Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Bernardo op juli 13, 2018, 10:23:57
Zijn beide gepresenteerd. De rol van Bakker lijkt nu wel uitgespeeld daar
Saymak en Marinus zijn daar weg. Misschien Thomas nog, dus lijkt me nog geen uitgemaakte zaak.

Voorstopper

Citaat van: V-man op juli 12, 2018, 00:08:36
Tot nu toe 21 doelpunten in 2 wedstrijden tijdens de voorbereiding. Iedereen hiero (denk ik) had dit niet verwacht, qua voorbeschouwing. Maar goed vrijdag Almere in Franeker!
Een wat ik ook Belangrijk vindt nog geen goal tegen

Voorstopper

Citaat van: justremco op juli 12, 2018, 07:47:15
Er moet zeker nog creativiteit bij zoals we met Crowley in de tweede seizoenshelft hadden, anders staan we voor de winterstop ook weer op een troosteloze plek in het rechterrijtje
Ik probeer het allemaal wat te volgen, in mijn vakantie wat tijd om op andere fora te kijken. Maar ook de Roda supporters zijn niet tevreden met de huidige selectie alsook Twente. Alleen Sparta lijkt goed bezig te zijn en een aardige selectie neer te zetten, bij Roda zijn ze nog niet compleet en bij Twente ook niet. NEC weet ik zo niet, dat zijn wat mij betreft wel de grootste concurrenten.

Galdiano

Bakker wil zelf wel, Zwolle wil niet, liggen dwars en willen perse geld ontvangen.
Laat hem gewoon vertrekken is gratis binnen komen wandelen.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op juli 13, 2018, 13:37:26
Bakker wil zelf wel, Zwolle wil niet, liggen dwars en willen perse geld ontvangen.
Laat hem gewoon vertrekken is gratis binnen komen wandelen.  :|
Ze praten vandaag over vd Vaart. Als die komt laten ze Bakker echt wel gaan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gasgeve

Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2018, 13:55:32
Ze praten vandaag over vd Vaart. Als die komt laten ze Bakker echt wel gaan.
Van der Vaart gaat naar Esjberg

poelie-lwd

Citaat van: Gasgeve op juli 13, 2018, 17:29:08
Van der Vaart gaat naar Esjberg

Om zijn conditie op peil te houden ja maar niet voor een contract. Pec wil hem contracteren. Dat kan zomaar dit weekend rondkomen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes

Citaat van: Gasgeve op juli 13, 2018, 17:29:08
Van der Vaart gaat naar Esjberg

Esjberg wil hem alleen een prestatie contract geven.

V-man

Citaat van: speculeter op juli 12, 2018, 07:19:31
dan word het een lange dag voor jou
Eh precies wat bezielt mij. Morgen natuurlijk!!

De Raaf

Alles is gebaseerd op hoop. Feit is dat booy zich niet aan sien woord het houden. Van kwantiteit naar kwaliteit. Maar volgens de stoelpootzager van henkie staat het raamwerk.

Vlampiep

Citaat van: De Raaf op juli 13, 2018, 23:00:31
Alles is gebaseerd op hoop. Feit is dat booy zich niet aan sien woord het houden. Van kwantiteit naar kwaliteit. Maar volgens de stoelpootzager van henkie staat het raamwerk.
Dat Foeke zich niet aan zijn woord houdt kan pas na het einde van de tranferperiode worden beoordeeld.
Zo lang de transferperiode loopt is alles nog mogelijk en daarbij is het Foeke momenteel niet aan te rekenen, dit vanwege tragische familieomstandigheden.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Raaf op juli 13, 2018, 23:00:31
Alles is gebaseerd op hoop. Feit is dat booy zich niet aan sien woord het houden. Van kwantiteit naar kwaliteit. Maar volgens de stoelpootzager van henkie staat het raamwerk.
dat is nog geen feit, straks blijkt het kwalitatief wel beter te zijn geworden... feit is wel dat het voorlopig op hoop gebaseerd is bij mij

Bankzitter

Ik heb bij de eerste aanwinsten ook steeds gezegd, dit is niet volgens het plan wat vooraf gepressenteerd is.

Het kan wel zo zijn dat plotseling op plan B moest worden omgeschakeld door het verloop van de nacompetitie(degradanten) en vertraging stadion.
Als dat het geval is, en we zijn daar redelijk succesvol mee (aantrekkelijk aanvallend voetbal, top 5 klassering), dan is dat heel knap gedaan.

Ik zie ook liever een kampioensploeg, maar mischien dit jaar tevreden zijn met de rol van uitdager.
Zolang spelers maar niet stilstaan in hun ontwikkeling zoals vorig jaar. Er moeten er wel 2 of 3 een niveautje hoger gaan halen om in de nacompetitie serieus mee te gaan doen.


hobbes

Citaat van: Bankzitter op juli 14, 2018, 09:35:24
Ik heb bij de eerste aanwinsten ook steeds gezegd, dit is niet volgens het plan wat vooraf gepressenteerd is.

Het kan wel zo zijn dat plotseling op plan B moest worden omgeschakeld door het verloop van de nacompetitie(degradanten) en vertraging stadion.
Als dat het geval is, en we zijn daar redelijk succesvol mee (aantrekkelijk aanvallend voetbal, top 5 klassering), dan is dat heel knap gedaan.

Ik zie ook liever een kampioensploeg, maar mischien dit jaar tevreden zijn met de rol van uitdager.
Zolang spelers maar niet stilstaan in hun ontwikkeling zoals vorig jaar. Er moeten er wel 2 of 3 een niveautje hoger gaan halen om in de nacompetitie serieus mee te gaan doen.

Als Hake er een team van kan maken ben je al een heel stuk verder. Een team wat bereid is voor elkaar te werken heb je in de KKD misschien wel meer aan dan een stel goede individuen.

Geelblauwstiens

Citaat van: hobbes op juli 14, 2018, 09:42:04
Als Hake er een team van kan maken ben je al een heel stuk verder. Een team wat bereid is voor elkaar te werken heb je in de KKD misschien wel meer aan dan een stel goede individuen.
Kkd..... ik lees het als een scheldwoord:)