Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

Citaat van: sunderland op september 02, 2013, 12:45:48
als je in de erediv de bal hebt dan heb je ook meer tijd aan de bal.Nu kan ie ook mee voetballen .In de voorbereiding wou hij de opbouw verzorgen en dat doet ie nu niet

In de voorbereiding tegen de amateurs heb je al snel dat het veld extreem klein is , omdat die jongens zich massaal terugtrekken op hun eigen helft ! Onze spitsen en aanvallende middenvelders spelen dan ook nog eens voor de bal, in dezelfde kleine ruimte waardoor je als speler op zijn positie wel haast gedwongen word om het spel te maken. En daar ligt natuurlijk niet zijn allergrootste kwaliteit , maar ik zou hem voor heeeeel weinig andere verdedigende middenvelders in de Eredivisie willen inruilen hoor fantastische speler !!

legeips

Goede en erg nuttige voetballer..
Ik ben blij dat hij in het geel blauw van ons te bewonderen is.. |:)

cambuurlegend

Ik kwam deze vanmorgen tegen  :

http://www.youtube.com/watch?v=ndUfDxpqrGc

Chery wist niet eens meer welke kant hij op moest spelen, prachtig om te zien. Zin in morgen !!!



cambuurlegend

Wat een topper !! Zo nuttig en zo constant ! Baas der Bazen....en toch word hij zelden tot nooit toegezongen, onbegrijpelijk in mijn optiek !! 

Unknown

Mee eens ja. Wat een topper!! Samen met leeuwin onze beste speler.

Lore

Citaat van: cambuurlegend op september 15, 2013, 10:12:57
Wat een topper !! Zo nuttig en zo constant ! Baas der Bazen....en toch word hij zelden tot nooit toegezongen, onbegrijpelijk in mijn optiek !!

Mee eens! En zodra er weer sneeuw ligt ga ik een standbeeld van sneeuw voor hem bouwen!

de Schoot


dizzhead

Gisteren weer geweldig.. Met deze man komen we overal voetballend uit op het middenveld. Zonde van die gele kaart.

Dokkumer

Volgens zo'n beetje alle statistieken was die kaart voor Bakker.

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 14:09:49
Volgens zo'n beetje alle statistieken was die kaart voor Bakker.

Ach, ik heb de stats nog niet eens bekeken. Ik was erbij ja. haha, ik zie het inderdaad.

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op september 15, 2013, 14:15:18
Ach, ik heb de stats nog niet eens bekeken. Ik was erbij ja. haha
Ja wrijf het er nog maar even in... Krijg er weer koppijn van :'(

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op september 15, 2013, 14:16:11
Ja wrijf het er nog maar even in... Krijg er weer koppijn van :'(


Zo bedoel ik het niet, hè!  :clint

rody rules

heeftie eigenlijk al een kaart gepakt dit jaar?  8P :devil

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Dokkumer