Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Collingwood op juli 23, 2018, 12:47:20
Daar heb ik nog niet echt een mening over.

Schindler 45 minuten gezien en daarin maakte hij een prima indruk tegen een tegenstander die ook niet met een misselijk middenveld speelde voor 1e divisie niveau (Kip, Loen en Receveur). Ik zie natuurlijk ook wel dat hij niet de meest soepele speler is, maar daar had hij in Franeker in ieder geval niet al te veel last van. Ook nog de vraag hoeveel dat te maken heeft met een gebrek aan wedstrijdritme en de beuk in de ribben die hij kreeg (waardoor hij uiteindelijk De Graafschap moest overslaan).

Dat is allemaal nog niet genoeg om hem nu al een aanwinst te noemen, maar ik ben ook zeker niet negatief. De toekomst zal het moeten uitwijzen.

Hij lijkt me vooral erg traag, dat kan ons wel eens op gaan breken

Collingwood

#631
Dat kan zeker, maar dat moet dan (wat mij betreft) in wedstrijden blijken. Nogmaals, tegen Almere had hij er geen last van en wist hij behoorlijk wat ballen te onderscheppen en duels te winnen. We gaan zie of Schindler dat kan doorzetten. Heeft trouwens ook te maken met hoe compact het team staat zodat hij niet in te grote ruimtes komt te spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Ciganiks en Mathieu zijn ook vrij statisch, veel diepgang zit er niet in zo.

PePe

Schindler hoeft voor mij niet super snel te zijn, in Franeker wist hij goede openingen te creëren, is misschien belangrijker!

poelie-lwd

Ik heb werkelijk geen idee waar de meesten hier naar hebben gekeken in Franeker. Of een kinderhand is gauw gevuld of ik heb een volledige black out gehad. Heel bijzonder  8P
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op juli 23, 2018, 14:57:24
Ik heb werkelijk geen idee waar de meesten hier naar hebben gekeken in Franeker. Of een kinderhand is gauw gevuld of ik heb een volledige black out gehad. Heel bijzonder  8P

Ik vermoed het tweede.  :devil
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op juli 23, 2018, 15:04:54
Ik vermoed het tweede.  :devil
e
De enige speler die is gehaald waarvan je kan stellen dat deze voldoet aan de kwaliteitsnormen, is dat de keeper.
Waarschijnlijk meer geluk dan wijsheid gelet op de andere aankopen.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

666

Citaat van: Bankzitter op juli 23, 2018, 13:10:17
Ciganiks en Mathieu zijn ook vrij statisch, veel diepgang zit er niet in zo.
Vind ik Mathieu nog beter.... Zegt al genoeg lijkt me.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe

We kunnen alles vooraf wel afbranden, maar wat schiet je daar mee op?
We hebben Foeke, en een selectie, dit is blijkbaar betaalbaar voor Cambuur.

Jandehulk

Citaat van: PePe op juli 23, 2018, 23:58:14
We kunnen alles vooraf wel afbranden, maar wat schiet je daar mee op?
We hebben Foeke, en een selectie, dit is blijkbaar betaalbaar voor Cambuur.
Foeke had gewoon ze bek moeten houden met zijn "we willen kwaliteit ipv kwantiteit"...daar word hij dus ,en terecht ook,op afgerekend ....na dit jaar lekker wieberen .

Bankzitter

Er staat voor 90% dezelfde basis. Betere keeper en spits, maar zonder Crowley en nog steeds Boerlage op 6. In de breedte is het lood om oud. Wat spelers weggedaan waar geen groei meer inzat en onervaren talent ervoor terug.

De beloofde kwaliteitspuls zie ik ook niet. Een fatsoenlijke keeper is niet meer dan normaal, verder niks bijzonders erbij gekomen.

Agy

#642
Citaat van: PePe op juli 23, 2018, 14:23:30
Schindler hoeft voor mij niet super snel te zijn, in Franeker wist hij goede openingen te creëren, is misschien belangrijker!

Als het alleen om het voetbal gedeelte gaat hebben we wel meer spelers die daar kunnen spelen, dan is zelfs Boerlage een groot talent daarvoor.
Het gaat erom wat kan een speler op 6 als je onder druk komt te staan, dan draait het om inzicht, loopvermogen en duelkracht.
Dat moet ik allemaal nog maar zien met Schindler., vorig seizoen is wel gebleken hoe belangrijk die positie in een elftal is.

Dat vindt ik nu ook het trieste van Foeke, hij weet al sinds zijn aanstelling dat er voor die positie een topper moet worden gehaald.
We zijn nu een half jaar verder en nog steeds is die er niet, met Schindler is gewoon een gok terwijl voor een topper als Rosheuvel hij zijn neus ophaalt.

Vlampiep

Citaat van: Agy op juli 24, 2018, 08:01:12
Als het alleen om het voetbal gedeelte gaat hebben we wel meer spelers die daar kunnen spelen, dan is zelfs Boerlage een groot talent daarvoor.
Het gaat erom wat kan een speler op 6 als je onder druk komt te staan, dan draait het om inzicht, loopvermogen en duelkracht.
Dat moet ik allemaal nog maar zien met Schindler., vorig seizoen is wel gebleken hoe belangrijk die positie in een elftal is.

Dat vindt ik nu ook het trieste van Foeke, hij weet al sinds zijn aanstelling dat er voor die positie een topper moet worden gehaald.
We zijn nu een half jaar verder en nog steeds is die er niet, met Schindler is gewoon een gok terwijl voor een topper als Rosheuvel hij zijn neus ophaalt.
Als er geen duidelijke visie is binnen de club omtrent het sportieve gedeelte en volgens mij binnen de club hier ook geen consensus over is, zal er weinig veranderen met Foeke als verantwoordelijke op het voetbal technisch gebied.
Zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, hij heeft geen gun factor bij andere bvo's en dus ook geen netwerk binnen Nederland.
Foeke heeft kunnen functioneren bij clubs waar de portemonnee goed gevuld was en kon links en rechts spelers halen. Nu komt het op slimheid en contacten en koopmansgeest aan.



PePe

Persoonlijk denk ik dat het beperkte budget, Foeke's grootste probleem is.