Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: veteraan op juli 26, 2018, 21:34:02
Nee dit is geen sterke selectie, en als we nu wachten op de uitverkoop dan zal het niet beter worden ! Bij een club als Cambuur zit het in de visie waarmee je inkoopt, en die zie ik niet.
Maar ja als je eerst bij Heerenveen binnen probeert te komen dan zie je Cambuur als een goed betaalde tussenstap !
voor dat salaris van booy Hest makrini denk ik oek hier ..

Jandehulk

Citaat van: Vlampiep op juli 26, 2018, 21:06:29
Ut ken an de warmte legge kerel, maar ik bin ut helemaal met dei eens.
Ut is uut te leggen dat je un keer pech hewwe met ut halen van speulers. Maar as je roepe we gane foor kwaliteit en je siene dat van alle speulers dur mar een paar echt met kenne op un bitsje nivo, binne je ut fetrouwen in Foeke echt wel kwiet as je dat nog hadden.
su ist !

D.H.Skolten

Citaat van: PePe op juli 24, 2018, 16:51:15
Persoonlijk denk ik dat het beperkte budget, Foeke's grootste probleem is.
Ach hou toch op man! Foeke zelf is het probleem. Dat Rosheuvel weg is zegt al genoeg, die gaat volgend jaar naar de eredivisie en gaat geld opleveren alleen nu niet voor ons.

Cor

Citaat van: D.H.Skolten op juli 27, 2018, 05:20:31
Ach hou toch op man! Foeke zelf is het probleem. Dat Rosheuvel weg is zegt al genoeg, die gaat volgend jaar naar de eredivisie en gaat geld opleveren alleen nu niet voor ons.

Of niet

hobbes

Citaat van: Cor op juli 27, 2018, 05:57:18
Of niet

Idd, als hij weer veel geblesseerd is.

zeewolde

Rosheuvel is zo,n topper dat hij nu op amateurbasis bij Telstar zit.....


Wel opvallend blijft de uitspraak kwaliteit ipv kwantiteit. Volgens mij is de selectie even groot en hebben we straks 7/ 8 zelfde basisspelers als afgelopen seizoen. Dat is gewoon een kwalijke zaak.

Er hadden nieuwe basisspelers gehaald moeten worden en dan de kans geven aan Etten, Conraad ed als back up.

veteraan

#666
Ja je kan niet zeggen dat je rustig op het succes van vorig jaar kan voortborduren !
In feite heb je twee gearriveerde spelers nodig, ook al om geen mentale terugslagen te krijgen in cruciale duels (zucht)

De Raaf

Bijna al sien "versterkingen" kennen we niet. Wat veel erger is, dat booy ze zelf oek amper kent. Bevriende makelaar tes gok ik. Maar das voetbaltechnisch. Hij kraakte henkie af en was voor Utrecht tegen cambuur. Vervolgens komt ie hier en praat over thuiskomen. En bijna iedereen is dat zeker vergeten. Hef niks zien in voorbereiding, maar alles lezen. Verrassend vond ik de commentaren niet

Jandehulk

Citaat van: D.H.Skolten op juli 27, 2018, 05:20:31
Ach hou toch op man! Foeke zelf is het probleem. Dat Rosheuvel weg is zegt al genoeg, die gaat volgend jaar naar de eredivisie en gaat geld opleveren alleen nu niet voor ons.
Foeke het gewoan geen verstand van spelers en voetbal..

poelie-lwd

Citaat van: De Raaf op juli 28, 2018, 02:55:21
Bijna al sien "versterkingen" kennen we niet. Wat veel erger is, dat booy ze zelf oek amper kent. Bevriende makelaar tes gok ik. Maar das voetbaltechnisch. Hij kraakte henkie af en was voor Utrecht tegen cambuur. Vervolgens komt ie hier en praat over thuiskomen. En bijna iedereen is dat zeker vergeten. Hef niks zien in voorbereiding, maar alles lezen. Verrassend vond ik de commentaren niet

Eensch. En daarmee ligt hij al onder een vergrootglas. Presteren zijn aankopen niet dan zal de storm van kritiek weer toenemen met alle 'negatieve' gevolgen van dien. In dat licht bekeken is het natuurlijk van de zotte dat ze FB hebben aangesteld in de wetenschap dat deze net zoveel draagvlak heeft als vd Vegt. Noppes dus. Je kunt je hierbij afvragen of de directie wel helemaal snapt wat er leeft bij de achterban. Hoe dan ook, levert FB dan zal ik de eerste zijn om dat toe te geven maar doet hij dat niet dan zijn we zwaar de Sjaak en zitten we opgescheept met een verdedeld amateurteam en een veel te dure TD.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Eens, Hij zal altijd worden afgerekend op zijn uitstraling en aankopen ook als hij goed werk zou doen in de organisatie, bijv. de jeugdopleiding.
En de uitspraak over spelers aan de bovenkant erbij en minder spelers is niet waargemaakt (Aanvulling vanuit Jong en wat talenten is prima, maar in kwaliteit zijn we niets op geschoten).

Het zou me niet verbazen als de beste spelers op aandringen van Hake zijn gehaald (Sambissa, Mous, Schindler).

poelie-lwd

Mous weet ik niet. Mbende, Schindler en Sambissa wel.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Mous weet ik ook niet hoor, maar kan me goed voorstellen dat Hake een goede keeper heeft geƫist.

Ook wel benieuwd wat het idee achter Mbende is, want aan de bal lijk dat me een groot risico. Aan de andere kant, als hij wel kon voetballen, dan had hij in de Championship gespeeld.
En zelfs Peersman werd wat sterker aan de bal en Mbende lijkt veel rustiger dus mischien krijgt hij hem steeds wel bij de goede kleur.

Collingwood

#673
Citaat van: poelie-lwd op juli 28, 2018, 10:32:01
Mous weet ik niet. Mbende, Schindler en Sambissa wel.

En Maulun komt via (de zaakwaarnemer van) Sambissa. Ciganiks zou me ook niet verbazen, aangezien Hake goed thuis lijkt te zijn op de Duitse markt.

Op zich prima, als een trainer een goed netwerk heeft moet je het gebruiken, dat zie je ook bij bijvoorbeeld de Eagles en Emmen. Wel is het zo dat je er niet van afhankelijk moet zijn. Voor de aanwinsten die wellicht echt via Foeke komen (Mous en Van Koesveld, eerder Teijsse en Crowley) is niet veel inventiviteit nodig, alleen Calor is een ietwat verrassende naam.

Vooralsnog dus veel vraagtekens omtrent de geschiktheid van Booy als TM. Wellicht dat hij nu met de zak geld voor Monteiro nog de kans krijgt zich extra te bewijzen. Met twee toppers erbij zie ik het nog niet zo somber in. (Overigens kan Foekes gebrek aan uitstraling me gestolen worden, ik vind het alleen interessant of hij uiteindelijk een goede selectie weet neer te zetten.)
Kalmte alleen kan u redden.

Delfzijl/Cambuur

Foeke heeft geen beste reputatie hier en terecht....Snap er ook helemaal niks van dat ze met die kruip waar je kruipen kunt glibberdinges in zee zijn gegaan.
Bij mij heeft hij geen enkel krediet, al doet hij ook de mooiste dingen het is niet mijn man.
Ik ben een Henk de Jong man, recht door zee, eerlijk.... realist.
Die trainer had voor mij hier eeuwig kunnen blijven. Omdat ik het een aardige man vind.
Al valt Hake mij niet tegen trouwens.