Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: KristCambuur op augustus 04, 2013, 18:34:22
BASIS

Moet wel zeggen dat ik snap waarom hij niet speelde.
Zit nog vol in de Ramadan. 90 minuten, of zelfs 60 zou al te zwaar zijn.
Erg slecht hoor, dat vasten. Je vreet jezelf na zonsondergang helemaal vol omdat je de hele dag niet eet.

drg

kramp door 't enige schot van de eerste helft  :zweep

papagaaiensoep

ja die pakte ik vervolgens klemvast. Hak ok met één hand kenne doen want der zat geen snelhied in.

Dokkumer

Fienk knap dast een skot op 12 meter hoogte pakke kist..

Ik had iets lezen over sien kramp en dat hij waarskienluk met compressiekousen gaat speulen. Hoe en wat weet ik su niet, sil fanmiddag even soeke.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 05, 2013, 12:20:28
Fienk knap dast een skot op 12 meter hoogte pakke kist..

Ik gok dat hij op de tribune zat en die bal ving... :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

cambuurlegend

Citaat van: Timmie op augustus 05, 2013, 10:47:30
Moet wel zeggen dat ik snap waarom hij niet speelde.
Zit nog vol in de Ramadan. 90 minuten, of zelfs 60 zou al te zwaar zijn.
Erg slecht hoor, dat vasten. Je vreet jezelf na zonsondergang helemaal vol omdat je de hele dag niet eet.

Makrini tijdens de Ramadan is nog altijd fitter als Dijkstra hoor, neem van mij aan dat hij doodziek is dat hij niet speelt. Hij verwoorde het trouwens keurig op Foxsport, wat een verschil met Swinkels! Snel weer in de basis en die band om zijn arm ! MODELPROF !!! Voorbeeld voor alles in een Cambuurshirt!!   |:) |:) _O_ _O_

Dokkumer

Hebben we vorig seizoen in Emmen wel gezien toen hij na 23 minuten al gewisseld werd. Balend, maar niet zeiken en keurig begripvol reageren.

Roofvogel

Citaat van: cambuurlegend op augustus 05, 2013, 21:47:28
Makrini tijdens de Ramadan is nog altijd fitter als Dijkstra hoor, neem van mij aan dat hij doodziek is dat hij niet speelt. Hij verwoorde het trouwens keurig op Foxsport, wat een verschil met Swinkels! Snel weer in de basis en die band om zijn arm ! MODELPROF !!! Voorbeeld voor alles in een Cambuurshirt!!   |:) |:) _O_ _O_

Wij zijn het nog steeds niet eens over het feit of Mo of Dijkstra moet spelen maar dit laatste stuk tekst ben ik het in ieder geval wel helemaal met je eens een modelprof is het zeker. En Swinkels houden we maar over op, elk woord is teveel.

Dokkumer

Ik ben wel benieuwd hoe Mart het zonder aanvoerdersband zou doen. Zou hij dan wat minder druk voelen? Want op zich vind ik dat hij zich wel aardig ontwikkeld heeft.

cambuurlegend

Onze enige echte aanvoerder !! Prima pot weer van Makrini  !!  |:) |:)

Bernardo

Snapte ook niet dat Dijkstra aanvoerder was? Had gewoon Makrini verwacht.

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op augustus 09, 2013, 22:46:24
Snapte ook niet dat Dijkstra aanvoerder was? Had gewoon Makrini verwacht.

We weten natuurlijk niet hoe deze spelers zich opstellen in de groep, misschien heeft Dijkstra daar juist een leidende rol en verwacht de TS dat hij die ook over kan brengen in het veld.
In Henk en Sandor we trust

Puma

Mohamed El Makrini!  |:)

Links, rechts.. overal.

speculeter

Onze aanvoerder en stofzuiger de rest vh seizoen. |:)

HilversumOnTour

Geweldig tegen Roda, direct terug als vaste basiskracht MET aanvoerdersband!  |:)