Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

mindra

vandaag weer ouderwets. Lekker zonder aanvoedersband laten spelen.. |:)

Dokkumer


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 17, 2013, 22:13:04
Clean gespeeld vandaag!

Uiteindelijk wel, maar ik dacht echt dat hij voor die tackle ergens aan het einde van de wedstrijd nog geel zou krijgen!

Maar wat een baas! Topper!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

cambuurlegend

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2013, 22:19:08


Maar wat een baas! Topper!

Wat een powerhouse !! Onmisbare schakel , deze man maakt zo vreselijk veel kilometers en wint zoveel duels ! Zo zie je ze maar weinig op de Nederlandse velden wat een Modelprof !

DC

Citaat van: cambuurlegend op augustus 17, 2013, 23:32:31
Wat een powerhouse !! Onmisbare schakel , deze man maakt zo vreselijk veel kilometers en wint zoveel duels ! Zo zie je ze maar weinig op de Nederlandse velden wat een Modelprof !
Helemaal mee eens  :thumbsup
Voor mij vandaag man of the match ondanks dat veel anderen ook sterk speelden.

gewoon een fan

Hij speelde inderdaad een erg sterke wedstrijd.

piene hassus


Viper


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: piene hassus op augustus 18, 2013, 12:55:45
hele beste ankoop!!

hebben we een nieuwe El Makrini??? YES, twee van die monsters
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 13:55:51
hebben we een nieuwe El Makrini??? YES, twee van die monsters
Yep het broertje van Mo, Bro :P Schijnt dat er in het amateurvoetbal ook een broertje rondloopt die het heel behoorlijk doet..

Yellow Army

Opbouwend sterk, verdedigend sterk. Grote klasse!
Area 58

KristCambuur

Zekerheidje, altijd opstellen! Erg goede speler voor dit Cambuur!
Cambuur till I die!

cambuurlegend

Volkomen terecht in het elftal van de week , samen met van der Laan en Nienhuis !!! Ik mis er nog 8  |:) |:) |:)

dit is mien club

Geweldig, hij was het even kwijt, maar wat een voetballer
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Jules058

Stofzuiger op het middenveld, onderschept een hoop. Lekker bezig Mo!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder