Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: PePe op juli 24, 2018, 16:51:15
Persoonlijk denk ik dat het beperkte budget, Foeke's grootste probleem is.

En ik denk zijn netwerk...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: PePe op juli 24, 2018, 16:51:15
Persoonlijk denk ik dat het beperkte budget, Foeke's grootste probleem is.

Ik denk zowel geen geld als geen netwerk en gunfactor van Foeke.
Hopen dat ze een realistische doelstelling gaan afgeven....

Bankzitter

Er zijn ook dure jongens vertrokken (oa Smeets, Peersman, Barto, Houtkoop) en de selectie is kleiner. Het lijkt me dan sterk dat de salarisruimte al op is met spelers als Calor of Conraad.

justremco

Citaat van: AL op juli 24, 2018, 17:24:15
Ik denk zowel geen geld als geen netwerk en gunfactor van Foeke.
Hopen dat ze een realistische doelstelling gaan afgeven....

We zijn ongeveer gelijk gebleven qua spelersbudget(een prima budget voor de eerste divisie), als het geld dan nu al op is terwijl we eigenlijk nog wel 2/3 basisspelers nodig hebben dan gaat er iets niet helemaal goed. Er zullen ongetwijfeld diverse excuses en weet ik veel wat zijn, maar als we met de huidige groep de eerste seizoenshelft in gaan dan heeft Foeke gewoon gefaald

Jandehulk

Citaat van: justremco op juli 24, 2018, 18:19:28
We zijn ongeveer gelijk gebleven qua spelersbudget(een prima budget voor de eerste divisie), als het geld dan nu al op is terwijl we eigenlijk nog wel 2/3 basisspelers nodig hebben dan gaat er iets niet helemaal goed. Er zullen ongetwijfeld diverse excuses en weet ik veel wat zijn, maar als we met de huidige groep de eerste seizoenshelft in gaan dan heeft Foeke gewoon gefaald
zu ist !!...selectie is verre van redelijk en met dit  spelers materiaal wut plek 11 TM 18 realistisch ben ik bang

denistel

daar stonden we vorig seizoen 80% van de competitie ook. ze mutte werken aan een selectie
die het publiek vermaakt das prio 1 en dan zien we wel weer.

666

Citaat van: denistel op juli 25, 2018, 07:32:46
daar stonden we vorig seizoen 80% van de competitie ook. ze mutte werken aan een selectie
die het publiek vermaakt das prio 1 en dan zien we wel weer.
Helemaal gelijk.... en daarom hebben we voetballers nodig, daar hadden we vorig seizoen te weinig van en dit seizoen ook.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Citaat van: denistel op juli 25, 2018, 07:32:46
daar stonden we vorig seizoen 80% van de competitie ook. ze mutte werken aan een selectie
die het publiek vermaakt das prio 1 en dan zien we wel weer.

Dan is een clown en een acrobaat wel voldoende denk ik
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Yellow Army op juli 25, 2018, 13:12:32
Dan is een clown en een acrobaat wel voldoende denk ik

B en A ?? drommels drommels :devil

Jandehulk

Citaat van: 666 op juli 25, 2018, 08:07:01
Helemaal gelijk.... en daarom hebben we voetballers nodig, daar hadden we vorig seizoen te weinig van en dit seizoen ook.
amen !..su ist

Jandehulk

Citaat van: Yellow Army op juli 25, 2018, 13:12:32
Dan is een clown en een acrobaat wel voldoende denk ik
??

wiekie1969

Citaat van: Jandehulk op juli 24, 2018, 20:37:48
zu ist !!...selectie is verre van redelijk en met dit  spelers materiaal wut plek 11 TM 18 realistisch ben ik bang

Tuurlijk kerel. Eens. Geen smaakmakers binnen de huidige selectie en geen leider(s)  Over 3 weken gaan we weer los. Beide oefenwedstrijden via de live-stream gezien. Ik vond het helemaal niks. Kan aan de warmte gelegen hebben. Gvd wat hebben wij een kwaliteit ingeleverd na de degradatie. Onvoorstelbaar.  ;( ;( ;(

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2018, 20:49:27
Tuurlijk kerel. Eens. Geen smaakmakers binnen de huidige selectie en geen leider(s)  Over 3 weken gaan we weer los. Beide oefenwedstrijden via de live-stream gezien. Ik vond het helemaal niks. Kan aan de warmte gelegen hebben. Gvd wat hebben wij een kwaliteit ingeleverd na de degradatie. Onvoorstelbaar.  ;( ;( ;(
Ut ken an de warmte legge kerel, maar ik bin ut helemaal met dei eens.
Ut is uut te leggen dat je un keer pech hewwe met ut halen van speulers. Maar as je roepe we gane foor kwaliteit en je siene dat van alle speulers dur mar een paar echt met kenne op un bitsje nivo, binne je ut fetrouwen in Foeke echt wel kwiet as je dat nog hadden.


veteraan

Nee dit is geen sterke selectie, en als we nu wachten op de uitverkoop dan zal het niet beter worden ! Bij een club als Cambuur zit het in de visie waarmee je inkoopt, en die zie ik niet.
Maar ja als je eerst bij Heerenveen binnen probeert te komen dan zie je Cambuur als een goed betaalde tussenstap !

Jandehulk

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2018, 20:49:27
Tuurlijk kerel. Eens. Geen smaakmakers binnen de huidige selectie en geen leider(s)  Over 3 weken gaan we weer los. Beide oefenwedstrijden via de live-stream gezien. Ik vond het helemaal niks. Kan aan de warmte gelegen hebben. Gvd wat hebben wij een kwaliteit ingeleverd na de degradatie. Onvoorstelbaar.  ;( ;( ;(
niks meer van over ...en laatste jaren ook weinig goeds gescout indd....spelers als tissoudalli en lillepaly komen niet meer hierheen...die konden nog eens wat creƫren...Daniels met sien broeders word een lastig verhaal .