Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: cambuurlegend op augustus 19, 2013, 10:30:25
Volkomen terecht in het elftal van de week , samen met van der Laan en Nienhuis !!! Ik mis er nog 8  |:) |:) |:)
7.. Oebele was in mijn ogen de enige dissonant ;)

cambuurlegend

Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2013, 20:00:39
7.. Oebele was in mijn ogen de enige dissonant ;)

Jaa eens !! Pak ik Feldballe erbij , die had een prima invalbeurt  |:)

cambuurlegend

Hoop dat hij inzetbaar is tegen Zwolle !

Jules058

Citaat van: cambuurlegend op augustus 22, 2013, 23:52:53
Hoop dat hij inzetbaar is tegen Zwolle !

Ik hoop het ook! Deze jongen blijft maar gaan 1grote irritatie factor voor de tegenstander. Plus brengt hij een hoop snelheid in het spel.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Roofvogel

Citaat van: cambuurlegend op augustus 22, 2013, 23:52:53
Hoop dat hij inzetbaar is tegen Zwolle !

Ik zal mijn ongelijk eens toegeven vandaag, die jonge speelt erg goed en maakt ook minder domme overtredingen. positief opgevallen.

cambuurlegend

Citaat van: Roofvogel op augustus 23, 2013, 11:39:15
Ik zal mijn ongelijk eens toegeven vandaag, die jonge speelt erg goed en maakt ook minder domme overtredingen. positief opgevallen.

Komt omdat er momenteel wel verdedigende arbeid word verricht door de overige middenvelders , waardoor hij veel minder hoeft te corrigeren en aan de noodrem moet trekken. Ritzmaier of Rose dat is een wereld van verschil hoor. Hoop dat hij er morgen bij is , zijn afwezigheid zou minstens net zo zwaar wegen als die van Hemmen.

Roofvogel

Citaat van: cambuurlegend op augustus 23, 2013, 11:56:57
Komt omdat er momenteel wel verdedigende arbeid word verricht door de overige middenvelders , waardoor hij veel minder hoeft te corrigeren en aan de noodrem moet trekken. Ritzmaier of Rose dat is een wereld van verschil hoor. Hoop dat hij er morgen bij is , zijn afwezigheid zou minstens net zo zwaar wegen als die van Hemmen.

Daar ben ik nu ook van overtuigd.

speculeter


Jules058

Goed nieuws dat die erbij is hoppa!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

cambuurlegend

Deed Maher eigenlijk mee?? Beest !! _O_

Jules058

Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Dokkumer

Genoten, gister old skool Langs de Lijn aan en in elke flits werd Mo wel eens positief benoemd...

cambuurlegend

Samen met Bijker en Leeuwin in het AD Elftal van de week ! |:) |:)

Galdiano

Zoals al eerder aangegeven, Makrini is het best, als die 1 op 1 speelt. Hij beet zich vast in Maher en durfde zelf de actie of pass te maken.
Afgelopen seizoen moest hij teveel vuil werk opknappen, waardoor hij veel meer moest lopen, veel meer tikjes terug gaf, en veel kaarten kreeg!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op september 02, 2013, 11:29:04
Zoals al eerder aangegeven, Makrini is het best, als die 1 op 1 speelt. Hij beet zich vast in Maher en durfde zelf de actie of pass te maken.
Afgelopen seizoen moest hij teveel vuil werk opknappen, waardoor hij veel meer moest lopen, veel meer tikjes terug gaf, en veel kaarten kreeg!
als je in de erediv de bal hebt dan heb je ook meer tijd aan de bal.Nu kan ie ook mee voetballen .In de voorbereiding wou hij de opbouw verzorgen en dat doet ie nu niet