Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - De Raaf

#1
Smeets 1 vd weinige vorig seizoen die op voetbal zat. Stak er ondanks de extra kilo's ver bovenuit. Maar is geen jaknikker. En die willen ze hier alleen maar hewwe. Net as de meesten hier oek mekaar nalulle enkel gabaseerd op hoop. De club gaat richting afgrond met disse beleidsvoerders
#2
Selectie en Technische staf / Re: Foeke Booy
augustus 20, 2018, 00:11:37
Dit is toch de man die aan Henk de Jong zijn stoelpoten zat te zagen? En de man die in de beker voor Utrecht was tegen scc? En de man die de selectie van kwantitatief naar kwalitatief zou omvormen? Waarom lees ik daar niks over. We zijn toch een volksclub met principes? En na een drama wedstrijd in Nijmegen is het alleen hosanna wat ik lees. Lekker op de counter dit seizoen nou dat is niet hoe ik over voetbal denk
#3
Selectie en Technische staf / Re: Foeke Booy
juli 28, 2018, 02:55:21
Bijna al sien "versterkingen" kennen we niet. Wat veel erger is, dat booy ze zelf oek amper kent. Bevriende makelaar tes gok ik. Maar das voetbaltechnisch. Hij kraakte henkie af en was voor Utrecht tegen cambuur. Vervolgens komt ie hier en praat over thuiskomen. En bijna iedereen is dat zeker vergeten. Hef niks zien in voorbereiding, maar alles lezen. Verrassend vond ik de commentaren niet
#4
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 2018/2019
juli 25, 2018, 13:54:05
Als ze maar niet springen met dit saaie antivoetbal
#5
Selectie en Technische staf / Re: Foeke Booy
juli 23, 2018, 01:42:54
Wat is er mis met kritiek op booy. De man die aan de stoelpoten van de Jong zaagde en hoopte dat Utrecht van cambuur won in de beker. Vervolgens praat over thuiskomen nadat ie hier tekende. Meneertje zou de selectie van kwantiteit naar kwaliteit omvormen. Nou allemaal afdankertjes van bevriende zaakwaarnemers? Het raamwerk staat. Hou toch op man. Rechterrijtje here we come
#6
Alles is gebaseerd op hoop. Feit is dat booy zich niet aan sien woord het houden. Van kwantiteit naar kwaliteit. Maar volgens de stoelpootzager van henkie staat het raamwerk.
#7
Kest de politiek wel in. Alles goedpraten. 3 directeuren met salaris kwart miljoen. En ze halen bagger uut 3e divisie
#8
Ik hef een hoop onnozelen met maakt. Maar grijskijkert staat met stip op 1
#9
Het Joris van Rooijen 2.0 tijdperk komt eraan. Is dit netjes genoeg? Fijne zomer en maak de nachten kort. Slapen ken in het nieuwe seizoen wel.
#10
Grijskijkert de benno l van het forum. Flikker op lul. Weest totaal niet waarst het over hest
#11
Grijskijkert is een wief met een lul of een vent met een preut. Ken niet anders
#12
Ik lees hier toch meerdere reactie's gebaseerd op alleen maar hoop. Zo was ik vroeger ook. Kon geen enkele kritiek horen over scc ook al ging het nog zo slecht. Nu is er echter bij mij na 37 jaar diehard een punt bereikt van tot hier en niet verder. Mijn conclusie voor wat betreft de verantwoordelijken:
Hake aardige kerel die het bij mij heeft verkloot; had resoluut moeten optreden na nachtelijke avonturen spelers en laat zich beïnvloeden door Hutkul. Daarnaast was opstelling tegen dordt thuis dodelijk. Boerlage is nu niks en zal nooit wat worden. Over Hutkul is elk woord 1 teveel. Ponk heeft bijdrage 0 en bruin is een icoon maar veel te lief voor deze functie. Booy is een ramp. Zover ik het nu bekijk geeft hij spelers de kans van wanhopige makelaars. Meneer moet scouten gvd voor dat salaris. Vd beld heeft gezorgd voor dramatische selectie en de graaf is een kei in open deuren intrappen. Administratie niveau buurtvereniging. Al 3 weken geen update wat betreft nieuwe seizoenkaarten. Toeval? We zouden doorselecteren. Echter de tot nu toe behaalde spelers maken mij niet warm voor nieuw seizoen. Ik ben echt heel somber. Ik verleng niet na 37 jaar vaste bezoeker met zo'n 800 officiële wedstrijden. Ik kan dat slappe gedoe niet meer aan. Ik hoop dat ik het helemaal verkeerd zie, maar vrees een doodsaai seizoen. Dit is hoe ik het voel. Forza Cambuur
#13
Dankje haha
#14
We zullen zien. Of ik het live zie hangt van de bezetting in de leiding af. Maar ik voorspel een drakenseizoen. En sorry dat ik u jochie noemde
#15
Ik kijk en beoordeel. En het is een sootje. Op de administratie waar de dames niet in het systeem kunnen als Niels vrij is. De hoofdtrainer die een wanprestatie tegen dordt leverde. Dit eventueel ingegeven door de grootste gladjakker Sipke H. Waarvan de algemeen directeur weet te melden dat hij een uitstekende assisitent is. VD Beld na terugkomst dramatische selectie heeft neergezet en waarop Booy mooi op kan voortborduremn met zijn netwerkje.
Wedstrijden niet om aan te gluren gvd. Mag ik reageren na 37 laar seizoenkaart?