013, 23:07:10
stel dat nec em 90.000 biedt en wij gaan niet verder dan 70.000 dan houdt het op toch..

Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op mei 29, 2013, 23:44:27
Citaat van: denistel op mei 29, 2013, 23:07:10
stel dat nec em 90.000 biedt en wij gaan niet verder dan 70.000 dan houdt het op toch..

Als je spelers binnen moet halen met 70.000 euro op eredivisie niveau dan kan het nog zo maar eens een zware klus worden ! Afwachten , maar ik vrees dat hij vertrekt ....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: justremco op mei 29, 2013, 23:53:32
Het is graag of niet he, zijn genoeg spelers die wel voor 70k willen spelen bij onze mooie club
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op mei 30, 2013, 00:15:56
Citaat van: justremco op mei 29, 2013, 23:53:32
Het is graag of niet he, zijn genoeg spelers die wel voor 70k willen spelen bij onze mooie club

Als Broekhof al 80.000 verdient.....Maar nogmaals we merken het wel, ze zullen ongetwijfeld een backup lijstje hebben.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op mei 30, 2013, 08:31:20
Citaat van: cambuurlegend op mei 29, 2013, 23:44:27
Als je spelers binnen moet halen met 70.000 euro op eredivisie niveau dan kan het nog zo maar eens een zware klus worden ! Afwachten , maar ik vrees dat hij vertrekt ....

Ach eagles en RKC hebben hetzelfde probleem en liever zuinig op het geld dan weer in de problemen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op mei 30, 2013, 08:32:00
Citaat van: cambuurlegend op mei 30, 2013, 00:15:56
Als Broekhof al 80.000 verdient.....Maar nogmaals we merken het wel, ze zullen ongetwijfeld een backup lijstje hebben.

Hoe kom je erbij dat Broekhof 80.000 verdiend?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op mei 30, 2013, 09:26:28
Citaat van: cambuurlegend op mei 29, 2013, 23:44:27
Als je spelers binnen moet halen met 70.000 euro op eredivisie niveau dan kan het nog zo maar eens een zware klus worden ! Afwachten , maar ik vrees dat hij vertrekt ....

ik noem maar een bedrag he.maar wij gaan echt niet meer salarissen van een ton betalen hoor.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op mei 30, 2013, 20:51:41
en NEC met gemak
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Delamere op mei 31, 2013, 10:53:02
Ondanks het feit dat El Makrini Cambuur eerst in de wachtkamer liet zitten m.b.t. contractverlenging, en ondanks het feit dat hij veel te veel kaarten krijgt, hoop ik toch dat hij en Cambuur er uitkomen. Heeft de afgelopen 2 seizoenen een prima indruk achtergelaten.
Hij is niet een jongen die afgelopen jaren erg veel heeft verdiend dus dat hij een knap salaris wil gaan verdienen lijkt me begrijpelijk. Maar of Cambuur zo ver wil en kan gaan? Nogmaals, ik hoop het wel maar vrees het ergste.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: papier op mei 31, 2013, 10:59:16
http://www.youtube.com/watch?v=QVVImihCls8
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Delamere op mei 31, 2013, 11:10:29
Nog even afwachten dus.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: papagaaiensoep op mei 31, 2013, 14:46:10
Come on Mo, come on SCC!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Andre-Lwd op mei 31, 2013, 14:46:57
 :0= Vastleggen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op mei 31, 2013, 21:20:48
Wat duurt dat fucking lang totdat er duidelijkheid komt over Mo en nieuwe spelers. Komt misschien ook wel doordat ik 48 x per dag op voetbalprimeur kijk  8P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Eewal op juni 03, 2013, 18:36:17
Waar blijft het echt goede nieuws? En Bakens ook bijtekenen aub..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op juni 03, 2013, 18:47:24
Bakens vandaag op gesprek las ik. Met Makrini duurt het inderdaad lang. Onderhandelingen zijn normaal en ik heb op hem gestemd als speler van het jaar dus hij mag van mij ook best wat verdienen. Maar laat hem tekenen en dan hebben we hem in ieder geval. Daarnaast nog een middenvelder of twee. Want daar missen we spelers.
Bang dat andere clubs ons voor zullen zijn met spelers aantrekken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op juni 18, 2013, 17:56:39
Mo poetst ons Europa in de komende twee jaar |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Thieske op juni 18, 2013, 17:58:19
TOPPERR!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bernardo op juni 18, 2013, 17:59:31
Niet verwacht!! Klasse |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op juni 18, 2013, 18:08:21
Hij blijft?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SportClubCambuur op juni 18, 2013, 18:09:34
Geweldig nieuws! Hier mogen we enorm blij mee zijn. Wat hebben clubs als NEC, Roda, Utrecht zitten slapen. Deze jongen gaat volgend seizoen de grote verrassing worden van de ere divisie.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op juni 18, 2013, 18:13:19
Citaat van: peter op juni 18, 2013, 18:08:21
Hij blijft?
Ja hij blijft inderdaad en dat in tegenstelling tot de signalen die ik opving. Had eerlijk gezegd de hoop al opgegeven dat Mo zou blijven.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Andre-Lwd op juni 18, 2013, 18:42:50
Topper  :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Ronald op juni 18, 2013, 18:44:29
Mooi zo, de stofzuiger is gelukkig behouden. Zullen bepaalde tegenstanders niet blij mee zijn dat cambuur zo'n speler heeft.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lwdscc op juni 18, 2013, 18:45:47
Hartstikke mooi, grote kans ook dat ie aanvoerder wordt?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Destroyer op juni 18, 2013, 18:47:57
Super mooi  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op juni 18, 2013, 19:08:59
lekker mo,,,we gaan ervoor in de ere divisie :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 18, 2013, 19:17:17
MOMO MOMOMO MOMOMO MOMO MAKRINI !!! Wat een Held , niet verwacht !! En daardoor nog veeeeel mooier natuurlijk !! Zekerheidje op het middenveld  |:) |:) |:) :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Proud of Cambuur : http://vimeo.com/60000079
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2013, 19:53:57
goed nieuws, lekker vlammen in de ere
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: wiekie1969 op juni 18, 2013, 21:01:25
Citaat van: cambuurlegend op juni 18, 2013, 19:17:17
MOMO MOMOMO MOMOMO MOMO MAKRINI !!! Wat een Held , niet verwacht !! En daardoor nog veeeeel mooier natuurlijk !! Zekerheidje op het middenveld  |:) |:) |:) :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Proud of Cambuur : http://vimeo.com/60000079


Zekerheidje qua aantal gele kaarten ja whoehaaaaaaaaaaaaaaaa |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 18, 2013, 21:28:22
Citaat van: wiekie1969 op juni 18, 2013, 21:01:25

Zekerheidje qua aantal gele kaarten ja whoehaaaaaaaaaaaaaaaa |:)

Als de rest gewoon tijdig omschakelt zal dat wel meevallen , kunnen ze mooi 6 weken op trainen  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op juni 18, 2013, 21:31:07
Citaat van: wiekie1969 op juni 18, 2013, 21:01:25

Zekerheidje qua aantal gele kaarten ja whoehaaaaaaaaaaaaaaaa |:)
Liever iemand die 12 kaarten per seizoen pakt dan iemand die maar wat as blien peerd heen en weer rent en de bal amper 5 meter breed lege kin :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 18, 2013, 21:47:53
Geweldig nieuws! Wat ben ik fan geworden van deze speler de laatste jaren |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Delamere op juni 18, 2013, 21:49:41
Onverwachte verlenging, maar erg blij met langer verblijf van deze ijzervreter.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Sampdoria op juni 19, 2013, 01:08:37
https://www.youtube.com/watch?v=nTDPqDRDAuQ

De meest constante speler van Cambuur. Al twee jaar. Erg blij dat hij heeft verlengd. Beelden zijn ook indrukwekkend.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 19, 2013, 08:33:57
Citaat van: Sampdoria op juni 19, 2013, 01:08:37
https://www.youtube.com/watch?v=nTDPqDRDAuQ

De meest constante speler van Cambuur. Al twee jaar. Erg blij dat hij heeft verlengd. Beelden zijn ook indrukwekkend.

Jaa prachtige speler , elk duel 110% !   MAKRINI  |:) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HilversumOnTour op juni 19, 2013, 11:01:31
Citaat van: Sampdoria op juni 19, 2013, 01:08:37
https://www.youtube.com/watch?v=nTDPqDRDAuQ

De meest constante speler van Cambuur. Al twee jaar. Erg blij dat hij heeft verlengd. Beelden zijn ook indrukwekkend.

Is dit filmpje door zijn zaakwaarnemer in elkaar gezet om hem te verkopen?   8P

Superblij dat hij is gebleven
|:) |:) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: papier op juni 19, 2013, 11:14:53
Neem aan dat deze beste man komend seizoen onze aanvoerder is?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op juni 19, 2013, 11:16:11
Wat een filmpje, zeg! Fantastische teamspeler: ontzettend veel ballen veroveren, vaak knap wegdraaien bij de tegenstander en hem weer inleveren bij iemand met dezelfde kleur shirt aan. Van mij mag hij volgend seizoen de band ook wel dragen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op juni 19, 2013, 11:27:16
Was wat mij betreft de belangrijkste contractverlenging voor komend seizoen en idd niet meer verwacht! |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 19, 2013, 12:03:27
Citaat van: Collingwood op juni 19, 2013, 11:16:11
Wat een filmpje, zeg! Fantastische teamspeler: ontzettend veel ballen veroveren, vaak knap wegdraaien bij de tegenstander en hem weer inleveren bij iemand met dezelfde kleur shirt aan. Van mij mag hij volgend seizoen de band ook wel dragen.

Wat betreft over mijn lijk mentaliteit een voorbeeld voor iedereen, en voetballend prima  ! Een  Waardig aanvoerder.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: brambo3004 op juli 10, 2013, 23:12:03
Ramadan begonnen..
:0=Mo op de bank!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op juli 11, 2013, 11:42:13
Geweldig dat hij bij ons is gebleven....
Een ding moet me wel van het hart
Mo is onze aanjager,stofzuiger,uitblinker en aanvoerder
Mo is niet onze spelverdeler......
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juli 12, 2013, 08:34:12
Citaat van: peter op juli 11, 2013, 11:42:13
Geweldig dat hij bij ons is gebleven....
Een ding moet me wel van het hart
Mo is onze aanjager,stofzuiger,uitblinker en aanvoerder
Mo is niet onze spelverdeler......

Die Amateur ploegen trekken zich massaal terug , zelfs de spitsen komen vaak niet over de middenlijn . Dan is het logisch dat Mo nu opbouwend veel meer aan de bal is , omdat het speelveld heel erg klein is  ( vaak maar 40 meter)en Bakker en van Moorsel vaak al rond de 16 staan. Tegen betere ploegen zal de veldbezetting anders zijn en zullen de kwaliteiten en sterke punten van Mo weer helemaal tot uiting komen.  :0= Succes tijdens de Ramadan Mo !! Respect !! |:) |:) _O_ _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juli 28, 2013, 10:32:48
Goed om te zien dat Mo gewoon weer in de basis stond , met de band om zijn arm !  :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Roofvogel op juli 28, 2013, 11:31:48
Citaat van: cambuurlegend op juli 28, 2013, 10:32:48
Goed om te zien dat Mo gewoon weer in de basis stond , met de band om zijn arm !  :thumbsup

Ik hoop wel dat het gistermiddag de laatste keer was. maar mooi een tijdje op de bank. hij maakt veel te veel domme overtredingen. zo sta je elke pot met 10 man.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op juli 28, 2013, 11:42:52
Hij speelt nu in een te vrije rol, waardoor hij er soms onbezuist inkomt.
Als pure mandekker zie ik Mo veel beter tot zijn recht komen.

Als man dekker van een Siem de jong of een Immers, staat hij veel dichter bij de tegenstanders en komt hij in veel meer directe situaties terecht.

Wat je nu ziet, is dat Mo veel gaten dicht moet lopen en vaak aan de rem moet trekken, omdat niemand anders de speler dan oppakt. 1 op 1 is hij veel en veel sterker.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juli 28, 2013, 12:05:18
Citaat van: Galdiano op juli 28, 2013, 11:42:52
Hij speelt nu in een te vrije rol, waardoor hij er soms onbezuist inkomt.
Als pure mandekker zie ik Mo veel beter tot zijn recht komen.

Als man dekker van een Siem de jong of een Immers, staat hij veel dichter bij de tegenstanders en komt hij in veel meer directe situaties terecht.

Wat je nu ziet, is dat Mo veel gaten dicht moet lopen en vaak aan de rem moet trekken, omdat niemand anders de speler dan oppakt. 1 op 1 is hij veel en veel sterker.

Zo is het , Mo speelt altijd in dienst van het elftal en pakt het grootste deel van zijn kaarten omdat andere personen verzuimen om hun verdedigende taak op te pakken, al vnd ook ik dat hij daar nog slimmer in moet worden. Aan de andere kant als hij dat ook nog zou beheersen dan zou hij echt niet meer bij ons spelen hoor.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op juli 29, 2013, 23:13:00
Citaat van: cambuurlegend op juli 28, 2013, 12:05:18
Zo is het , Mo speelt altijd in dienst van het elftal en pakt het grootste deel van zijn kaarten omdat andere personen verzuimen om hun verdedigende taak op te pakken, al vnd ook ik dat hij daar nog slimmer in moet worden. Aan de andere kant als hij dat ook nog zou beheersen dan zou hij echt niet meer bij ons spelen hoor.
Toen hij er tegen Elazigspor weer 's lekker wild invloog was er geen sprake van verdedigend verzuim van ploegmakkers.. Ik vind het één van de belangrijkste spelers van SCC maar zou wel moeten leren wat beter te timen bij zijn tackels/slidings, vaak fractie te laat waardoor het kaart-waardig is.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Viper op augustus 04, 2013, 15:34:22
Goede invalbeurt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op augustus 04, 2013, 15:36:26
Citaat van: Viper op augustus 04, 2013, 15:34:22
Goede invalbeurt.

Zeker! Weer paar keer goed met het voetje ertussen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 04, 2013, 15:37:16
Citaat van: Galdiano op augustus 04, 2013, 15:36:26
Zeker! Weer paar keer goed met het voetje ertussen!
en... hij beheerst t 1x raken ook best aardig
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op augustus 04, 2013, 15:38:39
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 04, 2013, 15:37:16
en... hij beheerst t 1x raken ook best aardig

Beter dan "ik trap op de rem" Dijkstra!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 04, 2013, 17:12:23
Makrini is gewoon een basis speler , vandaag weer duidelijk aangetoond !
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Unknown op augustus 04, 2013, 17:13:29
Een van onze beste spelers, ook vandaag weer toen hij inviel. Voortaan gewoon basis svp ts.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: KristCambuur op augustus 04, 2013, 18:34:22
BASIS
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 666 op augustus 04, 2013, 18:41:03
Citaat van: KristCambuur op augustus 04, 2013, 18:34:22
BASIS
_O_ _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Delamere op augustus 04, 2013, 21:27:38
Had een beste invalbeurt. Fel maar wel beheerst deze keer. Prima!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: papagaaiensoep op augustus 05, 2013, 10:44:57
Citaat van: 666 op augustus 04, 2013, 18:41:03
_O_ _O_

_O_ :thumbsup Tuurlijk man, uiteraard mut 'ie in de basis. Dijkstra halverwege de tweede helft kramp = al begin tweede helft al niet meer 100% kenne brenge want kramp kest wel wat aan komme voelen. Dus Makrini erin, tevens meteen de band. Fan van Mo!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Timmie op augustus 05, 2013, 10:47:30
Citaat van: KristCambuur op augustus 04, 2013, 18:34:22
BASIS

Moet wel zeggen dat ik snap waarom hij niet speelde.
Zit nog vol in de Ramadan. 90 minuten, of zelfs 60 zou al te zwaar zijn.
Erg slecht hoor, dat vasten. Je vreet jezelf na zonsondergang helemaal vol omdat je de hele dag niet eet.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: drg op augustus 05, 2013, 10:49:35
kramp door 't enige schot van de eerste helft  :zweep
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: papagaaiensoep op augustus 05, 2013, 10:57:06
ja die pakte ik vervolgens klemvast. Hak ok met één hand kenne doen want der zat geen snelhied in.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 05, 2013, 12:20:28
Fienk knap dast een skot op 12 meter hoogte pakke kist..

Ik had iets lezen over sien kramp en dat hij waarskienluk met compressiekousen gaat speulen. Hoe en wat weet ik su niet, sil fanmiddag even soeke.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 05, 2013, 13:45:41
Citaat van: Dokkumer op augustus 05, 2013, 12:20:28
Fienk knap dast een skot op 12 meter hoogte pakke kist..

Ik gok dat hij op de tribune zat en die bal ving... :koffie
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 05, 2013, 21:47:28
Citaat van: Timmie op augustus 05, 2013, 10:47:30
Moet wel zeggen dat ik snap waarom hij niet speelde.
Zit nog vol in de Ramadan. 90 minuten, of zelfs 60 zou al te zwaar zijn.
Erg slecht hoor, dat vasten. Je vreet jezelf na zonsondergang helemaal vol omdat je de hele dag niet eet.

Makrini tijdens de Ramadan is nog altijd fitter als Dijkstra hoor, neem van mij aan dat hij doodziek is dat hij niet speelt. Hij verwoorde het trouwens keurig op Foxsport, wat een verschil met Swinkels! Snel weer in de basis en die band om zijn arm ! MODELPROF !!! Voorbeeld voor alles in een Cambuurshirt!!   |:) |:) _O_ _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 05, 2013, 21:50:31
Hebben we vorig seizoen in Emmen wel gezien toen hij na 23 minuten al gewisseld werd. Balend, maar niet zeiken en keurig begripvol reageren.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Roofvogel op augustus 05, 2013, 21:52:42
Citaat van: cambuurlegend op augustus 05, 2013, 21:47:28
Makrini tijdens de Ramadan is nog altijd fitter als Dijkstra hoor, neem van mij aan dat hij doodziek is dat hij niet speelt. Hij verwoorde het trouwens keurig op Foxsport, wat een verschil met Swinkels! Snel weer in de basis en die band om zijn arm ! MODELPROF !!! Voorbeeld voor alles in een Cambuurshirt!!   |:) |:) _O_ _O_

Wij zijn het nog steeds niet eens over het feit of Mo of Dijkstra moet spelen maar dit laatste stuk tekst ben ik het in ieder geval wel helemaal met je eens een modelprof is het zeker. En Swinkels houden we maar over op, elk woord is teveel.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 05, 2013, 21:55:02
Ik ben wel benieuwd hoe Mart het zonder aanvoerdersband zou doen. Zou hij dan wat minder druk voelen? Want op zich vind ik dat hij zich wel aardig ontwikkeld heeft.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 09, 2013, 22:44:30
Onze enige echte aanvoerder !! Prima pot weer van Makrini  !!  |:) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bernardo op augustus 09, 2013, 22:46:24
Snapte ook niet dat Dijkstra aanvoerder was? Had gewoon Makrini verwacht.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: moodygrunn op augustus 09, 2013, 22:50:19
Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2013, 22:46:24
Snapte ook niet dat Dijkstra aanvoerder was? Had gewoon Makrini verwacht.

We weten natuurlijk niet hoe deze spelers zich opstellen in de groep, misschien heeft Dijkstra daar juist een leidende rol en verwacht de TS dat hij die ook over kan brengen in het veld.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Puma op augustus 11, 2013, 12:57:36
Mohamed El Makrini!  |:)

Links, rechts.. overal.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op augustus 11, 2013, 14:03:41
Onze aanvoerder en stofzuiger de rest vh seizoen. |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 11, 2013, 16:34:06
Geweldig tegen Roda, direct terug als vaste basiskracht MET aanvoerdersband!  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: mindra op augustus 17, 2013, 22:11:54
vandaag weer ouderwets. Lekker zonder aanvoedersband laten spelen.. |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:13:04
Clean gespeeld vandaag!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2013, 22:19:08
Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:13:04
Clean gespeeld vandaag!

Uiteindelijk wel, maar ik dacht echt dat hij voor die tackle ergens aan het einde van de wedstrijd nog geel zou krijgen!

Maar wat een baas! Topper!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 17, 2013, 23:32:31
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2013, 22:19:08


Maar wat een baas! Topper!

Wat een powerhouse !! Onmisbare schakel , deze man maakt zo vreselijk veel kilometers en wint zoveel duels ! Zo zie je ze maar weinig op de Nederlandse velden wat een Modelprof !
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DC op augustus 17, 2013, 23:40:34
Citaat van: cambuurlegend op augustus 17, 2013, 23:32:31
Wat een powerhouse !! Onmisbare schakel , deze man maakt zo vreselijk veel kilometers en wint zoveel duels ! Zo zie je ze maar weinig op de Nederlandse velden wat een Modelprof !
Helemaal mee eens  :thumbsup
Voor mij vandaag man of the match ondanks dat veel anderen ook sterk speelden.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op augustus 18, 2013, 09:24:49
Hij speelde inderdaad een erg sterke wedstrijd.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: piene hassus op augustus 18, 2013, 12:55:45
hele beste ankoop!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Viper op augustus 18, 2013, 12:56:41
Zo'n nuttig speler!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 13:55:51
Citaat van: piene hassus op augustus 18, 2013, 12:55:45
hele beste ankoop!!

hebben we een nieuwe El Makrini??? YES, twee van die monsters
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2013, 13:56:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 13:55:51
hebben we een nieuwe El Makrini??? YES, twee van die monsters
Yep het broertje van Mo, Bro :P Schijnt dat er in het amateurvoetbal ook een broertje rondloopt die het heel behoorlijk doet..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op augustus 18, 2013, 14:25:11
Opbouwend sterk, verdedigend sterk. Grote klasse!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: KristCambuur op augustus 18, 2013, 18:41:30
Zekerheidje, altijd opstellen! Erg goede speler voor dit Cambuur!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 19, 2013, 10:30:25
Volkomen terecht in het elftal van de week , samen met van der Laan en Nienhuis !!! Ik mis er nog 8  |:) |:) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2013, 11:19:05
Geweldig, hij was het even kwijt, maar wat een voetballer
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Jules058 op augustus 19, 2013, 19:46:57
Stofzuiger op het middenveld, onderschept een hoop. Lekker bezig Mo!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2013, 20:00:39
Citaat van: cambuurlegend op augustus 19, 2013, 10:30:25
Volkomen terecht in het elftal van de week , samen met van der Laan en Nienhuis !!! Ik mis er nog 8  |:) |:) |:)
7.. Oebele was in mijn ogen de enige dissonant ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 21, 2013, 09:25:57
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2013, 20:00:39
7.. Oebele was in mijn ogen de enige dissonant ;)

Jaa eens !! Pak ik Feldballe erbij , die had een prima invalbeurt  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 22, 2013, 23:52:53
Hoop dat hij inzetbaar is tegen Zwolle !
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Jules058 op augustus 23, 2013, 00:55:46
Citaat van: cambuurlegend op augustus 22, 2013, 23:52:53
Hoop dat hij inzetbaar is tegen Zwolle !

Ik hoop het ook! Deze jongen blijft maar gaan 1grote irritatie factor voor de tegenstander. Plus brengt hij een hoop snelheid in het spel.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Roofvogel op augustus 23, 2013, 11:39:15
Citaat van: cambuurlegend op augustus 22, 2013, 23:52:53
Hoop dat hij inzetbaar is tegen Zwolle !

Ik zal mijn ongelijk eens toegeven vandaag, die jonge speelt erg goed en maakt ook minder domme overtredingen. positief opgevallen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 23, 2013, 11:56:57
Citaat van: Roofvogel op augustus 23, 2013, 11:39:15
Ik zal mijn ongelijk eens toegeven vandaag, die jonge speelt erg goed en maakt ook minder domme overtredingen. positief opgevallen.

Komt omdat er momenteel wel verdedigende arbeid word verricht door de overige middenvelders , waardoor hij veel minder hoeft te corrigeren en aan de noodrem moet trekken. Ritzmaier of Rose dat is een wereld van verschil hoor. Hoop dat hij er morgen bij is , zijn afwezigheid zou minstens net zo zwaar wegen als die van Hemmen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Roofvogel op augustus 23, 2013, 12:00:20
Citaat van: cambuurlegend op augustus 23, 2013, 11:56:57
Komt omdat er momenteel wel verdedigende arbeid word verricht door de overige middenvelders , waardoor hij veel minder hoeft te corrigeren en aan de noodrem moet trekken. Ritzmaier of Rose dat is een wereld van verschil hoor. Hoop dat hij er morgen bij is , zijn afwezigheid zou minstens net zo zwaar wegen als die van Hemmen.

Daar ben ik nu ook van overtuigd.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2013, 12:02:37
Hij is erbij!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Jules058 op augustus 23, 2013, 15:33:51
Goed nieuws dat die erbij is hoppa!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op september 01, 2013, 11:07:09
Deed Maher eigenlijk mee?? Beest !! _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Jules058 op september 01, 2013, 12:18:20
Citaat van: cambuurlegend op september 01, 2013, 11:07:09
Deed Maher eigenlijk mee?? Beest !! _O_

_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op september 01, 2013, 12:25:19
Genoten, gister old skool Langs de Lijn aan en in elke flits werd Mo wel eens positief benoemd...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op september 02, 2013, 11:23:26
Samen met Bijker en Leeuwin in het AD Elftal van de week ! |:) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op september 02, 2013, 11:29:04
Zoals al eerder aangegeven, Makrini is het best, als die 1 op 1 speelt. Hij beet zich vast in Maher en durfde zelf de actie of pass te maken.
Afgelopen seizoen moest hij teveel vuil werk opknappen, waardoor hij veel meer moest lopen, veel meer tikjes terug gaf, en veel kaarten kreeg!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op september 02, 2013, 12:45:48
Citaat van: Galdiano op september 02, 2013, 11:29:04
Zoals al eerder aangegeven, Makrini is het best, als die 1 op 1 speelt. Hij beet zich vast in Maher en durfde zelf de actie of pass te maken.
Afgelopen seizoen moest hij teveel vuil werk opknappen, waardoor hij veel meer moest lopen, veel meer tikjes terug gaf, en veel kaarten kreeg!
als je in de erediv de bal hebt dan heb je ook meer tijd aan de bal.Nu kan ie ook mee voetballen .In de voorbereiding wou hij de opbouw verzorgen en dat doet ie nu niet
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op september 02, 2013, 13:25:23
Citaat van: sunderland op september 02, 2013, 12:45:48
als je in de erediv de bal hebt dan heb je ook meer tijd aan de bal.Nu kan ie ook mee voetballen .In de voorbereiding wou hij de opbouw verzorgen en dat doet ie nu niet

In de voorbereiding tegen de amateurs heb je al snel dat het veld extreem klein is , omdat die jongens zich massaal terugtrekken op hun eigen helft ! Onze spitsen en aanvallende middenvelders spelen dan ook nog eens voor de bal, in dezelfde kleine ruimte waardoor je als speler op zijn positie wel haast gedwongen word om het spel te maken. En daar ligt natuurlijk niet zijn allergrootste kwaliteit , maar ik zou hem voor heeeeel weinig andere verdedigende middenvelders in de Eredivisie willen inruilen hoor fantastische speler !!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: legeips op september 07, 2013, 11:10:32
Goede en erg nuttige voetballer..
Ik ben blij dat hij in het geel blauw van ons te bewonderen is.. |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op september 13, 2013, 09:38:13
Ik kwam deze vanmorgen tegen  :

http://www.youtube.com/watch?v=ndUfDxpqrGc

Chery wist niet eens meer welke kant hij op moest spelen, prachtig om te zien. Zin in morgen !!!


Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op september 15, 2013, 10:12:57
Wat een topper !! Zo nuttig en zo constant ! Baas der Bazen....en toch word hij zelden tot nooit toegezongen, onbegrijpelijk in mijn optiek !! 
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Unknown op september 15, 2013, 10:32:27
Mee eens ja. Wat een topper!! Samen met leeuwin onze beste speler.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op september 15, 2013, 10:42:23
Citaat van: cambuurlegend op september 15, 2013, 10:12:57
Wat een topper !! Zo nuttig en zo constant ! Baas der Bazen....en toch word hij zelden tot nooit toegezongen, onbegrijpelijk in mijn optiek !!

Mee eens! En zodra er weer sneeuw ligt ga ik een standbeeld van sneeuw voor hem bouwen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: de Schoot op september 15, 2013, 14:02:43
GE-WEL-DIG!!!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op september 15, 2013, 14:04:05
Gisteren weer geweldig.. Met deze man komen we overal voetballend uit op het middenveld. Zonde van die gele kaart.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2013, 14:09:49
Volgens zo'n beetje alle statistieken was die kaart voor Bakker.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op september 15, 2013, 14:15:18
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 14:09:49
Volgens zo'n beetje alle statistieken was die kaart voor Bakker.

Ach, ik heb de stats nog niet eens bekeken. Ik was erbij ja. haha, ik zie het inderdaad.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2013, 14:16:11
Citaat van: dizzhead op september 15, 2013, 14:15:18
Ach, ik heb de stats nog niet eens bekeken. Ik was erbij ja. haha
Ja wrijf het er nog maar even in... Krijg er weer koppijn van :'(
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op september 15, 2013, 14:21:27
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 14:16:11
Ja wrijf het er nog maar even in... Krijg er weer koppijn van :'(


Zo bedoel ik het niet, hè!  :clint
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: rody rules op september 15, 2013, 15:17:14
heeftie eigenlijk al een kaart gepakt dit jaar?  8P :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: moodygrunn op september 15, 2013, 15:21:16
Citaat van: rody rules op september 15, 2013, 15:17:14
heeftie eigenlijk al een kaart gepakt dit jaar?  8P :devil

volgens vi.nl niet
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2013, 15:57:20
Citaat van: moodygrunn op september 15, 2013, 15:21:16
volgens vi.nl niet
En volgens het Cambuur Archief ook nog niet :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op september 15, 2013, 18:06:27
We mogen godsgruwelijke blij zijn dat het afgelopen zomer gelukt is zijn contract te verlengen. Een tweede El Makrini vind je niet snel, wat een beest!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: chef-lwd op september 15, 2013, 18:08:17
Citaat van: Collingwood op september 15, 2013, 18:06:27
We mogen godsgruwelijke blij zijn dat het afgelopen zomer gelukt is zijn contract te verlengen. Een tweede El Makrini vind je niet snel, wat een beest!

100% mee eens. Doet Rose snel vergeten
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2013, 18:33:19
Wie? :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op oktober 08, 2013, 11:40:47
Zo nuttig en zo constant :

https://vimeo.com/76370869
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op oktober 08, 2013, 11:49:54
Citaat van: cambuurlegend op oktober 08, 2013, 11:40:47
Zo nuttig en zo constant :

https://vimeo.com/76370869

Echt een genot om naar te kijken. Ook opvallend om te zien dat hij één van degenen is die het vaakst Lukoki diep stuurt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ForzaCambuur1 op oktober 08, 2013, 20:25:34
El Makrini is een held  |:)

Rust aan de bal
Temporiserend
Bal afpakker
Zoekt diepte
Overal aanwezig
Weinig balverlies
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op oktober 08, 2013, 20:35:13
Hij mut alleen ophouden de bal naast de goal te koppen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op oktober 26, 2013, 23:06:11
Fantastische wedstrijd weer !! :0= MAKRINI  |:) |:) |:) |:) |:) |:) _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: camsterdambuurinsneek op oktober 27, 2013, 01:45:51
De allerbeste doorbeweeg-na-balverovering voetballer
Titel: Mohamed El Makrini
Bericht door: Leovardia op oktober 27, 2013, 06:42:01
Ongelofelijk sterk. Een typisch Britse league speler. Topmentaliteit!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 27, 2013, 09:49:18
Citaat van: Leovardia op oktober 27, 2013, 06:42:01
Ongelofelijk sterk. Een typisch Britse league speler. Topmentaliteit!


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)

Verreweg de beste man gister.. won zowat alle duels! Bleef altijd rustig.. zelfs met paar man om zich heen wist hij altijd de vrije man te vinden!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op oktober 27, 2013, 10:33:49
Contract maar openbreken! Anders is die zo weg  :y
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op oktober 27, 2013, 10:35:02
Citaat van: Galdiano op oktober 27, 2013, 10:33:49
Contract maar openbreken! Anders is die zo weg  :y

Mee eens, maar loopt nog een jaar door toch?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op oktober 27, 2013, 10:53:15
Citaat van: Lore op oktober 27, 2013, 10:35:02
Mee eens, maar loopt nog een jaar door toch?

Klopt, maar met slechts 1 jaar loopt hij voor een appel en een ei de deur uit!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: rody rules op oktober 27, 2013, 17:08:05

stiekem was el makrini misschien nog wel de beste op het veld gister..maar eigenlijk heeft iedereen het wel goed gedaan'

el markini  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op oktober 27, 2013, 17:11:13
Deed Toornstra nog mee bij Utrecht?  :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op oktober 27, 2013, 17:26:25
Citaat van: dizzhead op oktober 27, 2013, 17:11:13
Deed Toornstra nog mee bij Utrecht?  :_schater

Wie?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Jules058 op oktober 27, 2013, 20:26:32
Jensie was nergens "het grote talent"  onze el makrini heeft hem kapot gespeeld.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op oktober 27, 2013, 20:28:38
Volgende week zijn Lex en/of Otman aan de beurt.  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Jules058 op oktober 27, 2013, 20:32:34
Lexie zal wel als spits geplaatst worden,  dus wordt het denk ik vormer die de lul is en makrini op hem krijgt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bernardo op oktober 27, 2013, 20:37:15
Citaat van: Jules058 op oktober 27, 2013, 20:32:34
Lexie zal wel als spits geplaatst worden,  dus wordt het denk ik vormer die de lul is en makrini op hem krijgt.

Armenteros kan ook nog, en dan die schaken op buitenkant.

Maar gewoon die lui bij begin bij de strot pakken, stadion erachter en de punten blijven gewoon in LWD!  |:) |:)
Titel: Re: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Jules058 op oktober 27, 2013, 20:40:11
Citaat van: Bernardo op oktober 27, 2013, 20:37:15
Armenteros kan ook nog, en dan die schaken op buitenkant.

Maar gewoon die lui bij begin bij de strot pakken, stadion erachter en de punten blijven gewoon in LWD!  |:) |:)

Armenteros is ook een lachertje lama komen 3 puntjes blijven in lwd!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op oktober 28, 2013, 12:09:27
Deze held staat gewoon in 3 elftallen van de week het AD, Nusport en Soccernews, alleen de Telegraaf heeft een blinde gestuurd ! 96% van zijn passes kwamen aan , zelden vertoond in ons stadion ! En nog steeds word hij zelden tot nooit toegezongen , maar wel uit volle borst We love you Jody ..... :wall . Onbegrijpelijk !! Makrini Held  |:) |:) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Unknown op oktober 28, 2013, 12:11:23
zelfde geldt voor leeuwin, die krijgt imo ook te weinig lof vanaf de tribune.

Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op oktober 28, 2013, 12:30:50
Citaat van: Unknown op oktober 28, 2013, 12:11:23
zelfde geldt voor leeuwin, die krijgt imo ook te weinig lof vanaf de tribune.

Eens , met dit verschil dat Makrini het al 3 seizoenen laat zien...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op oktober 28, 2013, 12:42:28
Ik pleit nog steeds voor: Mo Mo, Mo Mo Mo Mo, Mo Mo Mo Mo, Mo Mo El Makrini (no limit)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op oktober 28, 2013, 12:45:43
Citaat van: dizzhead op oktober 28, 2013, 12:42:28
Ik pleit nog steeds voor: Mo Mo, Mo Mo Mo Mo, Mo Mo Mo Mo, Mo Mo El Makrini (no limit)

Dat moet uit 10.000 kelen toch hoorbaar zijn tot in dkv  :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: el haj op oktober 28, 2013, 13:43:07
Citaat van: dizzhead op oktober 28, 2013, 12:42:28
Ik pleit nog steeds voor: Mo Mo, Mo Mo Mo Mo, Mo Mo Mo Mo, Mo Mo El Makrini (no limit)

Probeer 'm af en toe wel eens in te zetten, maar wordt nog niet echt opgepikt.  :P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op oktober 28, 2013, 13:45:15
Citaat van: el haj op oktober 28, 2013, 13:43:07
Probeer 'm af en toe wel eens in te zetten, maar wordt nog niet echt opgepikt.  :P

Waar sta je? Moeten misschien ook het moment uitzoeken; hopen dat die scoort, dan slaat dat wat eerder aan :) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op oktober 28, 2013, 14:11:24
Citaat van: dizzhead op oktober 28, 2013, 12:42:28
Ik pleit nog steeds voor: Mo Mo, Mo Mo Mo Mo, Mo Mo Mo Mo, Mo Mo El Makrini (no limit)

Ik heb nu al moeite met de overgang van Mo naar El Makrini, laat staan als menigeen drank op heeft! Dit gaat niet werken  :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2013, 14:24:05
Citaat van: Galdiano op oktober 28, 2013, 14:11:24
Ik heb nu al moeite met de overgang van Mo naar El Makrini, laat staan als menigeen drank op heeft! Dit gaat niet werken  :_schater

Misschien wordt het daardoor wel mooier en indrukwekkender :_schater :_schater

(in de jaren 70 van de vorige eeuw deden we de canon: zongen 100 man tegelijk iets anders, lag je na een paar minuten helemaal dubbel van het lachen)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Clint op oktober 28, 2013, 14:28:22
Soatsje toen. :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op oktober 28, 2013, 14:31:53
Citaat van: Galdiano op oktober 28, 2013, 14:11:24
Ik heb nu al moeite met de overgang van Mo naar El Makrini, laat staan als menigeen drank op heeft! Dit gaat niet werken  :_schater

Als je de El weg laat is ie al een stuk gebruiksvriendelijker :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2013, 14:35:00
Citaat van: cambuurlegend op oktober 28, 2013, 14:31:53
Als je de El weg laat is ie al een stuk gebruiksvriendelijker :_schater

En als je ook nog Makrini weglaat??????  8P 8P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op oktober 28, 2013, 14:59:01
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2013, 14:35:00
En als je ook nog Makrini weglaat??????  8P 8P

Mo ook maar weglaten! Probleem opgelost  :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op oktober 28, 2013, 15:46:49
Citaat van: Galdiano op oktober 28, 2013, 14:59:01
Mo ook maar weglaten! Probleem opgelost  :devil

Doe dan maar : "We Love you Mo-tje , we do !! ipv van die gehuurde blindganger....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Daddy T. op oktober 28, 2013, 15:55:33
Citaat van: cambuurlegend op oktober 28, 2013, 15:46:49
Doe dan maar : "We Love you Mo-tje , we do !! ipv van die gehuurde blindganger....

El-ma-kri-ni  ole ole ole, ole ole ole, ole ole ole  (op Forza Cambuur ole ole ole)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op oktober 28, 2013, 16:00:35
Citaat van: Daddy T. op oktober 28, 2013, 15:55:33
El-ma-kri-ni  ole ole ole, ole ole ole, ole ole ole  (op Forza Cambuur ole ole ole)

Top!  :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Leovardiascc op oktober 28, 2013, 16:11:24
Ik spring voor Mo, jij springt voor Mo, wij springen allemaal voor Mo Mo Mo Mo Mo 8P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op november 03, 2013, 17:49:12
Ik hoop dat je blessure meevalt TOPPER.
Hij speelde weer een TOP wedstrijd.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Unknown op november 03, 2013, 17:54:18
Held, hoop dat je er weer bij bent volgend weekend.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bernardo op november 03, 2013, 17:54:58
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 28m
El Makrini laat voor zekerheid wel een echo maken morgen. Hij kon ook al snel probleemloos staan op voet en geen zwelling! #CAMBUUR (2/2)
Beantwoorden  Retweeten  Favoriet   Meer Openen
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 29m
Update omtrent blessures: Alles lijkt mee te vallen; Hemmen(knie), El Makrini (enkel) en Droste (rechter oog) #CAMBUUR #CAMFEY (1/2)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op november 03, 2013, 18:18:01
Hopen dat het meevalt. Was vandaag wederom 1 van de uitblinkers.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 03, 2013, 19:01:38
Wat een topper |:)

_O_ MAKRINI _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DC op november 03, 2013, 19:47:50
Citaat van: Yellow Army op november 03, 2013, 18:18:01
Hopen dat het meevalt. Was vandaag wederom 1 van de uitblinkers.

_O_ Die sliding op de middellijn  _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op november 03, 2013, 20:11:44
Wat mij betreft MotM! Uitstekend gespeeld...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op november 03, 2013, 20:30:46
Wat een prof wat een winnaar !! Pas na zijn wissel merkte ik dat Clasie in het veld stond, zo constant deze jongen !! Hoop hem nog lang in ons shirt te kunnen bewonderen !
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Stiens op november 25, 2013, 09:28:55
Na NEC thuis:

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages0.tcdn.nl%2Ftelesport%2Farticle22085452.ece%2FBINARY%2Fq%2Felftal.JPG&hash=1ed208e5a88bf15071f546b60214c236963215dd)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op november 25, 2013, 15:19:35
Speelt heel erg solide dit seizoen. terecht dat hij al een aantal keer in het elftal van de week staat op diverse plaatsen. Dit hebben meerdere spelers van ons, goed om te zien dat we kenners ons spel en spelopvatting waarderen. Nu nog 9 punten voor de winterstop behalen!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op november 25, 2013, 15:46:53
`12!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op november 26, 2013, 14:38:20
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:57:18
Bij welke eredivisieclub voegt hij wat toe?


Ik denk bij geen 1 maar dat is mijn mening wil graag een discussie.......


Ben het met je eens. Hij knapt veel vuil werk op, maar zulke spelers lopen er bij elke club. Hij pakt veel te veel kaarten en scorend vermogen heeft hij ook niet. Goede speler voor Cambuur, maar stapje hoger vraag ik me af.

14 wedstrijden en 6 elftallen v/d week verder ..... Willen jullie nog ergens op terugkomen hahahaha ?? Sorry ik kon het niet laten  :_schater !!  :0= Makrini  !!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Destroyer op november 26, 2013, 14:52:01
Citaat van: cambuurlegend op november 26, 2013, 14:38:20
14 wedstrijden en 6 elftallen v/d week verder ..... Willen jullie nog ergens op terugkomen hahahaha ?? Sorry ik kon het niet laten  :_schater !!  :0= Makrini  !!

|:) echte bikkel!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op november 28, 2013, 08:16:21
Makrini Beast of Cambuur !!:

https://vimeo.com/80507778
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op november 28, 2013, 09:23:53
Beste speler die we hebben! Maar een jaartje bij laten tekenen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op november 28, 2013, 09:25:53
Citaat van: cambuurlegend op november 28, 2013, 08:16:21
Makrini Beast of Cambuur !!:

https://vimeo.com/80507778

_O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op november 28, 2013, 10:19:55
Citaat van: cambuurlegend op november 28, 2013, 08:16:21
Makrini Beast of Cambuur !!:

https://vimeo.com/80507778

_O_

We mogen onze handjes dichtknijpen dat hij deze zomer heeft bijgetekend. Momenteel de beste speler (met Leeuwin) van Cambuur.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: piene hassus op november 28, 2013, 12:14:18
Nienhuis, Hemmen en Bijker binne oek niet slecht
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op november 28, 2013, 13:24:13
Citaat van: piene hassus op november 28, 2013, 12:14:18
Nienhuis, Hemmen en Bijker binne oek niet slecht

Hemmen niet mee eens!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op november 28, 2013, 14:40:45
Citaat van: Galdiano op november 28, 2013, 13:24:13
Hemmen niet mee eens!

Ik wel....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op november 28, 2013, 20:52:50
Citaat van: piene hassus op november 28, 2013, 12:14:18
Nienhuis, Hemmen en Bijker binne oek niet slecht

Zeker niet slecht, maar vind El Makrini en Leeuwin momenteel beter/constanter.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op november 28, 2013, 21:07:31
Vind Makrini veruit de meest complete speler en meest constante factor , die gaat echt never nooit door de ondergrens en dat nu al voor het 3e seizoen. Ritzmaier en Leeuwin volgen in de slipstream. Maar ook Hemmen , Bijker en Droste zijn in mijn optiek lastig te vervangen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Goutum op november 29, 2013, 11:16:43
Citaat van: piene hassus op november 28, 2013, 12:14:18
Nienhuis, Hemmen en Bijker binne oek niet slecht

En Van der Laan niet te vergeten!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Sampdoria op december 15, 2013, 18:44:40
Ik mag toch aannemen dat ik niet de enige ben die El Makrini vandaag gewoon weer de beste vond? Speelt de afgelopen maanden zo stabiel. Echt de stille kracht van het team.

Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Goudvinger op december 15, 2013, 18:45:51
Citaat van: Sampdoria op december 15, 2013, 18:44:40
Ik mag toch aannemen dat ik niet de enige ben die El Makrini vandaag gewoon weer de beste vond? Speelt de afgelopen maanden zo stabiel. Echt de stille kracht van het team.

Hij speelde inderdaad weer een goede wedstrijd, maar of hij de beste was weet ik niet. Ik vond ons centraal duo zich ook goed herpakken na het geschutter van vorige week.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op december 15, 2013, 18:58:07
Citaat van: Sampdoria op december 15, 2013, 18:44:40
Ik mag toch aannemen dat ik niet de enige ben die El Makrini vandaag gewoon weer de beste vond? Speelt de afgelopen maanden zo stabiel. Echt de stille kracht van het team.

Hij heeft betere wedstrijden gespeeld! Vond hem vandaag toch echt tegenvallen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HilversumOnTour op december 15, 2013, 19:57:16
Citaat van: Sampdoria op december 15, 2013, 18:44:40
Ik mag toch aannemen dat ik niet de enige ben die El Makrini vandaag gewoon weer de beste vond? Speelt de afgelopen maanden zo stabiel. Echt de stille kracht van het team.

Zeker de stille kracht, verdiend een eigen song! (hebben sowieso veel te weinig spelers bij ons) Vond hem vandaag persoonlijk iets minder spelen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op december 15, 2013, 20:23:36
Citaat van: Sampdoria op december 15, 2013, 18:44:40
Ik mag toch aannemen dat ik niet de enige ben die El Makrini vandaag gewoon weer de beste vond? Speelt de afgelopen maanden zo stabiel. Echt de stille kracht van het team.

Speelde vorige week tegen rkc als een schijthuis. Vandaag redelijk, maar ook niet meer dan dat.

Neemt niet weg dat ik zeer content met mootje ben.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op december 15, 2013, 20:33:03
Citaat van: Sampdoria op december 15, 2013, 18:44:40
Ik mag toch aannemen dat ik niet de enige ben die El Makrini vandaag gewoon weer de beste vond? Speelt de afgelopen maanden zo stabiel. Echt de stille kracht van het team.

Heeft wel betere wedstrijden gespeeld, maar hij zal door zijn enorme drive , power en mentaliteit nooit verzaken en haalt dus ten alle tijden een voldoende. In mijn optiek de beste ,meest constante en meest complete speler van ons.
Titel: Mohamed El Makrini
Bericht door: Leovardia op december 15, 2013, 22:40:33
Vond hem in de duels wederom erg sterk. Veel ballen afgepakt en tweede bal was veelal voor hem. Aanvallend kan het allemaal wat beter maar dat is ook niet zijn kwaliteit. Daarvoor hebben we de bakkertjes en ritzmaiers


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op december 15, 2013, 23:43:00
Vandaag niet de beste speler aan Cambuurzijde maar altijd nuttig en constante factor. Respect dat hij altijd blijft presteren. Vanuit deze selectie eigenlijk onvervangbaar
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op december 16, 2013, 11:43:28
Citaat van: Leovardia op december 15, 2013, 22:40:33
Vond hem in de duels wederom erg sterk. Veel ballen afgepakt en tweede bal was veelal voor hem. Aanvallend kan het allemaal wat beter maar dat is ook niet zijn kwaliteit. Daarvoor hebben we de bakkertjes en ritzmaiers


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

Toch grappig dat hij een aantal assists heeft gegeven zoals die van gister op Hemmen en de steekballen op lukoki.
Titel: Mohamed El Makrini
Bericht door: Leovardia op december 16, 2013, 17:44:01

Citaat van: Supersub op december 16, 2013, 11:43:28
Toch grappig dat hij een aantal assists heeft gegeven zoals die van gister op Hemmen en de steekballen op lukoki.

Dou hest gelyk


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op januari 19, 2014, 17:29:25
Fantastische wedstrijd van onze stille motor !! Makrini Held !!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op januari 19, 2014, 17:33:13
Voor mij vandaag absoluut de beste man op het veld  |:)Topper
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: MartD op januari 19, 2014, 17:35:07
Man of the match zowieso in de 1e helft. wat een ongelooflijke stofzuiger deze vent.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: KristCambuur op januari 19, 2014, 17:35:37
Geweldig gespeeld! Zo nuttig!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op januari 19, 2014, 19:02:09
Vaak beste man op veld en onmisbaar!
Snapte dan ook niet..en vele supporters met mij
waarom ze hem niet na de 2-0 wisselden voor dijkstra.
aangezien hij op scherp stond met gele kaarten en die
flierefluiter janssen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op januari 19, 2014, 20:01:57
Citaat van: peter op januari 19, 2014, 19:02:09
Vaak beste man op veld en onmisbaar!
Snapte dan ook niet..en vele supporters met mij
waarom ze hem niet na de 2-0 wisselden voor dijkstra.
aangezien hij op scherp stond met gele kaarten en die
flierefluiter janssen.

Nou ik had hem zeker niet gewisseld. Zo goed is Cambuur nu ook weer niet. Elke punt telt voor ons, en dan laat je je beste man gewoon staan!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op januari 19, 2014, 20:22:16
Wat een klasbak weer! Wordt bijna saai, maar weer een ijzersterke wedstrijd.  w:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op januari 19, 2014, 20:24:18
Het blijft een fenomeen.
Volgende week mag je een kaart pakken, tegen Twente uit geschorst lijkt mij geen ramp.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bernardo op januari 19, 2014, 20:24:45
Beste man van het veld. _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op januari 21, 2014, 23:14:23
Citaat van: Bernardo op januari 19, 2014, 20:24:45
Beste man van het veld. _O_

En die hoort niet onderaan, of in het tweede rijtje thuis, nu bij deze naar boven gezet!! :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: EastSide058 op januari 21, 2014, 23:30:08
ziyech zichech ziyech who the f*ck is ziyech - zingen we zondag na de winstpartij op dkv. El Makrini laat niks meer van hem over  :zweep
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: mindra op januari 26, 2014, 15:11:21
wat een beest die makrini....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op januari 26, 2014, 15:51:54
Deze man is zo ongelofelijk belangrijk voor deze ploeg, ik heb heel veel respect voor deze speler en hoop dan ook maar dat hij nog lang voor deze mooie club mag spelen  _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2014, 18:13:30
Waarom was hij de hele wedstrijd de vrije man? :devil |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op januari 26, 2014, 20:40:15
Belangrijke manvoor team.
onvervangbaar!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op januari 26, 2014, 22:43:02
Speelde wederom ijzersterk .De aanjager vd ploeg die nu ook aan de bal steeds beter word .Geweldig
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op januari 26, 2014, 22:45:42
Dat deze jongen nog steeds niet is opgemerkt door de grote clubs. Ik ben er niet rouwig om...  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op januari 26, 2014, 22:46:57
Citaat van: sunderland op januari 26, 2014, 22:43:02
Speelde wederom ijzersterk .De aanjager vd ploeg die nu ook aan de bal steeds beter word .Geweldig

Mark de Vries voor Fox Sport: begreep niet dat hij hier nog speelt?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op januari 27, 2014, 01:11:26
Citaat van: PePe op januari 26, 2014, 22:46:57
Mark de Vries voor Fox Sport: begreep niet dat hij hier nog speelt?
Dat blijft inderdaad bijzonder. HOUDEN ZO!!!  |:) onmisbare schakel
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Delamere op januari 27, 2014, 10:51:30
Bij handhaving contract maar openbreken en flink verbeteren. Wat een kanjer!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: MP4L op januari 29, 2014, 16:26:35
De media begint hem ook steeds meer te erkennen. En het publiek zingt ook steeds meer zijn naam (ZEER TERECHT!)

Ik denk dat we hem na dit seizoen kwijt zijn :( Zelf hoop ik dat hij een echt Cambuur hart krijgt en net zoals van der heide hier nooit meer weg gaat :P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op januari 29, 2014, 16:59:01
Citaat van: MP4L op januari 29, 2014, 16:26:35
En het publiek zingt ook steeds meer zijn naam (ZEER TERECHT!)

Dat vind ik nog maar erg minimaal voor een speler die iedere wedstrijd van zulke waarde is! Kan absoluut nog veel meer waardering van de tribune rollen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: MP4L op januari 29, 2014, 17:39:35
Citaat van: SCCRulez op januari 29, 2014, 16:59:01
Dat vind ik nog maar erg minimaal voor een speler die iedere wedstrijd van zulke waarde is! Kan absoluut nog veel meer waardering van de tribune rollen

helemaal mee eens. Toen hij hier kwam was ik al grote fan van hem.. Alleen ik ben niet iemand die snel begint te zingen. Ik zing meer mee :P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op januari 29, 2014, 17:59:58
Citaat van: MP4L op januari 29, 2014, 17:39:35
helemaal mee eens. Toen hij hier kwam was ik al grote fan van hem.. Alleen ik ben niet iemand die snel begint te zingen. Ik zing meer mee :P

Ik zing hem elke dag onder de douche toe!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: brambo3004 op januari 29, 2014, 18:05:49
Citaat van: Lore op januari 29, 2014, 17:59:58
Ik zing hem elke dag onder de douche toe!

Mo mo
mo mo mo mo
mo mo mo mo
mo mo EL MAKRINI!! :clint
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op januari 29, 2014, 19:06:04
Citaat van: brambo3004 op januari 29, 2014, 18:05:49
Mo mo
mo mo mo mo
mo mo mo mo
mo mo EL MAKRINI!! :clint

:_schater :_schater en ondertussen maar op de douchecabine slaan!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: pvanbuijtene op januari 29, 2014, 19:21:51
Citaat van: Lore op januari 29, 2014, 19:06:04
:_schater :_schater en ondertussen maar op de douchecabine slaan!

Ik op de billen van het vrouwtje  :zweep
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2014, 19:22:25
Citaat van: pvanbuijtene op januari 29, 2014, 19:21:51
Ik op de billen van het vrouwtje  :zweep
Van brambo's vrouwtje? Vreemde ontwikkelingen hier :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: pvanbuijtene op januari 29, 2014, 19:25:37
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2014, 19:22:25
Van brambo's vrouwtje? Vreemde ontwikkelingen hier :devil

:D :zweep :zweep
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op januari 29, 2014, 20:00:15
Citaat van: pvanbuijtene op januari 29, 2014, 19:21:51
Ik op de billen van het vrouwtje  :zweep

Dat heb ik ook een keertje gedaan, maar toen stompte ze mij volledig inelkaar en dwong ze mij het hele seizoen van sex and the city te kijken!

Pijnlijk
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: brambo3004 op januari 29, 2014, 20:12:54
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2014, 19:22:25
Van brambo's vrouwtje? Vreemde ontwikkelingen hier :devil

Moet jij je hond niet uitlaten Dokkie? :zweep
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op januari 29, 2014, 21:09:53
Nee, pas als ene Brambo me gaat spammen op Fb :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: brambo3004 op januari 30, 2014, 20:46:29
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2014, 21:09:53
Nee, pas als ene Brambo me gaat spammen op Fb :devil

Zegt de man die spam heeft uitgevonden :devil

:0=Spam van ... [Dokkie], al jaren een begrip!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op januari 30, 2014, 21:42:15
Citaat van: brambo3004 op januari 30, 2014, 20:46:29
Zegt de man die spam heeft uitgevonden :devil

:0=Spam van ... [Dokkie], al jaren een begrip!

Ik heb de spam alleen naar een hoger niveau getild vriend

Waarvan akte :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op januari 30, 2014, 21:57:06
Is het contract van Mo al opengebroken en verlengd tot 2019?  Schiet es op daarmee  w:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Unknown op januari 31, 2014, 11:23:44
Ziet er naar uit dat clubs gelukkig zitten te slapen en deze topper sowieso nog tot einde dit seizoen bij ons speelt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Sakin op januari 31, 2014, 11:47:39
Citaat van: Unknown op januari 31, 2014, 11:23:44
Ziet er naar uit dat clubs gelukkig zitten te slapen en deze topper sowieso nog tot einde dit seizoen bij ons speelt.

Nou weet het nog niet.
Toornstra staat in belangstelling van Engeland.
Als ik Utrecht was....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DayDreamer op januari 31, 2014, 11:50:29
Toornstra is aanvallende middenvelder, Mo niet.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Montana op januari 31, 2014, 12:51:14
Mo staat al een behoorlijke tijd op een schaduwlijst van Utrecht.

Bron: Mo'tje zelf.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dit is mien club op januari 31, 2014, 13:26:54
Mo moet hier gewoon tot 2018 tekenen. mooi hier blieve speule.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur058 op februari 16, 2014, 15:56:09
waarvoor kreeg die geel en is ie daardoor dus geschorst..? ???
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op februari 16, 2014, 15:58:52
Citaat van: Cambuur058 op februari 16, 2014, 15:56:09
waarvoor kreeg die geel en is ie daardoor dus geschorst..? ???
Dat weet niemand, hij deed werkelijk niets, er werd een overtreding op hem gemaakt en hij liep zelfs weg  :?
Het was een hele warrige scheidsrechter  ;(
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 16, 2014, 16:13:01
Citaat van: Cambuur058 op februari 16, 2014, 15:56:09
waarvoor kreeg die geel en is ie daardoor dus geschorst..? ???

Hij was betrokken bij een opstootje wat geen opstootje was.
Vreemde snuiter die scheids want hij kon er geen hol van  :rodekaart
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op februari 16, 2014, 16:14:40
Kun je tegen zo.n beslissing nog in protest gaan?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: kgscc op februari 16, 2014, 16:26:52
Hij is dus geschorst. Stond op scherp.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur058 op februari 16, 2014, 16:30:11
Citaat van: peter op februari 16, 2014, 16:14:40
Kun je tegen zo.n beslissing nog in protest gaan?
Nee.. Alleen als de kaart aan de verkeerde speler werd gegeven, en dat was bij deze belachelijke beslissing niet het geval.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op februari 16, 2014, 16:35:59
Maar slaat toch nergens op...gebeurt niks en dan geel.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op februari 16, 2014, 16:55:24
Gewoon oerdomme kaart. Hij moet gaan liggen, is er niks aan de hand.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op februari 16, 2014, 18:23:17
Citaat van: Montana op januari 31, 2014, 12:51:14
Mo staat al een behoorlijke tijd op een schaduwlijst van Utrecht.

Bron: Mo'tje zelf.

Dan weet je ook dat hij heel graag in Leeuwarden wil blijven ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Leovardiascc op februari 16, 2014, 18:36:50
hopelijk blijft hij net zo lang als Sandor, wat een held  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op februari 24, 2014, 11:43:07
Het gaat goed met Cambuur en dus ook met jou. Heeft je dat interesse van andere clubs opgeleverd?

,,Nee, het hele seizoen niets van andere clubs vernomen. Geen enkele interesse dus."

Worden 'werkers' dan kennelijk ondergewaardeerd?

,,Dat zou best kunnen. We staan niet bekend om technische hoogstandjes."

Stel dat zich wel een club voor je meldt. Wanneer zou je gaan twijfelen?

,,Niet zomaar. Ik ben helemaal in Leeuwarden gesetteld. Mijn vrouw en beide kinderen (dochtertje van vier en zoontje van twee) willen ook niet zomaar weg. Ik laat me dus niet verleiden door een hele kleine verbetering in sportief of financieel opzicht. Nee, er moet heel wat gebeuren wil ik gaan twijfelen."

Bron: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/35368/el-makrini-vrat-zich-op-tribune-helemaal-op/#sthash.ryRl04Zc.dpuf

Wat een held, mag van mij de nieuwe mister Cambuur worden  _O_.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Unknown op februari 24, 2014, 11:48:05
Geweldige speler, krijgt vanaf de tribune te weinig waardering al vind iedereen hem wel geweldig.Idem leeuwin.

Mister cambuur is toch wel v/d laan op dit moment denk ik. vooral na zijn uitspraak dat ie geen reden ziet hier waarom hij hier niet heel lang zou blijven.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op februari 24, 2014, 11:53:27
Citaat van: Unknown op februari 24, 2014, 11:48:05
Geweldige speler, krijgt vanaf de tribune te weinig waardering al vind iedereen hem wel geweldig.Idem leeuwin.

Mister cambuur is toch wel v/d laan op dit moment denk ik. vooral na zijn uitspraak dat ie geen reden ziet hier waarom hij hier niet heel lang zou blijven.

Van der Laan is inderdaad ook een speler die perfect bij deze club past en hier nog tot in lengte van dagen kan spelen. Dan moeten hij en Mo er maar een dubbeltaak van maken, haha.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: lunnie op februari 24, 2014, 12:04:47
Mooi om te lezen dat spelers als Leeuwin / vd Laan / Mo / Manu / Lukoki etc. etc. allemaal laten door schemeren het ontzettend goed naar hun zin te hebben in Leeuwarden!!

|:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2014, 12:58:43
Citaat van: lunnie op februari 24, 2014, 12:04:47
Mooi om te lezen dat spelers als Leeuwin / vd Laan / Mo / Manu / Lukoki etc. etc. allemaal laten door schemeren het ontzettend goed naar hun zin te hebben in Leeuwarden!!

Is natuurlijk wel volstrekt normaal wanneer ze ons stadsje eenmaal hebben ervaren!!! En de grachten hevve sien, GENOT!  |:) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op februari 24, 2014, 14:48:39
Dit is nu echt een speler naar mijn hart  _O_
Laat deze jongen nu snel een heel goed verbetert contract tekenen  :proost
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2014, 18:30:31
Geweldig om te lezen!  |:) EL MAKRINI |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Harry L. op februari 24, 2014, 18:57:25
Een stille kracht die bij vele topploegen in de eredivisie niet zou misstaan. TOPPER  w:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op februari 24, 2014, 19:43:49
Contract voor onbepaalde tijd  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: EastSide058 op februari 24, 2014, 21:11:45
Mooie woorden vandaag Mo  |:)  :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op februari 25, 2014, 19:24:56
Citaat van: Unknown op februari 24, 2014, 11:48:05
Geweldige speler, krijgt vanaf de tribune te weinig waardering al vind iedereen hem wel geweldig.Idem leeuwin.

Absoluut, zouden eigenlijk beide iedere wedstrijd toegezongen moeten worden. Wat een toppers die 2!!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur058 op maart 09, 2014, 19:37:13
blessure.. nog onbekend hoe zwaar
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 09, 2014, 19:43:26
Leek op een hamstring.. Kan zo maar 6 weken kosten.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op maart 09, 2014, 19:45:25
Volgens mij stond klaasen op zijn enkel.
dikke boef die klaasen.....koste ritzmaijer ook al blessure!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op maart 09, 2014, 19:48:49
020 allemaal toneel speulers, over die scheids zeg ik maar niets!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: wiekie1969 op maart 10, 2014, 17:42:14
Heeft Louis van Gaal al gebeld? Prima vervanger voor Strontman :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 10, 2014, 17:49:37
Citaat van: wiekie1969 op maart 10, 2014, 17:42:14
Heeft Louis van Gaal al gebeld? Prima vervanger voor Strontman :thumbsup
Nope, Mo heeft geen parodie op een logo op zijn borst :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: EastSide058 op maart 10, 2014, 20:30:11
Mo speelde weer goed , de neuzen konden hun spelletje niet maken. Had nog eenn mooie kans voor 1-1 maar voor de rest top. Snap niet dat die van Gaal opzoek is naar spelers in het buitenland of in de randstand. Vind die 010/020 verdediging in Oranje een drama! Onze hele verdediging presteert beter (Geen grap)

|:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op maart 10, 2014, 20:48:57
Citaat van: EastSide058 op maart 10, 2014, 20:30:11
Mo speelde weer goed , de neuzen konden hun spelletje niet maken. Had nog eenn mooie kans voor 1-1 maar voor de rest top. Snap niet dat die van Gaal opzoek is naar spelers in het buitenland of in de randstand. Vind die 010/020 verdediging in Oranje een drama! Onze hele verdediging presteert beter (Geen grap)

|:)

Ja, Droste, Leeuwin, Vd Laan en Bijker maar naar Brazilië?  :_schater

Is er trouwens vandaag getraind en deed Makrini mee?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 10, 2014, 20:54:32
Citaat van: Lore op maart 10, 2014, 20:48:57
Ja, Droste, Leeuwin, Vd Laan en Bijker maar naar Brazilië?  :_schater

Is er trouwens vandaag getraind en deed Makrini mee?
Ik dacht eerder aan Dijkstra, van Boxel en Sjonnie. Pereira mee als sfeermaker :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op maart 10, 2014, 21:00:58
Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2014, 20:54:32
Ik dacht eerder aan Dijkstra, van Boxel en Sjonnie. Pereira mee als sfeermaker :devil

:_schater :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2014, 21:03:00
In elftal van de week bij VI, samen met Nienhuis!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op maart 10, 2014, 21:05:34
Citaat van: Lore op maart 10, 2014, 20:48:57
Ja, Droste, Leeuwin, Vd Laan en Bijker maar naar Brazilië?  :_schater

Is er trouwens vandaag getraind en deed Makrini mee?

Zonder gekheid, maar Leeuwin vind ik beter dan een Rekik of Bruma!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 10, 2014, 21:07:15
Mocht 1 van de 4 de stap maken naar een topclub, dan komt die zeker in beeld bij de BC. Op dit moment 100% zeker van niet.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op maart 10, 2014, 21:07:41
Citaat van: AL op maart 10, 2014, 21:05:34
Zonder gekheid, maar Leeuwin vind ik beter dan een Rekik of Bruma!!

Nu zeker, maar Leeuwin moet zich nog wel bewijzen bij de traditionele tob-clubs!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: pvanbuijtene op maart 10, 2014, 21:11:45
Volgens albers liep Mo er vandaag fris bij:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 10, 2014, 21:15:09
Citaat van: pvanbuijtene op maart 10, 2014, 21:11:45
Volgens albers liep Mo er vandaag fris bij:)
Mooi!! Het beste nieuws van de dag |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur058 op maart 10, 2014, 21:17:18
 _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: el haj op maart 11, 2014, 02:36:14
Op en top professional deze jongen, het is een beetje speculeren maar volgens mij gaat Mo heel zorgvuldig met z'n lichaam om; heeft de afgelopen 2,5 seizoenen amper wat gemist.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccvl op maart 14, 2014, 23:32:21
Vandaag absoluut niet zijn beste wedstrijd gezien, erg veel foute passes en balverlies!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op maart 14, 2014, 23:37:00
Citaat van: sccvl op maart 14, 2014, 23:32:21
Vandaag absoluut niet zijn beste wedstrijd gezien, erg veel foute passes en balverlies!

klopt, maar mag hij ook eens een mindere wedstrijd hebben?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccvl op maart 14, 2014, 23:38:32
Citaat van: AL op maart 14, 2014, 23:37:00
klopt, maar mag hij ook eens een mindere wedstrijd hebben?

Ja tuurlijk! Hij is voor ons een onmisbare schakel! Absoluut, maar viel me wel op dat die veel foutjes maakte vandaag! Niet gewend van deze speler.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Daddy T. op maart 14, 2014, 23:47:56
Citaat van: sccvl op maart 14, 2014, 23:38:32
Ja tuurlijk! Hij is voor ons een onmisbare schakel! Absoluut, maar viel me wel op dat die veel foutjes maakte vandaag! Niet gewend van deze speler.
Dat deden wel meer spelers in deze wedstrijd, centraal achterin liep het ook niet vlekkeloos...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op maart 14, 2014, 23:49:37
Citaat van: Daddy T. op maart 14, 2014, 23:47:56
Dat deden wel meer spelers in deze wedstrijd, centraal achterin liep het ook niet vlekkeloos...

zeker, vond bijna iedereen onder zijn kunnen. Barto erg goed en schepers een goed halfuur.
v moorsel vond ik wederom erg zwak.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op maart 15, 2014, 10:00:33
Onzin over het balverlies. Heb hun aanvallende middenvelder niet 1x gezien. En in de tweede helft nog een heerlijke actie zoals ook in de samenvatting te zien is. Ik vond hem met van der laan en van moorsel de betere aan onze kant.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 15, 2014, 10:16:48
We zijn verwend met Mo. Het was niet zijn beste wedstrijd, maar nog steeds ruimschoots Eredivisiewaardig.
Zegt alleen maar hoe blij we moeten zijn met deze topper!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HilversumOnTour op maart 30, 2014, 18:41:36
MOTM! Wat had deze man veel goede momenten. Stofzuiger eerste klas.  |:) |:) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op maart 30, 2014, 18:46:09
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 30, 2014, 18:41:36
MOTM! Wat had deze man veel goede momenten. Stofzuiger eerste klas.  |:) |:) |:)

Eens, samen met Leeuwin!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op maart 30, 2014, 19:21:42
Beste man bij cambuur!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op maart 30, 2014, 23:00:59
Voetbalt met bloedneus zelfs nog beter !!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: rody rules op maart 30, 2014, 23:37:36

ja makrini was echt man of the match vandaag..was de heerser op t middenveld!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op maart 31, 2014, 09:01:49
Citaat van: rody rules op maart 30, 2014, 23:37:36
ja makrini was echt man of the match vandaag..was de heerser op t middenveld!
Hij was idd heel goed .Vond juist dat az de 2e helft het middenveld in handen had met elm ,ortiz en gudelj.Daardoor bleven ze op de been
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 31, 2014, 19:23:02
MOHAMED MOET BLIJVEN! |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op maart 31, 2014, 19:35:15
Ik hoop ook echt dat deze topper bij ons blijft  :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:49:27
En anders? :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 31, 2014, 19:50:44
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:49:27
En anders? :devil

Naar Twente ofzo :insane
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Tukker op maart 31, 2014, 19:51:19
Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:49:27
En anders? :devil
Anders gaat ie weg  :insane
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: KscW op maart 31, 2014, 19:56:10
Ook voetballers zijn maar passanten in het profvoetbal maar als ik een wensenlijstje mag invullen voor volgend seizoen:
- Van der Laan
- El Makrini
- Manu (komt toch niet aan voetballen bij Rotterdam toe) - Blijf toch lekker het mannetje in Leeuwarden

El Makrini is zonder meer samen met Leeuwin de leider in het veld. Zal positief signaal zijn vanuit het bestuur naar de supporters toe ook
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Kinge op april 01, 2014, 15:34:37
El Makrini na Italië?

In belangstelling van Genoa en Livorno

http://gianlucadimarzio.com/genoa/2015-odissea-nel-mercato-el-makrini-il-mediano-seguito-da-livorno-e-genoa/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: EastSide058 op april 01, 2014, 15:43:59
Citaat van: Kinge op april 01, 2014, 15:34:37
El Makrini na Italië?

In belangstelling van Genoa en Livorno

http://gianlucadimarzio.com/genoa/2015-odissea-nel-mercato-el-makrini-il-mediano-seguito-da-livorno-e-genoa/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Alles beter dan dkv  :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 01, 2014, 15:51:53
Jeetje. Als we spelers gaan verkopen aan de Serie A, tellen we echt mee hoor.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: mescc op april 01, 2014, 16:04:22
In het verleden ook al een gebeurd hoor: V. Utrecht naar Padova.
Maar Livorno stelt niet zo veel voor. Genua wel mooie club!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op april 01, 2014, 16:05:16
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 01, 2014, 15:51:53
Jeetje. Als we spelers gaan verkopen aan de Serie A, tellen we echt mee hoor.

Dat hebben wij al eens eerder gedaan! Voor dikke poen verkopen aan Padova en even later weer ophalen! Goed plan, ik zeg doen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op april 01, 2014, 18:06:04
Allemaal de schuld van Koen Brack :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: scclwd op april 01, 2014, 18:31:28
Mohammed El Makrini mag zich na dit seizoen wellicht opmaken voor een avontuur over de grenzen. De 26-jarige middenvelder staat onder contract bij SC Cambuur, maar wordt volgens de Italiaanse media gevolgd door twee clubs in de Serie A: Genoa en Livorno. De huidige nummers dertien en achttien van Italië zouden El Makrini als een interessante, goedkope versterking zien in de zomer.

El Makrini is bezig aan zijn derde seizoen in Leeuwarden. In de eerste twee jaar speelde hij in de Jupiler League, zoals hij dat ook deed in de zes seizoenen die hij daaraan voorafgaand uitkwam voor FC Den Bosch. Vorig seizoen promoveerde hij met Cambuur naar de Eredivisie en in het team van Dwight Lodeweges houdt hij zich prima staande. De uit Utrecht afkomstige middenvelder heeft steevast een basisplaats.
Zowel Genoa als Livorno zou onder de indruk zijn van El Makrini, wiens contract na dit seizoen nog een jaar doorloopt. De twee Serie A-clubs zouden graag een poging willen doen het contract af te kopen en El Makrini naar de laars van Europa willen halen. Dit seizoen speelde de defensieve middenvelder 28 wedstrijden in de Eredivisie; tegen NEC maakte hij zijn enige doelpunt tot nu toe.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur058 op april 01, 2014, 20:24:46
Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 18:31:28
Mohammed El Makrini mag zich na dit seizoen wellicht opmaken voor een avontuur over de grenzen. De 26-jarige middenvelder staat onder contract bij SC Cambuur, maar wordt volgens de Italiaanse media gevolgd door twee clubs in de Serie A: Genoa en Livorno. De huidige nummers dertien en achttien van Italië zouden El Makrini als een interessante, goedkope versterking zien in de zomer.

El Makrini is bezig aan zijn derde seizoen in Leeuwarden. In de eerste twee jaar speelde hij in de Jupiler League, zoals hij dat ook deed in de zes seizoenen die hij daaraan voorafgaand uitkwam voor FC Den Bosch. Vorig seizoen promoveerde hij met Cambuur naar de Eredivisie en in het team van Dwight Lodeweges houdt hij zich prima staande. De uit Utrecht afkomstige middenvelder heeft steevast een basisplaats.
Zowel Genoa als Livorno zou onder de indruk zijn van El Makrini, wiens contract na dit seizoen nog een jaar doorloopt. De twee Serie A-clubs zouden graag een poging willen doen het contract af te kopen en El Makrini naar de laars van Europa willen halen. Dit seizoen speelde de defensieve middenvelder 28 wedstrijden in de Eredivisie; tegen NEC maakte hij zijn enige doelpunt tot nu toe.
hoop dat  het maar een dom gerucht is
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op april 01, 2014, 20:40:19
Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 20:24:46
hoop dat  het maar een dom gerucht is

Hoezo? Positief nieuws toch? Verhoogd de marktwaarde alleen maar.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op april 01, 2014, 20:45:32
Liever dat hij naar de aars van Nederland vertrekt? Spelers die bij ons een geweldig seizoen gespeeld hebben of nog spelen komen nu eenmaal in de belangstelling van andere clubs. En liever naar de laars dan naar een stel veenlijken ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op april 02, 2014, 09:42:14
Wat jammer voor ons als deze pracht voetballer weggaat.
Dan maar een hoog bedrag voor vragen.
Cambuur staat dus wel in de spotlights ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op april 02, 2014, 09:55:46
Als er iemand is die ik een mooi buitenlands avontuur gun, dan is dat Mo wel.  _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op april 02, 2014, 09:58:08
Past met dat uiterlijk van hem ook mooi in italie!
vervangers staan al klaar voor hem.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op april 02, 2014, 10:31:49
Ik gun hem dit zeker maar ik gun hem nog meer nog een jaar bij Cambuur  :proost
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: reisbureau op april 02, 2014, 11:11:46
Ik gun Makrini nog 10 jaar Cambuur maar dat lijkt niet realistisch. De lijst met gegadigden zal nog wel toenemen.

Dan maar voor een hoofdprijs weg (ook dat gun ik hem) en Cambuur weer een stuk gezonder en een deel investeren/op de begroting.

Dit hotnews is in ieder geval iets om trots op te zijn.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Len Cantello op april 02, 2014, 11:14:51
Citaat van: reisbureau op april 02, 2014, 11:11:46
Dit hotnews is in ieder geval iets om trots op te zijn.
:thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: veroen op april 02, 2014, 13:40:24
beste man die we hebben, als die weggaat dan word dat heel lastig om hem te vervangen.
Gun het hem van harte uiteraard!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op april 02, 2014, 13:41:56
Als hij weggaat (liever niet!), hopelijk naar het buitenland. Het zou pijnlijk zijn om hem tegen Cambuur te zien voetballen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op april 02, 2014, 13:48:24
mocht hij weggaan dan Holla of Overgoor aantrekken!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op april 06, 2014, 09:14:48
Wat mij betreft Man of the Match! Alle ballen waren voor Makrini, balletjes opeisen en verdelen, alleen jammer dat hij gele kaart kreeg.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Harry L. op april 06, 2014, 09:17:29
Citaat van: Galdiano op april 06, 2014, 09:14:48
Wat mij betreft Man of the Match! Alle ballen waren voor Makrini, balletjes opeisen en verdelen, alleen jammer dat hij gele kaart kreeg.

Zeker. Ben alleen bang dat die ook niet voor ons behouden kan blijven. Incasseerde trouwens ook een domme gele kaart
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op april 06, 2014, 09:49:20
Beste speler van het seizoen (samen met Leeuwin).
Is denk ik niet meer te houden.
Serie a past wel bij hem denk ik.

Gun hem die stap wel, maar het liefst zie ik hem blijven.
Behoort tot de beste 3 controleurs in de eredivisie!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op april 06, 2014, 10:44:35
Hij was weer ijzersterk gisteren  _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HilversumOnTour op april 06, 2014, 14:48:05
Wat een match! Koste wat kost behouden deze man.

HELD  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: EastSide058 op april 06, 2014, 15:19:17
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 06, 2014, 14:48:05
Wat een match! Koste wat kost behouden deze man.

HELD  |:)

Wel jammer dat hij er tegen Chelsea 3 niet bij kan zijn... Dijkstra maar als CVM.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ForzaCambuur1 op april 06, 2014, 18:48:32
Makrini is een  :0= HELD
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: YellowBlue op april 06, 2014, 19:53:11
Citaat van: EastSide058 op april 06, 2014, 15:19:17
Wel jammer dat hij er tegen Chelsea 3 niet bij kan zijn... Dijkstra maar als CVM.

Dijkstra is ophet middenveld te licht hoor. van Brakel of Bakker zal het wel worden
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: EastSide058 op april 06, 2014, 19:57:54
Citaat van: YellowBlue op april 06, 2014, 19:53:11
Dijkstra is ophet middenveld te licht hoor. van Brakel of Bakker zal het wel worden
Ik zou ook zeggen dat Dijkstra te licht is maar omdat hij nu weer wat vertrouwen heeft kan je hem altijd een kans geven vind die andere 2 ook te licht. Vooral tegen een club als vites.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op april 06, 2014, 20:03:47
Bakker is geen controleur, dus die valt sowieso af. v Brakel heeft me op die positie ook nog niet kunnen overtuigen dus maar mooi Dijkstra als controleur opstellen. Kan ie mooi nog een paar vrije trappen erin knallen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: piene hassus op april 07, 2014, 14:29:53
As Lukoki of Manu de bal niet opeise
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op mei 01, 2014, 14:10:42
Blijft me iets te lang stil rond Makrini.
Goed nieuws?? Hoop het wel!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op mei 01, 2014, 14:28:39
Dat Italië verhaal zou ik sowieso niet al te serieus nemen , word bijna 27 en heeft nu pas 1 jaar eredivisie op zijn naam staan . De concurrentie zal komen van clubs in Nederland , waarbij je de top 5 door kan strepen , en dan blijven er nog weinig clubs over die interessanter zijn als die van ons  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op mei 02, 2014, 16:00:35
STEMMEN! :0= :0=

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/382204/voetbalprimeur-elftal-van-het-jaar-middenveld-1-.html

Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op mei 02, 2014, 16:17:09
Citaat van: Supersub op mei 02, 2014, 16:00:35
STEMMEN! :0= :0=

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/382204/voetbalprimeur-elftal-van-het-jaar-middenveld-1-.html

toch een stuk lastiger om die eredivisie club er uit te stemmen :P ging in de jupiler league een stuk makkelijker xD weet nog wel dat wij geen doelpunt van de week meer mochten leveren omdat wij elke week wonnen :P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccvl op mei 02, 2014, 21:00:06
Citaat van: Marc S op mei 02, 2014, 16:17:09
toch een stuk lastiger om die eredivisie club er uit te stemmen :P ging in de jupiler league een stuk makkelijker xD weet nog wel dat wij geen doelpunt van de week meer mochten leveren omdat wij elke week wonnen :P
Mijn stem heeft die in iedergeval!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op mei 04, 2014, 00:04:56
Ik heb de herhaling op TV gezien, Mohamed El Makrini was niet best.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: EastSide058 op mei 04, 2014, 01:39:49
Citaat van: PePe op mei 04, 2014, 00:04:56
Ik heb de herhaling op TV gezien, Mohamed El Makrini was niet best.
Klopt leek ook wel toe te zijn aan vakantie
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2014, 06:57:02
Was zeker niet zijn beste wedstrijd, maar toch weer momenten gezien waarop hij toont een echte winnaar te zijn.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op mei 04, 2014, 11:03:17
Werd er nou omgeroepen dat hij speler van het jaar is geworden?
Die geluidsinstallatie is ook zo slecht.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 13:18:07
Citaat van: Supersub op mei 01, 2014, 14:10:42
Blijft me iets te lang stil rond Makrini.
Goed nieuws?? Hoop het wel!

Als ie maar blijft en niet naar dkv gaat! zou me niets verwonderen als dit gaat gebeuren.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op mei 13, 2014, 11:22:41
Op dit moment (nog) geen concrete aanbiedingen voor Mo geweest.
Bron: HaH bij monde van Mo zelf.
Link: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/37288/el-makrini-nam-met-dochtertje-en-zoontje-trofee-in-ontvangst/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/37288/el-makrini-nam-met-dochtertje-en-zoontje-trofee-in-ontvangst/) 6e alinea voor degene die te lui zijn om te lezen :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 24, 2014, 23:56:10
Ik hoop zo dat je blijft kerel! Wát een topper!!

Man of the Season: EL MAKRINI _O_ _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Montana op mei 25, 2014, 01:17:27
Sinds wanneer is de HaH een goed geïnformeerd medium??! :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op mei 25, 2014, 07:33:40
Citaat van: Montana op mei 25, 2014, 01:17:27
Sinds wanneer is de HaH een goed geïnformeerd medium??! :devil
Sinds gebleken is dat de voorzitter van de KvC een zeer capabel man is die vooraan op de barricaden staat om de belangen van zijn achterban te behartigen :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 08, 2014, 11:38:21
Heeft Makrini nu al verlengt? Alle eredivisie clubs die voor hem interessant zijn hebben zijn positie al prima ingevuld. En vanuit het buitenland zal er geen interesse zijn in een speler van 27 met slechts 1 jaar eredivisie ervaring. Goed moment om eens te gaan praten lijkt me.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Henkinho op juni 08, 2014, 13:47:44
Nou wat een negativiteit. Ik denk dat onze Speler Van Het Jaar bij veel clubs is op gevallen. De transfermarkt is nog open en moet nog op gang komen. Ik verbaas me er niet over als er een club komt voor Mo. Wij moeten hopen van niet, want met Mo en een goede nr 10 hebben we een goed middenveld.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 08, 2014, 14:16:54
Citaat van: Henkinho op juni 08, 2014, 13:47:44
Nou wat een negativiteit. Ik denk dat onze Speler Van Het Jaar bij veel clubs is op gevallen. De transfermarkt is nog open en moet nog op gang komen. Ik verbaas me er niet over als er een club komt voor Mo. Wij moeten hopen van niet, want met Mo en een goede nr 10 hebben we een goed middenveld.

Niks met negativiteit te maken meer realiteit.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Timmie op juni 08, 2014, 16:28:38
Citaat van: cambuurlegend op juni 08, 2014, 14:16:54
Niks met negativiteit te maken meer realiteit.

Heb je helemaal gelijk in hoor. Ben wel benieuwd of de interesse uit Italie dan wel echt was..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op juni 10, 2014, 11:49:16
Realiteit was bij een Leeuwin toch nagenoeg niet zoveel anders. Blij dat deze topper bij ons speelt, Ik zeg: paar jaartjes verlengen! :0=
|:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Henkinho op juni 10, 2014, 12:04:13
Zou bij veel clubs niet misstaan en zelfs basisspeler zijn. Wij hebben met Nienhuis, van der Laan, Reijnen, Mo en Ogbeche een goede as. Nog alleen een nr 10, en dan staat ons geraamte er al.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Timmie op juni 10, 2014, 22:02:02
Citaat van: Henkinho op juni 10, 2014, 12:04:13
Zou bij veel clubs niet misstaan en zelfs basisspeler zijn. Wij hebben met Nienhuis, van der Laan, Reijnen, Mo en Ogbeche een goede as. Nog alleen een nr 10, en dan staat ons geraamte er al.

Paco halen:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: TARGET op juni 10, 2014, 23:18:20
Zie liever een betere speler komen.. :koffie
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Timmie op juni 11, 2014, 10:24:58
Citaat van: TARGET op juni 10, 2014, 23:18:20
Zie liever een betere speler komen.. :koffie

Niet veel op Paco gelet zeker?..;-)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: YellowBlue op juni 11, 2014, 11:04:28
Paco is een aardige voetballer die een paar hele goede wedstrijden heeft gespeeld, maar ook een paar hele slechte.
Ik heb liever een wat constantere speler met meer scorend vermogen en dan vooral schoten uit de 2e lijn
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Montana op juni 11, 2014, 11:15:28
Een type Türk
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op juni 11, 2014, 11:46:00
Citaat van: Montana op juni 11, 2014, 11:15:28
Een type Türk

Ik geloof meer in een type de Leeuw  ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op juni 11, 2014, 12:02:05
Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2014, 11:46:00
Ik geloof meer in een type de Leeuw  ;)

_O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op juni 11, 2014, 12:31:45
Citaat van: Timmie op juni 11, 2014, 10:24:58
Niet veel op Paco gelet zeker?..;-)

Paco brengt op 10 veels te weinig!
Hoe vaak heeft hij dit seizoen op doel gechoten of een steekbal gegeven, of is hij in de buurt geweest van de 16?
Veels te weinig in mijn optiek!

Gezien de eerdere interesse in Falkenburg en de Leeuw, is Cambuur blijkbaar opzoek naar een middenvelder met scorend vermogen.
Willy Overtoom zou daar ook uitermate geschikt voor zijn.
Paco mag wat mij betreft best weer terugkeren, maar niet als 10. Tegen Vitesse speelde Paco en ook Bakker erg sterk in een wat controlerendere rol.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Clint op juni 11, 2014, 13:01:07
Citaat van: AL op juni 11, 2014, 12:31:45
Tegen Vitesse speelde Paco en ook Bakker erg sterk in een wat controlerendere rol.

Dat moest ook wel omdat Barto op het middenveld veel teveel balverlies leed.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Timmie op juni 11, 2014, 13:12:13
Citaat van: AL op juni 11, 2014, 12:31:45
Paco brengt op 10 veels te weinig!
Hoe vaak heeft hij dit seizoen op doel gechoten of een steekbal gegeven, of is hij in de buurt geweest van de 16?
Veels te weinig in mijn optiek!

Gezien de eerdere interesse in Falkenburg en de Leeuw, is Cambuur blijkbaar opzoek naar een middenvelder met scorend vermogen.
Willy Overtoom zou daar ook uitermate geschikt voor zijn.
Paco mag wat mij betreft best weer terugkeren, maar niet als 10. Tegen Vitesse speelde Paco en ook Bakker erg sterk in een wat controlerendere rol.

Eerder al eens gezegd; Paco ziet het wel, als anderen het niet zien en hij die pass niet kan geven dan doet hij een 'ongezouten' balletje terug of opzij! Paco is een enorm slimme voetballer, in tegenstelling tot andere spelers van onze trots!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op juni 11, 2014, 13:27:59
Citaat van: Clint op juni 11, 2014, 13:01:07
Dat moest ook wel omdat Barto op het middenveld veel teveel balverlies leed.

Je reinste zelfmoord. Het is dat Henkie het geluk aan zijn reet heeft hangen en Peter Bosz tactisch een gebakje is.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 666 op juni 11, 2014, 13:34:48
Citaat van: Timmie op juni 11, 2014, 13:12:13
Eerder al eens gezegd; Paco ziet het wel, als anderen het niet zien en hij die pass niet kan geven dan doet hij een 'ongezouten' balletje terug of opzij! Paco is een enorm slimme voetballer, in tegenstelling tot andere spelers van onze trots!

Ik mag Paco ook graag zien... In het begin wat wisselvallig maar werd steeds beter en is, zoals hier boven wordt gezegd, een slimme voetballer. Ik zeg Paco vastleggen, wordt je niet slechter van.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op juni 11, 2014, 13:37:55
Citaat van: 666 op juni 11, 2014, 13:34:48
Ik mag Paco ook graag zien... In het begin wat wisselvallig maar werd steeds beter en is, zoals hier boven wordt gezegd, een slimme voetballer. Ik zeg Paco vastleggen, wordt je niet slechter van.

Paco is op zich niet verkeerd maar zijn handelingsnelheid ligt veel te laag. Daarbij komt hij veel te weinig in scoringspositie. Ik ben bang dat dit niet meer veranderd. Voor de breedte welkom, basisklant? Ammenooit niet!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op juni 11, 2014, 15:09:42
Wb makrini...
brama gaat weg bij twente.
als ik in de ts van twente zat had ik het wel
geweten!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HilversumOnTour op juni 11, 2014, 16:13:26
Speculeter aub wel de goeie kant op, ja!?  :_spank 8P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op juni 11, 2014, 22:21:46
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 11, 2014, 16:13:26
Speculeter aub wel de goeie kant op, ja!?  :_spank 8P
Aangezien de ts van Twente er geen kijk op heeft
blijft Makrini gewoon bij ons! :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op juni 11, 2014, 23:03:43
Citaat van: speculeter op juni 11, 2014, 22:21:46
Aangezien de ts van Twente er geen kijk op heeft
blijft Makrini gewoon bij ons! :_schater
breng ze dan ook niet op ideeen aub..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op juni 11, 2014, 23:04:58
Citaat van: SCCRulez op juni 11, 2014, 23:03:43
breng ze dan ook niet op ideeen aub..
tuurlijk joh...de ts van twente leest ook iedere
dag het cambuurforum :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCCRulez op juni 11, 2014, 23:15:29
Citaat van: speculeter op juni 11, 2014, 23:04:58
tuurlijk joh...de ts van twente leest ook iedere
dag het cambuurforum :_schater
Dat bedoel je vast cynisch.. betekent dus eigenlijk dat ze hier NIET dagelijks lezen? Jemig man, wat een opluchting  :y :proost
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccweestwel op juni 11, 2014, 23:29:12
Citaat van: SCCRulez op juni 11, 2014, 23:15:29
Dat bedoel je vast cynisch.. betekent dus eigenlijk dat ze hier NIET dagelijks lezen? Jemig man, wat een opluchting  :y :proost

Als ze slim zijn doen ze dat wel!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DR888SCC op juli 08, 2014, 14:35:00
Na het vertrek van Leeuwin en vd Laan wordt het nog belangrijker om het contract met Makrini te verlengen (= te verbeteren).
Minimaal een verbeterd contract voor 2 jaar (+ optie)
Hij is nu de echte sterkhouder geworden en kan niet vertrekken.
Deze jongen is echt goud waard voor Cambuur de komende seizoenen.
Dus Keizer en vd Belt niet langer wachten maar doorpakken......
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Sonnema op juli 08, 2014, 14:43:11
Dat zou mooi wezen er is al een kaper op de kust voor deze speler. Maar dit hangt allemaal af wat er de komende tijd gaat gebeuren.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DR888SCC op juli 08, 2014, 14:52:15
Ja dat geloof ik wel, maar laat dan ook merken als club dat deze jongen voor Cambuur erg belangrijk is door hem een (sterk) verbeterd contract aan te bieden.
Misschien dat dit voor hem  doorslaggevend zal zijn om toch bij Cambuur te blijven.
In ieder geval tot het uiterste gaan met onze nieuwe aanvoerder.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ruubmac op juli 08, 2014, 15:04:18
Misschien heb ik iets gemist, maar wie is geïnteresseerd in Mo dan??
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een wonder dat ie nog niet is weggekaapt!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: de Schoot op juli 23, 2014, 04:37:27
Las dat Zwolle geïnteresseerd was.
Weet iemand hoe serieus dat is?
En wat moet hij kosten?
Hoop dat het meevalt, dat ie bij ons blijft en z'n contract verlengt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 666 op juli 23, 2014, 07:34:44
Citaat van: de Schoot op juli 23, 2014, 04:37:27
Las dat Zwolle geïnteresseerd was.
Weet iemand hoe serieus dat is?
En wat moet hij kosten?
Hoop dat het meevalt, dat ie bij ons blijft en z'n contract verlengt.

Waar heb je dat gelezen? Wat is je bron  :koffie
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2014, 07:51:36
Lijkt me sterk dat Makrini naar Zwolle vertrekt. Los van 2 europese voorronde wedstrijden is Zwolle totaal geen vooruitgang, eerder andersom.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: drg op juli 23, 2014, 09:21:11
Ik denk dat Mo zelf ook wel zo snugger is om dat in te zien, die weet dat ie hier elke wedstrijd kan spelen, en zoals ik begreep had ie het hier naar zijn zin
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op juli 23, 2014, 09:36:43
Citaat van: poelie-lwd op juli 23, 2014, 07:51:36
Lijkt me sterk dat Makrini naar Zwolle vertrekt. Los van 2 europese voorronde wedstrijden is Zwolle totaal geen vooruitgang, eerder andersom.
en als mokotjo en die andere naar feyenoord vertrekken poelie .hebben ze poen zat en daar bij zwolle zijn ook veel sponsors na die beker bijgekomen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2014, 10:01:21
Citaat van: sunderland op juli 23, 2014, 09:36:43
en als mokotjo en die andere naar feyenoord vertrekken poelie .hebben ze poen zat en daar bij zwolle zijn ook veel sponsors na die beker bijgekomen

Daarintegen spelen ze in een betonbak, hebben ze fans en geen supporters en is Makrini daar nieuweling en geen sterkhouder en cultheld. Ik snap je redenatie, zekerheid heb je ook niet maar als ik de situatie van Makrini zo beoordeel gaat hij alleen weg als Twente en hoger voor hem zullen komen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Ronnie tng op juli 23, 2014, 10:38:49
Als de BVO maar niet zo gek is om onze motor voor minder dan 3 miljoen te verkopen aan Zwolle!!!

Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op juli 23, 2014, 11:19:22
Citaat van: poelie-lwd op juli 23, 2014, 10:01:21
Daarintegen spelen ze in een betonbak, hebben ze fans en geen supporters en is Makrini daar nieuweling en geen sterkhouder en cultheld. Ik snap je redenatie, zekerheid heb je ook niet maar als ik de situatie van Makrini zo beoordeel gaat hij alleen weg als Twente en hoger voor hem zullen komen.

Ik heb geen idee of Zwolle interesse heeft, maar uiteindelijk draait het toch gewoon om geld? Hun begroting is hoger en als zij een (Veel) betere aanbieding doen dan zal hij wel gaan. Moeten ze alleen Cambuur wel afkopen, maar die werkt wel mee denkt ik, aangezien zijn contract nog maar 1 seizoen doorloopt.

En hij zal toch ook wel basisspeler worden bij een team als Zwolle?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op juli 23, 2014, 11:36:58
Citaat van: Lore op juli 23, 2014, 11:19:22
En hij zal toch ook wel basisspeler worden bij een team als Zwolle?
Dit zou heel goed kunnen maar is absoluut geen garantie, volgens mij is Mohamed een gevoelsjongen en heeft hij een heel goed gevoel bij onze mooie club.
Het kan maar zo zijn dat als hij dit goede gevoel bij een andere club niet heeft hij daar ook niet zo uit de verf komt, ik wil hem dan ook aanraden nog vele jaren voor onze mooie club te blijven spelen  :thumbsup
Hier wordt je op handen gedragen Mohamed  :proost
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: de Schoot op juli 23, 2014, 12:03:08
Citaat van: 666 op juli 23, 2014, 07:34:44
Waar heb je dat gelezen? Wat is je bron  :koffie

Twitter, maar dat zegt niks over de betrouwbaarheid.

@ForzaPECZwolle: PEC Zwolle is op de achtergrond bezig met Rieks, Rosheuvel, El Makrini en Lukoki als mogelijke aanwinsten. (@patrickjfpt)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2014, 12:16:25
Ik weet niet hoe concreet Zwolle wordt maar mocht hij toch worden verkocht (wat ik uiteraard niet hoop) is Sander Duits de ideale vervanger.

Laten we hopen dat SCC el Makrini aan boord kan houden.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op juli 23, 2014, 12:36:05
Citaat van: gewoon een fan link :0==topic=106.msg82339#msg82339 date=1406108218
Dit zou heel goed kunnen maar is absoluut geen garantie, volgens mij is Mohamed een gevoelsjongen en heeft hij een heel goed gevoel bij onze mooie club.
Het kan maar zo zijn dat als hij dit goede gevoel bij een andere club niet heeft hij daar ook niet zo uit de verf komt, ik wil hem dan ook aanraden nog vele jaren voor onze mooie club te blijven spelen  :thumbsup
Hier wordt je op handen gedragen Mohamed  :proost

Eens!

:0= MAKRINI JE BENT NIETS ZONDER ONS!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Sakas op juli 23, 2014, 12:37:02
Citaat van: poelie-lwd op juli 23, 2014, 12:16:25
Ik weet niet hoe concreet Zwolle wordt maar mocht hij toch worden verkocht (wat ik uiteraard niet hoop) is Sander Duits de ideale vervanger.

Laten we hopen dat SCC el Makrini aan boord kan houden.

Duits heeft al ergens aangegeven nu een financiële klapper te willen maken. Dat zal hem bij Cambuur niet gaan lukken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2014, 13:44:30
Citaat van: Sakas op juli 23, 2014, 12:37:02
Duits heeft al ergens aangegeven nu een financiële klapper te willen maken. Dat zal hem bij Cambuur niet gaan lukken.

Dan zal hij een bank moeten beroven want voetbalmiljonair zal hij nooit worden  ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op juli 23, 2014, 14:17:10
Oekraine, Rusland genoeg kans om voetbal miljonair te worden ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 0517 op juli 23, 2014, 17:22:21
Lukoki naar Zwolle is nog heel ver weg. In de Stentor stond vandaag dat er alleen nog geld ie voor een linksback en dat Zwolle sowieso geen transfersommen kan betalen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op juli 23, 2014, 17:35:51
Citaat van: 0517 op juli 23, 2014, 17:22:21
Lukoki naar Zwolle is nog heel ver weg. In de Stentor stond vandaag dat er alleen nog geld ie voor een linksback en dat Zwolle sowieso geen transfersommen kan betalen.
Ze zullen eerst moeten verkopen, maar er is dan ook serieuze interesse voor bepaalde spelers... Denk dat het dan wel te realiseren is.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: kickandrush op juli 23, 2014, 18:06:50
Mo mo, mo mo mo mo mooooo, mo mo mo mooooo, mo mut blievve!  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bernardo op juli 29, 2014, 07:44:28
@VoetbalPrimeur: PEC Zwolle kijkt nadrukkelijk naar Cambuur bij vertrek Mokotjo: http://bit.ly/UHMhyS
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: drg op juli 29, 2014, 07:57:52
Mo gaf aan dat hij alleen wil gaan als het een echte stap is, dus oprotten olle  l8l l8l

Had Cambuur de laatste wedstrijd gewonnen stonden we 2 plaatsen boven hen op de ranglijst.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 666 op juli 29, 2014, 08:05:39
Citaat van: drg op juli 29, 2014, 07:57:52
Mo gaf aan dat hij alleen wil gaan als het een echte stap is, dus oprotten olle  l8l l8l

Had Cambuur de laatste wedstrijd gewonnen stonden we 2 plaatsen boven hen op de ranglijst.

Idd.. Oprotten en Boer Jans gaat maar bij dkv shoppen of zo,  maar niet bij ons.

Een echte stap is dit niet,  Zwolle  :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 666 op juli 29, 2014, 08:10:10
Oh ja, voor ik het vergeet,  GEEF DEZE JONGEN EEN MEERJARIG CONTRACT.

1 van onze sterkhouders die nog over is.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op juli 29, 2014, 08:18:49
Contract open breken en hem de topverdiener maken!
Hij heeft het zeer naar zijn zin in Leeuwarden.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ruubmac op juli 29, 2014, 08:43:55
Citaat van: 666 op juli 29, 2014, 08:10:10
Oh ja, voor ik het vergeet,  GEEF DEZE JONGEN EEN MEERJARIG CONTRACT.

1 van onze sterkhouders die nog over is.

Ik snap ook niet dat dat nog niet gebeurd is! Al heb je natuurlijk te maken met verschillende factoren. Ze zijn er vast mee bezig...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: zeewolde op juli 29, 2014, 08:57:07
Citaat van: drg op juli 29, 2014, 07:57:52
Mo gaf aan dat hij alleen wil gaan als het een echte stap is, dus oprotten olle  l8l l8l

Had Cambuur de laatste wedstrijd gewonnen stonden we 2 plaatsen boven hen op de ranglijst.
Zullen we snel genoeg merken wat deze woorden waard zijn
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gobo op juli 29, 2014, 09:10:29
Als er geld in het spel is gaan alle principes over het algemeen snel overboord. We zullen zien.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccambuurlwdd op juli 29, 2014, 09:24:53
Citaat van: Bernardo op juli 29, 2014, 07:44:28
@VoetbalPrimeur: PEC Zwolle kijkt nadrukkelijk naar Cambuur bij vertrek Mokotjo: http://bit.ly/UHMhyS

Voetbalprimeur is zelf de bron.. weet niet hoe betrouwbaar dat is, of dat ze het groter maken dan het is. Staat ook nergens een citaat van Jans in. Kan dus 'van horen zeggen' zijn.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op juli 29, 2014, 09:27:53
Vertrek van Makrini lijkt mij onbespreekbaar!!
Als hij vertrekt, gaat dat denk ik ten koste van eredivisieschap.
Alleen laten vertrekken bij bod van 1 miljoen of meer!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op juli 29, 2014, 09:48:56
Citaat van: AL op juli 29, 2014, 09:27:53
Vertrek van Makrini lijkt mij onbespreekbaar!!
Als hij vertrekt, gaat dat denk ik ten koste van eredivisieschap.
Alleen laten vertrekken bij bod van 1 miljoen of meer!!

Nou, het zou echt verschrikkelijk vervelend zijn, maar hij heeft nog maar een 1 jarig contract. Dus bij een goed bod moet je hem eigenlijk wel laten gaan
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ruubmac op juli 29, 2014, 09:54:00
Ja, of nu verlengen, of verkopen voor een mooi bedrag + doorverkoop %
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HilversumOnTour op juli 29, 2014, 09:58:44
Citaat van: Lore op juli 29, 2014, 09:48:56
Nou, het zou echt verschrikkelijk vervelend zijn, maar hij heeft nog maar een 1 jarig contract. Dus bij een goed bod moet je hem eigenlijk wel laten gaan

Snel verlengen Mo! Hij gunt Cambuur zeker de euro's  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op juli 29, 2014, 09:59:27
 :_schater  Zwolle!  l8l


Mo blijft.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op juli 29, 2014, 10:13:04
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2014, 09:58:44
Snel verlengen Mo! Hij gunt Cambuur zeker de euro's  |:)

Dat zou het aller mooiste zijn. Maar het lijkt mij dat Cambuur al in maart met hem om de tafel heeft gezeten? Dat zou het meest logisch zijn, omdat je dan deze zomer weet waar je aan toe bent.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Scc01 op juli 29, 2014, 10:53:19
Citaat van: AL op juli 29, 2014, 09:27:53
Vertrek van Makrini lijkt mij onbespreekbaar!!
Als hij vertrekt, gaat dat denk ik ten koste van eredivisieschap.
Alleen laten vertrekken bij bod van 1 miljoen of meer!!

Overdrijven is ook een vak
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op juli 29, 2014, 11:57:50
Citaat van: Scc01 op juli 29, 2014, 10:53:19
Overdrijven is ook een vak

Niemand is onvervangbaar, maar een vertrek van El Makrini zou toch wel een enorm grote aderlating zijn.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DayDreamer op juli 29, 2014, 12:03:06
Citaat van: Collingwood op juli 29, 2014, 11:57:50
Niemand is onvervangbaar, maar een vertrek van El Makrini zou toch wel een enorm grote aderlating zijn.

Na het vertrek van Leeuwin en v/d Laan kan je het naar de supporters toe niet maken ook nog eens Mo te verkopen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op juli 29, 2014, 12:03:47
Citaat van: DayDreamer op juli 29, 2014, 12:03:06
Na het vertrek van Leeuwin en v/d Laan kan je het naar de supporters toe niet maken ook nog eens Mo te verkopen.

We zijn hier hopelijk geen feyenoord, grote uitverkoop daar geweest
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: TM op juli 29, 2014, 12:10:31
Citaat van: Marc S op juli 29, 2014, 12:03:47
We zijn hier hopelijk geen feyenoord, grote uitverkoop daar geweest

Nou ja uitverkoop... Feyenoord heeft flink geld gevangen voor de verkochte spelers. Vooral als je nagaat dat er ook spelers uit eigen opleiding tussen zitten.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op juli 29, 2014, 12:25:23
Citaat van: Scc01 op juli 29, 2014, 10:53:19
Overdrijven is ook een vak

ok, maar een vertrek van makrini betekent heel veel doelpunten tegen. Het centrale duo achterin is niet al te best. Als de controleur ook nog vertrekt, zal de druk op de achterhoede verder toenemen en voorzie ik grote problemen.
Vertrek lijkt mij onbespreekbaar. Zwolle is ook niet echt een stap vooruit.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op juli 29, 2014, 12:30:14
Citaat van: TM op juli 29, 2014, 12:10:31
Nou ja uitverkoop... Feyenoord heeft flink geld gevangen voor de verkochte spelers. Vooral als je nagaat dat er ook spelers uit eigen opleiding tussen zitten.

Ze hadden er best meer voor mogen durven te vragen. Vind dat Nederlandse clubs eens ballen moeten tonen en a la porto/benfica meer moeten eisen. Maar dat ter zijde ze gaan nu met een zwaar uitgedund elftal de CL in, dat gaan ze niet redden.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Scc01 op juli 29, 2014, 13:25:36
Citaat van: AL op juli 29, 2014, 12:25:23
ok, maar een vertrek van makrini betekent heel veel doelpunten tegen. Het centrale duo achterin is niet al te best. Als de controleur ook nog vertrekt, zal de druk op de achterhoede verder toenemen en voorzie ik grote problemen.
Vertrek lijkt mij onbespreekbaar. Zwolle is ook niet echt een stap vooruit.

Heb je wel gelijk in maar ik verwacht niet dat Zwolle het bedrag kan neerleggen om m te kopen. Dat zal een aardig bedrag zijn lijkt me.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Casuals-lwd op juli 29, 2014, 14:51:14
Mo blijft mooi bij ons, zwolle is juist een hele stap naar beneden. Wat een nachtmerrie spelen in die betonbak  l8l
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: piene hassus op juli 29, 2014, 16:56:13
As sien salaris 2x su hoog wudt, wudt ut un ander ferhaal. Dan sal de speuler self sich oek roeren gaan
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op juli 29, 2014, 17:15:08
Citaat van: piene hassus op juli 29, 2014, 16:56:13
As sien salaris 2x su hoog wudt, wudt ut un ander ferhaal. Dan sal de speuler self sich oek roeren gaan
Ik neem aan dat zijn salaris hier ook aanzienlijk omhoog zal gaan als hij een nieuw contract tekent, geen idee wat een Zwolle gemiddeld betaald maar het lijkt mij stug dat dit het dubbele zal zijn van wat Cambuur hem kan en wil betalen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Sander Scc op juli 29, 2014, 18:24:48
Het word nou ook echt wel tijd dat er eens wat contracten verlengt gaan worden!
Te beginnen bij Mo, Nienhuis en Bijker!!

Ik zie Mo echt niet naar Olle vertrekken.
Lelijkste, sfeerloze stadion van Nederland en Olle is ook nog eens een ontzettende kutstad!
Maar voor centjes gaan veel principes overboord in de voetbalwereld dus: VERLENGEN!!!!!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Ronnie tng op juli 29, 2014, 18:49:54
Citaat van: Sander Scc op juli 29, 2014, 18:24:48
Lelijkste, sfeerloze stadion van Nederland en Olle is ook nog eens een ontzettende kutstad!

Lelijkste stadion kan ik me helemaal in vinden. Dat het sfeerloos is, vond ik in de wedstrijd dit jaar totaal niet. Sterker nog ik vond de sfeer prima, niet van Zwolle gewend. Ik zat toen trouwens op de hoofdtribune, en ze stonden op dat moment wel erg hoog. Dat het een ontzettende kut stad is, ben ik het weer wel mee eens :-)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Sander Scc op juli 29, 2014, 19:08:26
Dat is ook voor t eerst dan dat daar een beetje sfeer gemaakt word.. Maargoed toen stonden ze ook bovenaan in de eredivisie.
Ik neem deze club verder totaal niet serieus, ik zie het als dkv 2

Mo'tje mooi hier bliewe!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: siepelsjeu op juli 29, 2014, 19:19:28
Zwolle is gewoon het Mansfield van Nederland
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 29, 2014, 20:19:12
Qua stad dan zeker?
Want The Stags voetballen in het geelblauw! :proost
http://www.footballkitnews.com/wp-content/uploads/2013/06/New-Mansfield-Town-Kits-13-14.jpg (http://www.footballkitnews.com/wp-content/uploads/2013/06/New-Mansfield-Town-Kits-13-14.jpg)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Casuals-lwd op juli 29, 2014, 20:46:47
Citaat van: Ronnie tng op juli 29, 2014, 18:49:54
Lelijkste stadion kan ik me helemaal in vinden. Dat het sfeerloos is, vond ik in de wedstrijd dit jaar totaal niet. Sterker nog ik vond de sfeer prima, niet van Zwolle gewend. Ik zat toen trouwens op de hoofdtribune, en ze stonden op dat moment wel erg hoog. Dat het een ontzettende kut stad is, ben ik het weer wel mee eens :-)
Dan zingt iedereen wel als ze zich ver boven zich uitstijgen. Overigens vond ik de bekerfinale Zwolle - Ajax de meest sfeerloze bekerfinale, zelfs toen zwolle voor stond was het een paar keer stil. Echt niveautje dkv
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juli 29, 2014, 21:02:18
De interesse van Zwolle in Makrini is natuurlijk niet van vandaag of gister . Ik sprak zo af en toe wel eens met zijn voormalig zaakwaarnemer , en daar was verleden jaar al sprake van. Alleen hadden ze toen niet de financiële middelen , die ze nu bij de eventuele verkoop van Mokotjo wel hebben. Mocht Zwolle komen dan kunnen we er wel van uitgaan dat we Mo kwijt zijn, werken toch met een ander salaris budget als wij en spelen Europees voetbal ( wellicht maar 1 rondje, maar toch).
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Eewal op juli 29, 2014, 21:14:33
Citaat van: cambuurlegend op juli 29, 2014, 21:02:18
De interesse van Zwolle in Makrini is natuurlijk niet van vandaag of gister . Ik sprak zo af en toe wel eens met zijn voormalig zaakwaarnemer , en daar was verleden jaar al sprake van. Alleen hadden ze toen niet de financiële middelen , die ze nu bij de eventuele verkoop van Mokotjo wel hebben. Mocht Zwolle komen dan kunnen we er wel van uitgaan dat we Mo kwijt zijn, werken toch met een ander salaris budget als wij en spelen Europees voetbal ( wellicht maar 1 rondje, maar toch).

werkt het echt allemaal zo simpel?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juli 29, 2014, 21:18:46
Citaat van: Eewal op juli 29, 2014, 21:14:33
werkt het echt allemaal zo simpel?

Ervan uitgaande dat voornamelijk geld bepaalt in de voetbalwereld denk ik van wel ja ...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: zeewolde op juli 29, 2014, 21:56:19
Citaat van: cambuurlegend op juli 29, 2014, 21:02:18
De interesse van Zwolle in Makrini is natuurlijk niet van vandaag of gister . Ik sprak zo af en toe wel eens met zijn voormalig zaakwaarnemer , en daar was verleden jaar al sprake van. Alleen hadden ze toen niet de financiële middelen , die ze nu bij de eventuele verkoop van Mokotjo wel hebben. Mocht Zwolle komen dan kunnen we er wel van uitgaan dat we Mo kwijt zijn, werken toch met een ander salaris budget als wij en spelen Europees voetbal ( wellicht maar 1 rondje, maar toch).
voordat hij er is liggen ze al uit europa, zie vd laan.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: papier op augustus 07, 2014, 08:03:55
Mokotjo is in ieder geval verkocht, even kijken wat er gaat gebeuren rond deze man
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2014, 08:10:13
Als Zwolle komt, 1,5 mio vragen. Minimaal.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: papier op augustus 07, 2014, 08:12:26
Citaat van: Len Cantello op augustus 07, 2014, 08:10:13
Als Zwolle komt, 1,5 mio vragen. Minimaal.

De prijs van Mokotjo dus. Vragen staat vrij natuurlijk.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op augustus 07, 2014, 08:27:01
Salaris huis van Zwolle en Cambuur zit niet veel verschil.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op augustus 07, 2014, 08:27:42
Citaat van: papier op augustus 07, 2014, 08:12:26
De prijs van Mokotjo dus. Vragen staat vrij natuurlijk.

Bijna helft van die transfersom gaat naar Feyenoord.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Stiens op augustus 07, 2014, 08:56:39
Bericht van 5 augustus:

"'Ajax vraagt te veel voor Lukoki'

De kans blijft sterk aanwezig dat PEC Zwolle-middenvelder Kamohelo Mokotjo nog een transfer zal maken. Alleen in dat geval (of bij een eventueel vertrek van een andere speler) komt de club nog in actie op de transfermarkt en blijft rechtsbuiten Jody Lukoki prioriteit.
"Alleen is de transfersom die nu wordt gevraagd voor ons nog veel te hoog", aldus technisch directeur Gerard Nijkamp over de Ajacied.
Nijkamp zal vooral hopen dat trainer Ron Jans vanaf 1 september met dezelfde groep een vervolg kan geven aan het succesverhaal van PEC Zwolle."
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2014, 08:58:14
Citaat van: John Hiatt op augustus 07, 2014, 08:27:42
Bijna helft van die transfersom gaat naar Feyenoord.
Die hebben tegenwoordig meer behoefte aan goeie verdedigers dan aan euro's, toch?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Stiens op augustus 07, 2014, 08:59:14
Citaat van: John Hiatt op augustus 07, 2014, 08:27:42
Bijna helft van die transfersom gaat naar Feyenoord.

Klopt:

"FC Twente heeft de strijd om Kamohelo Mokotjo gewonnen, zo heeft het Algemeen Dagblad naar buiten gebracht. De Tukkers en PEC Zwolle zouden al een akkoord hebben bereikt over een overgang van de 23-jarige speler. Daarmee troeft FC Twente onder andere Ajax en PSV af. Naar verluidt betaalt FC Twente 1.5 miljoen euro om zijn contract af te kopen. Feyenoord pakt een flink deel van de transfersom mee. De Rotterdammers kunnen rekenen op meer dan 40 procent, dat komt neer op ongeveer 600.000 euro."
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Sonnema op augustus 07, 2014, 09:16:14
20.000 bij Mo zijn salaris op en mooi blijven. Als je hem ook laat gaan heb je de kwaliteit van vorig jaar verkocht en heb je niet snel een vervanger.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gobo op augustus 07, 2014, 09:34:27
Vooralsnog lukt het hier niet eens om hem bij te laten tekenen. Maar daar zal ongetwijfeld weer een zaakwaarnemer achter zitten.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2014, 09:56:30
Alternatieven zijn Holla of Duits. Ik vrees met grote vreze dat Makrini verkast...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op augustus 07, 2014, 09:58:09
Meteen actie ondernemen als mo weggaat
Holla halen en klaar.....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DayDreamer op augustus 07, 2014, 10:48:04
Mo NOOIT verkopen !@#$%^&*
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: michello op augustus 07, 2014, 10:56:11
Keizer en Vd Belt moeten nu gas geven.  Er zijn wat mij betreft 2 opties:  NU verlengen en contract verhogen of anders verkopen.  Kans zit er anders dik in dat Makrini anders gratis de deur uit loopt.

Holla gelijk vastleggen,  mocht Makrini nu vertrekken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op augustus 07, 2014, 11:04:21
Denk dat Makrini nog vertrekt en dan hebben wij een gigantisch probleem!
Mocht Mo zijn contract nu niet willen verlengen, dan alles op alles zetten om Holla voor meerdere jaren proberen vast te leggen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op augustus 07, 2014, 11:09:07
Citaat van: Len Cantello op augustus 07, 2014, 08:10:13
Als Zwolle komt, 1,5 mio vragen. Minimaal.

Voor 400.000 is hij vertrokken vrees ik.
Contract loopt af he.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: drg op augustus 07, 2014, 11:15:00
Die gasten moeten met hun poten van Makrini afblijven, hopelijk ziet hij wel in dat het geen stap omhoog is. Hier kan hij nog groter worden dan hij al is en hogerop komen, dat zal hem daar niet lukken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2014, 11:17:49
Verlengen en volgend seizoen verkopen voor 2 mio lijkt mij de beste optie.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 07, 2014, 11:35:17
Mo nu nog verkopen lijkt me ondenkbaar !! We zijn ons fantastisch centraal duo al kwijt , waardoor we verdedigend veel kwetsbaarder zijn geworden. Stel je krijgt nu 300.000 euro voor Makrini ( meer zal het niet zijn gezien zijn contract situatie) , dat lijkt best veel geld maar Mo zijn kwaliteit haal je er niet mee terug of zijn er mensen die serieus denken dat Duits hetzelfde kan  :_spank :_spank :zucht :zucht. Beter houden we Mo aan boord , en dan loopt hij maar uit zijn contract maar dan heb je hem wel nog een jaar lopen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Stiens op augustus 07, 2014, 12:06:51
"Koolwijk gaat kiezen tussen PEC of Zwitserland
Oud-NEC'er Ryan Koolwijk is momenteel in Zwitserland voor een oriënterend bezoek aan FC Aarau. De club uit de hoogste Zwitserse divisie wil de middenvelder met onmiddellijke ingang overnemen. Of Koolwijk ook daadwerkelijk naar het buitenland verhuist is onzeker. Zijn management voerde ook al een aantal gesprekken met PEC Zwolle, zo meldt AD Sportwereld. Dat is, na het vertrek van Kamohelo Mokotjo naar FC Twente, op zoek naar versterking voor het middenveld."

Goed nieuws voor Cambuur denk ik..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2014, 12:08:05
Citaat van: Stiens op augustus 07, 2014, 12:06:51
"Koolwijk gaat kiezen tussen PEC of Zwitserland
Oud-NEC'er Ryan Koolwijk is momenteel in Zwitserland voor een oriënterend bezoek aan FC Aarau. De club uit de hoogste Zwitserse divisie wil de middenvelder met onmiddellijke ingang overnemen. Of Koolwijk ook daadwerkelijk naar het buitenland verhuist is onzeker. Zijn management voerde ook al een aantal gesprekken met PEC Zwolle, zo meldt AD Sportwereld. Dat is, na het vertrek van Kamohelo Mokotjo naar FC Twente, op zoek naar versterking voor het middenveld."

Goed nieuws voor Cambuur denk ik..
Vind het eerlijk gezien voor PEC geen verbetering, maar voor ons (wanneer Koolwijk wel naar Zwolle gaat) zeker goed nieuws.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op augustus 07, 2014, 12:25:46
ja afwachten .Mo moet blijven
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op augustus 07, 2014, 12:26:28
word spannend want koolwijk kan in het buitenland 2x zoveel verdienen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: el haj op augustus 07, 2014, 12:40:32
Citaat van: sunderland op augustus 07, 2014, 12:26:28
word spannend want koolwijk kan in het buitenland 2x zoveel verdienen


'Opvolger Mokotjo' zet Zwolle in wachtkamer en kijkt rond in Zwitserland (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221365)

:X
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: yellow@ndblue op augustus 07, 2014, 12:42:12
PEC Zwolle zoekt opvolger voor verkochte Mokotjo

Zwollenaren hebben Jody Lukoki al gestrikt

SC Cambuur moet vrezen voor concrete interesse van PEC Zwolle in Mohamed El Makrini. De winnaar van de Johan Cruijff Schaal heeft Kamohelo Mokotjo namelijk verkocht aan FC Twente, zo meldt het Algemeen Dagblad.

Voor de Zuid-Afrikaan cashen de Zwollenaren zo'n anderhalf miljoen euro. Met dat geld op zak zullen de Blauwvingers ongetwijfeld op zoek gaan naar een nieuwe middenvelder. El Makrini, de beoogd aanvoerder van SC Cambuur, wordt gezien als de opvolger van Mokotjo.

Een oud-speler van SC Cambuur is al vertrokken naar Zwolle. De Telegraaf bericht dat Jody Lukoki Ajax verruilt voor PEC, dat zijn nog een jaar doorlopende contract heeft afgekocht. De 21-jarige rechtsbuiten, die vorig seizoen op huurbasis speelde in Leeuwarden, gaat voor drie seizoenen tekenen bij zijn nieuwe club.


Bron: Cambuur Clubwatcher
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op augustus 07, 2014, 12:44:34
telegraaf je.....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: yellow@ndblue op augustus 07, 2014, 12:46:59
Citaat van: speculeter op augustus 07, 2014, 12:44:34
telegraaf je.....

http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/42328
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2014, 12:47:17
CambuurClubwatcher? Grootse copy/paste medium rondom onze club  :y
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op augustus 07, 2014, 12:50:51
Ts zal ook wel slim zijn en eventuele opvolger al op het oog hebben.
Maar hoop toch voor 1000% dat hij blijft!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 07, 2014, 12:53:07
De enige reden die ik zie als ''sportieve verbetering'' voor zowel Mo als Koolwijk is het feit dat ze met PEC Europees spelen. Verder is het een verschrikkelijk stadion met dito publiek

Als Mo ook nog vertrekt dan word het een heel lastig verhaal
We hebben al enorm veel ingeleverd
Als Mo niet blijft dan MOET er een 200% waardige vervanger komen

Mo = Cambuur  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op augustus 07, 2014, 12:56:18
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 07, 2014, 12:53:07
De enige reden die ik zie als ''sportieve verbetering'' voor zowel Mo als Koolwijk is het feit dat ze met PEC Europees spelen. Verder is het een verschrikkelijk stadion met dito publiek

Ik denk => Mo weg = JL of Play Offs scenario?  :X
niet meteen zo negatief joh
1...hij moet nog weg
2...heb er vertrouwen in dat er dan een goede vervanger komt
3..dat word holla en die is ook goed
4...dan word bijker onze nieuwe aanvoerder.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2014, 12:56:57
Optimist. Als Mo vertrekt gaan we naar de kloten en houd de wereld op met draaien.....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 07, 2014, 12:58:44
Citaat van: speculeter op augustus 07, 2014, 12:56:18
niet meteen zo negatief joh
1...hij moet nog weg
2...heb er vertrouwen in dat er dan een goede vervanger komt
3..dat word holla en die is ook goed
4...dan word bijker onze nieuwe aanvoerder.

Ik vond de toon ook al negatief, vandaar de Edit (Ben impulsief  ;) )
En wil niet weer uitgelachen worden  :devil ;)
Afwachten, maar ik heb goede hoop dat Mo blijft
De TS is ook niet op hun hoofd gevallen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 07, 2014, 13:04:57
Mo en Holla vergelijken gaat echt helemaal nergens over , Holla is misschien iets beter aan de bal. Maar veroverd in een heel seizoen , nog minder ballen als Mo in 1 wedstrijd. En dat is juist met onze huidige verdediging een onvervangbare meerwaarde, zoals ik zeg gewoon aan zijn contract houden.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op augustus 07, 2014, 13:06:42
Het is simpel: we hebben op dit moment een elftal dat alle zeilen moet bijzetten om degradatie te voorkomen. Vertrek van Makrini brtekent in ieder geval geen rechtstreekse handhaving.
Zelfs Henk kan dan met dit materiaal niet stunten.
En degenen die beweren dat we er op vooruit zijn gegaan...........dream on!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2014, 13:14:54
Citaat van: AL op augustus 07, 2014, 13:06:42
Het is simpel: we hebben op dit moment een elftal dat alle zeilen moet bijzetten om degradatie te voorkomen. Vertrek van Makrini brtekent in ieder geval geen rechtstreekse handhaving.
Zelfs Henk kan dan met dit materiaal niet stunten.
En degenen die beweren dat we er op vooruit zijn gegaan...........dream on!

En op zijn kop daar staat een eierdop.....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: fred op augustus 07, 2014, 13:17:10
Ik vind de verdediging (van wat ik er van gezien heb tot dusver) om te huilen. Die van der Streek is nog minder dan een kwart vd Laan en een kwart Leeuwin.

Als Mootje dat ook nog weg gaat (voor een appel en een ei, want zo gaat dat hier), raken ze nog meer de weg kwijt achterin.

Contract van Mo had in april allang opengebroken moeten worden....wat?  vorig seizoen al !
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2014, 13:18:03
Wat een gejank hier. Als Mo gaat, komt er heus weer een ander. Wellicht een speler die nog beter is! Stelletje Calimero's.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 07, 2014, 13:19:51
Citaat van: fred op augustus 07, 2014, 13:17:10
Ik vind de verdediging (van wat ik er van gezien heb tot dusver) om te huilen. Die van der Streek is nog minder dan een kwart vd Laan en een kwart Leeuwin.

Als Mootje dat ook nog weg gaat (voor een appel en een ei, want zo gaat dat hier), raken ze nog meer de weg kwijt achterin.

Contract van Mo had in april allang opengebroken moeten worden....wat?  vorig seizoen al !
:_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: fred op augustus 07, 2014, 13:20:42
Een ander.....

Noem eens iemand op die haalbaar en beter is dan Mo ?
Dan halen ze Holla, let maar op....nou die is echt niet beter.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bascambuur op augustus 07, 2014, 13:21:23
Vd Streek was inderdaad matig aan het verdedigen. Stond de hele tijd op het middenveld.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 07, 2014, 13:22:19
Citaat van: AL op augustus 07, 2014, 13:06:42
Het is simpel: we hebben op dit moment een elftal dat alle zeilen moet bijzetten om degradatie te voorkomen. Vertrek van Makrini brtekent in ieder geval geen rechtstreekse handhaving.
Zelfs Henk kan dan met dit materiaal niet stunten.
En degenen die beweren dat we er op vooruit zijn gegaan...........dream on!
Jij kan zo goed de toekomst voorspellen misschien is een naamsverandering in Jomanda een optie?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: fred op augustus 07, 2014, 13:24:03
Citaat van: Bascambuur op augustus 07, 2014, 13:21:23
Vd Streek was inderdaad matig aan het verdedigen. Stond de hele tijd op het middenveld.

Tegen Volendam een paar keer flink aan het schutteren en onzeker aan de bal. Geen killer zoals vd Laan/Leeuwin. Mooi op het middenveld blijven, heeft niets achterin te zoeken. Maar nood breekt wet  ;(

En toch gaan we winnen zaterdag  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2014, 13:26:29
Citaat van: fred op augustus 07, 2014, 13:20:42
Een ander.....
Ja. Of gaan we met tien man de wei in?

Spelers komen, spelers gaan. En toch bestaan we al 50 jaar. Raar is dat toch....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op augustus 07, 2014, 13:26:38
Citaat van: fred op augustus 07, 2014, 13:20:42
Een ander.....

Noem eens iemand op die haalbaar en beter is dan Mo ?
Dan halen ze Holla, let maar op....nou die is echt niet beter.

Misschien niet beter, maar wel veel completer.
Verdedigend iets minder, maar als leider, vrije trappen specialist en overzicht zeg ik ja!

Zwolle kan Makrini btw niet betalen. En Makrini kost meer dan vd laan!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 07, 2014, 13:27:19
Citaat van: fred op augustus 07, 2014, 13:24:03
Tegen Volendam een paar keer flink aan het schutteren en onzeker aan de bal. Geen killer zoals vd Laan/Leeuwin. Mooi op het middenveld blijven, heeft niets achterin te zoeken. Maar nood breekt wet  ;(

En toch gaan we winnen zaterdag  |:)
Hoe kan je nou een middenvelder vergelijken met 2 centrale verdedigers?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op augustus 07, 2014, 13:28:10
Citaat van: grijskijker op augustus 07, 2014, 13:27:19
Hoe kan je nou een middenvelder vergelijken met 2 centrale verdedigers?

Hij haalt vd Streek en Reijnen door elkaar. ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 07, 2014, 13:28:49
Citaat van: Len Cantello op augustus 07, 2014, 13:26:29


Spelers komen, spelers gaan. En toch bestaan we al 50 jaar.
_O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 07, 2014, 13:29:13
Citaat van: Len Cantello op augustus 07, 2014, 13:18:03
Wat een gejank hier. Als Mo gaat, komt er heus weer een ander. Wellicht een speler die nog beter is! Stelletje Calimero's.

Waarom hebben ze die nog niet opgehaald dan ?  :_schater :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op augustus 07, 2014, 13:30:48
Citaat van: Galdiano op augustus 07, 2014, 13:26:38


Zwolle kan Makrini btw niet betalen. En Makrini kost meer dan vd laan!

Ik ben bang van niet, want Vd Laan had nog een tweejarig contract en Makrini nog 1 jaar, maar los daar van: alle spelers zijn vervangbaar en wij moeten niet in paniek raken voor 1 september!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op augustus 07, 2014, 13:31:49
Citaat van: grijskijker op augustus 07, 2014, 13:22:19
Jij kan zo goed de toekomst voorspellen misschien is een naamsverandering in Jomanda een optie?

Je kan niet ongestraft je complete geraamte van het elftal laten vertrekken en daar geen waardige vervangers voor aantrekken.
Blijft Mo en komt er een goede linkerverdediger, linksmidden en buiten? Dan kun je zo 12e worden.
Pas over 3 weken kunnen we beoordelen hoe we ervoor staan.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 07, 2014, 13:32:18
Citaat van: Galdiano op augustus 07, 2014, 13:28:10
Hij haalt vd Streek en Reijnen door elkaar. ;)
Die lijken ook sprekend op elkaar :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2014, 13:32:45
Citaat van: cambuurlegend op augustus 07, 2014, 13:29:13
Waarom hebben ze die nog niet opgehaald dan ?  :_schater :_schater
Omdat Makrini hier nog gewoon onder contract staat, slimmerd 8)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op augustus 07, 2014, 13:33:09
Citaat van: AL op augustus 07, 2014, 13:31:49
Je kan niet ongestraft je complete geraamte van het elftal laten vertrekken en daar geen waardige vervangers voor aantrekken.
Blijft Mo en komt er een goede linkerverdediger, linksmidden en buiten? Dan kun je zo 12e worden.
Pas over 3 weken kunnen we beoordelen hoe we ervoor staan.

Precies.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 07, 2014, 13:33:41
Citaat van: AL op augustus 07, 2014, 13:31:49
Je kan niet ongestraft je complete geraamte van het elftal laten vertrekken en daar geen waardige vervangers voor aantrekken.
Blijft Mo en komt er een goede linkerverdediger, linksmidden en buiten? Dan kun je zo 12e worden.
Pas over 3 weken kunnen we beoordelen hoe we ervoor staan.
Over 3 weken? Je bent anders al begonnen....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op augustus 07, 2014, 13:37:23
Citaat van: grijskijker op augustus 07, 2014, 13:33:41
Over 3 weken? Je bent anders al begonnen....

Op dit moment staan we er niet goed voor en als mo vertrekt? Tsja dan wordt het verdomd lastig.
Ik wacht wel tot 1 september, maar ik zou wel eens willen weten hoe sommigen erbij komen dat we er op vooruit zijn gegaan??
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 07, 2014, 13:40:17
Citaat van: Len Cantello op augustus 07, 2014, 13:32:45
Omdat Makrini hier nog gewoon onder contract staat, slimmerd 8)

Als je iemand binnen kan halen die nog beter is dan Makrini moet je het in mijn optiek ten alle tijden doen , dat is dan namelijk een topper en daar kan je er niet genoeg van hebben ,en dan mij een slimmerd noemen  8P.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op augustus 07, 2014, 13:41:38
Citaat van: AL op augustus 07, 2014, 13:37:23
Op dit moment staan we er niet goed voor en als mo vertrekt? Tsja dan wordt het verdomd lastig.
Ik wacht wel tot 1 september, maar ik zou wel eens willen weten hoe sommigen erbij komen dat we er op vooruit zijn gegaan??

Verdedigend zijn we er behoorlijk op achteruit gegaan. Het middenveld is ongeveer hetzelfde gebleven. In aanvallend opzicht zijn we er op vooruit gegaan (zeker in vergelijking met het begin van het vorige seizoen).

In totaal zijn we er tot nu toe denk ik dus inderdaad op achteruit gegaan, want de verdediging was vorig seizoen toch een van onze belangrijkste wapens. Wordt er nog een steengoede centrale verdediger bijgehaald, dan ben ik behoorlijk optimistisch.

Citaat van: cambuurlegend op augustus 07, 2014, 13:40:17
Als je iemand binnen kan halen die nog beter is dan Makrini moet je het in mijn optiek ten alle tijden doen , dat is dan namelijk een topper en daar kan je er niet genoeg van hebben ,en dan mij een slimmerd noemen  8P.

Ja, want Cambuur zwemt in het geld! Goed idee, alle posities dubbel bezetten met dure spelers!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2014, 13:41:50
Citaat van: fred op augustus 07, 2014, 13:20:42
Een ander.....

Noem eens iemand op die haalbaar en beter is dan Mo ?
Dan halen ze Holla, let maar op....nou die is echt niet beter.

Holla??

Waardeloze keepert!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 07, 2014, 13:42:47
Citaat van: AL op augustus 07, 2014, 13:37:23
Op dit moment staan we er niet goed voor en als mo vertrekt? Tsja dan wordt het verdomd lastig.
Ik wacht wel tot 1 september, maar ik zou wel eens willen weten hoe sommigen erbij komen dat we er op vooruit zijn gegaan??
Maar hij is er nog... En ik vind dat we aanvallend en op het middenveld beter zijn geworden(in vergelijk met vorig seizoen op dit tijdstip) en ik verwacht nog 3 versterkingen en misschien een paar "amateurspelers"... Ik zeg heb geduld |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 07, 2014, 13:43:13
Citaat van: poelie-lwd op augustus 07, 2014, 13:41:50
Holla??

Waardeloze keepert!
Dat wel natuurlijk :_schater  :_schater  :_schater  _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Len Cantello op augustus 07, 2014, 13:45:02
Citaat van: cambuurlegend op augustus 07, 2014, 13:40:17
Als je iemand binnen kan halen die nog beter is dan Makrini moet je het in mijn optiek ten alle tijden doen , dat is dan namelijk een topper en daar kan je er niet genoeg van hebben ,en dan mij een slimmerd noemen  8P.
Als het zo simpel zou zijn, dan halen we gelijk toch alle spelers van Real en Barca.... En wat dat slimmerd betreft, vat het maar op als een compliment.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 07, 2014, 13:52:33
Citaat van: Len Cantello op augustus 07, 2014, 13:45:02
Als het zo simpel zou zijn, dan halen we gelijk toch alle spelers van Real en Barca.... En wat dat slimmerd betreft, vat het maar op als een compliment.

Nu niet de rollen om gaan draaien , ik zeg juist dat Mo voor ons onvervangbaar is . Jij begint over het feit dat er dan wel ff iemand anders komt die misschien wel beter is. Ik geef jou nu op een briefje dat gaat niet gebeuren , of zijn we er na het vertrek van Leeuwin en van der Laan ook op vooruit gegaan ?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: kickandrush op augustus 07, 2014, 13:53:30
Olle zal eerst koolwijk wel afwachten. Daarnaast vraag ik me af of pek wel bereid is een transfersom te betalen voor Mo als ze zelf holla ook op kunnen halen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op augustus 07, 2014, 13:54:59
FC Zwolle wil Koolwijk! Haha wat een lachertje, wat is dat een wispelturig figuur zeg. Heeft een steekje los zitten en pakt te vaak onnodig kaarten.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op augustus 07, 2014, 14:43:05
Als Holla zo goed is waarom haalt een PEC hem dan niet  :?
Alles op alles zetten om Makrini hier te houden, deze speler is echt goud waard voor ons  _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Ronnie tng op augustus 07, 2014, 18:14:18
Ik zou het echt een enorme aderlating vinden wanneer Mo weg gaat. Dat is niet een speler die we zomaar opvangen. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er dan als vervanging word gesproken over Holla, die mag de schoenveters nog niet eens strikken van Mo.

Ik hoop van harte dat Lucas de stap kan maken naar het centrum, daar heb ik wel vertrouwen in. Op de backpositie hadden we een prima stand in, die dus logisch naar voren geschoven wordt. Wel heb ik echt mijn twijfels Etienne... dat ik maar positief verrast mag worden zaterdag.

Het gaat erg lastig worden, maar we gaan er vol voor met z'n allen! Is het stadion trouwens nog steeds niet uitverkocht?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Stiens op augustus 08, 2014, 09:45:48
"Jans wil het verlies van Mokotjo intern opvangen met Mustafa Saymak of Ryan Thomas op zijn positie. Jody Lukoki, die donderdag overkwam van Ajax, zit in de seizoensouverture tegen FC Utrecht direct bij de wedstrijdselectie."

Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221419
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 08, 2014, 09:51:02

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221419

"Jans wil het verlies van Mokotjo intern opvangen met Mustafa Saymak of Ryan Thomas op zijn positie"

Nu is het wel zo dat Mokotjo voor dit seizoen meer de rol van Klich over zou nemen en Rienstra de rol van Mokotjo. Maar het zou zomaar kunnen dat Zwolle geen geld kan of wil uitgeven aan Makrini.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 08, 2014, 09:53:29
Citaat van: cambuurlegend op augustus 08, 2014, 09:51:02
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221419

"Jans wil het verlies van Mokotjo intern opvangen met Mustafa Saymak of Ryan Thomas op zijn positie"

Nu is het wel zo dat Mokotjo voor dit seizoen meer de rol van Klich over zou nemen en Rienstra de rol van Mokotjo. Maar het zou zomaar kunnen dat Zwolle geen geld kan of wil uitgeven aan Makrini.
Dat wordt Rienstra en 1 van de andere 2(Saymak of Thomas) zullen aanvallend gaan spelen..

Maar alleen maar mooi, kans dat El Makrini blijft en nu nog zijn contract verlengen..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ruubmac op augustus 08, 2014, 13:22:20
http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/42349?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl  :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op augustus 08, 2014, 13:30:13
Eigenlijk zou het behoorlijk vreemd zijn wanneer Zwolle El Makrini wil als opvolger voor Mokotjo. Hij speelde door de komst van Rienstra immers niet meer als defensieve middenvelder, maar meer naar voren. En El Makrini is juist een pure balafpakker.

EDIT: Er waart een gerucht rond dat de directie van Zwolle in Leeuwarden zou zijn om te onderhandelen over El Makrini. Lijkt me onzin, want technisch directeur Gerard Nijkamp van Zwolle zit bij de loting van de Europa League.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op augustus 08, 2014, 13:57:44
Citaat van: Collingwood op augustus 08, 2014, 13:30:13
Eigenlijk zou het behoorlijk vreemd zijn wanneer Zwolle El Makrini wil als opvolger voor Mokotjo. Hij speelde door de komst van Rienstra immers niet meer als defensieve middenvelder, maar meer naar voren. En El Makrini is juist een pure balafpakker.

EDIT: Er waart een gerucht rond dat de directie van Zwolle in Leeuwarden zou zijn om te onderhandelen over El Makrini. Lijkt me onzin, want technisch directeur Gerard Nijkamp van Zwolle zit bij de loting van de Europa League.

Lijkt mij idd onzin in dat geval.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 15, 2014, 14:20:50
Het is rustig rondom Makrini , geen Italianen die hem willen hebben , die club uit Zwolle is klaar . Goed moment om eens rondom tafel te gaan zitten voor een nieuw contract.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Destroyer op augustus 16, 2014, 09:33:16
Citaat van: cambuurlegend op augustus 15, 2014, 14:20:50
Het is rustig rondom Makrini , geen Italianen die hem willen hebben , die club uit Zwolle is klaar . Goed moment om eens rondom tafel te gaan zitten voor een nieuw contract.

Idd de sluitsteen! Houden deze kanjer!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op augustus 16, 2014, 09:45:31
Gesprekken zullen na 1 september plaats vinden. Ga er dan ook vanuit dat er een één jarig contract zal worden getekend.
Eerst een afwachten of hij niet alsnog weg gaat.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op augustus 16, 2014, 09:53:31
Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2014, 09:45:31
Gesprekken zullen na 1 september plaats vinden. Ga er dan ook vanuit dat er een één jarig contract zal worden getekend.
Eerst een afwachten of hij niet alsnog weg gaat.

Heb je ook een reden om te denken dat hij 1 jaar gaat verlengen ?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: OuweSkeve op augustus 23, 2014, 21:27:43
Misschien dat het uit de duim gezogen is, ik kon het moeilijk geloven. Dus een gerucht.

Ik ving gisteren op dat Feyenoord intresse heeft in El makrini. Zijn er mensen met de betrouwbare bronnen die hier meer van weten?

Mocht het zo zijn dan Manu maar in de deal betrekken.




Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op augustus 23, 2014, 21:31:00
In de war met El Ahmadi zeker.  8P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: OuweSkeve op augustus 23, 2014, 21:33:08
Naar een paar  :hein mis ik wel eens wat.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Montana op augustus 31, 2014, 10:04:48
Mo wil NIET verlengen. 'Zn zaakwaarnemer heeft plannen met hem'.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 31, 2014, 10:07:06
Kut! maar zo begrijpelijk.. Wat een geweldige speler is dat!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op augustus 31, 2014, 10:08:04
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 31, 2014, 10:07:06
Kut! maar zo begrijpelijk.. Wat een geweldige speler is dat!!
Als ie verlengd!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 31, 2014, 10:10:06
Citaat van: Montana op augustus 31, 2014, 10:04:48
Mo wil NIET verlengen. 'Zn zaakwaarnemer heeft plannen met hem'.
Bijzonder spijtig, maar wel heel logisch gezien zijn progressie van het laatste jaar. Die jongen is echt toe aan een stap hogerop.
En als hij gaat, dan liever in de winterstop zodat je adequate vervanging kunt halen én nog een paar centen aan hem kunt verdienen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 10:17:51
Citaat van: Montana op augustus 31, 2014, 10:04:48
Mo wil NIET verlengen. 'Zn zaakwaarnemer heeft plannen met hem'.
Kan die geen tuin op zijn buik krijgen, zijn vast wel vrijwilligers voor te vinden..

Niet verlengen is niet spelen, kijken of zijn zaakwaarnemer daar blij mee is...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 10:19:17
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2014, 10:10:06
Bijzonder spijtig, maar wel heel logisch gezien zijn progressie van het laatste jaar. Die jongen is echt toe aan een stap hogerop.
En als hij gaat, dan liever in de winterstop zodat je adequate vervanging kunt halen én nog een paar centen aan hem kunt verdienen.
Net zo'n deal als met Leeuwin dan maar?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 31, 2014, 10:25:12
Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 10:17:51
Kan die geen tuin op zijn buik krijgen, zijn vast wel vrijwilligers voor te vinden..

Niet verlengen is niet spelen, kijken of zijn zaakwaarnemer daar blij mee is...
Moest even 2 keer lezen, je doelde dus op de zaakwaarnemer :P
Mijn achterbuurman moet de tuin nog afgraven + er is graafwerk onderweg hier voor huis, dus ruimte genoeg om hem te dumpen :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op augustus 31, 2014, 10:26:02
Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 10:19:17
Net zo'n deal als met Leeuwin dan maar?
Dat zou in principe nog beter zijn. En zijn zaakwaarnemer kan (mits hij uit de tuin van mijn achterbuurman gegraven kan worden) er nog een paar centen meer aan verdienen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Harry L. op augustus 31, 2014, 10:26:26
Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 10:19:17
Net zo'n deal als met Leeuwin dan maar?

Lijkt me voor Cambuur prima, heeft ook veel aan Cambuur te danken. Helaas denken de meesten alleen aan hun eigen loonstrook en niet aan de clubkas
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: papier op augustus 31, 2014, 10:28:08
Hij zal wel niet een eenzijdige clausule hebben dus dan kun je niks, verkopen dan maar :{
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 10:30:37
Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2014, 10:26:02
Dat zou in principe nog beter zijn. En zijn zaakwaarnemer kan (mits hij uit de tuin van mijn achterbuurman gegraven kan worden) er nog een paar centen meer aan verdienen.
Mo zegt regelmatig Cambuur man te zijn, nou laat het hem maar bewijzen...

Als hij per direct een verbeterd contract tekent met de afspraak dat hij voor een afgesproken bedrag weg mag dan word iedereen er beter van lijkt me..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 31, 2014, 10:31:06
Zou de komst van Steblecki (die toch echt een rechtspoot is volgens mij) daarmee ook verklaard worden? Die kopen voor een klein bedrag, Mo verkopen voor een hoog bedrag?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 10:32:47
Citaat van: Harry L. op augustus 31, 2014, 10:26:26
Lijkt me voor Cambuur prima, heeft ook veel aan Cambuur te danken. Helaas denken de meesten alleen aan hun eigen loonstrook en niet aan de clubkas
Inderdaad.. En anders moet Cambuur ook hard zijn en hem niet meer laten spelen... Iedereen is vervangbaar..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bernardo op augustus 31, 2014, 10:43:01
Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 10:32:47
Inderdaad.. En anders moet Cambuur ook hard zijn en hem niet meer laten spelen... Iedereen is vervangbaar..

Nou, Makrini is op dit moment zeker niet vervangbaar.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op augustus 31, 2014, 10:49:44
Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2014, 10:43:01
Nou, Makrini is op dit moment zeker niet vervangbaar.
In de huidige selectie loopt geen vervanger, maar een vervanger is zeker wel te halen... En dan zal je iets kwaliteit inleveren,maar toen El Makrini bij Cambuur kwam was hij ook niet zo goed als hij nu is..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op augustus 31, 2014, 11:06:51
jammer is wel een grote aderlating
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op augustus 31, 2014, 11:26:49
Zeer jammer. Het zou hem echter wel sieren om alsnog te verlengen zodat Cambuur er nog een paar centen aan over houd. Volgens mij was het nl zo dat hij van den bosch over was gekomen waar hij op een redelijk dood spoor was beland.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op augustus 31, 2014, 11:41:44
Mo is op dit moment onvervangbaar.
Maar het verbaast me dat hij nog steeds bij ons balt.
Andere clubs slapen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2014, 11:50:38
Vaag verhaal. Makrini gaf zelf in de zomer aan graag 1 jaar bij te tekenen zodat hij niet gratis  zou vertrekken.
Maar die rottige zaakwaarnemers altijd  :R

Gewoon niet laten spelen, hoe hard we hem ook nodig hebben.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 31, 2014, 14:04:58
Gewoon laten spelen. We hebben hem hard nodig en het is zaak om wederom in de eredivisie te blijven! Een contract is een contract en als jij besluit om dat niet te verlengen, dan is dat toch je goed recht?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Eewal op augustus 31, 2014, 17:31:02
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 11:50:38

Gewoon niet laten spelen, hoe hard we hem ook nodig hebben.

wat is dit nou weer voor dom gedoe.....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op augustus 31, 2014, 17:49:47
Citaat van: Montana op augustus 31, 2014, 10:04:48
Mo wil NIET verlengen. 'Zn zaakwaarnemer heeft plannen met hem'.

En hij heeft zeker ook plannen met zijn andere grootheden uit zijn stal als Justin Tahapary, Kjell Knops, Jasper Waalkens en Theo Lucius  :_schater :_schater 8P 8P. Ik zou me als zaakwaarnemer me ogen uit me kop schamen dat je deze jongen deze zomer niet hebt weg kunnen brengen.  Als ik Mo was zou ik mijn toekomst niet in handen leggen van deze joker , die moet wel haast een lachwekkend netwerk hebben.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op september 01, 2014, 11:26:34
Makrini onlangs nog gesproken en er spelen wel dingen maar hij hoeft helemaal niet weg kreeg ik te horen. Onze aanvoerder blijft en die zaakwaarnemers zijn allemaal 1 pot nat  :rodekaart!! zolang hij hier speelt is hij van waarde en 1 van ons! Daarnaast hebben we al 8pnt wat een droomstart.  |:) :scc
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: michello op september 01, 2014, 11:33:38
Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 10:32:47
Inderdaad.. En anders moet Cambuur ook hard zijn en hem niet meer laten spelen... Iedereen is vervangbaar..

Sorry maar ik vind dat de grootste onzin om spelers dan maar niet op te stellen, iedereen is vervangbaar maar dan moet je die wel in huis hebben. Als Makrini vrij de deur uit loopt dan is dat maar zo, maar hebben hem dit seizoen nog hard nodig.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: moodygrunn op september 01, 2014, 12:44:34
Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 10:49:44
In de huidige selectie loopt geen vervanger, maar een vervanger is zeker wel te halen... En dan zal je iets kwaliteit inleveren,maar toen El Makrini bij Cambuur kwam was hij ook niet zo goed als hij nu is..

Ik vraag me af wie Cambuur op de schaduwlijst heeft als eventuele vervanger van Mo?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op september 01, 2014, 12:47:53
Citaat van: moodygrunn op september 01, 2014, 12:44:34
Ik vraag me af wie Cambuur op de schaduwlijst heeft als eventuele vervanger van Mo?
Voorn van Fortuna S. zou een prima vervanger zijn denk ik(maar wie ben ik)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op september 01, 2014, 12:49:23
Brama van Twente?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op september 01, 2014, 12:54:25
Citaat van: speculeter op september 01, 2014, 12:49:23
Brama van Twente?
Is die te betalen dan? ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cor op september 01, 2014, 13:13:29
Speculeter schiet graag met hagel
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op september 01, 2014, 13:15:29
Brama is transfervrij; maar qua salaris zou het ook een lastig verhaal worden, denk ik.


maar wat lul ik eigenlijk. Mo blijft.  :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cor op september 01, 2014, 13:16:46
Precies, en past ook niet in het beleid van de TS, jonge spelers met mogelijkheden halen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op september 01, 2014, 13:30:16
Citaat van: dizzhead op september 01, 2014, 13:15:29
maar wat lul ik eigenlijk. Mo blijft.  :thumbsup
Sprak hij hoopvol :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op september 01, 2014, 13:38:19
Citaat van: grijskijker op september 01, 2014, 13:30:16
Sprak hij hoopvol :_schater
:y   :X
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: de Schoot op september 01, 2014, 13:40:49
Met Schootstra hebben we de nieuwe Makrini al binnen.  :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op september 01, 2014, 16:46:00
Citaat van: de Schoot op september 01, 2014, 13:40:49
Met Schootstra hebben we de nieuwe Makrini al binnen.  :thumbsup
tegen mindere tegenstanders bv in de beker maar aan het werk zetten...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op september 14, 2014, 20:35:32
in mijn ogen vandaag over 90 minuten de beste man op het veld .Gvd wat was hij goed .
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 666 op september 14, 2014, 20:39:05
Citaat van: sunderland op september 14, 2014, 20:35:32
in mijn ogen vandaag over 90 minuten de beste man op het veld .Gvd wat was hij goed .

Amen  gvd  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op september 14, 2014, 22:23:26
Wat een beest weer. Heerser op het middenveld. En nu gauw verlengen gvd!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op september 14, 2014, 22:26:34
Nooit een zesje.
Altijd een zeven, acht, of negen.
Verlengen dat contract!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: michello op september 15, 2014, 12:53:17
Topper!

Maar even to the point. Gaat dus niet verlengen en gratis de deur uit?  :|
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op september 15, 2014, 12:59:12
Citaat van: michello op september 15, 2014, 12:53:17
Topper!

Maar even to the point. Gaat dus niet verlengen en gratis de deur uit?  :|

Daar lijkt het op en dus is het een serieuze optie om hem in de winter te verkopen....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur058 op september 15, 2014, 13:03:17
Citaat van: Lore op september 15, 2014, 12:59:12
Daar lijkt het op en dus is het een serieuze optie om hem in de winter te verkopen....
:X :X :X
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: michello op september 15, 2014, 13:06:14
Dilemma. Of verkopen in winterstop tegen €200.000 of behouden.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op september 15, 2014, 13:06:29
Citaat van: Cambuur058 op september 15, 2014, 13:03:17
:X :X :X

Ach, tegen die tijd zijn wij al geplaatst voor de Champions League!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Goudvinger op september 15, 2014, 13:06:56
Citaat van: Lore op september 15, 2014, 12:59:12
Daar lijkt het op en dus is het een serieuze optie om hem in de winter te verkopen....

Ik denk niet dat men veel geld gaat neerleggen voor iemand wiens contract binnen enkele maanden afloopt. En zeker niet genoeg om een vroegtijdig vertrek voor Cambuur interessant te maken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: michello op september 15, 2014, 13:07:32
Citaat van: Lore op september 15, 2014, 13:06:29
Ach, tegen die tijd zijn wij al geplaatst voor de Champions League!

Dat ziet meneer zaakwaarnemer nog meer dollartekens dus dan blijft ie alsnog  :D
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op september 15, 2014, 13:12:36
Zou het niet mogelijk zijn om een 'Leeuwin-achtige' afspraak met Mo te maken? Dus: contract verlengen met één jaar en dan in de zomer voor een schappelijke prijs verkopen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dit is mien club op september 15, 2014, 13:25:30
Volgens mij komt Cambuur nog met een voorstel.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op september 15, 2014, 13:25:41
Citaat van: michello op september 15, 2014, 13:06:14
Dilemma. Of verkopen in winterstop tegen €200.000 of behouden.
we moeten vanaf nu groter denken .Dus ondanks een half jaar minimaal 3.5 ton vragen .Als hij zo doorgaaat is dat een habbekrats en weten de clubs zeker dat ze hem hebben .
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op september 15, 2014, 13:28:46
Hij is 1 vd beste vededigende middenvelders vd erediv .Sterker nog ,ik zou niet weten wie beter is .Aan de bal word ie ook nog steeds iedere week beter lijkt het  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op september 15, 2014, 13:30:16
Citaat van: Collingwood op september 15, 2014, 13:12:36
Zou het niet mogelijk zijn om een 'Leeuwin-achtige' afspraak met Mo te maken? Dus: contract verlengen met één jaar en dan in de zomer voor een schappelijke prijs verkopen.

Maar wat is het belang voor Makrini dan? Een hoger salaris?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op september 15, 2014, 15:21:02
Citaat van: Lore op september 15, 2014, 13:30:16
Maar wat is het belang voor Makrini dan? Een hoger salaris?

Bijvoorbeeld. En ook voor hem de kans om enige dankbaarheid richting Cambuur te tonen. Volgens mij heeft hij het hier altijd goed naar zijn zin gehad, en ook heeft hij veel aan de club te danken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Sakin op september 15, 2014, 16:38:27
Citaat van: sunderland op september 15, 2014, 13:28:46
Hij is 1 vd beste vededigende middenvelders vd erediv .Sterker nog ,ik zou niet weten wie beter is .Aan de bal word ie ook nog steeds iedere week beter lijkt het  |:)

Dan is hij maar de beste verdedigende middenvelder van de Eredivisie. Maar mijn vermoedens zijn dat Henkie wel een lijstje heeft voor een vervanger.... Net als de vele nieuwen dit jaar.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccambuurlwdd op september 15, 2014, 16:42:01
Citaat van: Collingwood op september 15, 2014, 15:21:02
Bijvoorbeeld. En ook voor hem de kans om enige dankbaarheid richting Cambuur te tonen. Volgens mij heeft hij het hier altijd goed naar zijn zin gehad, en ook heeft hij veel aan de club te danken.

Anderzijds: hij staat hier al lang onder contract. Hij is al twee jaar op rij speler van het seizoen geworden. Hoe vervelend ik het ook zou vinden, El Makrini zou ik de overstap naar een topclub wel gunnen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op september 15, 2014, 16:58:59
Ik heb het al vaker gezegd maar vind het nog steeds ongelooflijk
dat hij bij ons voetbalt.
Grotere clubs liggen gewoon te slapen joh.
Heb daar geen moeite mee overigens :)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op september 15, 2014, 17:00:11
Citaat van: sccambuurlwdd op september 15, 2014, 16:42:01
Anderzijds: hij staat hier al lang onder contract. Hij is al twee jaar op rij speler van het seizoen geworden. Hoe vervelend ik het ook zou vinden, El Makrini zou ik de overstap naar een topclub wel gunnen.

Ik ook!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Eewal op september 15, 2014, 17:01:13
Citaat van: Lore op september 15, 2014, 12:59:12
Daar lijkt het op en dus is het een serieuze optie om hem in de winter te verkopen....

jij wilt serieus de beste speler van Cambuur in de winterstop voor een fooi (want met nog half jaar contract vang je echt niet heel veel meer voor hem) verkopen?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HJ.Wijma op september 15, 2014, 18:12:17
Als er iemand is die ik een transfer zou gunnen is dat el makrini hij zet zich altijd 200% in hoe kut ik het ook zou vinden maar ik gun het de beste jongen wel.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op september 15, 2014, 22:38:41
Volgens laatste berichten zijn ze in onderhandeling om contract te verlengen.
Bron:kern van cambuur.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: el haj op september 15, 2014, 23:11:59
Citaat van: speculeter op september 15, 2014, 22:38:41
Volgens laatste berichten zijn ze in onderhandeling om contract te verlengen.
Bron:kern van cambuur.
"Even inhaken op @KernVanCambuur. Cambuur wil idd verlengen met El Makrini. Speler wil echter voorlopig afwachten. Nog niet in gesprek dus."

Aldus Rene Smid.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: vialli op september 15, 2014, 23:31:06
Citaat van: el haj op september 15, 2014, 23:11:59
"Even inhaken op @KernVanCambuur. Cambuur wil idd verlengen met El Makrini. Speler wil echter voorlopig afwachten. Nog niet in gesprek dus."

Aldus Rene Smid.

Niet tekene dan gewoon op e tribune, so sit die wereld teugewoordig immekaar HELAAS.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Goudvinger op september 16, 2014, 10:37:09
Citaat van: vialli op september 15, 2014, 23:31:06
Niet tekene dan gewoon op e tribune, so sit die wereld teugewoordig immekaar HELAAS.

:_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: TopperM op september 16, 2014, 11:03:59
Kwam hem vanmorgen tegen en zag er erg gelukkig uit :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op september 16, 2014, 11:05:43
Citaat van: TopperM op september 16, 2014, 11:03:59
Kwam hem vanmorgen tegen en zag er erg gelukkig uit :thumbsup
Dan heeft hij vast een hele fijne nacht gehad :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Clint op september 16, 2014, 11:06:30
Citaat van: TopperM op september 16, 2014, 11:03:59
Kwam hem vanmorgen tegen en zag er erg gelukkig uit :thumbsup

Iedereen in Leeuwarden loopt met een big smile op zijn kanis rond.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: TopperM op september 16, 2014, 11:08:41
Citaat van: Clint op september 16, 2014, 11:06:30
Iedereen in Leeuwarden loopt met een big smile op zijn kanis rond.

Dat is zeker waar! En die is na zondag nog veel groter :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op september 16, 2014, 11:37:50
Hoe vervelend het voor ons ook is , ik begrijp El Makrini momenteel wel. Word volgend jaar ook alweer 28 en heeft tot aan zijn 24ste gewoon in de marge van het betaalde voetbal gespeeld , en zal ook bij ons geen wereld contract hebben. Als ik zijn kwaliteiten had zou ik waarschijnlijk ook even wachten !! En het verhaal hij heeft veel te danken aan de club kan je in zijn geval ook omdraaien, en dat is niet bij veel spelers het geval. Ik vind het een wonder dat hij hier nog rondloopt , moet wel haast een matige zaakwaarnemer hebben.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Montana op september 16, 2014, 11:40:35
Citaat van: el haj op september 15, 2014, 23:11:59
"Even inhaken op @KernVanCambuur. Cambuur wil idd verlengen met El Makrini. Speler wil echter voorlopig afwachten. Nog niet in gesprek dus."

Aldus Rene Smid.

Mo zijn zaakwaarnemer ruikt geld.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op september 16, 2014, 11:55:34
Citaat van: cambuurlegend op september 16, 2014, 11:37:50
Hoe vervelend het voor ons ook is , ik begrijp El Makrini momenteel wel. Word volgend jaar ook alweer 28 en heeft tot aan zijn 24ste gewoon in de marge van het betaalde voetbal gespeeld , en zal ook bij ons geen wereld contract hebben. Als ik zijn kwaliteiten had zou ik waarschijnlijk ook even wachten !! En het verhaal hij heeft veel te danken aan de club kan je in zijn geval ook omdraaien, en dat is niet bij veel spelers het geval. Ik vind het een wonder dat hij hier nog rondloopt , moet wel haast een matige zaakwaarnemer hebben.

Tuurlijk, hij is gewoon een broodvoetballer. Het is ook lastig voor Cambuur, want als zij geld wilden verdienen moest hij afgelopen periode verkocht worden. Tsjah, en dan lever je kwaliteit in.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: WouterZz op september 24, 2014, 09:18:20
El Makrini kan stiekem ook goed voetballen

Het huwelijk tussen Cambuur en Mohamed El Makrini is succesvol, maar hoe lang nog? De middenvelder heeft een aflopend contract en wil hogerop.

El Makrini is een ijzervreter. In zijn eerste twee seizoenen pakte hij achttien gele kaarten en één rode. Sinds de promotie is hij rustiger geworden. ,,Dat is ervaring en bovendien zijn de scheidsrechters beter in de eredivisie.''
Hoewel hij al meer dan drie seizoenen de controleur is bij Cambuur, speelde El Makrini bij Den Bosch - vanavond opponent in de bekerstrijd - geregeld aan de buitenkant. ,,Dat beviel ook goed, maar op een gegeven moment kwam ik minder aan spelen toe. Ik ben in 2011 op het goede moment vertrokken.''
Bij Cambuur heeft El Makrini zich verbeterd, denkt hij zelf. Tegen Groningen onderstreepte de Utrechter met Marokkaanse roots dat met een assist op San- der van de Streek. ,,Ik ben het aanvallen blijkbaar niet verleerd'', zegt El Makrini. ,,Als de kans er is, probeer ik mee naar voren te gaan. Dat mag incidenteel, aangezien ik eerst de organisatie op het middenveld moet bewaken.''
Hij is tevreden over zijn ontwikkeling. ,,Het bikkelen zonder bal was al een kwaliteit, maar nu ben ik aan de bal ook goed. Ik word allround. Ik kan stiekem ook heel goed voetballen, daar vergissen veel mensen en clubs zich in...''
Van concrete belangstelling was de afgelopen transferperiode geen sprake. El Makrini weet dat hij bij PEC Zwolle op het lijstje stond, maar zegt dat die club geen serieuze optie voor hem was. ,,Ik ga niet zomaar weg en de stap naar Zwolle had ik vrijwel zeker niet gezet.'' Wel kwam zijn zaakwaarnemer met een aantal clubs uit Oost-Europa op de proppen, maar de Cambuur-captain had daar geen trek in.
Cambuur wil El Makrini's aflopende contract verlengen, maar zelf wil hij afwachten. De clubleiding heeft contact opgenomen met zijn zaakwaarnemer, maar van een officieel gesprek is nog geen sprake geweest. ,,Het is heel vroeg in het seizoen, je weet nooit wat de toekomst brengt.''
Zelf denkt hij goed te passen in de Engelse Premier League, waar doorgaans een hoog tempo wordt gehanteerd. ,,Als je een paar weken meetraint met zo'n club, kom je wel op het niveau van de Premier League.''
Hij lacht er bij, maar is zeer serieus over zijn ambities. ,,Waarom zou ik dat niveau niet aankunnen? De Engelse mentaliteit zit wel een beetje in mij. Ik zou nog best kunnen verrassen.''

LC
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op september 24, 2014, 12:48:48
Ik vind dat de club zich helemaal niet vergissen. Makrini is echt middelmaat en er is geen enkel belang om hem aan te trekken. Als ik die clubs was zou ik hem maar lekker bij Cambuur laten!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Treb op september 24, 2014, 12:56:41
Maar gauw verlengen en dan na dit seizoen voor de hoofdprijs verkopen aan een buitenlandse club.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op september 24, 2014, 13:07:12
Citaat van: Lore op september 24, 2014, 12:48:48
Ik vind dat de club zich helemaal niet vergissen. Makrini is echt middelmaat en er is geen enkel belang om hem aan te trekken. Als ik die clubs was zou ik hem maar lekker bij Cambuur laten!
:y  :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op september 24, 2014, 13:23:21
Citaat van: Treb op september 24, 2014, 12:56:41
Maar gauw verlengen en dan na dit seizoen voor de hoofdprijs verkopen aan een buitenlandse club.

Makrini gaat op dit moment zeker niet verlengen , want die weet dat hij hier ook nog wel kan verlengen in augustus 2015.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Treb op september 24, 2014, 15:28:36
Citaat van: cambuurlegend op september 24, 2014, 13:23:21
Makrini gaat op dit moment zeker niet verlengen , want die weet dat hij hier ook nog wel kan verlengen in augustus 2015.

Dan loopt 'ie dus gratis de deur uit.

Voordat de transfermarkt in januari los gaat moet je verlengen. Anders staat Cambuur voor de keus om hem in de winterstop al te verkopen óf dat hij na dit seizoen transfervrij de deur uit loopt.

Dat hij na dit seizoen vertrekt staat wel vast, ik hoop dat Makrini iets terug doet voor Cambuur en verlengt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Scc01 op september 24, 2014, 17:42:37
Ik krijg het idee dat het niet gaat gebeuren, loopt gewoon de drur uit einde vh seizoen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op september 24, 2014, 20:05:47
Citaat van: Treb op september 24, 2014, 15:28:36
Dan loopt 'ie dus gratis de deur uit.

Voordat de transfermarkt in januari los gaat moet je verlengen. Anders staat Cambuur voor de keus om hem in de winterstop al te verkopen óf dat hij na dit seizoen transfervrij de deur uit loopt.

Dat hij na dit seizoen vertrekt staat wel vast, ik hoop dat Makrini iets terug doet voor Cambuur en verlengt.

Zou dom zijn om hem in de winterstop te verkopen. Het bedrag dat je krijgt voor een speler met nog een contract van zes maanden staat niet in verhouding tot El Makrini's bijdrage aan de sportieve prestaties van Cambuur.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op september 24, 2014, 20:32:54
Citaat van: Collingwood op september 24, 2014, 20:05:47
Zou dom zijn om hem in de winterstop te verkopen. Het bedrag dat je krijgt voor een speler met nog een contract van zes maanden staat niet in verhouding tot El Makrini's bijdrage aan de sportieve prestaties van Cambuur.

Ligt toch ook aan andere aspecten? Waar sta je op de ranglijst? Heb je zijn opvolger kunnen aantrekken?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op september 24, 2014, 20:35:57
Citaat van: Lore op september 24, 2014, 20:32:54
Ligt toch ook aan andere aspecten? Waar sta je op de ranglijst? Heb je zijn opvolger kunnen aantrekken?

In principe wel. Echter denk ik niet dat wij in de winterstop al 100% veilig zijn. Ook heb ik er een hard hoofd in dat wij in de winterstop een speler van dat kaliber kunnen aantrekken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op september 24, 2014, 20:47:15
Citaat van: Collingwood op september 24, 2014, 20:35:57
In principe wel. Echter denk ik niet dat wij in de winterstop al 100% veilig zijn. Ook heb ik er een hard hoofd in dat wij in de winterstop een speler van dat kaliber kunnen aantrekken.

Mee eens, aan de andere kant als wij er goed opstaan in de winter is het misschien ook een heel goed moment om een vervanger aan te trekken en een half jaar te wennen aan spel zonder makrini. Liever dan dan volgend jaar als handhaving weer de doelstelling is,

Maar dat is alleen in de luxe situatie dat wij er goed opstaan inde winter
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op september 24, 2014, 20:52:38
Makrini gaat absoluut 1 jaar bijtekenen, of zal in de winter verkocht worden.
Zal niet gratis de deur uitlopen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op september 24, 2014, 21:12:44
Citaat van: Galdiano op september 24, 2014, 20:52:38
Makrini gaat absoluut 1 jaar bijtekenen, of zal in de winter verkocht worden.
Zal niet gratis de deur uitlopen.

Dan vrees ik voor de winter!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op september 24, 2014, 21:49:25
Citaat van: Lore op september 24, 2014, 21:12:44
Dan vrees ik voor de winter!

In de plaatselijk supermarkt gaf hij duidelijk aan dat hij Cambuur dankbaar te zijn, voor de kansen die ze hem gegeven hebben. Hij gaf voor de zomer aan dat het wel goed zou komen.

Zag een bericht van Montana voorbij komen, dat de zaakwaarnemer zat te stoken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: de Schoot op september 25, 2014, 13:54:27
Citaat van: Galdiano op september 24, 2014, 21:49:25
In de plaatselijk supermarkt gaf hij duidelijk aan dat hij Cambuur dankbaar te zijn

Zo'n bijbaantje als vakkenvuller verdient ook niet zoveel, dus snap z'n transfergedachte best.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Gasgeve op oktober 01, 2014, 08:11:10
Nederlandse en Duitse clubs azen op 'ontzettend loyale Mo'

De kans is groot dat de wegen van Mohamed El Makrini en SC Cambuur aan het einde van het seizoen scheiden. De middenvelder heeft de gesprekken over de verlenging van zijn aflopende verbintenis voorlopig gestaakt. De alom begeerde El Makrini, 27 jaar, wil naar eigen zeggen pas na januari over zijn sportieve toekomst nadenken.

Volgens De Telegraaf hebben clubs uit de Nederlandse subtop en de 2. Bundesliga belangstelling voor El Makrini, die captain van Cambuur is. De directie geeft aan niet te kunnen blijven wachten. "Dan moeten we op zoek naar een nieuwe nummer zes", stelt technisch manager Marcel Keizer. El Makrini hoeft niet te vrezen voor consequenties van zijn trainer, zoals dat elders vaker is gebeurd.

"Mo is altijd ontzettend loyaal en eerlijk. Hij heeft eerder al gezegd dat hij straks 28 is en misschien nog een mooie stap wil maken", laat trainer Henk de Jong weten. De oefenmeester hoopt dat ook Lucas Bijker, Wout Droste, Michiel Hemmen en Erik Bakker ervoor kiezen om hun aflopende contract te verlengen. Met laatstgenoemde zit de directie al om de tafel. Doelman Leonard Nienhuis kan zijn doorlopende contract verlengen, terwijl komende maand een poging wordt gedaan om het in januari aflopende huurcontract van Albert Rusnak tot het einde van dit seizoen te verlengen. [Voetbalzone]
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op oktober 01, 2014, 08:44:05
Citaat van: Gasgeve op oktober 01, 2014, 08:11:10
Nederlandse en Duitse clubs azen op 'ontzettend loyale Mo'

De kans is groot dat de wegen van Mohamed El Makrini en SC Cambuur aan het einde van het seizoen scheiden. De middenvelder heeft de gesprekken over de verlenging van zijn aflopende verbintenis voorlopig gestaakt. De alom begeerde El Makrini, 27 jaar, wil naar eigen zeggen pas na januari over zijn sportieve toekomst nadenken.

Volgens De Telegraaf hebben clubs uit de Nederlandse subtop en de 2. Bundesliga belangstelling voor El Makrini, die captain van Cambuur is. De directie geeft aan niet te kunnen blijven wachten. "Dan moeten we op zoek naar een nieuwe nummer zes", stelt technisch manager Marcel Keizer. El Makrini hoeft niet te vrezen voor consequenties van zijn trainer, zoals dat elders vaker is gebeurd.

"Mo is altijd ontzettend loyaal en eerlijk. Hij heeft eerder al gezegd dat hij straks 28 is en misschien nog een mooie stap wil maken", laat trainer Henk de Jong weten. De oefenmeester hoopt dat ook Lucas Bijker, Wout Droste, Michiel Hemmen en Erik Bakker ervoor kiezen om hun aflopende contract te verlengen. Met laatstgenoemde zit de directie al om de tafel. Doelman Leonard Nienhuis kan zijn doorlopende contract verlengen, terwijl komende maand een poging wordt gedaan om het in januari aflopende huurcontract van Albert Rusnak tot het einde van dit seizoen te verlengen. [Voetbalzone]

Laten we hopen dat dat allemaal lukt!
Voor wat betreft Mo: Heel erg jammer, maar ik gun het hem van harte.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op oktober 01, 2014, 08:58:18
Neeeeeeereeeeee niet Bakker verlengen  ;(
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: IsmailvanEssen op oktober 01, 2014, 09:25:20
Citaat van: Gasgeve op oktober 01, 2014, 08:11:10
Nederlandse en Duitse clubs azen op 'ontzettend loyale Mo'

De kans is groot dat de wegen van Mohamed El Makrini en SC Cambuur aan het einde van het seizoen scheiden. De middenvelder heeft de gesprekken over de verlenging van zijn aflopende verbintenis voorlopig gestaakt. De alom begeerde El Makrini, 27 jaar, wil naar eigen zeggen pas na januari over zijn sportieve toekomst nadenken.

Volgens De Telegraaf hebben clubs uit de Nederlandse subtop en de 2. Bundesliga belangstelling voor El Makrini, die captain van Cambuur is. De directie geeft aan niet te kunnen blijven wachten. "Dan moeten we op zoek naar een nieuwe nummer zes", stelt technisch manager Marcel Keizer. El Makrini hoeft niet te vrezen voor consequenties van zijn trainer, zoals dat elders vaker is gebeurd.

"Mo is altijd ontzettend loyaal en eerlijk. Hij heeft eerder al gezegd dat hij straks 28 is en misschien nog een mooie stap wil maken", laat trainer Henk de Jong weten. De oefenmeester hoopt dat ook Lucas Bijker, Wout Droste, Michiel Hemmen en Erik Bakker ervoor kiezen om hun aflopende contract te verlengen. Met laatstgenoemde zit de directie al om de tafel. Doelman Leonard Nienhuis kan zijn doorlopende contract verlengen, terwijl komende maand een poging wordt gedaan om het in januari aflopende huurcontract van Albert Rusnak tot het einde van dit seizoen te verlengen. [Voetbalzone]


Ik gun het hem van harte... alleen jammer dat we niks voor hem krijgen als hij niet verlengt..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op oktober 01, 2014, 09:37:31
Citaat van: IsmailvanEssen op oktober 01, 2014, 09:25:20

Ik gun het hem van harte... alleen jammer dat we niks voor hem krijgen als hij niet verlengt..

Of verkopen in de winter. Als wij er goed voorstaan, dan heb ik liever dat wij een nieuwe Makrini inwerken in het tweede deel van het jaar, dan volgend jaar.

Let wel: alleen als wij er uitstekend voor staan in de winter!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op oktober 01, 2014, 09:48:54
Citaat van: Lore op oktober 01, 2014, 09:37:31
Of verkopen in de winter. Als wij er goed voorstaan, dan heb ik liever dat wij een nieuwe Makrini inwerken in het tweede deel van het jaar, dan volgend jaar.

Let wel: alleen als wij er uitstekend voor staan in de winter!
Én als Rusnák nog een half jaartje blijft. Anders ben je ineens 2 sterkhouders kwijt en heb je écht problemen op het middenveld.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op oktober 01, 2014, 10:10:44
Citaat van: Dokkumer op oktober 01, 2014, 09:48:54
Én als Rusnák nog een half jaartje blijft. Anders ben je ineens 2 sterkhouders kwijt en heb je écht problemen op het middenveld.

Tsjah, Rusnak! Man, man, als die blijft!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: OuweSkeve op oktober 01, 2014, 11:26:16
Is het mogelijk dat als Mo verlengt, dat hij met een bepaald clausule kan vertrekken aan het eind van het seizoen?

Dus van het winter nog een 1 jaar erbij, en einde weg
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: hobbes op oktober 01, 2014, 11:29:13
Citaat van: OuweSkeve op oktober 01, 2014, 11:26:16
Is het mogelijk dat als Mo verlengt, dat hij met een bepaald clausule kan vertrekken aan het eind van het seizoen?

Dus van het winter nog een 1 jaar erbij, en einde weg

Hebben ze met Leeuwin ook gedaan toch? Je vangt niet de hoofdprijs maar je bent hem in de winterstop iig niet kwijt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lwdscc op oktober 01, 2014, 13:12:26
Cambuur vreest vertrek El Makrini

SC Cambuur vreest voor een vertrek van aanvoerder Mohamed El Makrini (27) aan het eind van dit seizoen. De middenvelder heeft de gesprekken over verlenging van zijn aflopende contract voorlopig afgeslagen. Hij wil in januari pas over zijn toekomst gaan nadenken. El Makrini wordt op de voet gevolgd door de Nederlandse subtop en clubs uit de Duitse tweede Bundesliga.

,,Hij is aanvoerder, dus dat is vervelend", aldus technisch manager Marcel Keizer. ,,Wij moeten op een gegeven moment verder en kunnen niet blijven wachten. Dan moeten we op zoek naar een nieuwe nummer zes."

De man die al snel ook in de eredivisie uitgroeide tot sterkhouder in het team van eerder Dwight Lodeweges en nu Henk de Jong, hoeft niet te vrezen voor consequenties van zijn trainer, zoals dat elders vaker is gebeurd. ,,Mo is altijd ontzettend loyaal en eerlijk. Hij heeft eerder al gezegd dat hij straks 28 is en misschien nog een mooie stap wil maken", aldus De Jong, die weet dat ook de contracten van Lucas Bijker, Wout Droste, Michiel Hemmen en Erik Bakker aflopen.

,,Ik kan die jongens er ook niet allemaal naast zetten, hè. Dan degraderen we straks en krijg ik zelf nog een schop onder mijn kont. Ik zou het wel heel mooi vinden als ze gewoon allemáál verlengen en we er in ieder geval als club nog wat aan over kunnen houden."

Met Bakker is Cambuur al in gesprek over contractverlenging. De club probeert ook doelman Leonard Nienhuis, wiens contract nog doorloopt tot medio 2016, langer aan zich te binden. De Leeuwarders gaan ook met Manchester City om de tafel om het in januari aflopende huurcontract van Albert Rusnak tot het einde van dit seizoen te verlengen. Keizer: ,,Dat staat komende maand op de rol, maar het wordt héél moeilijk."
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Peetts op oktober 01, 2014, 18:51:55
Als ze nu al weten dat het heel moeilijk wordt om Rusnak te behouden in de winter, wetende dat de kans groot is dat Mo ook zal gaan......zullen Keizer en co toch wel hun schaduwlijstjes klaar hebben? Ik ga er maar vanuit dat Rusnak ons gaat verlaten in de winter, ik hoop het niet, maar ik vrees het ergste. Dit is nu eenmaal de keerzijde van het succes van een Club als Cambuur. Helaas.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op oktober 01, 2014, 19:04:40
Citaat van: OuweSkeve op oktober 01, 2014, 11:26:16
Is het mogelijk dat als Mo verlengt, dat hij met een bepaald clausule kan vertrekken aan het eind van het seizoen?

Dus van het winter nog een 1 jaar erbij, en einde weg

En wat is het belang van makrini dan?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cor op oktober 01, 2014, 19:20:38
Citaat van: Lore op oktober 01, 2014, 19:04:40
En wat is het belang van makrini dan?

Meer poen, trouwens, belangstelling van subtoppers?? En wat zijn wij dan?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op oktober 01, 2014, 20:03:14
Citaat van: Cor op oktober 01, 2014, 19:20:38
Meer poen, trouwens, belangstelling van subtoppers?? En wat zijn wij dan?
Makrini zal meer tekengeld vangen als hij transfervrij is. Dus gelijk heeft die, financieel onafhankelijk zou die hier niet geworden zijn.

Nog een jaar knallen Mo!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op oktober 01, 2014, 20:06:29
Citaat van: Cor op oktober 01, 2014, 19:20:38
Meer poen, trouwens, belangstelling van subtoppers?? En wat zijn wij dan?

Met die anderhalve knaak extra zal makrini echt geen genoegen mee nemen. Voor vd laan wilde men ook maar tot max 80K gaan, verdient nu bij fcg het driedubbele...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Len Cantello op oktober 01, 2014, 21:04:34
3x meer verdienen is leuk. Maar voetballen bij SCC is leuker!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 02, 2014, 14:14:36
Zou fantastisch zijn als Mo nog een jaar blijft  |:)
Maar ik zie de naam Wout Brama op Omroep DKV staan
Transfervrij, een ''nummer 6'' en ervaren
Maar ik denk niet dat het iets voor ons is of wel?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bubba op oktober 02, 2014, 14:22:03
Als Mo weg gaat, wat ik overigens niet graag zie gebeuren maar wat ik hem wel gun, dan lijkt mij inderdaad Brama een prima opvolger.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op oktober 02, 2014, 14:23:09
Brama gaat ws naar Zwolle.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op oktober 05, 2014, 09:50:45
Is dus niet te behouden voor ons. Erg jammer, want hij is de meest constante speler.
Gisteren vond ik hem overigens wel de zwakste aan onze kant.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 05, 2014, 10:01:01
Citaat van: AL op oktober 05, 2014, 09:50:45
Is dus niet te behouden voor ons. Erg jammer, want hij is de meest constante speler.
Gisteren vond ik hem overigens wel de zwakste aan onze kant.

Hij lijkt volgens mij wat minder te spelen omdat er nu meer spelers in het team zitten die beter is dan hem  ;( .. Had gister verdedigend ook nie veel te doen..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op oktober 05, 2014, 10:05:45
Citaat van: AL op oktober 05, 2014, 09:50:45
Is dus niet te behouden voor ons. Erg jammer, want hij is de meest constante speler.
Gisteren vond ik hem overigens wel de zwakste aan onze kant.

Hij had ook vrij weinig te doen :P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: SCC op oktober 05, 2014, 10:06:54
Gisteren een ontzettend aanvallend ingesteld SCC gezien. Dat liet Dordrecht toe, maar ik ben er van overtuigd dat dankzij de acties vooruit van zowel ons centrale verdedigingsduo maar met name Rusnak en vd Streek, Mo misschien minder opviel maar wel weer o zo belangrijk was.

Mits iedereen fit, zal dit voorlopig de basiself blijven mogen we aannemen (Droste uitgezonderd?). Mo is daarin ontzettend belangrijk: zij kunnen en mogen de blik naar voren, want Mo bewaakt de as en balans. Mocht hij vertrekken, dan zie ik binnen de huidige selectie geen alternatief. Maar de TS verrast steeds met aankopen, dus hopelijk wordt hier ook op ingespeeld.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccleeuwarden op oktober 05, 2014, 11:46:28
Was gisteren weer onzichtbaar zoals zo vaak, maar ooooh zo belangrijk!! een vervanger lijkt er wel te zijn en dat is schootstra, alleen moet die nog wel wat kleine dingetjes leren.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op oktober 05, 2014, 11:48:17
Waarom moet Cambuur vrezen voor het vertrek van Makrini? (hij speelt hier immers in de top van de eredivisie)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: piene hassus op oktober 05, 2014, 11:49:06
mar niet as sudanig betaald
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Eewal op oktober 05, 2014, 11:55:42
Citaat van: piene hassus op oktober 05, 2014, 11:49:06
mar niet as sudanig betaald
precies, dat is het!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: WouterZz op oktober 15, 2014, 11:06:46
Mohamed El Makrini, de stille geweldenaar van SC Cambuur

Mohamed El Makrini (27) is al meer dan drie jaar de stille kracht van SC Cambuur. Maar dit seizoen staat de Marokkaanse voorbeeldprof ook op een tweesprong in zijn loopbaan. Bijtekenen of vertrekken? 'Het is een mooi moment om een stap te maken.'

De doorbraak

Het was een training van FC Den Bosch, een jaar of vier geleden. Trainer Fons Groenendijk ergerde zich aan het niveau van de rondo. Als een van de weinige spelers wist Mohamed El Makrini zich, qua inzet en accuratesse, aan het geklooi te onttrekken. Groenendijk vond het tijd worden voor een ontboezeming. Hij riep iedereen bij elkaar en zei: 'Ik ben een lul van een vent dat ik Mohamed dit seizoen op de bank heb gezet.'
Dat ene zinnetje zwiert nog regelmatig door het hoofd van El Makrini. 'Mooiere woorden heb ik nooit meer gehoord. Trainers geven niet vaak hun fouten toe. Groenendijk deed dat wel. Waar de hele groep bij was. En daardoor kreeg mijn zelfvertrouwen een enorme boost. Uiteindelijk is hij degene geweest die mij op 6 heeft gezet. Als controlerende middenvelder kwamen mijn kwaliteiten beter tot uiting. Ik ben gaan groeien en die stijgende lijn is nog steeds zichtbaar.'
Hij zal nooit nalaten in het openbaar te benadrukken hoe bepalend Groenendijk is geweest voor zijn doorbraak in de Eredivisie. 'Maar soms wordt iets uit toeval geboren', geeft de huidige technisch directeur van de Roemeense middenmoter Universitatea Cluj toe. 'Toen ik in 2010 bij FC Den Bosch kwam, speelde Mo in een 4-4-2-systeem hangend op rechts. Een bedrijvige jongen met een goed loopvermogen, maar niet echt een pure aanvaller. Ik koos voor een links- en rechtsbuiten. De puzzel viel in elkaar. En als het middenveld dan ook goed draait, heb je niet echt een reden om wijzigingen door te voeren. Het gevolg was dat de carrière van Mo een beetje in het slop kwam te zitten. Ik had gewoon geen basisplaats voor hem.'
In het seizoen 2010/11 speelde El Makrini slechts dertien competitieduels, waarvan het merendeel in de eindfase. In de aanloop naar het uitduel met koploper FC Zwolle (0-0) raakten twee middenvelders geblesseerd. El Makrini kwam als noodverband in beeld. Groenendijk: 'Het gemak waarmee hij tijdens trainingen ballen afpakte, was me eerder al opgevallen. Ik wilde het wel proberen met hem. Die wedstrijd heeft hij het voortreffelijk gedaan. Hij zat overal tussen en speelde de bal meteen naar de goede kleur. We besloten hem daarna ook in de nacompetitie te laten staan. Eerlijk gezegd was hij een openbaring.'
De opleving van El Makrini kwam te laat om ook een zevende jaargang in Den Bosch te waarborgen. Bart van Brakel (ex-FC Eindhoven) was al aangetrokken. 'De trainer wilde dat ik bleef, maar hij ging niet over de financiën', zegt El Makrini. 'Ze konden me niets bieden. Ik vind: je bent profvoetballer en daar hoort een contract bij. Punt. Dat heb ik Groenendijk ook uitgelegd. Hij had er begrip voor, zei dat hij in mijn situatie hetzelfde gedaan zou hebben. We namen afscheid van elkaar en ik ben verder gaan kijken.'
Arne Slot was dat seizoen nog de geroutineerde spelbepaler van FC Zwolle. Hij tipte Gerald van den Belt, behalve een goede vriend ook de algemeen directeur van SC Cambuur. 'Het was een goed jaar voor mij', zegt Slot, sinds afgelopen zomer in Leeuwarden werkzaam als assistent-trainer. 'Ik kon regelmatig het verschil maken. Maar in die wedstrijd tegen Den Bosch kwam ik amper aan voetballen toe. Mo zat er kort op en draaide dan ook nog eens snel bij me weg om zichzelf aanvallend in te schakelen. Ik wist dat Gerald een controlerende middenvelder zocht. Dan weet ik er wel eentje, zei ik. Ik meen zelfs dat ik nog via Anthony Lurling zijn telefoonnummer heb achterhaald.'
El Makrini groeide in Friesland snel uit tot een vaste waarde. Twee keer riepen de supporters hem uit tot Speler van het Jaar. 'De kritiek van trainers in het begin was dat ik te sober speelde', zegt hij. 'Dwight Lodeweges hamerde daar vorig jaar na zijn komst ook constant op. Misschien dat ik als voormalige aanvaller snel dacht: Ik sta nu op deze positie. Als ik balverlies lijd, is het direct gevaarlijk. Ik koos voor veiligheid. Nu zie je dat ik steeds meer balletjes vooruit durf te spelen. Dat begint in positiespelletjes op de training en langzaam maar zeker wordt het een automatisme.'

De werklust

Mohamed El Makrini groeide op in Wijk bij Duurstede, in een islamitisch gezin van zes jongens. Zijn opa en zijn vader vonden ooit emplooi in dezelfde steenfabriek. 'Ik heb geleerd wat hard werken is. Met mijn jongere broer Abdessamie ging ik vroeger met de bus naar Elinkwijk. Mijn ouders konden niet voor iedereen een jaarkaart betalen, dus nam ik een krantenwijk. 's Morgens om zes uur op, krantjes ophalen en afleveren, snel naar school en aansluitend naar de training. In de zomer zochten we een bijbaantje. Voor mij was dat vanzelfsprekend.'
'In de jeugd van FC Den Bosch wilde ik eerst alles op het voetbal gooien. Maar de opleiders hielden ons goed in de gaten. "Het is mooi dat je een contract gaat tekenen", zeiden ze. "Maar maak eerst je school af". Daar ben ik die mensen dankbaar voor. Misschien stop ik over een jaar of acht. En dan? Nu kan ik altijd bij een bank of een verzekeringsmaatschappij aan de slag. Ik liep in Houten een half jaar stage bij een tussenpersoon die kredieten verstrekte. Vroeg beginnen, tot twee uur werken en daarna trainen. Toen ik bij de A-selectie kwam, draaiden we die werktijden om. Ik vond het leerzaam en interessant. Het is een geruststellende gedachte dat ik tenminste iets achter de hand heb. Want ook als ik nog een financiële klapper zou maken, ben ik niet iemand die later op zijn luie gat blijft zitten.'
'Ik denk dat mentaliteit nog iets belangrijker is dan aanleg. Het allerbeste voorbeeld is Cristiano Ronaldo. Over zijn talent valt niet te twisten. Maar daarnaast heeft hij ongelooflijk hard gewerkt om sterker en slimmer te worden. Soms reed ik terug na een wedstrijd van FC Den Bosch en dacht ik: Weer tien minuutjes ingevallen... Ik trek het niet meer. Gelukkig heb ik ook een vrouw die bleef herhalen dat ik nooit mocht opgeven. Ik ben altijd blijven bikkelen.'
In tegenstelling tot talloze landgenoten heeft El Makrini zijn talent niet verkwanseld nadat hij eenmaal was doorgebroken. Des te opmerkelijker is het dat hij jaren geleden voor het laatst in een vertegenwoordigend elftal speelde. Sinds Marokko Onder-20 kreeg hij nooit meer een uitnodiging. 'Jammer, maar het is graag of niet. In het nationale elftal lopen genoeg goede voetballers en toch is het geen eenheid. Ze zijn kennelijk niet bereid samen ergens voor te vechten, mét elkaar te winnen. Er zijn altijd hoge verwachtingen als het toernooi om de Afrika Cup begint, maar dan liggen ze er in de eerste ronde alweer uit. Volgens mij is het een mentaliteitskwestie, of het ligt aan de begeleiding. Ik ben opgegroeid met de Nederlandse school: spelen vanuit een organisatie en je taken uitvoeren. Maar misschien wordt die Marokkaanse talenten zó vaak verteld hoe goed ze kunnen voetballen dat ze zich afvragen waarom ze eigenlijk taken moeten uitvoeren. Ik heb bij Elinkwijk spelers meegemaakt die beter waren dan ik, maar in mentaal opzicht was het een drama. Vroeger was ik ook van de pleintjes en de trucjes. Maar ik kon heel goed de knop omzetten. Zonder knokken bereik je niets.'

De religie

Bij Cambuur is El Makrini de enige moslim in de selectie. 'Tegenwoordig ligt de nadruk in de media vooral op de negatieve dingen', zegt hij. 'Het geloof wordt gekoppeld aan terroristen of het zaaien van haat. Als je een goede moslim zou tegenkomen, weet ik zeker dat hij of zij een doodgewoon persoon is die zich aan de regels houdt en zich heel sociaal opstelt. Ze zullen allemaal beamen dat IS-aanhangers absoluut verkeerd bezig zijn. Die extremisten verpesten het voor mij en andere moslims. Hindoeïsme, boeddhisme, katholicisme; je moet elke religie respecteren. Mensen moeten vredig naar hun kerk of moskee kunnen. Maar het gaat helaas vaak om andere dingen. Geld. Macht. Onverdraagzaamheid.'
'Ik volg heel strikt de vijf pijlers van de islam. Zo ben ik opgevoed. Ik bid netjes elke dag. Ik heb een hekel aan te laat komen. Ik drink niet en vertoon me niet in het uitgaansleven. Tijdens trainingskampen is er altijd wel een dag bij dat de spelers op stap gaan. Dan wens ik iedereen veel plezier en blijf ik in het hotel. Soms laten spelers weleens doorschemeren dat ze het leuk zouden vinden als ik een keer meega. Dan zeg ik: Jongens, jullie kennen me. Dat gaat niet gebeuren. Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.'
'Ik heb twee kinderen, een prachtige vrouw. Voor mijn gezin wil ik iets bereiken. En dan moet je bloedserieus leven, anders red je het niet. Het kost mij geen enkele moeite om normaal te blijven doen. Ik vind het ook mooi dat Cambuur dat uitdraagt. Ze respecteren mij en daarom krijg ik altijd ritueel geslacht vlees, kip van de islamitische slager of vis. Hiermee laten ze zien: Wij zijn een profclub en wij zorgen goed voor onze spelers, ongeacht hun afkomst.'

De lokroep

Bij Cambuur omschrijft iedereen hem als een voorbeeldprof. Na het vertrek van Ramon Leeuwin werd El Makrini tot aanvoerder benoemd. Doordat hij zich uitstekend staande houdt in de Eredivisie en met Cambuur boven verwachting presteert, circuleert zijn naam inmiddels in Italië, Duitsland, Engeland en het voormalige Oostblok. Concreet was afgelopen zomer nog niets, maar de geruchtenstroom heeft El Makrini aan het denken gezet.
'Het is een moeilijke keuze. Mijn gezin heeft het goed in Leeuwarden. Als je bij Ajax of Feyenoord op je 27ste kunt bijtekenen, doe je dat zonder aarzelen. Dit ligt anders. Ik ben straks transfervrij. Het is een mooi moment om een stap te maken. Uit respect voor Cambuur ga ik nog niet in op gesprekken over de toekomst. Dan bieden ze me een nieuw contract aan en doe ik het uiteindelijk niet... Cambuur is geen gesloten boek, echt niet. Ik wil gewoon wachten en zien wat er gebeurt. Supporters reageren daar positief op. Cambuur heeft mij veel gegeven, maar andersom is dat zeker ook het geval. Gerald van den Belt en trainer Henk de Jong hebben dat letterlijk zo tegen mij gezegd. Daaraan kun je zien dat je met normale en sociale mensen aan het praten bent.'
'Laatst vroegen journalisten of ik de Premier League zag zitten. Natuurlijk, dat is toch logisch? Als ik een paar weken meetrain, kan ik dat niveau aan. Ja, dat denk ik echt. Mensen hadden ook hun twijfels toen ik met Cambuur naar de Eredivisie ging. Maar we hebben de hele wereld verrast. Dat zal ik opnieuw doen als ik hogerop kan. Het risico dat de club een vervanger voor mij haalt, moet ik maar gewoon nemen. Als ik dan toch besluit te blijven, ligt het helemaal aan mezelf of ik speel. Zo sta ik er altijd in.'
Henk de Jong piekert er voorlopig niet over El Makrini bij voorbaat al naar de reservebankbank te verwijzen vanwege de afgebroken onderhandelingen. 'Zolang hij beter is dan de anderen, stel ik hem op. Het is een duidelijk verhaal. Wat hij zou willen, kunnen wij hem niet bieden. Maar Mo traint zich de blubber en doet alles voor mij. Hij is een natuurlijke aanvoerder, die niets belangrijker vindt dan het teambelang. Deze jongen is zo eerlijk als goud. Op liegen staat volgens mij bij hem de doodstraf. Ik ga hier dus geen probleem van maken. Zoals wij met elkaar omgaan, komen we er altijd wel uit.'
Hoewel Fons Groenendijk tegenwoordig in Roemenië werkt, volgt hij de ontwikkeling van zijn voormalige pupil nog steeds op de voet. 'Je ziet nu dat hij echt een middenvelder is die het spel vóór zich moet hebben. Sommige mensen omschrijven Mo als een stille kracht, maar onderschat hem niet. Kijk maar eens aandachtig naar wedstrijdbeelden, hoe hij vooruit verdedigt. Daarom past hij ook zo goed bij Cambuur. Hij is een dragende speler geworden. Hij zal mij dankbaar zijn dat ik hem ooit op die positie heb neergezet, maar je moet het vooral zelf doen. Ook toen hij bij Den Bosch nog niet vast in de basis stond, had ik al een zwak voor hem. Nooit zeiken of ouwehoeren; altijd positief en honderd procent inzet. Het verbaast me niet dat hij nu in de picture staat. Ik heb zijn naam bij Cluj ook al genoemd. Zowel lichamelijk als mentaal is Mo ijzersterk. Bij dat soort spelers moet je een stap hoger nooit uitsluiten.'

'Ik vind hem echt een geweldenaar'

SC Cambuur legt zich neer bij het besluit van Mohamed El Makrini om voorlopig geen contractonderhandelingen te voeren. Zijn verbintenis loopt na dit seizoen af. 'Ik hoop dat hij blijft', zegt algemeen directeur Gerald van den Belt. 'Maar hij wil graag nog eens een klapper maken en gezien zijn leeftijd is dat ook wel begrijpelijk. Het zou ook gewoon een mooi verhaal zijn van een voetballer die hier vier jaar is geweest en een geweldige tijd heeft meegemaakt. Wij gunnen hem zo'n stap van harte.'
'Vorig jaar, toen we terugkeerden in de Eredivisie, begon hij op de bank. Er bestond nog wat twijfel. Kan hij aanpikken? Dat heeft niet lang geduurd. In de tweede wedstrijd stond Mootje er weer. Het is misschien gek voor een jongen die vroeger aanvaller was, maar als controlerende middenvelder kreeg hij juist het verwijt dat hij te veel op safe speelde en te weinig vooruit. We zeiden weleens gekscherend: Hij verovert de ballen die hij eerder zelf verloor. Op dat punt heeft hij zich enorm ontwikkeld. Daarnaast dwingt hij met zijn professionele mentaliteit en sociale karakter veel respect af bij iedereen. Ik vind hem echt een geweldenaar.'

VI
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: papagaaiensoep op oktober 15, 2014, 11:19:21
Punt! Geweldig, Mo is geweldig. Zorgt voor een fantastische balans in het team.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Whoestemen op oktober 15, 2014, 11:28:03
Bedankt voor het delen. Mo is echt een topper, zowel op het veld als daarbuiten. Misschien wel de beste ooit op deze positie. Ik gun hem een mooie overstap ook van harte, maar hoop stiekem dat hij kiest voor de toekomst van deze club en mee wil groeien. Allemaal natuurlijk wel afhankelijk van de bouw van een nieuw stadion.

Het blijft een genot om spelers met zo'n topmentaliteit in de as van het veld te hebben.

Mo  _O_  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op oktober 15, 2014, 11:32:05
Nog zolang mogelijk genieten van deze krijger op het middenveld, te beginnen met aankomende zondag!  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Mitar op oktober 15, 2014, 14:27:23
Wat een topper is dit toch! Zou prachtig zijn als hij blijft maar een echte mooie stap gun ik hem van harte!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: de Schoot op oktober 15, 2014, 19:22:14
Open en eerlijk zoals het hoort te zijn  w:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur058 op oktober 15, 2014, 21:32:38
vd belt: kans dat mohamed vertrekt zo'n 90% ;(
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op oktober 15, 2014, 23:20:11
Hadden we anders verwacht? Als ik iemand een mooie transfer gun is het Mo wel, hij is gewoon eerlijk en open naar iedereen geweest over zijn wensen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccleeuwarden op oktober 19, 2014, 20:41:22
Heeft weer heel wat schoppen gehad deze topper! was ook weer zeer belangrijk
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DayDreamer op oktober 20, 2014, 09:15:49
Niet normaal hoevaak deze man geschopt is, met name 2e helft, schandalig.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 666 op oktober 20, 2014, 09:50:47
Citaat van: DayDreamer op oktober 20, 2014, 09:15:49
Niet normaal hoevaak deze man geschopt is, met name 2e helft, schandalig.

Ik kreeg het idee dat Ogbeche er genoeg van had en dat hij daarom die harde overtreding maakte.

Als die walg van een scheidsrechter had opgetreden tegen die boeren (vooral de 2e helft) dan had Mo niet zoveel schoppen gehad.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op oktober 20, 2014, 10:02:49
Mo accepteerde het als een man, en ging gewoon door zoals het hoort. Speelde een bere partij!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DayDreamer op oktober 20, 2014, 10:05:21
Ongelofelijk dat hij zo rustig bleef, na zoveel schoppen had ik allang een rechtse gegeven.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op oktober 27, 2014, 08:11:52
Speelde gister zijn 100e competitiewedstrijd voor Cambuur. Jammer dat hier niks voor georganiseerd was.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op oktober 27, 2014, 08:34:06
Citaat van: Yellow Army op oktober 27, 2014, 08:11:52
Speelde gister zijn 100e competitiewedstrijd voor Cambuur. Jammer dat hier niks voor georganiseerd was.
Kwamen ze bij de BVO ook pas achter nadat het Cambuurarchief een tweet de wereld in had gestuurd :devil

Die gast was trouwens ook veel te laat met die tweet 8P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Thieske op oktober 27, 2014, 09:16:57
Had het moeilijk gisteren, het hele middenveld trouwens. Maar ook niet zo gek tegen het beste middenveld van Nederland.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op oktober 27, 2014, 11:29:48
Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2014, 08:34:06
Kwamen ze bij de BVO ook pas achter nadat het Cambuurarchief een tweet de wereld in had gestuurd :devil

Die gast was trouwens ook veel te laat met die tweet 8P

Die gast heeft gewoon een pak op zijn sodemieter nodig  :zweep
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op oktober 27, 2014, 12:02:09
Citaat van: Yellow Army op oktober 27, 2014, 11:29:48
Die gast heeft gewoon een pak op zijn sodemieter nodig  :zweep
Ja kom, we pakken hem!! Ik weet wel waar hij woont :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Unknown op oktober 27, 2014, 12:12:04
Citaat van: Yellow Army op oktober 27, 2014, 08:11:52
Speelde gister zijn 100e competitiewedstrijd voor Cambuur. Jammer dat hier niks voor georganiseerd was.

ook vanuit supportskant niets, doekje ofzo zou wel leuk zijn geweest inderdaad.
Maakt het dan zelf? sja kan ik niet.

Maar dat soort dingen verwacht ik soms dan ook juist van bepaalde supportersgroepen die de middelen daar wel voor hebben.
We kunnen henk wel iedere pot toezingen, maar sommige spelers worden echt vergeten, helaas.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op november 02, 2014, 17:26:01
Weer een mindere pot van Makrini , moet geen gewoonte worden .. straks word hij nog misbaar  :_schater :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: drg op november 02, 2014, 17:36:54
Citaat van: cambuurlegend op november 02, 2014, 17:26:01
Weer een mindere pot van Makrini , moet geen gewoonte worden .. straks word hij nog misbaar  :_schater :_schater

Maar snel een strik d'r om dan, kunnen wij van dat geld Rusnak halen  :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Henkinho op november 02, 2014, 20:59:49
Blijft onmisbaar en altijd een voldoende spelen. Volgende week dat clubje uit 020 aanpakken. Grote kopkans gehad op de 1-0. En messoub (ofzoiets) niet gezien vandaag. Mo blijft een klasbak.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: zeewolde op november 02, 2014, 21:07:59
Citaat van: Henkinho op november 02, 2014, 20:59:49
Blijft onmisbaar en altijd een voldoende spelen. Volgende week dat clubje uit 010 aanpakken. Grote kopkans gehad op de 1-0. En messoub (ofzoiets) niet gezien vandaag. Mo blijft een klasbak.
noem ze maar gewoon bij naam ga je ook niet zo snel de fout in.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op november 02, 2014, 21:12:58
Citaat van: zeewolde op november 02, 2014, 21:07:59
noem ze maar gewoon bij naam ga je ook niet zo snel de fout in.

Ja zijn makkelijke namen joh.. :_schater

Mo blijf ik van genieten. :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: zeewolde op november 02, 2014, 21:16:06
Citaat van: Supersub op november 02, 2014, 21:12:58
Ja zijn makkelijke namen joh.. :_schater

Mo blijf ik van genieten. :thumbsup
ik bedoelde de clubnaam, lees de tekst van henkinho nog maar eens. Een naam van een speler of trainer verkeerd schrijven gebeurt zo vaak bij iedereen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Utekleitrokken op november 02, 2014, 21:55:34
Citaat van: Supersub op november 02, 2014, 21:12:58
Ja zijn makkelijke namen joh.. :_schater


010, 020..  Bedoelde Zeewolde. Ach beide een pot nat!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op november 03, 2014, 06:57:28
Citaat van: Utekleitrokken op november 02, 2014, 21:55:34
010, 020..  Bedoelde Zeewolde. Ach beide een pot nat!
Je bedoelde dat 036 dat bedoelde? :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op november 03, 2014, 07:00:35
Eerste 20 min van de 2e helft raakte hij geen knikker, herpakte zich daarna weer.

Had nog een beste kopkans, zag die bal te laat schat ik in.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op december 16, 2014, 22:52:17
Dikke baas ben je.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HilversumOnTour op december 16, 2014, 22:53:50
Deel van het geld van Rusnak in deze man investeren? Samen met Vd Streek en toch ook Bakker zitten we helemaal niet slecht in de middenvelders dan.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: zeewolde op december 16, 2014, 22:57:17
Als hij vertrekt is dat een grote aderlating. Speelde wat minder tegen az en nac, maar vind hem veruit onze belangrijkste speler.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op december 16, 2014, 23:04:30
Een aanbieding doen die hij niet kan afslaan.
Niemand is onvervangbaar. .maar Mo...alles begint en eindigt bij hem.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur058 op december 16, 2014, 23:05:02
 _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Treb op december 16, 2014, 23:41:33
Wat een beest, wat een klasbak! Deze man moet koste wat het kost behouden blijven!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: michello op december 16, 2014, 23:42:37
Als we Zaterdag winnen mag het toch niet meer misgaan wat lijfsbehoud betreft. Dan kunnen we wellicht wat meer bieden.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2014, 01:03:26
Fuck Rusnak.

MAKRINI MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op december 17, 2014, 09:19:22
Citaat van: michello op december 16, 2014, 23:42:37
Als we Zaterdag winnen mag het toch niet meer misgaan wat lijfsbehoud betreft. Dan kunnen we wellicht wat meer bieden.

Of verkopen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ruubmac op december 17, 2014, 09:22:22
Fuck Rusnak? Wie gaf de assist ook alweer op Makrini?
Ze moeten gewoon beide blijven!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Daddy T. op december 17, 2014, 09:34:18
Citaat van: Lore op december 17, 2014, 09:19:22
Of verkopen!

Idd, verkopen voor leuke prijs in de winterstop. Deze jongen wil verder, zowel sportief als financieel dus blijft hier niet. Gewoon accepteren, mooi bedrag in ontvangst nemen en een waardig afscheid geven.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DayDreamer op december 17, 2014, 09:51:29
Speelt zich echt in de kijker, las op Groningen forum dat ze hem daar ook graag zien, vervanger voor Lindgren.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op december 17, 2014, 09:57:05
Citaat van: Daddy T. op december 17, 2014, 09:34:18
Idd, verkopen voor leuke prijs in de winterstop. Deze jongen wil verder, zowel sportief als financieel dus blijft hier niet. Gewoon accepteren, mooi bedrag in ontvangst nemen en een waardig afscheid geven.

En proberen spelers aan te trekken, die volgend jaar ook nog onder contract staan. Dan kunnen wij in de zomer nog bijsturen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cor op december 17, 2014, 10:35:36
Citaat van: DayDreamer op december 17, 2014, 09:51:29
Speelt zich echt in de kijker, las op Groningen forum dat ze hem daar ook graag zien, vervanger voor Lindgren.

Bij Groningen kunnen ze beter de clubkleuren veranderen in geel blauw, een hert in het embleem zetten en Liwaddes gaan praten. Wat een sukkels daar
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op december 17, 2014, 11:28:51
Na gisteravond weer een paar ton in marktwaarde gestegen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Voorstopper op december 17, 2014, 11:34:56
Citaat van: Yellow Army op december 17, 2014, 11:28:51
Na gisteravond weer een paar ton in marktwaarde gestegen.

Marktwaarde Makrini zal rond de 4 ton liggen denk ik....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op december 17, 2014, 11:35:42
Citaat van: Voorstopper op december 17, 2014, 11:34:56
Marktwaarde Makrini zal rond de 4 ton liggen denk ik....

Voor een 1/2 jaar contract? Lijkt mij aan de hoge kant.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ruubmac op december 17, 2014, 11:50:17
Citaat van: Cor op december 17, 2014, 10:35:36
Bij Groningen kunnen ze beter de clubkleuren veranderen in geel blauw, een hert in het embleem zetten en Liwaddes gaan praten. Wat een sukkels daar

Tja, dat zeggen ze bij olle over ons.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: michello op december 17, 2014, 11:53:01
Citaat van: Lore op december 17, 2014, 11:35:42
Voor een 1/2 jaar contract? Lijkt mij aan de hoge kant.

Niet eens zo gek... Maar denk wel wat minder idd.. Iets van €250.000.. Is onze aanvoerder hé
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: michello op december 17, 2014, 11:54:34
Citaat van: DayDreamer op december 17, 2014, 09:51:29
Speelt zich echt in de kijker, las op Groningen forum dat ze hem daar ook graag zien, vervanger voor Lindgren.

Hebben Kieftenbeld al ( die er geen fluit van kan) Lindgren is Bankzitter en dat gaat Makrini niet willen op z'n 28e.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op december 17, 2014, 12:58:07
Citaat van: michello op december 17, 2014, 11:53:01
Niet eens zo gek... Maar denk wel wat minder idd.. Iets van €250.000.. Is onze aanvoerder hé

Tsjah, het is ook wat een gek er voor geeft. Maar als hij naar het buitenland zou vertrekken levert het waarschijnlijk meer op dan in NL
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op december 17, 2014, 13:01:26
Ik denk ook dat El Makrini niet al te veel waard is met een contract voor nog een halfjaar. Echter, dan ben ik ook van mening dat je hem niet moet laten vertrekken, tenzij je een vervanger klaar hebt staan. Die zie ik binnen onze huidige selectie niet, dus dan zou Keizer al één op de korrel moeten hebben.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op december 17, 2014, 13:06:24
Citaat van: Collingwood op december 17, 2014, 13:01:26
Ik denk ook dat El Makrini niet al te veel waard is met een contract voor nog een halfjaar. Echter, dan ben ik ook van mening dat je hem niet moet laten vertrekken, tenzij je een vervanger klaar hebt staan. Die zie ik binnen onze huidige selectie niet, dus dan zou Keizer al één op de korrel moeten hebben.

Stel je krijgt 1 ton van Markini, 1 ton voor Bijker en 1 ton voor Droste. Dat is 3 ton die wij kunnen besteden aan de selectie voor komend seizoen. Het lijkt mij dat Keizer nu al een idee hebben van de spelers die zij willen aantrekken. Nou gebruik de wintertransfers dan maar om de selectie voor volgend jaar samen te stellen. Zeker met 26 punten
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DeGroteLeeuwarder op december 17, 2014, 13:09:22
Citaat van: Lore op december 17, 2014, 12:58:07
Tsjah, het is ook wat een gek er voor geeft. Maar als hij naar het buitenland zou vertrekken levert het waarschijnlijk meer op dan in NL

Hij heeft niet meer een langlopend contract ..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op december 17, 2014, 13:15:04
Citaat van: Lore op december 17, 2014, 13:06:24
Stel je krijgt 1 ton van Markini, 1 ton voor Bijker en 1 ton voor Droste. Dat is 3 ton die wij kunnen besteden aan de selectie voor komend seizoen. Het lijkt mij dat Keizer nu al een idee hebben van de spelers die zij willen aantrekken. Nou gebruik de wintertransfers dan maar om de selectie voor volgend jaar samen te stellen. Zeker met 26 punten

Als dat het geval is, helemaal mee eens. Maar we hoeven van mij niet te verkopen om te verkopen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Whoestemen op december 17, 2014, 13:32:33
Liever niet verkopen. Dit wordt wellicht ons beste jaar ooit. Ik snap dat het zo werkt, maar al die wisselingen in de winterstop zullen het team geen goed doen. Ik zou gewoon een prachtige aanbieding doen en dan kijken wat er gebeurt, als je al aangeeft te gaan verkopen vang je ook een stuk minder. En daarbij wil ik de beker winnen  :D Dan moeten we ons juist versterken.

Ik hoop dat als hij gaat hij naar t buitenland vertrekt! Wordt een beetje ziek van clubs als Groningen die op hun fora ff onze selectie leegtrekken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur123 op december 17, 2014, 14:44:12
Mo is zo belangrijk voor ons, hij zet alles op en als het mis gaat vangt hij het ook weer op. Een speler met zowel induviduele kracht als met zijn rol in het team. Hoop met heel mijn hart dat Cambuur wat ching ching over heeft om motje zijn contract wat op te spekken... 1 grootverdiener kan niet zo veel kwaad toch?

Dit soort spelers zijn voor ons onvervangbaar!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: moodygrunn op december 17, 2014, 14:49:08
Citaat van: Cambuur123 op december 17, 2014, 14:44:12
1 grootverdiener kan niet zo veel kwaad toch?

Dit soort spelers zijn voor ons onvervangbaar!!

mo is een goede speler, maar niet onvervangbaar. 1 grootverdiener in de selectie moet dan ook direct je allerbeste speler zijn anders krijg je scheve gezichten in de kleedkamer. Mocht hij willen bijtekenen, hartstikke mooi. Wil hij niet, strik erom, het allerbeste wensen, mooie bos bloemen aanbieden en op zoek naar de vervanger.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DeGroteLeeuwarder op december 17, 2014, 14:51:38
Een speler die zich altijd vol inzet voor het team. Zulke spelers moet je meer hebben! Echt een vaste waarde voor ons team.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cor op december 17, 2014, 16:34:19
Citaat van: ruubmac op december 17, 2014, 11:50:17
Tja, dat zeggen ze bij olle over ons.

Denk dat wij weinig gearriveerde namen van Olle hebben gehaald.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op december 17, 2014, 18:48:42
Citaat van: Collingwood op december 17, 2014, 13:15:04
Als dat het geval is, helemaal mee eens. Maar we hoeven van mij niet te verkopen om te verkopen.
We hewwe geen stuiver ,daarom moeten we thuis loten in de beker
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op december 17, 2014, 23:22:21
Die inkomsten moet je delen toch? In die context kan je het best Ajax uit loten.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: el haj op december 17, 2014, 23:24:42
Citaat van: dizzhead op december 17, 2014, 23:22:21
Die inkomsten moet je delen toch? In die context kan je het best Ajax uit loten.

Die huichelaars zie ik ons nog wel naaien. Winst wordt gedeeld, dus opbrengst na aftrek van kosten. Reken er maar op dat er kosten worden doorberekend die niet (helemaal) van toepassing zouden zijn.
Maar goed, eerst de loting maar afwachten.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op december 18, 2014, 06:02:22
Citaat van: sunderland op december 17, 2014, 18:48:42
We hewwe geen stuiver ,daarom moeten we thuis loten in de beker

Hou op juh, we kunnen toch ook gewoon de opleidingskosten van Albert betalen? We kunnen alleen niet mee met de salarissen die FCG kan bieden.

Moet je ook niet willen. Dit ist en anders toedeledoki.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op december 18, 2014, 21:13:14
Citaat van: poelie-lwd op december 18, 2014, 06:02:22
Hou op juh, we kunnen toch ook gewoon de opleidingskosten van Albert betalen? We kunnen alleen niet mee met de salarissen die FCG kan bieden.

Moet je ook niet willen. Dit ist en anders toedeledoki.
sluit die tv aan juh
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccvl op december 30, 2014, 17:29:08
Citaat van: sunderland op december 18, 2014, 21:13:14
sluit die tv aan juh
Mo word in verband gebracht met een overstap naar FC Zwolle. Zijn hier meer mensen die hier iets over gehoord hebben?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Gasgeve op december 31, 2014, 14:16:00
Zou dat de stap zijn die hij voor ogen heeft? Lijkt me niet eigenlijk ..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op januari 01, 2015, 13:33:56
Citaat van: Gasgeve op december 31, 2014, 14:16:00
Zou dat de stap zijn die hij voor ogen heeft? Lijkt me niet eigenlijk ..

Zoals ik al eerder suggereerde deze jongen moet echt een draak van een zaakwaarnemer hebben , al 2 jaar lang ons meest constante speler. Dat hij dan niet verder komt dan dat clubje 100 km verderop zegt eigenlijk wel alles. Zwolle is echt zo een club als dat Heracles dat een seizoen of 5 geleden was , aardig ploegje wat waarschijnlijk weer leeg gekocht gaat worden en dan glijden ze weer af. Is een voor nu een (tijdelijke stap) schuinomhoog , en hij zal wat verser brood kunnen kopen bij de bakker ....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: reisbureau op januari 01, 2015, 14:16:32
Citaat van: cambuurlegend op januari 01, 2015, 13:33:56
Zoals ik al eerder suggereerde deze jongen moet echt een draak van een zaakwaarnemer hebben , al 2 jaar lang ons meest constante speler. Dat hij dan niet verder komt dan dat clubje 100 km verderop zegt eigenlijk wel alles. Zwolle is echt zo een club als dat Heracles dat een seizoen of 5 geleden was , aardig ploegje wat waarschijnlijk weer leeg gekocht gaat worden en dan glijden ze weer af. Is een voor nu een (tijdelijke stap) schuinomhoog , en hij zal wat verser brood kunnen kopen bij de bakker ....

Wat heeft Bakker ermee te maken. 2 halen 1 betalen  8P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dit is mien club op januari 02, 2015, 10:05:31
Heeft hij niet eens wat clubs aan gegeven? Twente, Feyenoord anders Engeland? 
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Thieske op januari 07, 2015, 10:05:55
Droste en El Makrini dus transfervrij de deur uit aan het eind van het seizoen.. Lijkt me sterk dat er nu, in de winterstop, nog een club komt die er een smak geld voor een van beide neerlegt. Maar gezien ons scoutingsbeleid de laatste jaren, alle vertrouwen in de opvolger(s)!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Utekleitrokken op januari 07, 2015, 10:14:09
Citaat van: Thieske op januari 07, 2015, 10:05:55
Droste en El Makrini dus transfervrij de deur uit aan het eind van het seizoen.. Lijkt me sterk dat er nu, in de winterstop, nog een club komt die er een smak geld voor een van beide neerlegt. Maar gezien ons scoutingsbeleid de laatste jaren, alle vertrouwen in de opvolger(s)!

Jammer dat het ook met Droste zo gaat. Geen geld en weer een open plek in de selectie.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: michello op januari 07, 2015, 10:21:14
Zijn beide aan hun 4e seizoen bezig hier. In de voetballerij is dat ook meestal de Max en zoeken spelers een nieuwe uitdaging. Jammer dat we er geen geld voor vangen als ze vertrekken in de zomer, maar hebben ons ook genoeg successen bezorgd.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op januari 07, 2015, 10:32:25
Citaat van: Thieske op januari 07, 2015, 10:05:55
Droste en El Makrini dus transfervrij de deur uit aan het eind van het seizoen.. Lijkt me sterk dat er nu, in de winterstop, nog een club komt die er een smak geld voor een van beide neerlegt. Maar gezien ons scoutingsbeleid de laatste jaren, alle vertrouwen in de opvolger(s)!

Die zekerheid zou ik nog niet hebben. De meeste transfers vinden plaats in de laatste week.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Thieske op januari 07, 2015, 10:53:58
Citaat van: Lore op januari 07, 2015, 10:32:25
Die zekerheid zou ik nog niet hebben. De meeste transfers vinden plaats in de laatste week.

Klopt, is nog niet zeker natuurlijk, maar lijkt me sterk dat je er nog een (flink) bedrag voor neertelt als ze 6 maanden later transfervrij zijn.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op januari 07, 2015, 12:23:54
Citaat van: Thieske op januari 07, 2015, 10:53:58
Klopt, is nog niet zeker natuurlijk, maar lijkt me sterk dat je er nog een (flink) bedrag voor neertelt als ze 6 maanden later transfervrij zijn.

Ik denk dat Cambuur ze ook voor een wat minder bedrag laat vertrekken. Anders lopen zij gratis de deur uit. Daarnaast kan een club dus relatief goedkoop een klasse speler aantrekken, terwijl er in de zomer veel meer concurrentie is. Als ik een club als Utrecht was dan zou ik met een glimlach 1 1/2 ton neerleggen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dit is mien club op januari 07, 2015, 14:56:10
Ik denk dat hij blijft, en als hij blijft met Byryqi en peters er bij, dan gaan we meedoen om playoff europees voetbal
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: mugel op januari 12, 2015, 22:04:16
Op alle posities waar spelers dreigen te vertrekken denk ik dat we goeie vervangers hebben of kunnen binnenhengelen..
El Makrini zal nog max een half jaar bij ons spelen, en vervanging van een soortgelijke speler lijkt me essentieel.
Liefst wordt er zo snel mogelijk een defensieve middenvelder gescout en aangetrokken, zodat het vertrek van Mo kan worden opgevangen. Want zo'n belangrijke schakel hebben we nu niet in huis:
Bakker en vd Streek zijn goeie box-to-box spelers, maar meer aanvallend ingesteld.
Dijkstra is soortgelijke speler, maar niet op dit niveau
Schootstra misschien in de toekomst, maar dat duurt nog even..

Ik noem zo maar wat namen uit de bronnen waar we het van moeten hebben, maar misschien hebben jullie betere ideeën.. Of moeten we het maar gewoon aan de technische staf overlaten?

Frank Olijve (25) - FC Emmen
Niek Vossebelt (23) - FC Emmen
Robin Pröpper (21) - De Graafschap
Barry Maguire (25) - FC Den Bosch
Kevin Visser (26) - Helmond Sport
Jens van Son (27) - FC Eindhoven
Tom Overtoom (24) - FC Volendam

Yalany Baio (20) - Na Young Liverpool op proef bij Sparta..
Gianluca Nijholt (24) - clubloos.. nog eens een poging doen?

Roet u maar!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op januari 12, 2015, 22:25:06
We hebben zelfs meerdere opvolgers in huis. Macintosh kan ook als verdedigende middenvelder spelen. Bakker zou dat ook moeten kunnen. Dijkstra idem. Toegegeven, zij zijn (nog) geen Makrini's maar die is ook begonnen als rechtsbuiten bij Den Bosch.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HJ.Wijma op januari 13, 2015, 00:28:02
Misschien wordt rosheuvel wel gehaald als opvolger van el makrini
Begon ook als rechtsbuiten  :zweep
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op januari 13, 2015, 05:58:17
Henk kennende zal hij Barto daar wel neer zetten  ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op januari 13, 2015, 08:02:30
Citaat van: poelie-lwd op januari 13, 2015, 05:58:17
Henk kennende zal hij Barto daar wel neer zetten  ;)

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op januari 13, 2015, 08:25:17
Citaat van: poelie-lwd op januari 12, 2015, 22:25:06
We hebben zelfs meerdere opvolgers in huis. Macintosh kan ook als verdedigende middenvelder spelen. Bakker zou dat ook moeten kunnen. Dijkstra idem. Toegegeven, zij zijn (nog) geen Makrini's maar die is ook begonnen als rechtsbuiten bij Den Bosch.

MacIntosh zie ik als ideale vervanger. En is voetballend (vooruit) sterker.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Gasgeve op januari 13, 2015, 08:48:39
Citaat van: Galdiano op januari 13, 2015, 08:25:17
MacIntosh zie ik als ideale vervanger. En is voetballend (vooruit) sterker.
MacIntosh voetballend vooruit sterker dan Makrini?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: drg op januari 13, 2015, 09:44:19
Citaat van: Gasgeve op januari 13, 2015, 08:48:39
MacIntosh voetballend vooruit sterker dan Makrini?

Lijkt mij wel, er waren een paar wedstrijden waar je hem gewoon ontzettend vaak voorbij de middellijn zag. Lijkt mij ook de ideale vervanger voor Mo. En ook veel en veel gevaarlijker voor het doel, met name bij hoge ballen en corners. Daar waar je Mo soms een jaar niet ziet scoren.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op januari 13, 2015, 09:57:36
Citaat van: drg op januari 13, 2015, 09:44:19
Lijkt mij wel, er waren een paar wedstrijden waar je hem gewoon ontzettend vaak voorbij de middellijn zag. Lijkt mij ook de ideale vervanger voor Mo. En ook veel en veel gevaarlijker voor het doel, met name bij hoge ballen en corners. Daar waar je Mo soms een jaar niet ziet scoren.

Hoe komt het dat een verdediger voorbij de middenlijn kan komen denk je? Omdat de centrale middenvelder inzakt en de positie in neemt. Dat is de verassing in het spel zoals wij dat spelen. Laat Macintosh nu maar eerst even een seizoen goed draaien, kan je je nog een wedstrijd herinneren op rechtsback. Wist totaal niet wat hij met de bal moest doen, terwijl je als middenvelder wel snel moet reageren in bal bezit. Ik heb er de volste vertrouwen in dat de TS wel een goede vervanger vinden. Als je Bijker en droste ook kwijt raakt moet je niet teveel gaan sleutelen aan je verdediging. Gewoon Reijnen Macintosh en vytas laten staan.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Gasgeve op januari 13, 2015, 10:09:53
MacIntosh als vervanger van Makrini zie ik ook niet gebeuren. Eerst maar eens volledig seizoen als centrale verdediger uitblinken. Voetballend is hij op dit moment zeker niet beter dan Makrini. Als er al 1 iemand in de selectie die positie kan invullen is het Bijker, speelde daar in de jeugd ook regelmatig. Al heeft Bijker het te hoog in zijn bol en zal ook hij niet blijven.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op januari 13, 2015, 13:00:04
Ik zie Funso Ojo van Dordrecht als een goede opvolger. Iets ander type dan El Makrini, maar dat zijn de hierboven genoemde spelers ook.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op januari 13, 2015, 13:13:46
mo blijft hier nog een paar toch die andere clubs hevve stront inde ogen gelukkig
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: carlo de leeuw op januari 13, 2015, 18:30:39
vooral de tactische en verdedigende kwaliteiten en de kunst van het zichzelf kunnen wegcijferen voor het teambelang maken El Mak tot een toppertje.voetballend ook prima maar minder uitzonderlijk.
vind maar eens een betaalbaar alternatief!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Gasgeve op januari 13, 2015, 19:25:16
Citaat van: carlo de leeuw op januari 13, 2015, 18:30:39
vooral de tactische en verdedigende kwaliteiten en de kunst van het zichzelf kunnen wegcijferen voor het teambelang maken El Mak tot een toppertje.voetballend ook prima maar minder uitzonderlijk.
vind maar eens een betaalbaar alternatief!
Laat dat maar aan de TS over, Leeuwin leek ook onvervangbaar. Wie praat er nu nog over Leeuwin !?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: moodygrunn op januari 25, 2015, 18:17:00
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3837022/2015/01/25/Beker-als-gedroomd-afscheidscadeau-El-Makrini.dhtml

In zijn dromen ziet Mohamed El Makrini zichzelf al staan in De Kuip, met de KNVB-beker boven zijn hoofd. De aanvoerder van SC Cambuur beseft dat zijn club misschien wel een unieke kans heeft op zilverwerk.

,,We blijven maar geschiedenis schrijven met deze groep. Leuk voor ons en leuk voor de club, hopelijk kunnen we dat nog even doorzetten'', zegt de motor op het middenveld van de geel-blauwe brigade uit Leeuwarden.

El Makrini (27) zag vorig jaar wat de bekerwinst van PEC Zwolle allemaal losmaakte. Zwolle vierde dagenlang feest, pakte vervolgens ook nog even de Johan Cruijff-schaal en ging Europa in. Juist de houder van de KNVB-beker is dinsdag de volgende horde voor SC Cambuur op weg naar de gedroomde finale in Rotterdam. Aangezien de traditionele topclubs al uitgeschakeld zijn, belooft het een open strijd te worden tussen de acht overgebleven ploegen.

,,Iedereen maakt kans, dat is het mooie aan dit bekertoernooi'', constateert de middenvelder. ,,Hopelijk kunnen wij stunten.''

Afscheid nemen van Cambuur met de beker, El Makrini begint spontaan te stralen als hij daaraan denkt. De geboren Utrechter met Marokkaanse roots voelt zich na vier jaar in Leeuwarden klaar voor een nieuw avontuur. ,,Ik draai lekker, voetbal goed en voel dat ik klaar ben voor een stap hoger.''

El Makrini wil zijn aflopende contract daarom (voorlopig) niet verlengen. Hij wimpelde deze maand al interesse vanuit Rusland af, omdat hij hoopt op iets mooiers. ,,Maar eerst richt ik me volledig op Cambuur, hier wil ik het goed afsluiten.''

Met het bereiken van de kwartfinales heeft Cambuur zijn beste bekerprestatie uit het seizoen 1995-1996 al geëvenaard. Nu willen El Makrini en zijn ploeggenoten meer. ,,Wedstrijden tegen PEC Zwolle zijn altijd 'fifty-fifty', zowel uit als thuis. We gaan vol voor de winst. Het kan zomaar een heel mooi bekeravontuur worden, we kunnen wéér geschiedenis schrijven met Cambuur. Dat gevoel leeft wel binnen de groep. We zullen tegen PEC, net als zaterdag tegen PSV, twee of drie kansen krijgen. Die moeten er dan wél in. De Kuip is nog ver weg, maar het zou fantastisch zijn als we daar komen.''

Een maand geleden kwam PEC ook al op bezoek in Leeuwarden, toen voor de competitie. De thuisclub sloot de eerste seizoenshelft af met een zwaarbevochten overwinning (2-1). ,,PEC weet precies hoe wij voetballen en andersom ook', zegt El Makrini. 'Het belooft dus een gelijkopgaande wedstrijd te worden, waarin de beste wint. Hopelijk zijn wij dat.''
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Voorstopper op februari 16, 2015, 09:26:23
Weet iemand ook hoe het met Makrini is? Hoe moest geblesseerd het veld verlaten. Hopelijk is hij er wel bij komende vrijdag  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DayDreamer op februari 16, 2015, 09:59:20
Speelde weer als vanouds hoor, hopen dat zijn blessure meevalt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op februari 16, 2015, 10:33:40
Leek een tik op zijn enkel te krijgen?
Mijn kameraad kijkt vandaag even op de training.
Zullen het wel horen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: rody rules op februari 16, 2015, 10:50:01

El Makrini held! lekker aant beesten daar op dat middenveld gister  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op februari 21, 2015, 08:47:07
Man oh man wat werd jij gisteren gemist  ;(
Als hij er niet is wordt het pas duidelijk hoe belangrijk hij is, het wordt nog heel moeilijk om een goede vervanger voor hem te vinden volgend seizoen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op februari 21, 2015, 09:09:10
Rusnak wouden ze het allerbeste contract ooit geven.
Laat Mo dit contract maar snel tekenen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op februari 21, 2015, 09:18:43
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2015, 09:09:10
Rusnak wouden ze het allerbeste contract ooit geven.
Laat Mo dit contract maar snel tekenen.

Hier ben ik het helemaal mee eens, hij heeft het hier volgens mij erg naar zijn zin dus Cambuur mag wat mij betreft er alles aan doen om hem te behouden  _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op februari 21, 2015, 09:20:37
Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2015, 09:18:43
Hier ben ik het helemaal mee eens, hij heeft het hier volgens mij erg naar zijn zin dus Cambuur mag wat mij betreft er alles aan doen om hem te behouden  _O_

Zie hem wel langer bij Cambuur blijven.
Alleen als er een club buitenland komt is hij weg.

Zijn wens is naar het buitenland.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op februari 21, 2015, 09:26:29
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2015, 09:20:37
Zie hem wel langer bij Cambuur blijven.

Dat zou ik echt fantastisch vinden, deze speler is zo onderschat en belangrijk voor Cambuur  _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: carlo de leeuw op februari 21, 2015, 10:06:00
Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2015, 09:26:29
Dat zou ik echt fantastisch vinden, deze speler is zo onderschat en belangrijk voor Cambuur  _O_
deze aanjager neemt het voortouw en neemt de rest daarmee op sleeptouw, dat gemis was gister pijnlijk zichtbaar.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op februari 21, 2015, 11:05:36
Hij wil toch zelf niet bij Cambuur blijven? Lijkt nu net of hij onvervangbaar is. Zo goed vind ik hem dit seizoen niet. Tekenend ook dat er in de winter totaal geen belangstelling voor hem was.... Hij mag Cambuur op zijn blote knieën danken voor de kansen in de eredivisie.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Henkinho op februari 21, 2015, 11:59:47
Citaat van: John Hiatt op februari 21, 2015, 11:05:36
Hij wil toch zelf niet bij Cambuur blijven? Lijkt nu net of hij onvervangbaar is. Zo goed vind ik hem dit seizoen niet. Tekenend ook dat er in de winter totaal geen belangstelling voor hem was.... Hij mag Cambuur op zijn blote knieën danken voor de kansen in de eredivisie.

Wat een onzin, gisteren was het duidelijk zichtbaar dat een cambuur zonder Makrini stukken minder speelt. De TS moet dan gaan puzzelen omdat we geen vervanger hebben. Ik denk dat wij blij mogen zijn dat hij in de winter niet weg is gegaan aangezien we Rusnak ook al zijn verloren.
Ergens denk ik / hoop ik dat hij bij ons zal blijven na de zomer.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Supersub op februari 21, 2015, 12:15:54
Was gister zeker een gemis. Weet iemand hoe het met zijn blessure gesteld is? Want volgende week hebben we hem hard nodig.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: wiekie1969 op februari 21, 2015, 12:16:36
Hoop dat deze man bijtekent. We hebben hem node gemist gisteravond.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 01, 2015, 20:08:37
Al wat definitiefs bekend over zn blessure?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: CJ058 op maart 02, 2015, 09:22:42
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 01, 2015, 20:08:37
Al wat definitiefs bekend over zn blessure?
Vandaag naar het ziekenhuis, nog even afwachten dus..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dit is mien club op maart 02, 2015, 10:30:00
Lijkt mee te vallen, waarschijnlijk kneuzing
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op maart 02, 2015, 10:35:57
Citaat van: dit is mien club op maart 02, 2015, 10:30:00
Lijkt mee te vallen, waarschijnlijk kneuzing

Is dat uit het onderzoek in het ziekenhuis gebleken? En hoe lang herstel staat daar ongeveer voor?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Vedetski op maart 02, 2015, 11:12:02
El Makrini is een goede aanjager, neemt het voortouw en durft risico's te nemen.
Echter is hij voetballend niet de beste die er bij ons rondloopt.
Onmisbaar is hij niet, een Dijkstra kan (met wedstrijdritme) al een prima alternatief zijn. Heeft een betere, vooral strakkere, inspeelpass. Misschien is hij verdedigend iets minder dan El Makrini, maar daar staat meer voetballend vermogen tegenover.
Als hij te behouden is zie ik El Makrini graag blijven, maar onmisbaar is hij niet.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: YellowBlue op maart 02, 2015, 12:48:35
Citaat van: Vedetski op maart 02, 2015, 11:12:02
El Makrini is een goede aanjager, neemt het voortouw en durft risico's te nemen.
Echter is hij voetballend niet de beste die er bij ons rondloopt.
Onmisbaar is hij niet, een Dijkstra kan (met wedstrijdritme) al een prima alternatief zijn. Heeft een betere, vooral strakkere, inspeelpass. Misschien is hij verdedigend iets minder dan El Makrini, maar daar staat meer voetballend vermogen tegenover.
Als hij te behouden is zie ik El Makrini graag blijven, maar onmisbaar is hij niet.

Met de huidige selectie is hij wel degelijk bijna niet te vervangen, zeker tegen de betere clubs!
Ik neem aan dat de vervanging van Mo voor volgend seizoen prioriteit nr. 1 is.





Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: piene hassus op maart 02, 2015, 12:51:38
Blieve is prioriteit nr 1
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op maart 02, 2015, 14:14:16
Citaat van: YellowBlue op maart 02, 2015, 12:48:35
Met de huidige selectie is hij wel degelijk bijna niet te vervangen, zeker tegen de betere clubs!
Ik neem aan dat de vervanging van Mo voor volgend seizoen prioriteit nr. 1 is.
let jij wel op jonguh .Juist tegen de betere clubs komt hij te kort .Daarom gaat hij ook niet naar de subtop .Tegen feyenoord ,Ajax ,psv ,vitesse ,az kon hij het niet doen .Voor ons is hij een topper
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Henkinho op maart 02, 2015, 14:45:20
Citaat van: sunderland op maart 02, 2015, 14:14:16
let jij wel op jonguh .Juist tegen de betere clubs komt hij te kort .Daarom gaat hij ook niet naar de subtop .Tegen feyenoord ,Ajax ,psv ,vitesse ,az kon hij het niet doen .Voor ons is hij een topper

Ik let ook op en ben het niet met je eens. Ben een grote fan van Mo, ik denk dat hij hogerop zeker aan kan. Ik denk dat Henkinho hem niet zomaar aanvoerder heeft gemaakt. En dat betekent dat hij zowel binnen als buiten het veld de betere is, op meer facetten. Als Dijkstra echt zoveel beter was dan hadden alle drie de trainers die we hebben gehad vast geen verstand van voetbal. Hou toch op. Mo moet gewoon verlengen prioriteit nummer 1.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Gasgeve op maart 02, 2015, 15:02:52
Citaat van: Henkinho op maart 02, 2015, 14:45:20
Ik let ook op en ben het niet met je eens. Ben een grote fan van Mo, ik denk dat hij hogerop zeker aan kan. Ik denk dat Henkinho hem niet zomaar aanvoerder heeft gemaakt. En dat betekent dat hij zowel binnen als buiten het veld de betere is, op meer facetten. Als Dijkstra echt zoveel beter was dan hadden alle drie de trainers die we hebben gehad vast geen verstand van voetbal. Hou toch op. Mo moet gewoon verlengen prioriteit nummer 1.
Als Dijkstra beter dan je is, dan moet je je echt zorgen gaan maken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op maart 02, 2015, 16:03:36
Mo is dit seizoen , minder dan de afgelopen 2 seizoenen. En dat werd eigenlijk al ingezet in het 2e deel van vorig seizoen , maar is natuurlijk nog steeds een belangrijke speler voor ons. Al iets bekend over de duur van zijn blessure?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op maart 02, 2015, 16:08:10
Citaat van: Henkinho op maart 02, 2015, 14:45:20
Ik let ook op en ben het niet met je eens. Ben een grote fan van Mo, ik denk dat hij hogerop zeker aan kan. Ik denk dat Henkinho hem niet zomaar aanvoerder heeft gemaakt. En dat betekent dat hij zowel binnen als buiten het veld de betere is, op meer facetten. Als Dijkstra echt zoveel beter was dan hadden alle drie de trainers die we hebben gehad vast geen verstand van voetbal. Hou toch op. Mo moet gewoon verlengen prioriteit nummer 1.
knappe reactie op mijn stuk .
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op maart 02, 2015, 16:09:27
Slaat als een lul op een drumstel .
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op maart 02, 2015, 17:50:01
Citaat van: dit is mien club op maart 02, 2015, 10:30:00
Lijkt mee te vallen, waarschijnlijk kneuzing
ja net ook gehoord van de fysio .Mooi
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dit is mien club op maart 02, 2015, 19:01:11
De gene die zeggen dat MO niet van zeer belangrijke waarde is voor dit elftal heeft geen kijk op het spelletje.

Makrini is de schakel tussen de verdediging en de aanval en andersom.
Hij weet precies wanneer hij door moet stappen en geeft aan wanneer er druk kan worden gezet, daarnaast maakt hij ruimte voor een ander in de opbouw. Zijn inzicht en loop vermogen zijn van een hoog niveau. Echter verzuipt hij ook wanneer je tegen de top 5 speelt en die hebben drie kwalitatief gelijkwaardig of zelfs betere spelers rondlopen. Tja dan ben je vaak te laat.

De absolute top zal hij niet halen, maar een club als Twente Vitesse AZ kunnen hem echt gebruiken hoor.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op maart 02, 2015, 19:13:26
Citaat van: sunderland op maart 02, 2015, 17:50:01
ja net ook gehoord van de fysio .Mooi

Maar waar hebben wij het nu over dan? Zwolle is niet haalbaar lijkt mij?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op maart 02, 2015, 19:47:07
Citaat van: dit is mien club op maart 02, 2015, 19:01:11
De gene die zeggen dat MO niet van zeer belangrijke waarde is voor dit elftal heeft geen kijk op het spelletje.

Makrini is de schakel tussen de verdediging en de aanval en andersom.
Hij weet precies wanneer hij door moet stappen en geeft aan wanneer er druk kan worden gezet, daarnaast maakt hij ruimte voor een ander in de opbouw. Zijn inzicht en loop vermogen zijn van een hoog niveau. Echter verzuipt hij ook wanneer je tegen de top 5 speelt en die hebben drie kwalitatief gelijkwaardig of zelfs betere spelers rondlopen. Tja dan ben je vaak te laat.

De absolute top zal hij niet halen, maar een club als Twente Vitesse AZ kunnen hem echt gebruiken hoor.
vlgns mij is iedereen het wel met jou eens .Tis wel een feit dat er niemand hem heeft gehaald in de winterstop terwijl hij voor zeer weinig was op te halen .Ik denk dat de scouts ook hebben gezien dat hij tegen de al eerder genoemde clubs niet echt kon meekomen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Voetbal12 op maart 02, 2015, 20:09:27
Mo gaat gewoon spelen tegen zwolle heeft. Heeft ie verteld op het schoolplein vanmiddag alleen de noppen van z'n tegenstander staan nog in z'n been en wat last . Het valt allemaal mee
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op maart 02, 2015, 20:13:38
Dat is mooi nieuws!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op maart 02, 2015, 20:36:02
Dat zou goed nieuws zijn!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 02, 2015, 23:20:29
Citaat van: Voetbal12 op maart 02, 2015, 20:09:27
Mo gaat gewoon spelen tegen zwolle heeft. Heeft ie verteld op het schoolplein vanmiddag alleen de noppen van z'n tegenstander staan nog in z'n been en wat last . Het valt allemaal mee
En toen mocht je met hem op de foto en kreeg je een handtekening in je taalschrift? :devil

Mooi om te horen, maar ik ben zoals altijd wat sceptisch over dit soort berichten.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: drg op maart 02, 2015, 23:35:12
 :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Gasgeve op maart 03, 2015, 08:08:08
Citaat van: dit is mien club op maart 02, 2015, 19:01:11
De gene die zeggen dat MO niet van zeer belangrijke waarde is voor dit elftal heeft geen kijk op het spelletje.

Makrini is de schakel tussen de verdediging en de aanval en andersom.
Hij weet precies wanneer hij door moet stappen en geeft aan wanneer er druk kan worden gezet, daarnaast maakt hij ruimte voor een ander in de opbouw. Zijn inzicht en loop vermogen zijn van een hoog niveau. Echter verzuipt hij ook wanneer je tegen de top 5 speelt en die hebben drie kwalitatief gelijkwaardig of zelfs betere spelers rondlopen. Tja dan ben je vaak te laat.

De absolute top zal hij niet halen, maar een club als Twente Vitesse AZ kunnen hem echt gebruiken hoor.
Ik weet het niet hoor. Als je ziet wat er nu bij Twente verzuipt, Mokotjo, Ziyech en dan zou MO het daar zomaar even kunnen doen?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dit is mien club op maart 03, 2015, 08:45:24
Citaat van: Gasgeve op maart 03, 2015, 08:08:08
Ik weet het niet hoor. Als je ziet wat er nu bij Twente verzuipt, Mokotjo, Ziyech en dan zou MO het daar zomaar even kunnen doen?

Nou die twee verzuipen niet. Het elftal loopt daar niet. Te veel haantjes in de ploeg
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Gasgeve op maart 03, 2015, 08:54:44
Citaat van: dit is mien club op maart 03, 2015, 08:45:24
Nou die twee verzuipen niet. Het elftal loopt daar niet. Te veel haantjes in de ploeg
Ik denk niet dat hij het bij zulke clubs kan doen. Hij is een geweldige speler voor ons, maar Az, Twente en Vitesse is te hoog gegrepen. Daar spelen middenvelders als Gudelj, Vejinovic, Propper en Henriksen. Dan komt Mo gewoon tekort.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op maart 03, 2015, 09:45:45
Dus....makrini zit perfect op zijn plek.
Verlengen!! |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: hobbes op maart 03, 2015, 09:58:03
Zul je zien dat Groningen of DKV achter hem aangaan. Puur om ons te verzwakken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: TARGET op maart 03, 2015, 11:11:31
Ik zat meer te denken dat Makrini naar FC Utrecht gaat.!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dit is mien club op maart 03, 2015, 11:42:39
staat weer op het veld vandaag, lijkt goed te gaan
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op maart 03, 2015, 11:55:33
Citaat van: hobbes op maart 03, 2015, 09:58:03
Zul je zien dat Groningen of DKV achter hem aangaan. Puur om ons te verzwakken.

Ik zou mij goed kunnen voorstellen dat hij naar het buitenland gaat. Hij heeft tot nu toe niet erg veel verdiend en zou daar goed kunnen cashen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op maart 03, 2015, 12:25:28
Citaat van: Lore op maart 03, 2015, 11:55:33
Ik zou mij goed kunnen voorstellen dat hij naar het buitenland gaat. Hij heeft tot nu toe niet erg veel verdiend en zou daar goed kunnen cashen!
dat wil die zelf ook .Maar ook bij utrecht dkv en groningen verdient hij zomaar 275 netto.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: CJ058 op maart 03, 2015, 13:43:37
Citaat van: dit is mien club op maart 03, 2015, 11:42:39
staat weer op het veld vandaag, lijkt goed te gaan
Goede zaak, Drost aanpakken zaterdag!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Vedetski op maart 03, 2015, 13:44:59
Citaat van: sunderland op maart 03, 2015, 12:25:28
dat wil die zelf ook .Maar ook bij utrecht dkv en groningen verdient hij zomaar 275 netto.

Waarom is hij dan nog niet door die clubs benaderd voor na zijn aflopende contract?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op maart 03, 2015, 14:01:08
Citaat van: Vedetski op maart 03, 2015, 13:44:59
Waarom is hij dan nog niet door die clubs benaderd voor na zijn aflopende contract?

Geen idee, maar het lijkt mij eigenlijk niet reëel dat hij verlengt. Er zijn zelfs clubs op vergelijkbaar, en lager, niveau die (veel) meer betalen dan in Nederland mogelijk is. Ik kan hem niet kwalijk nemen dat hij nu vooral de toekomst van zijn gezin veilig wil stellen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op maart 03, 2015, 14:25:30
Ik denk dat Cambuur zijn plafond is. Veel beter wordt hij niet meer en regelmatig heeft hij kleine blessures. Komt mede doordat hij hier aan zijn top zit. Tekenend is ook dat er in de winter geen enkele belangstelling was voor hem. Mooi bijtekenen!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: moodygrunn op maart 03, 2015, 15:19:56
Is die Ilan Boccara niet iets voor Cambuur als opvolger voor Mo? Gratis op te halen uit Amsterdam. Als je in de jeugd van PSG en Ajax hebt gespeeld moet je wel iets kunnen. Eerst eens een paar weken op proef zou m.i. geen kwaad kunnen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Gasgeve op maart 03, 2015, 15:33:02
Citaat van: moodygrunn op maart 03, 2015, 15:19:56
Is die Ilan Boccara niet iets voor Cambuur als opvolger voor Mo? Gratis op te halen uit Amsterdam. Als je in de jeugd van PSG en Ajax hebt gespeeld moet je wel iets kunnen. Eerst eens een paar weken op proef zou m.i. geen kwaad kunnen
Heeft bij Ajax in 2,5 jaar weinig tot geen indruk gemaakt, nadat Sporkslede terug was, is hij zelfs zijn basisplaats bij jong Ajax kwijt geraakt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op maart 08, 2015, 17:29:56
Onmisbare speler.... Pfffff.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cor op maart 08, 2015, 20:28:16
Citaat van: John Hiatt op maart 08, 2015, 17:29:56
Onmisbare speler.... Pfffff.

Dou bist oek een zeikerd, snap dien politieke voorkeur wel, gebaseerd op dien gedrag hier
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 08, 2015, 21:10:03
Een slechte wedstrijd, ja! Net zoals iedereen. Dan zo'n reactie? Slaat nergens op...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op maart 08, 2015, 21:25:01
Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2015, 21:10:03
Een slechte wedstrijd, ja! Net zoals iedereen. Dan zo'n reactie? Slaat nergens op...

Sommigen doen hier net of Cambuur met of zonder Makrini een wereld van verschil is. Ik bedoel te zeggen dat de rol van Makrini in proporties moet worden gezien.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 08, 2015, 21:28:15
Waar staat die reactie en het interview van Makrini, heb er over gehoord maar nergens kunnen vinden.

(Hoogtepunt van de wedstrijd is dat Ruppppert hier terecht geen links met beelden en interviews heeft geplaaatst  _O_)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op maart 08, 2015, 21:33:13
Toch maakt Makrini zichtbaar een mindere periode door , als je hem vergelijkt met 1,5 seizoen geleden is het toch allemaal wat minder. Ik moet nog maar zien of er een veel betere club dan die van ons voor hem komt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Goudvinger op maart 09, 2015, 11:27:52
Citaat van: cambuurlegend op maart 08, 2015, 21:33:13
Toch maakt Makrini zichtbaar een mindere periode door , als je hem vergelijkt met 1,5 seizoen geleden is het toch allemaal wat minder. Ik moet nog maar zien of er een veel betere club dan die van ons voor hem komt.

Wanneer je het over de afgelopen wedstrijden zou hebben, had ik je nog enigszins kunnen volgen. Anderhalf jaar geleden waren we net gepromoveerd, en in de tussentijd heeft El Makrini zich moeiteloos aangepast aan het niveau van de Eredivisie. Ik vind hem van onschatbare waarde voor het elftal, en zijn huidige vorm (die minder, maar zeker niet dramatisch is) doet daar niets aan af.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Treb op maart 09, 2015, 11:48:20
Alleen maar mooi dat bepalende spelers een mindere periode doormaken. We zijn al veilig dus het maakt geen reet meer uit én clubs staan niet meer in de rij. Prima dus.  :proost
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: hobbes op maart 09, 2015, 11:50:00
ik denk dat hij na een paar trappen tegen zijn knie wat voorzichtig is op het moment, misschien toch geschrokken?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Treb op maart 09, 2015, 11:51:06
Citaat van: Cor op maart 08, 2015, 20:28:16
Dou bist oek een zeikerd, snap dien politieke voorkeur wel, gebaseerd op dien gedrag hier

Mo is wel een van de hardst werkende Marokkaan die ik ken.

8)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cor op maart 09, 2015, 12:22:23
Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 11:51:06
Mo is wel een van de hardst werkende Marokkaan die ik ken.

8)

Werkt ook harder dan menig blanke Nederlander
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op maart 09, 2015, 14:03:38
Citaat van: Treb op maart 09, 2015, 11:48:20
Alleen maar mooi dat bepalende spelers een mindere periode doormaken. We zijn al veilig dus het maakt geen reet meer uit én clubs staan niet meer in de rij. Prima dus.  :proost

Maar toch blijft hij niet!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Treb op maart 09, 2015, 15:03:16
Citaat van: John Hiatt op maart 09, 2015, 14:03:38
Maar toch blijft hij niet!

Is het einde niet hoor. Mo is niet heilig.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur123 op maart 24, 2015, 16:30:55
Hij wil echt gaan... Zal een spandoekje nog wat kunnen uitmaken?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Montana op maart 24, 2015, 16:45:56
Zou zomaar eens naar Utrecht kunnen gaan
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur123 op maart 24, 2015, 16:50:19
Denk eerder een club in het buitenland. z'n gezin en hij voelen zich uitstekend op hun plek in lwd dus zou het raar vinden als hij naar een club als Utrecht gaat, zoveel meer zal hij daar niet verdienen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op maart 24, 2015, 17:39:34
Citaat van: Cambuur123 op maart 24, 2015, 16:50:19
Denk eerder een club in het buitenland. z'n gezin en hij voelen zich uitstekend op hun plek in lwd dus zou het raar vinden als hij naar een club als Utrecht gaat, zoveel meer zal hij daar niet verdienen.

Ik denk dat hij daar wel degelijk een boel meer kan verdienen dan bij ons.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DannySCC op maart 24, 2015, 17:40:35
Citaat van: Montana op maart 24, 2015, 16:45:56
Zou zomaar eens naar Utrecht kunnen gaan
Denk ik inderdaad ook.. echt dood zonde dat ie weggaat
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op maart 24, 2015, 18:35:55
Citaat van: Lore op maart 24, 2015, 17:39:34
Ik denk dat hij daar wel degelijk een boel meer kan verdienen dan bij ons.

Daar woont toch ook veel familie van hem?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op maart 24, 2015, 18:54:09
Citaat van: Marc S op maart 24, 2015, 18:35:55
Daar woont toch ook veel familie van hem?

Hij komt wel uit die omgeving volgens mij!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Sonnema op maart 24, 2015, 19:05:08
Ze hadden afgelopen winter moeten verkopen, nu krijg je er niks voor en dat is niet een goed beleid. Mo wil nog een stap zetten naar het buitenland heeft de eredivisie wel bekeken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Goudvinger op maart 24, 2015, 19:11:16
Citaat van: Sonnema op maart 24, 2015, 19:05:08
Ze hadden afgelopen winter moeten verkopen, nu krijg je er niks voor en dat is niet een goed beleid. Mo wil nog een stap zetten naar het buitenland heeft de eredivisie wel bekeken.

Wanneer clubs zich niet melden valt er weinig te verkopen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 24, 2015, 19:37:04
Citaat van: Sonnema op maart 24, 2015, 19:05:08
Mo wil nog een stap zetten naar het buitenland heeft de eredivisie wel bekeken.

Na 2 seizoenen al? :insane
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 24, 2015, 21:03:04
Citaat van: Lore op maart 24, 2015, 18:54:09
Hij komt wel uit die omgeving volgens mij!
Komt zelf uit Wijk bij Duurstede geloof ik. Bij de lokale trots voetbalt wel familie van hem.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: mugel op maart 24, 2015, 22:04:01
Doorstrepen wat niet van toepassing is..

Mo El Makrini
al jaren onze held
Mo El Makrini
op het middenveld / misschien voor minder geld
Mo El Makrini
blijf gewoon bij Cambuur / wij vergeten je nooit

https://www.youtube.com/watch?v=PuG0mJC2k4Y (https://www.youtube.com/watch?v=PuG0mJC2k4Y)

https://www.youtube.com/v/NF5JCoi0Hrg?start=101&end=123 (https://www.youtube.com/v/NF5JCoi0Hrg?start=101&end=123)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur123 op maart 25, 2015, 11:23:21
Klinkt iig goed, hopen dat alle koppies op noord het kunnen onthouden  :proost

Hopen dat dit het eerste lied vanaf het forum word die ook gebruikt wordt op de tribune, het is noodzaak #MoMutBlieve
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Drumfather SCC op maart 29, 2015, 18:16:42
Zit in dit Cambuurloze weekend even wat ''oude'' beelden te bekijken maar wat zou IK graag Ritzmaier weer terug willen zien als vervanger van Mo
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: AL op maart 29, 2015, 19:01:57
Citaat van: Drumfather SCC op maart 29, 2015, 18:16:42
Zit in dit Cambuurloze weekend even wat ''oude'' beelden te bekijken maar wat zou IK graag Ritzmaier weer terug willen zien als vervanger van Mo

Is toch een totaal andere voetballer en in mijn ogen zeker geen controleur!!
Zou Ritzmaier graag terug zien hoor, maar dan als links midden( zal onhaalbaar zijn).

Als vervanger van Mo moet je denk ik meer aan type spelers als Ojo, Overgoor en Holla denken.
Overigens zou het zomaar kunnen dat we de opvolger al in huis hebben. Denk namelijk dat Roorda een contract krijgt en die zou je kunnen proberen op die positie.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: OuweSkeve op maart 29, 2015, 19:36:11
Kan Duits niet een jaartje als vervanger als GAE eruit vliegt. Oek al is ie oud, een gifkikkertsje. Past wel bij de club. The wolverine
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 666 op maart 29, 2015, 19:40:24
Citaat van: Drumfather SCC op maart 29, 2015, 18:16:42
Zit in dit Cambuurloze weekend even wat ''oude'' beelden te bekijken maar wat zou IK graag Ritzmaier weer terug willen zien als vervanger van Mo


Ik heb de kampioendbeelden nog even bekeken, kippenvel niet normaal.

Wat een ontknoping,  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op maart 29, 2015, 21:12:25
Citaat van: OuweSkeve op maart 29, 2015, 19:36:11
Kan Duits niet een jaartje als vervanger als GAE eruit vliegt. Oek al is ie oud, een gifkikkertsje. Past wel bij de club. The wolverine
Heb je Duits wel zien spelen bij Go Ahead ,hij word veelal overlopen daaro .Ik vond het ook altijd wel iets voor ons maar ben daar wel op teruggekomen .Cambuur kon hem afgl zomer zo ophalen maar zag het toen niet zitten in hem
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: OuweSkeve op maart 29, 2015, 22:56:12
Bij Omniworld en RKC vond ik hem goed, ik heb inderdaad niet op hem gelet dit seizoen. Jammer. Zit een echte rotkop op.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op maart 30, 2015, 09:30:26
Als het om een rotkop ging waren er waarschijnlijk ook wel veel van het forum die makrini kunnen vervangen. :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op maart 30, 2015, 09:52:57
Citaat van: speculeter op maart 30, 2015, 09:30:26
Als het om een rotkop ging waren er waarschijnlijk ook wel veel van het forum die makrini kunnen vervangen. :_schater
Klopt, ik heb net voor 3 jaar getekend :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op maart 30, 2015, 12:30:23
Duits is een goede speler voor in de JL. Maar voor de ere komt hij te kort.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op april 05, 2015, 19:28:49
Frankfurt schijnt voor Makrini op de tribune te hebben gezeten.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: brambo3004 op april 05, 2015, 19:31:05
Citaat van: Galdiano op april 05, 2015, 19:28:49
Frankfurt schijnt voor Makrini op de tribune te hebben gezeten.

Welke? Eintracht?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op april 05, 2015, 20:08:24
Citaat van: Galdiano op maart 30, 2015, 12:30:23
Duits is een goede speler voor in de JL. Maar voor de ere komt hij te kort.
dat hebben we gezien vandaag.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op april 05, 2015, 20:15:47
Citaat van: brambo3004 op april 05, 2015, 19:31:05
Welke? Eintracht?

FSV Eintracht.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 05, 2015, 23:30:42
Citaat van: Galdiano op april 05, 2015, 19:28:49
Frankfurt schijnt voor Makrini op de tribune te hebben gezeten.

Frankfurt zat op de tribune voor Duits  :D
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: brambo3004 op april 05, 2015, 23:32:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 05, 2015, 23:30:42
Frankfurt zat op de tribune voor Duits  :D

:_schater :proost
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: el haj op april 08, 2015, 16:06:57
SC Cambuur raakt sterspeler kwijt: "Er zijn gesprekken gaande"


SC Cambuur neemt aan het eind van het seizoen afscheid van Mohamed El Makrini. De sterkhouder van de Friezen beschikt over een aflopend contract en heeft in gesprek met de Leeuwarder Courant aangegeven dat hij naar het buitenland verwacht te vertrekken.

"Er is wel veel belangstelling en er zijn gesprekken gaande, maar daar kan ik nog niets over zeggen", zo sprak de 27-jarige middenvelder zich uit. "Op dit moment denk ik dat het een overstap naar het buitenland wordt, maar dat is nog even afwachten."

El Makrini, die dit seizoen tot op heden in 28 competitieduels meedeed voor de Friezen, heeft zo zijn voorkeur. "Een buitenlands avontuur zou leuk zijn, ik hoop op Engeland of Duitsland", vervolgde El Makrini, die echter ook een binnenlandse transfer lijkt te kunnen maken. "Er is ook belangstelling uit de Nederlandse subtop, maar dat is nog niet concreet."

bron (http://www.soccernews.nl/news/312308/SC_Cambuur_raakt_sterspeler_kwijt:_Er_zijn_gesprekken_gaande#ixzz3Wj6vniTB)

Ergens had ik nog een beetje stiekeme hoop dat 'ie zou blijven, maar dat was ook meer tegen beter weten in. Jammer, erg jammer maar wel begrijpelijk.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: IsmailvanEssen op april 08, 2015, 16:30:52
Gaat moeilijk een geschikte vervanger voor hem te vinden :(
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: runner 1 op april 08, 2015, 17:29:53
Zo goed is die niet eens heeft veel overtredingen nodig .
Waarvan akte .
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: drg op april 08, 2015, 17:38:30
 :_schater daar was ie weer
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: el haj op april 08, 2015, 17:50:58
Ok, dat was de druppel. :')

http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore;
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Vedetski op april 08, 2015, 18:15:26
Citaat van: runner 1 op april 08, 2015, 17:29:53
Zo goed is die niet eens heeft veel overtredingen nodig .
Waarvan akte .

;( ;( ;( ;(
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Treb op april 08, 2015, 18:20:10
Citaat van: el haj op april 08, 2015, 17:50:58
Ok, dat was de druppel. :')

http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore;

RotterdamLeeuwarden staat daar ook al  :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op april 08, 2015, 18:37:59
Citaat van: runner 1 op april 08, 2015, 17:29:53
Zo goed is die niet eens heeft veel overtredingen nodig .
Waarvan akte .

bist hier niet bij de blinden competitie hoor
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HilversumOnTour op april 08, 2015, 18:54:17
Citaat van: Treb op april 08, 2015, 18:20:10
RotterdamLeeuwarden staat daar ook al  :_schater

:D :D
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: HJ.Wijma op april 12, 2015, 16:11:38
Ben je omgekocht ofzo?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: runner 1 op april 12, 2015, 16:22:04
 goed is die niet eens heeft veel overtredingen nodig .
Waarvan akte .
Ik hoop dat de voetbalkenners onder ons nu hebben gezien hoe goed dat hij was snel afscheid van nemen .
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Goudvinger op april 12, 2015, 16:26:19
Heerlijk voorspelbare reacties hier.  :thumbsup

Zo vaak de held van de dag geweest, vandaag helaas de schlemiel.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Unknown op april 12, 2015, 16:30:01
Makrini heeft ff mindere fase. Maar hij heeft misschien wel het meeste crediet van alle spelers verdiend. Nu negatief lopen doen daar doen we hem nu te kort mee.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Whoestemen op april 12, 2015, 16:31:28
Citaat van: runner 1 op april 12, 2015, 16:22:04
goed is die niet eens heeft veel overtredingen nodig .
Waarvan akte .
Ik hoop dat de voetbalkenners onder ons nu hebben gezien hoe goed dat hij was snel afscheid van nemen .

Spellen kun je niet en alles wat je doet is voorspelbaar, snel afscheid nemen van het forum dus!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op april 12, 2015, 16:32:59
Als je hogerop wil, moet je beter zijn dan de rest?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: legeips op april 12, 2015, 16:36:19
Wat is er met Makrini aan de hand.. Vorige week speelde hij met de handrem erop en nu geen schim van voor de winterstop..



Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Delamere op april 12, 2015, 16:37:16
Tsja, wat moet je hier nu van zeggen? Dat ie het niet met opzet doet? Dat dit wel heel dom was? Hoe dan ook, dit zou wel eens hele vervelende consequenties kunnen hebben. Gvd, wat een kutbal!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: mugel op april 12, 2015, 17:21:37
Zuur dat hem zo'n fout overkomt, maar ik zag ook weer een fantastische sliding in eigen 16 waarbij een kans werd voorkomen in de eerste helft. Hij moet veel oplossen als anderen verzaken, en dan kan dit helaas gebeuren..
Dit is ook een gevolg van de wissel Bakker/Chocoladeridder, die geen meter meeverdedigt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op april 12, 2015, 17:24:50
Citaat van: mugel op april 12, 2015, 17:21:37
Zuur dat hem zo'n fout overkomt, maar ik zag ook weer een fantastische sliding in eigen 16 waarbij een kans werd voorkomen in de eerste helft. Hij moet veel oplossen als anderen verzaken, en dan kan dit helaas gebeuren..
Dit is ook een gevolg van de wissel Bakker/Chocoladeridder, die geen meter meeverdedigt.
Eens
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: zeewolde op april 12, 2015, 17:24:57
Citaat van: mugel op april 12, 2015, 17:21:37
Zuur dat hem zo'n fout overkomt, maar ik zag ook weer een fantastische sliding in eigen 16 waarbij een kans werd voorkomen in de eerste helft. Hij moet veel oplossen als anderen verzaken, en dan kan dit helaas gebeuren..
Dit is ook een gevolg van de wissel Bakker/Chocoladeridder, die geen meter meeverdedigt.
ik zag hem slidings maken richting chery en rusnak waar hij de bal niet had en het zeer gevaarlijk werd. Als je een sliding maakt moet je de bal hebben, anders blijven staan. Was vandaag niet zijn beste wedstrijd in cambuur shirt
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: scclwd op april 12, 2015, 17:40:19
Kan gebeuren jongen. Volgende week weer vlammen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op april 12, 2015, 20:16:40
Het moet wel beter, een slechte actie van hem, voor het eerste en het laatste doelpunt van Groningen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: De Gast op april 12, 2015, 20:29:33
Er is altijd wel iemand die de uitwedstrijd weggeeft. Dit keer was het Mo.. kan gebeuren. Het was toch al wachten op de 3-2
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op april 12, 2015, 21:00:30
Hoorde Groningen supporters om me heen praten dat hij in concrete belangstelling van Groningen staat.
We zullen zien.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op april 12, 2015, 21:16:25
Citaat van: speculeter op april 12, 2015, 21:00:30
Hoorde Groningen supporters om me heen praten dat hij in concrete belangstelling van Groningen staat.
We zullen zien.

Ik dacht vanmiddag nog (na die verkeerde actie), zou hij volgend seizoen naar GN gaan?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ruubmac op april 12, 2015, 21:24:58
Zo is er altijd wel iets te verzinnen. Kan me niet voorstellen dat makrini zoiets met opzet zou doen (mocht ie naar grunn gaan). Lijkt me dat ie zich nog volledig op scc concentreert!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Yellow Army op april 12, 2015, 23:15:12
Citaat van: speculeter op april 12, 2015, 21:00:30
Hoorde Groningen supporters om me heen praten dat hij in concrete belangstelling van Groningen staat.
We zullen zien.

Is niet vreemd wanneer je een Kieftenbelt daar hebt lopen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op april 13, 2015, 07:27:26
slaat nergens op vind ik en lui die zeggen spelers niet meer opstellen omdat ze weg gaan al helemaal niet.
mo geeft altijd 110% en ja ken oek eens een mindere dag hebben.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: IsmailvanEssen op april 13, 2015, 08:50:13
Hij maakte een fout.. Klaar punt uit.. kan gebeuren.. Helaas.. andere bullshit heeft er niks mee te maken..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op april 13, 2015, 14:45:53
Bij de 1-0 gaat hij anders ook niet vrijuit hoor , is gewoon bezig aan een mindere fase ! En zeker aan een minder seizoen als je dat afzet tegen verleden jaar. Waarschijnlijk toch iets van transferstress , hij mag al sinds januari ergens tekenen maar vooralsnog is het erg stil.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: carlo de leeuw op april 13, 2015, 14:48:41
Citaat van: cambuurlegend op april 13, 2015, 14:45:53
Bij de 1-0 gaat hij anders ook niet vrijuit hoor , is gewoon bezig aan een mindere fase ! En zeker aan een minder seizoen als je dat afzet tegen verleden jaar. Waarschijnlijk toch iets van transferstress , hij mag al sinds januari ergens tekenen maar vooralsnog is het erg stil.
Enigste voordeel, dat ie al tijdje minder speelt, is dat zijn vertrek wat makkelijker te aanvaarden is.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DayDreamer op april 13, 2015, 14:50:17
Citaat van: cambuurlegend op april 13, 2015, 14:45:53
Bij de 1-0 gaat hij anders ook niet vrijuit hoor , is gewoon bezig aan een mindere fase ! En zeker aan een minder seizoen als je dat afzet tegen verleden jaar. Waarschijnlijk toch iets van transferstress , hij mag al sinds januari ergens tekenen maar vooralsnog is het erg stil.

Hele elftal draait een mindere 2e seizoenshelft.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op april 13, 2015, 14:51:51
Citaat van: DayDreamer op april 13, 2015, 14:50:17
Hele elftal draait een mindere 2e seizoenshelft.

Of we draaiden gewoon een goede 1e seizoenshelft.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op april 13, 2015, 14:59:56
Citaat van: speculeter op april 12, 2015, 21:00:30
Hoorde Groningen supporters om me heen praten dat hij in concrete belangstelling van Groningen staat.
We zullen zien.

Onzin! Hij gaat niet naar Groningen  ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op april 13, 2015, 15:02:20
Citaat van: Marc S op april 13, 2015, 14:51:51
Of we draaiden gewoon een goede 1e seizoenshelft.

Of het vertrek van Rusnak heeft ons aanvalsspel wat voorspelbaar gemaakt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op april 14, 2015, 11:30:11
Mohamed El Makrini moet na de fout van afgelopen zondag, verplicht nog een jaar blijven. (kan hij de fout herstellen)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: runner 1 op april 14, 2015, 19:10:06
Weg met die man wat een drama voetballer.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Tukker op april 14, 2015, 19:26:50
Citaat van: runner 1 op april 14, 2015, 19:10:06
Weg met die man wat een drama voetballer.
Er zijn negatievelingen en NEGATIEVELINGEN

Waarvan akte
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2015, 19:29:04
Citaat van: runner 1 op april 14, 2015, 19:10:06
Weg met die man wat een drama voetballer.
Weg met deze man, wat een drama forumlid
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op april 14, 2015, 20:42:18
Citaat van: Dokkumer op april 14, 2015, 19:29:04
Weg met deze man, wat een drama forumlid
waarom kom je daar nu pas mee, nu je geen admin meer bent. ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: legeips op april 14, 2015, 20:48:00
Citaat van: speculeter op april 12, 2015, 21:00:30
Hoorde Groningen supporters om me heen praten dat hij in concrete belangstelling van Groningen staat.
We zullen zien.

Zou me niks verbazen.. Speelde tegen de egels opvallend met de rem erop om geen kaart/ schorsing te permitteren.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2015, 21:16:59
Citaat van: dizzhead op april 14, 2015, 20:42:18
waarom kom je daar nu pas mee, nu je geen admin meer bent. ;)
Geen daden maar woorden... Als admin moest ik me soms nog inhouden, nu niet meer :D
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op april 14, 2015, 22:40:52
Word dan maar weer snel Admin. .. :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Gasgeve op april 18, 2015, 14:59:44
Valt wel door de mand wanneer hij teveel aan de bal komt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: moodygrunn op april 18, 2015, 16:33:41
Citaat van: Gasgeve op april 18, 2015, 14:59:44
Valt wel door de mand wanneer hij teveel aan de bal komt.

Helemaal mee eens, zou graag een 'voetballende' 6 (ipv een 'sloper') zien tegen dit soort moeilijk bespeelbare tegenstanders
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op april 18, 2015, 21:09:20
Citaat van: Gasgeve op april 18, 2015, 14:59:44
Valt wel door de mand wanneer hij teveel aan de bal komt.
Denk dat dat de meeste ploegen uit de subtop dat inderdaad ook zien , en dat ze daarom verder gaan kijken. Hij kan prima tegenhouden , maar komt voetballend vaak in de problemen als hij te vaak in balbezit komt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op april 18, 2015, 21:25:23
Citaat van: moodygrunn op april 18, 2015, 16:33:41
Helemaal mee eens, zou graag een 'voetballende' 6 (ipv een 'sloper') zien tegen dit soort moeilijk bespeelbare tegenstanders

ik liever een voetballende 10 en mo er achter als sloper
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: de Kale op april 23, 2015, 22:02:14
Wordt er door de kvc nog iets gedaan tijdens de laatste thuiswedstrijd voor Mo?(uitgaande dat het waarschijnlijk ook zijn laatste is) Is de afgelopen jaren mega belangrijk geweest voor Cambuur. Groot spandoek voor hem zou wel gepast zijn. Misschien dat hij zich wel bedenkt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: ruubmac op april 23, 2015, 22:22:23
Ik denk niet dat hij zich bedenkt. Maar een waardig afscheid heeft ie zeker verdiend. Ik vraag me af; is er wel interesse voor Makrini? Het blijft zo rustig rond hem.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op april 23, 2015, 22:58:33
Citaat van: de Kale op april 23, 2015, 22:02:14
Wordt er door de kvc nog iets gedaan tijdens de laatste thuiswedstrijd voor Mo?(uitgaande dat het waarschijnlijk ook zijn laatste is) Is de afgelopen jaren mega belangrijk geweest voor Cambuur. Groot spandoek voor hem zou wel gepast zijn. Misschien dat hij zich wel bedenkt.
Waarom alleen voor Mo? Droste en in iets mindere mate Bijker (ook al spelen ze nu minder) zijn de afgelopen seizoenen ook heel belangrijk geweest.
Alle respect en waardering voor Mo, maar ik ben van mening dat je anderen nu tekort doet.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Treb op april 23, 2015, 23:55:40
2e seizoenshelft toch eigenlijk best matig gespeeld. Ben benieuwd of er wel een echte uitdaging voor hem komt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Montana op april 24, 2015, 08:12:51
Citaat van: de Kale op april 23, 2015, 22:02:14
Wordt er door de kvc nog iets gedaan tijdens de laatste thuiswedstrijd voor Mo?(uitgaande dat het waarschijnlijk ook zijn laatste is) Is de afgelopen jaren mega belangrijk geweest voor Cambuur. Groot spandoek voor hem zou wel gepast zijn. Misschien dat hij zich wel bedenkt.

KvC gaat wel iets doen ja
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: okkele op april 24, 2015, 08:34:44
Citaat van: Dokkumer op april 23, 2015, 22:58:33
Waarom alleen voor Mo? Droste en in iets mindere mate Bijker (ook al spelen ze nu minder) zijn de afgelopen seizoenen ook heel belangrijk geweest.
Alle respect en waardering voor Mo, maar ik ben van mening dat je anderen nu tekort doet.
daar mag idd geen verschil in zitten.
zeker als er nog niks beslist is in zijn geval,eerst maar eens weten waar je aan toe bent.
ik hoop nog stiekem op een langer verblijf bij onze mooie club.
mohammed moet maar kijken hoe het met ritzmaier nu is gegaan,verloren seizoen en je image is naar de kloten.
mocht bv twente mohammed overnemen dan komt ie in een kwalitatief mindere selectie volgend seizoen,dan zal hij spelen maar niet op een manier zoals hij dat hier kan.
mocht bv vitesse hem overnemen dan komt ie nooit aan de bak en heeft hij een ritzmaier-seizoen.

lekker blijven.

voor droste en bijker.......lekker verhuizen.... _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: De Gast op april 24, 2015, 08:47:25
Droste en Bijker zijn jongens die mee hebben geholpen aan het Cambuur waar het nu staat. Wat een inzet de afgelopen jaren. Verdienen net zoveel waardering als mo.

Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Daddy T. op april 24, 2015, 08:54:07
Citaat van: okkele op april 24, 2015, 08:34:44

ik hoop nog stiekem op een langer verblijf bij onze mooie club.
mohammed moet maar kijken hoe het met ritzmaier nu is gegaan,verloren seizoen en je image is naar de kloten.
mocht bv twente mohammed overnemen dan komt ie in een kwalitatief mindere selectie volgend seizoen,dan zal hij spelen maar niet op een manier zoals hij dat hier kan.
mocht bv vitesse hem overnemen dan komt ie nooit aan de bak en heeft hij een ritzmaier-seizoen.
Ritzmaier is 22, Makrini 28. Die moet nu dus wel een stap maken en het risico nemen, tekent straks voor 3 jaar een contract voor 300-500K per jaar en zit er dan eerste 3 jaar prima bij. Daarna nog 2-3 jaar afbouwen en einde loopbaan.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op april 24, 2015, 09:20:04
Die kritiek op Bijker vind ik niet helemaal terecht. Hij heeft een mindere periode gekend, maar hij speelt de laatste tijd veel beter. Dan maakt hij tegen excelsior een fout dat voortkomt uit het risico dat wij graag willen dat een speler neemt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op april 24, 2015, 09:50:46
Denk id dat we met net zoveel respect afscheid moeten gaan nemen van mo dan als van bijker en wout.
Voelt alleen wel gek...zolang ze nog geen nieuwe club hebben kunnen ze er volgend seizoen ook zo weer staan en dan is het wel een beetje vreemd als je al afscheid van ze hebt genomen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: okkele op april 24, 2015, 10:02:17
Citaat van: Marc S op april 24, 2015, 09:20:04
Die kritiek op Bijker vind ik niet helemaal terecht. Hij heeft een mindere periode gekend, maar hij speelt de laatste tijd veel beter. Dan maakt hij tegen excelsior een fout dat voortkomt uit het risico dat wij graag willen dat een speler neemt.
dat is dus gewoon onkunde.
als je alleen maar achteruit en breed veilig(saai) kan voetballen en alle ballen vooruit gaan fout dan is er iets mis met je niveau.
zelfkennis is hem ook vreemd,iedere fout van hemzelf maakt hij"goed" door daarna als een dirigent om zich heen te gaan wijzen waar anderen schijnbaar fouten maken.
hij moet nog veel leren,besefte hij dat zelf maar.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op april 24, 2015, 12:07:53
Dat besef heeft hij heus wel.
We moeten die jongen niet zo afbranden.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: De Gast op april 24, 2015, 20:19:32
Citaat van: okkele op april 24, 2015, 10:02:17
dat is dus gewoon onkunde.
als je alleen maar achteruit en breed veilig(saai) kan voetballen en alle ballen vooruit gaan fout dan is er iets mis met je niveau.
zelfkennis is hem ook vreemd,iedere fout van hemzelf maakt hij"goed" door daarna als een dirigent om zich heen te gaan wijzen waar anderen schijnbaar fouten maken.
hij moet nog veel leren,besefte hij dat zelf maar.

jezus wat een onzin..

Respect voor deze jongen  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op april 24, 2015, 21:31:11
Hee de gast. ....We zijn het eens :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Leeuwarder4ever op mei 14, 2015, 12:31:16
Dit stond op het DKV forum:  :X :X :X :X :X :X :X


Re: [centraal] Middenvelders
Berichtdoor leeuwardeninside » 14-05-2015 10:14

Speciaal een account aangemaakt op dit forum. Vanochtend is ons ter oren gekomen dat ook el makrini naar bij jullie gaat tekenen. Reden: wilde graag weer samenwerken met Lodeweges. Jammer genoeg kunnen jullie geen spelers zelf behouden en moeten jullie ze bij ons jatten. Het nieuws zal na de laatste wedstrijd bekend worden gemaakt.
leeuwardeninside
Bankzitter

Berichten: 1
Geregistreerd op: 14-05-2015 10:07
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cambuur123 op mei 14, 2015, 12:47:31
Als dat waar is worden het leuke derby's volgend jaar, Cambuur 1 tegen Cambuur 2! Zou ook zomaar kunnen, maar ik vind het voor El Makrini een ander verhaal as voor Bijker. Zou wel kunnen, aangezien zijn gezin het hier in Leeuwarden erg naar hun zin hebben, weinig afstand om te reizen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2015, 13:53:33
En dat zegt iemand met een fake Fb account en welgeteld 1 post alhier :devil
Als hij gaat hoop ik dat hij met het eerste het beste suikerfeest smoort in een dadel
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op mei 14, 2015, 14:05:51
De telegraaf heeft nog een hogere waarheidsgehalte dan dit verhaal.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: OuweSkeve op mei 15, 2015, 15:01:06
Cambuurfront meld het ook al.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op mei 15, 2015, 15:05:33
Citaat van: OuweSkeve op mei 15, 2015, 15:01:06
Cambuurfront meld het ook al.

Die hebben het uit de LC.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op mei 15, 2015, 15:15:53
Citaat van: OuweSkeve op mei 15, 2015, 15:01:06
Cambuurfront meld het ook al.

Dat is een knip en plak nieuwssite.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op mei 15, 2015, 15:16:15
Citaat van: OuweSkeve op mei 15, 2015, 15:01:06
Cambuurfront meld het ook al.
Cambuurfront heeft geen enkele eigen inbreng, alleen overname van artikelen uit andere media. Leuke verzamelsite, meer niet.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Leeuwarder4ever op mei 15, 2015, 18:49:25
Hij gaat niet naar DKV!!!!!!   ;(  ;(  ;(  ;(  ;(
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2015, 18:56:00
Ik zie Mo richting Duitsland gaan, Verbeek was/is nogal fan van Mo...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op mei 15, 2015, 19:56:20
Mo gaat naar Groningen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op mei 15, 2015, 20:04:27
Citaat van: speculeter op mei 15, 2015, 19:56:20
Mo gaat naar Groningen.

En kobus gaat naar Appelscha.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op mei 15, 2015, 22:42:21
Citaat van: Grijskijkert op mei 15, 2015, 18:56:00
Ik zie Mo richting Duitsland gaan, Verbeek was/is nogal fan van Mo...
Bochum? Het zou zo maar kunnen ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: yellow@ndblue op mei 15, 2015, 22:53:10
Reactie op 'pikante transfer': 'Ik begrijp niet waar dit nu vandaan komt'


De geruchten over een mogelijk vertrek van Mohamed El Makrini naar sc Heerenveen kunnen de ijskast in. De captain van SC Cambuur ontkent de de pikante transfer nadrukkelijk.

"Ik begrijp niet waar dit vandaan komt. Ik heb geen contact met die club", laat de middenvelder, die sowieso transfervrij zal vertrekken bij de Eredivisionist, vrijdagavond weten tegenover Huis aan Huis. "Zo gauw als ik wél met een club tot een akkoord kom mag iedereen dat weten, maar momenteel is er nog geen enkele knoop doorgehakt."

De Leeuwarder Courant meldde vrijdag dat El Makrini in navolging van zijn ploeggenoot Lucas Bijker de gevoelige overstap zou maken naar aartsrivaal Heerenveen. Bijker rondde deze week zijn transfer naar het Abe Lenstra Stadion af en dat kwam hem op veel kritiek van zijn eigen achterban te staan. Vorig seizoen was er veel heisa in Leeuwarden toen ook trainer Dwight Lodeweges Cambuur verliet voor Heerenveen.

Bron V.P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: PePe op mei 16, 2015, 00:29:09
Ze moeten met Jan Bruin praten. (kon ook naar DKV, maar deed het niet)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 666 op mei 16, 2015, 02:03:51
Makrini laat wel iets van hem horen.... Bijker kan daar een voorbeeld aan nemen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Kunstgras op mei 16, 2015, 02:08:56
Wat zou Bijker nog moeten zeggen dan? Het is wel duidelijk dat die NSB-er naar dkv gaat.

Goed dat Makrini duidelijk zegt dat hij niet zo een stap maakt. Jammer dat Makrini onze club verlaat, maar gun hem het allerbeste. Jarenlang een dragende speler bij ons geweest en een held van onze kampioensploeg. Makrini wil hogerop en meer verdienen, en dat gun ik hem van harte. Ik hoop dat deze modelprof een mooie club vindt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Timmie op mei 16, 2015, 12:30:11
Citaat van: Kunstgras op mei 16, 2015, 02:08:56
Wat zou Bijker nog moeten zeggen dan? Het is wel duidelijk dat die NSB-er naar dkv gaat.

Goed dat Makrini duidelijk zegt dat hij niet zo een stap maakt. Jammer dat Makrini onze club verlaat, maar gun hem het allerbeste. Jarenlang een dragende speler bij ons geweest en een held van onze kampioensploeg. Makrini wil hogerop en meer verdienen, en dat gun ik hem van harte. Ik hoop dat deze modelprof een mooie club vindt.

Wel duidelijk dat Bijker naar Hveen gaat lijkt mij.
Als er nu dagelijks geruchten waren over hem, tja.. Dan zou ik ook niet continu reageren in de media.
Maar mocht dit niet waar zijn had hij wel moeten reageren mijn inziens.

Gun het Mootje van harte. Heerlijke speler. Succes Mo:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op mei 16, 2015, 12:30:54
Eerst maar eens afwachten en kijken waar Makrini tekent.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bartooo058 op mei 16, 2015, 12:35:53
Bijker zal op zeker naar Heerenveen gaan. De info in de media lijkt te kloppen, hij zal maandag een contract voor 3 jaar met een optie voor nog een jaar gaan tekenen. El makrini spreekt op zich de waarheid( hij heeft zelf wat ik ervan heb begrepen inderdaad niet met de clubleiding van Heerenveen gesproken, dit geldt overigens niet voor zijn zaakwaarnemer, deze heeft wel degelijk gesprekken gevoerd met Vonk en co. Of dat betekent dat hij daadwerkelijk eveneens naar Heerenveen gaat durf ik niet te zeggen( weet nl niet of hij met meer clubs in gesprek is) maar dat er gesprekken gaande zijn valt niet te ontkennen.



   
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 12:40:01
Grappig.. Steeds worden er nieuwe accounts aangemaakt om wat te vertellen over wie er vermoedelijk wel en niet naar DKV gaat...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bartooo058 op mei 16, 2015, 12:43:39
Dat komt omdat ik zonder account geen bericht kon plaatsen. Ook op het Heerenveen forum beweerd ene lwdinside hetzelfde, zie topic middenvelders. Ik bericht enkel van wat ik weet/heb gehoord. En zeg er niet niks voor niks bij dat ik niet weet of de zaakwaarnemer contact heeft met meerdere clubs, wat goed mogelijk zou zijn.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 12:47:46
Citaat van: Bartooo058 op mei 16, 2015, 12:43:39
Dat komt omdat ik zonder account geen bericht kon plaatsen. Ook op het Heerenveen forum beweerd ene lwdinside hetzelfde, zie topic middenvelders. Ik bericht enkel van wat ik weet/heb gehoord. En zeg er niet niks voor niks bij dat ik niet weet of de zaakwaarnemer contact heeft met meerdere clubs, wat goed mogelijk zou zijn.
Ik heb niks te zoeken op dat forum, is totaal niet interessant... Als Mo zegt dat er geen contact is geweest geloof ik hem en neem dingen die op een voor mij onbetekenend forum staan niet serieus.. Iedereen kan wel wat roepen..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bartooo058 op mei 16, 2015, 12:56:52
Afwachten dan maar zou ik zeggen, komt binnekort vast meer nieuws naar buiten.. mij wel of niet geloven is dus ook niet relevant, postte niet om te stoken oid, ma enkel om wat mede te delen. En of hij daadwerkelijk de overstap maakt? We gaan het meemaken, vaaks komen dit soort geruchten nou eenmaal niet zomaar uit de lucht vallen.. waar rook is..

En dat Makrini het zelf ontkend kan in inkomen, die is ook nog niet vergeten wat er vorig jaar met Lodeweges is gebeurd.. Zal zelf toch nog wel veilig over straat willen kunnen lopen.

Maar goed ik laat het hierbij, zoals ik al zei kwam enkel wat mededelen, we zien het wel komende weken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op mei 16, 2015, 12:58:34
Jongens ik heb gehoord dat Ronaldo en Messi naar Cambuur komen. Ronaldo is ongelukkig bij Real Madrid en Messi draagt al jaren een Cambuur wapen onder zijn Barcalona Shirt  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :zweep :zweep :zweep :zweep :y :y :y :y :y :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:00:07
Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 12:58:34
Jongens ik heb gehoord dat Ronaldo en Messi naar Cambuur komen. Ronaldo is ongelukkig bij Real Madrid en Messi draagt al jaren een Cambuur wapen onder zijn Barcalona Shirt  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :zweep :zweep :zweep :zweep :y :y :y :y :y :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Kijk Bartoooo058 zo komen de gerucht in de wereld ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op mei 16, 2015, 13:02:54
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:00:07
Kijk Bartoooo058 zo komen de gerucht in de wereld ;)

Ik meen het hoor, las dit op de fora van zowel Real Madrid als Barcalona! Goede mogelijkheid om weer eens gebruik te maken van die vertaalfunctie op google.  :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bartooo058 op mei 16, 2015, 13:10:39
Haha kan er wel om lachen;) maar ik begrijp je punt grijskijkert. Zoals ik al zei was het niet mijn bedoeling om gerucht de wereld in te gooien of de boel op te stoken, heb ik namelijk niks aan. Ik had dit gehoord en vervolgens kwam ik het meermaals tegen op het www. Van mij hoeft die echt niet naar Heerenveen. Van mijn part gaat die naar AZ, Feyenoord of het buitenland, het maakt mij helemaal niks uit. Ik zal stoppen verdere Info te posten, we zien het namelijk vanzelf wel waar die heengaat, ben ik niet voor nodig:) en wil niet onnodig onrust zaaien. Excuus als dit zo overkwam
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op mei 16, 2015, 13:11:21
Mo gaat niet naar dkv.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op mei 16, 2015, 13:13:41
Citaat van: poelie-lwd op mei 16, 2015, 13:11:21
Mo gaat niet naar dkv.

Inderdaad!

Het zou nog tussen een Nederlandse en een Duitse club gaan.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op mei 16, 2015, 13:15:23
Citaat van: Galdiano op mei 16, 2015, 13:13:41
Inderdaad!

Het zou nog tussen een Nederlandse en een Duitse club gaan.

Die nederlandse club is lood om oud ijzer. Als hij nog een klapper wil maken moet hij naar Duitsland gaan
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op mei 16, 2015, 13:22:21
Het gaat tussen Pec en Bochum heb ik meegekregen
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 14:02:38
Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 13:22:21
Het gaat tussen Pec en Bochum heb ik meegekregen
Zou hij bij PEC echt zoveel meer kunnen verdienen? Daar zijn behoorlijke financiële problemen...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: marrumer op mei 16, 2015, 14:16:06
Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 13:22:21
Het gaat tussen Pec en Bochum heb ik meegekregen
dat zijn nou niet bepaald droomclubs, bochum is een laagvlieger in de 2e bundesliga..
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 14:20:17
Citaat van: marrumer op mei 16, 2015, 14:16:06
bochum is een laagvlieger in de 2e bundesliga..
Maar daar verdienen ze (bijna)net zoveel als bij de top van de eredivisie...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: hobbes op mei 16, 2015, 14:34:23
Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 14:20:17
Maar daar verdienen ze (bijna)net zoveel als bij de top van de eredivisie...

Plus dat je in het buitenland voetbalt, zou ook nog mee kunnen spelen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op mei 16, 2015, 14:39:29
Citaat van: hobbes op mei 16, 2015, 14:34:23
Plus dat je in het buitenland voetbalt, zou ook nog mee kunnen spelen.
Bochum zou ik juist absoluut geen verrassing vinden, Verbeek is heel gecharmeerd van de kwaliteiten van Mo en het verbaast mij niks dat hij alles op alles zet om Mo daarheen te halen.
Ik vermoed ook dat Mo zijn grenzen wel aardig kent en zijn laatste 5-6 jaar toch nog wat wil gaan verdienen.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Bartooo058 op mei 16, 2015, 17:05:31
Citaat van: poelie-lwd op mei 16, 2015, 13:11:21
Mo gaat niet naar dkv.

Dat heb ik ook nergens gezegd. Wel dat zijn zaakwaarnemer in Heerenveen is geweest( zoals hij vast en zeker bij meerdere clubs is geweest) wat uiteraard niet wil zeggen dat hij naar Heerenveen zou verkassen. Een aantal mensen hebben zijn zaakwaarnemer nou eenmaal in het Abe lenstra stadion gezien.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2015, 17:09:10
Citaat van: Bartooo058 op mei 16, 2015, 17:05:31
Dat heb ik ook nergens gezegd. Wel dat zijn zaakwaarnemer in Heerenveen is geweest( zoals hij vast en zeker bij meerdere clubs is geweest) wat uiteraard niet wil zeggen dat hij naar Heerenveen zou verkassen. Een aantal mensen hebben zijn zaakwaarnemer nou eenmaal in het Abe lenstra stadion gezien.
Begin je weer, niks te doen op je eigen forum? Kan het in je opkomen dat die zaakwaarnemer meer spelers onder zijn hoede heeft ;)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op mei 16, 2015, 17:20:06
Citaat van: Bartooo058 op mei 16, 2015, 17:05:31
Dat heb ik ook nergens gezegd. Wel dat zijn zaakwaarnemer in Heerenveen is geweest( zoals hij vast en zeker bij meerdere clubs is geweest) wat uiteraard niet wil zeggen dat hij naar Heerenveen zou verkassen. Een aantal mensen hebben zijn zaakwaarnemer nou eenmaal in het Abe lenstra stadion gezien.

Zaakwaarnemers spreken nooit af in stadions en in dit geval ook niet in een theater. Mo gaat niet naar DKV, punt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op mei 16, 2015, 17:28:57
Heeft zn zaakwaarnemer niet meer cliënten?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op mei 16, 2015, 19:30:02
Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 17:28:57
Heeft zn zaakwaarnemer niet meer cliënten?
Als het de schoonvader van Bijker is niet nee 8P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: el haj op mei 16, 2015, 19:57:05
    KEEPERS
        BRAM VERBIST
        TIMO PLATTEL
        ROBBERT TE LOEKE
        RENZE FIJ
        JURJAN WOUDA
        ROBERT ZWINKELS
    VERDEDIGERS
        REMY AMIEUX
        KEES VAN BUUREN
        MARLON PEREIRA
        NORICHIO NIEVELD
        KJELL KNOPS
        JUSTIN TAHAPARY
        FERHAT GORGULU
        DALIAN MAATSEN
        TIMOTHY DREESEN
    MIDDENVELDERS
        MIDDENVELDERS
        THEO LUCIUS
        JASPER WAALKENS
        MO EL MAKRINI
        NIELS VORTHOREN
    AANVALLERS
        CAS PETERS
        DARREN MAATSEN
        ANMAR ALMUBARAKI
        ISMAIL YILDIRIM
        OUMAR DIOUCK
        SVEN BRAKEN

Aldus het portfolio van Soccer-Solutions; het managementteam rondom Mo.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op mei 16, 2015, 20:27:01
Oftewel een 1/26 kans dat het om El makrini gaat.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op mei 16, 2015, 20:40:33
Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 20:27:01
Oftewel een 1/26 kans dat het om El makrini gaat.
Het gaat om Pereira en Wouda nou goed? :P

Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op mei 17, 2015, 12:51:12
Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2015, 20:40:33
Het gaat om Pereira en Wouda nou goed? :P

Dacht ik al wel  :y
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2015, 17:39:27
MAKRINI BEDANKT! |:) |:) |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Henkinho op mei 17, 2015, 22:10:31
Mo bedankt!!  |:) _O_ _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op mei 17, 2015, 22:13:43
Mo, bedankt voor 4 mooie jaren. Het ga je goed!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op mei 17, 2015, 23:07:21
Citaat van: el haj op mei 16, 2015, 19:57:05
    KEEPERS
        BRAM VERBIST
        TIMO PLATTEL
        ROBBERT TE LOEKE
        RENZE FIJ
        JURJAN WOUDA
        ROBERT ZWINKELS
    VERDEDIGERS
        REMY AMIEUX
        KEES VAN BUUREN
        MARLON PEREIRA
        NORICHIO NIEVELD
        KJELL KNOPS
        JUSTIN TAHAPARY
        FERHAT GORGULU
        DALIAN MAATSEN
        TIMOTHY DREESEN
    MIDDENVELDERS
        MIDDENVELDERS
        THEO LUCIUS
        JASPER WAALKENS
        MO EL MAKRINI
        NIELS VORTHOREN
    AANVALLERS
        CAS PETERS
        DARREN MAATSEN
        ANMAR ALMUBARAKI
        ISMAIL YILDIRIM
        OUMAR DIOUCK
        SVEN BRAKEN

Aldus het portfolio van Soccer-Solutions; het managementteam rondom Mo.
Dat is een wel een heel droevig team bij elkaar , niveau onderkant JL . Als zo een kantoor je zaken moet doen , zijn clubs als Pec of Bochum nog een geschenk uit de hemel. Succes....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: okkele op mei 30, 2015, 14:50:41
Net met makrini gesproken, knoop is nog niet helemaal doorgehakt maar het word engeland, Duitsland of zelfs Denemarken.
Het is je gegund en bedankt voor 4 mooie jaren. 
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Lore op mei 31, 2015, 10:04:16
Citaat van: okkele op mei 30, 2015, 14:50:41
Net met makrini gesproken, knoop is nog niet helemaal doorgehakt maar het word engeland, Duitsland of zelfs Denemarken.
Het is je gegund en bedankt voor 4 mooie jaren.

Dan hoop ik echt voor hem dat het Duitsland of Engeland wordt. Wat moet je nou ik Denemarken
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op mei 31, 2015, 10:14:56
Citaat van: Lore op mei 31, 2015, 10:04:16
Dan hoop ik echt voor hem dat het Duitsland of Engeland wordt. Wat moet je nou ik Denemarken

Als die naar een copenhagen ofzo gaat is de kans aanwezig dat die champions league speelt.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: moodygrunn op mei 31, 2015, 15:07:10
Citaat van: okkele op mei 30, 2015, 14:50:41
Net met makrini gesproken, knoop is nog niet helemaal doorgehakt maar het word engeland, Duitsland of zelfs Denemarken.
Het is je gegund en bedankt voor 4 mooie jaren.

kan ms ook nog wel fc midtyland zijn
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: pvanbuijtene op juni 12, 2015, 15:43:28
Odense wordt genoemd.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Drumfather SCC op juni 12, 2015, 16:08:21
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15099/-el-makrini-tekent-meerjarig-contract-bij-deense-topclub-.html (http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15099/-el-makrini-tekent-meerjarig-contract-bij-deense-topclub-.html)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op juni 12, 2015, 16:12:37
Mooi voor Mo!
Veel Succes in Denemarken.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op juni 12, 2015, 16:39:28
Leuke uitdaging, maar eindigde de laatste tijd wel vaak in de middenmoot van Denenmarken, dus of dat nou een stap om hoog is.. financieel misschien wel maar die Deense competitie gaat minder geld in om dan de Eredivisie. In ieder geval veel succes!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 12, 2015, 22:53:57
Citaat van: Marc S op juni 12, 2015, 16:39:28
Leuke uitdaging, maar eindigde de laatste tijd wel vaak in de middenmoot van Denenmarken, dus of dat nou een stap om hoog is.. financieel misschien wel maar die Deense competitie gaat minder geld in om dan de Eredivisie. In ieder geval veel succes!
Werden afgelopen seizoen 9e in een competitie van 12 ... Odense is verre van een topclub in Denemarken, maar hij zal inderdaad een iets beter contract tekenen. Succes in ieder geval.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op juni 12, 2015, 22:58:34
Citaat van: cambuurlegend op juni 12, 2015, 22:53:57
Werden afgelopen seizoen 9e in een competitie van 12 ... Odense is verre van een topclub in Denemarken, maar hij zal inderdaad een iets beter contract tekenen. Succes in ieder geval.

Historisch gezien wel. Maar anders niet echt nee.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 12, 2015, 23:08:20
Citaat van: Marc S op juni 12, 2015, 22:58:34
Historisch gezien wel. Maar anders niet echt nee.
3 x landskampioen en voor het laatst in 1989 , dus historisch gezien ook niet hoor ...
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 13, 2015, 07:52:26
Mooie uitdaging/avontuur. Mo houdt blijkbaar ook van stadions waar de hoeken open zijn:) Is gewoon vergrootte kopie van ons huidige onderkomen.
Heel veel plezier daar en vooral bedankt voor je geweldige inzet voor SCC! Voorbeeldige sportman en aanvoerder.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op juni 13, 2015, 08:20:58
Mo is realistisch en een liefhebber van het spelletje.
Hij speelt liever wekelijks dan dat hij wekelijks op de bank begint in de kelder van de 2de bundesliga. Odense betaald beter dan Cambuur, en Denemarken kun je prima leven, en in 6 uur ben je in Nederland met de auto.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: 666 op juni 13, 2015, 08:43:56
Citaat van: cambuurlegend op juni 12, 2015, 22:53:57
Werden afgelopen seizoen 9e in een competitie van 12 ... Odense is verre van een topclub in Denemarken, maar hij zal inderdaad een iets beter contract tekenen. Succes in ieder geval.

En ze hebben kans dat ze nu wel kampioen worden
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: whimpy op juni 13, 2015, 10:12:07
Ik blijf je volgen want Unibet zendt Den Danske kompetitie uit.....ga je een gele kaart pakken of niet! Of erger! Succes Mo!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: John Hiatt op juni 13, 2015, 11:16:23
Na Droste weer iemand die de stap hogerop zet....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: justremco op juni 13, 2015, 11:28:35
Citaat van: John Hiatt op juni 13, 2015, 11:16:23
Na Droste weer iemand die de stap hogerop zet....

Een stap hogerop is vandaag de dag gewoon een beter salaris
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op juni 13, 2015, 11:28:48
Citaat van: John Hiatt op juni 13, 2015, 11:16:23
Na Droste weer iemand die de stap hogerop zet....
En ook bijker gaat een stap hogerop??
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op juni 13, 2015, 11:43:16
Knap dat deze copy/paste site alles al weet. Ben benieuwd waar ze dit verhaal vandaan gekopieerd hebben.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Marc S op juni 13, 2015, 12:54:40
Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2015, 11:43:16
Knap dat deze copy/paste site alles al weet. Ben benieuwd waar ze dit verhaal vandaan gekopieerd hebben.

Werd gemeld in de Deense media.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: DannySCC op juni 13, 2015, 15:03:35
Mo bedankt!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: moodygrunn op juni 13, 2015, 16:02:50
Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2015, 11:43:16
Knap dat deze copy/paste site alles al weet. Ben benieuwd waar ze dit verhaal vandaan gekopieerd hebben.

Je kunt er op afgeven wat je wilt, geen enkel ander medium/ website meldde het. Dan is het iig een nederlandse 'scoop'.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op juni 13, 2015, 16:08:31
Citaat van: Marc S op juni 13, 2015, 12:54:40
Werd gemeld in de Deense media.
Dan had het hen wel gesierd dat ze de Deense bron er wel even bij vermeld hadden...

Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: zeewolde op juni 13, 2015, 16:15:58
Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2015, 16:08:31
Dan had het hen wel gesierd dat ze de Deense bron er wel even bij vermeld hadden...
staat echt in de eerste regel. Heb je wel eens scherper gezien meneer Dokkumer :clint
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: dizzhead op juni 13, 2015, 17:00:59
Citaat van: Dokkumer op juni 13, 2015, 11:43:16
Knap dat deze copy/paste site alles al weet. Ben benieuwd waar ze dit verhaal vandaan gekopieerd hebben.

deden ze maar aan copy paste. Ze melden meer op basis van eigen aannames en verdraaien nieuws constant om het maar aan een topclub te kunnen linken.


/edit: Excuus. Ik dacht dat je het nog steeds over VZ had.  :_schater   :rodekaart
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op juni 13, 2015, 17:39:37
Citaat van: zeewolde op juni 13, 2015, 16:15:58
staat echt in de eerste regel. Heb je wel eens scherper gezien meneer Dokkumer :clint
Ja inderdaad,  zomerstop. De scherpte is er wat af ;)

Edit: Overigens wordt er daar te weinig aan waarheidsbevinding gedaan, er wordt wat gevonden en dat wordt direct op de site geknald.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 22, 2015, 15:06:43
Inmiddels zijn we alweer 1,5 week verder , en ik vind het maar stil rondom onze ( voormalige) aanvoerder ... Misschien toch eens tijd voor een gesprekje?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 15:16:04
Citaat van: cambuurlegend op juni 22, 2015, 15:06:43
Inmiddels zijn we alweer 1,5 week verder , en ik vind het maar stil rondom onze ( voormalige) aanvoerder ... Misschien toch eens tijd voor een gesprekje?
Hoezo? De positie is met Overgoor en Schootstra toch al bezet binnen de selectie?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op juni 22, 2015, 15:53:12
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 15:16:04
Hoezo? De positie is met Overgoor en Schootstra toch al bezet binnen de selectie?
hij weet niet dat hij al officieel weg is
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 22, 2015, 16:00:43
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 15:16:04
Hoezo? De positie is met Overgoor en Schootstra toch al bezet binnen de selectie?
Zo kan je er ook naar kijken ...Dus jij zegt al doet de mogelijkheid zich wellicht voor toch niet verlengen?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sunderland op juni 22, 2015, 16:20:29
Citaat van: cambuurlegend op juni 22, 2015, 16:00:43
Zo kan je er ook naar kijken ...Dus jij zegt al doet de mogelijkheid zich wellicht voor toch niet verlengen?
dan heeft hij 2 contracten
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op juni 22, 2015, 16:24:53
Citaat van: cambuurlegend op juni 22, 2015, 15:06:43
Inmiddels zijn we alweer 1,5 week verder , en ik vind het maar stil rondom onze ( voormalige) aanvoerder ... Misschien toch eens tijd voor een gesprekje?
Hij was nog met vakantie, er zal deze of volgende week waarschijnlijk wel wat meer bekend worden.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op juni 22, 2015, 17:48:30
Citaat van: Dokkumer op juni 22, 2015, 16:24:53
Hij was nog met vakantie, er zal deze of volgende week waarschijnlijk wel wat meer bekend worden.

de transfer periode loopt tot 31 aug
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: justremco op juni 22, 2015, 17:54:05
Citaat van: denistel op juni 22, 2015, 17:48:30
de transfer periode loopt tot 31 aug

En is officieel pas vanaf volgende week woensdag (1 juli) geopend....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 17:59:21
Citaat van: cambuurlegend op juni 22, 2015, 16:00:43
Zo kan je er ook naar kijken ...Dus jij zegt al doet de mogelijkheid zich wellicht voor toch niet verlengen?
Zou mooi zijn, maar daar is denk ik geen geld voor en is Overgoor voor Jan met de korte achternaam gehaald....
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccleeuwarden op juni 22, 2015, 19:39:49
Is al aan het verhuizen, haalde zaterdag verhuisdozen bij action!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: roepieh op juni 22, 2015, 21:30:50
't nieuwe salaris is dus ook niet echt top  :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Grijskijkert op juni 22, 2015, 21:50:05
Citaat van: roepieh op juni 22, 2015, 21:30:50
't nieuwe salaris is dus ook niet echt top  :_schater
Dat zeg je omdat hij verstandig inkopen doet?
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: el haj op juni 22, 2015, 22:38:54
Citaat van: Grijskijkert op juni 22, 2015, 21:50:05
Dat zeg je omdat hij verstandig inkopen doet?

Nou nee maar iedereen weet toch dat als je een paar centen hebt je minstens Armani of Burberry verhuisdozen hoort te hebben?! Da's voetbal-etiquette.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: roepieh op juni 22, 2015, 22:39:58
nee, gewoon omdat het kan...  :y
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: el haj op juni 22, 2015, 22:51:15
Laten we wel wezen, in het voetbal is het kijk-mij gehalte gigantisch hoog. El Makrini heb ik op dat soort gedrag echt nooit betrapt, zag 'm een maand of wat geleden zelfs met vrouw en kids in de bieb. Misschien (lees: waarschijnlijk) ben ik net als de meesten bevooroordeeld maar ik verwacht in de bibliotheek maar weinig profvoetballers tegen te komen. :P
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op juni 23, 2015, 19:51:05
Daan Rieken ‏@DaanRieken  · 3h3 hours ago 
Terwijk #Cambuur morgen begint aan de eredivisievoorbereiding, weet Mohamed El Makrini nog niet waar hij komend seizoen zal spelen

Daan Rieken ‏@DaanRieken  · 3h3 hours ago
Belangstelling uit binnen- en buitenland voor ex-#Cambuur-captain El Makrini. 'Zou morgen al kunnen tekenen', maar wacht nog op mooie kansen


Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: wiekie1969 op juni 23, 2015, 20:20:17
Mooi bij cambuur blieve jongen. Bij twijfel altied blieve!!!!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Dokkumer op juni 23, 2015, 22:13:05
Citaat van: el haj op juni 22, 2015, 22:51:15
Laten we wel wezen, in het voetbal is het kijk-mij gehalte gigantisch hoog. El Makrini heb ik op dat soort gedrag echt nooit betrapt, zag 'm een maand of wat geleden zelfs met vrouw en kids in de bieb. Misschien (lees: waarschijnlijk) ben ik net als de meesten bevooroordeeld maar ik verwacht in de bibliotheek maar weinig profvoetballers tegen te komen. :P
A-MEN! Niet alleen een normaal en bescheiden mens, maar ook een eerlijk mens. Ik heb Mo niet alleen als voetballer hoog, maar als mens minstens even hoog.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 23, 2015, 23:17:52
Citaat van: Dokkumer op juni 23, 2015, 22:13:05
A-MEN! Niet alleen een normaal en bescheiden mens, maar ook een eerlijk mens. Ik heb Mo niet alleen als voetballer hoog, maar als mens minstens even hoog.
eensch!!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gewoon een fan op juni 24, 2015, 07:40:09
Citaat van: Dokkumer op juni 23, 2015, 22:13:05
A-MEN! Niet alleen een normaal en bescheiden mens, maar ook een eerlijk mens. Ik heb Mo niet alleen als voetballer hoog, maar als mens minstens even hoog.
Helemaal mee eens  :thumbsup hier kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen  _O_
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: oostside op juni 24, 2015, 08:59:27
Ik heb hem zelfs wel eens in de patatzaak betrapt :) gewoon tussen het volk!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Treb op juni 24, 2015, 09:18:07
Ik zag hem laatst lopen op de Groningerstraatweg, kun je toch zien dat die jongen zo gewoon is gebleven.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Galdiano op juni 24, 2015, 09:21:26
Citaat van: Treb op juni 24, 2015, 09:18:07
Ik zag hem laatst lopen op de Groningerstraatweg, kun je toch zien dat die jongen zo gewoon is gebleven.

En haalt zijn boodschappen bij de Lidl  :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op juni 24, 2015, 09:29:11
Vorige week bij de Mac stond ik naast hem te plassen.
Toen bleef hij ook heel normaal :y
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Treb op juni 24, 2015, 09:34:36
Citaat van: speculeter op juni 24, 2015, 09:29:11
Vorige week bij de Mac stond ik naast hem te plassen.
Toen bleef hij ook heel normaal :y

Ja, blijkt ie gewoon een piemel te hebben. ZO GEWOON DIE JONGEN.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op juni 24, 2015, 09:49:35
Citaat van: Treb op juni 24, 2015, 09:34:36
Ja, blijkt ie gewoon een piemel te hebben. ZO GEWOON DIE JONGEN.
:_schater :_schater
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: poelie-lwd op juni 24, 2015, 09:57:20
Clint drinkt nog bier uit de fles, haalt op zondag steevast chinees en rookt oerhollandse florint. Hoe bedoel je, gewoon  :proost
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Cor op juni 24, 2015, 10:36:37
Citaat van: el haj op juni 22, 2015, 22:51:15
Laten we wel wezen, in het voetbal is het kijk-mij gehalte gigantisch hoog. El Makrini heb ik op dat soort gedrag echt nooit betrapt, zag 'm een maand of wat geleden zelfs met vrouw en kids in de bieb. Misschien (lees: waarschijnlijk) ben ik net als de meesten bevooroordeeld maar ik verwacht in de bibliotheek maar weinig profvoetballers tegen te komen. :P

Ik verwacht daar ook maar weinig Cambuur supporters  :devil
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: sccweestwel op juni 24, 2015, 10:56:02
Citaat van: Galdiano op juni 24, 2015, 09:21:26
En haalt zijn boodschappen bij de Lidl  :devil

Het geel en blauw zit in zijn bloed
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Scc4-ever op juni 25, 2015, 19:09:35
T wordt waarschijnlijk t buitenland voor El Makrini. T is hem gegund. Al had ik graag gezien dat hij hier nog bleef maar goed hij heeft altijd gezegd dat hij nog is verder wilde kijken.  En we hebben nu een waardige opvolger al voor hem |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juni 27, 2015, 23:05:21
Citaat van: Scc4-ever op juni 25, 2015, 19:09:35
T wordt waarschijnlijk t buitenland voor El Makrini. T is hem gegund. Al had ik graag gezien dat hij hier nog bleef maar goed hij heeft altijd gezegd dat hij nog is verder wilde kijken.  En we hebben nu een waardige opvolger al voor hem |:)
Ik moet het nog zien , geïnteresseerde clubs mogen hem al sinds 1 januari een contract aanbieden. Het feit dat hij nu nog steeds geen club heeft spreekt niet in zijn voordeel , aangezien de meeste clubs binnenkort alweer gaan starten met trainen. Hij heeft niet meer de gelegenheid om zichzelf in de kijker te spelen, en een scout kan hem dus niet meer beoordelen. Houdt dus in dat de clubs hem moet gaan beoordelen op een dvd-tje en dan kom je tegenwoordig al snel bij de mindere clubs uit. Het is niet altijd een voordeel om als transfervrije speler ergens binnen te komen ,gaat vaak ten koste van je salaris.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Collingwood op juli 01, 2015, 16:38:55
Gaat definitief naar Odense BK uit Denemarken! Veel succes toegewenst!  |:)

Bron: http://www.bold.dk/nyt/ob-henter-midtbanespiller-i-holland (even door google translate halen).
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: hobbes op juli 01, 2015, 16:42:00
Citaat van: Collingwood op juli 01, 2015, 16:38:55
Gaat naar OB uit Denemarken! Veel succes toegewenst!  |:)

Bron: http://www.bold.dk/nyt/ob-henter-midtbanespiller-i-holland (even door google translate halen).

Odense dus. Zal meer om het geld gaan dan de sportieve uitdaging. Aan de andere kant is Denemarken niet verkeerd om te wonen. Veel succes daar iig
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: speculeter op juli 01, 2015, 16:46:47
Bedankt Mo!
Succes in Denemarken.
Hoop dat wij Europees voetbal halen en volgend jaar odense loten.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: hydoscc op juli 01, 2015, 18:18:02
succes Mo!

bedankt voor de jaren dat je hier speelde!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op juli 01, 2015, 18:23:37
spelen wel europees hoor dus ook sportieve uitdaging suc 6 mo en bedankt voor de mooie jaren.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: veteraan op juli 01, 2015, 20:33:47
Geweldige bijdrage geleverd aan de opmars, zeer sterke persoonlijkheid ! Good luck !
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: gobo op juli 01, 2015, 21:08:42
heel veel succes. bedankt voor je nimmer aflatende inzet. een speler die binnen en buiten het veld nooit negatief opvalt. Denemarken een mooi land. Odense een leuke stad. Geen idee hoe de club daar is.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: cambuurlegend op juli 02, 2015, 10:30:51
Hele matige competitie , en niet 1 maar 2 stappen terug ten opzichte van de Eredivisie. Maar als hij zelf tevreden is , dan is het prima . Succes in ieder geval  |:)
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: Henkinho op juli 05, 2015, 14:59:18
heel erg bedankt Mo! succes!
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: denistel op juli 05, 2015, 15:03:22
Citaat van: cambuurlegend op juli 02, 2015, 10:30:51
Hele matige competitie , en niet 1 maar 2 stappen terug ten opzichte van de Eredivisie. Maar als hij zelf tevreden is , dan is het prima . Succes in ieder geval  |:)

niveau in nederland was de afgelopen competitie oek niet geweldig hoor.
Titel: Re: Mohamed El Makrini
Bericht door: waldkip op juli 05, 2015, 15:41:31
Prima land dat Denemarken  :y bedankt en succes daar :proost