Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: PePe op juli 18, 2018, 14:58:45

Wie wil nog naar Leeuwarden komen, nu het geld op is? (ze komen hier, niet voor niks heen)

Volgens Schilder verdienen de nieuwe jongens geen grote bedragen maar zijn ze vooral gekomen om in hun eigen carrière te investeren. Voor wat het waard is overigens....

Bankzitter

Inderdaad types als Monteiro, terugval gehad vanuit een 2e elftal en op het punt dat ze het alsnog gaan redden of toch afvallen. Zullen er wel een paar gretige spelers met potentie bijzitten die relatief goedkoop zijn. Er moet nog wel wat salarisruimte zijn.

speculeter

We gaan kwaliteit halen ipv kwantiteit  :_schater :_schater

justremco

Citaat van: speculeter op juli 21, 2018, 10:27:51
We gaan kwaliteit halen ipv kwantiteit  :_schater :_schater

Mag ie wel opschieten ;)

wiekie1969

Is die luchtfietser al fut? :zweep :zweep :zweep

Vlampiep


Hij zit volgens mij dagelijks op zijn netwerk, You tube.
Als hij de buitenlandse spelers die zijn gehaald  echt heeft gevolgd, heeft hij geen verstand van voetbal, of heeft hij ze niet inderdaad niet gezien en gehaald op basis van filmpjes.
Ook dat is een manier, maar zeg dan niet we gaan voor kwaliteit ipv kwantiteit, want dan geeft je je voorgangers een predicaat van onvermogen. Wat wel waar is, maar niet chique.



Jandehulk

Da's de grootste fout van Cambuur !!..dat die Foeke gehaald is... 8P

AL

Citaat van: Jandehulk op juli 22, 2018, 11:25:37
Da's de grootste fout van Cambuur !!..dat die Foeke gehaald is... 8P

Eens!!!

okkele

Citaat van: wiekie1969 op juli 22, 2018, 09:05:14
Is die luchtfietser al fut? :zweep :zweep :zweep
op vakantie net als iedereen nu bedoel je?
zou best kunnen.
zelfs in de zomerstop is er wat te zeiken.  :zucht
moet je niet ergens kleine kindjes in het zwembad duwen ofzo.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Raaf

Wat is er mis met kritiek op booy. De man die aan de stoelpoten van de Jong zaagde en hoopte dat Utrecht van cambuur won in de beker. Vervolgens praat over thuiskomen nadat ie hier tekende. Meneertje zou de selectie van kwantiteit naar kwaliteit omvormen. Nou allemaal afdankertjes van bevriende zaakwaarnemers? Het raamwerk staat. Hou toch op man. Rechterrijtje here we come

okkele

ik ga eerst even aankijken hoe het komt.
ik had ook echt niet verwacht dat het komend seizoen zou worden gebruikt voor promotie gezien alle andere zaken.
maar jullie zijn uiteraard vrij om net als alle andere seizoenen al tijdens de zomervakantie het op te geven.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

justremco

Tuurlijk moeten we afwachten of Foeke z'n belofte gaat waarmaken (kwaliteit ipv kwantiteit) want hij heeft nog ruim een maand. Maar de voortekenen zijn nog niet heel goed. Van alle nieuwe spelers lijken er slechts een stuk of 3 echt goed genoeg en alle spelers die weg mogen hebben nog steeds geen nieuwe club weten te vinden....

Collingwood

Het was de doelstelling om met een bredere selectie aan het seizoen te beginnen. Dat juichte en juich ik toe, want vorig jaar sloeg de voorbereiding eigenlijk nergens op. Dan ontkom je er ook niet aan al wat spelers voor de breedte/toekomst vast te leggen, toppers kiezen op dat moment nog niet voor Cambuur.

Echter zijn we daarin doorgeslagen zo lijkt het. Zolang je El Baad nog hebt had je best met een verdediger minder gekund, en zolang Etten nog een serieuze kans krijgt had je een middenvelder minder hoeven halen. Als het echt zo is dat we door dit soort spelers op dit moment geen budget meer hebben (dat moet je natuurlijk afwachten, kan ook een onderhandelingstactiek zijn) dan is dat slecht gehandeld. Want er moet minimaal nog één heel goede, creatieve speler bij wil je een rol van betekenis spelen, en eigenlijk twee. De spelers die nu gehaald zijn kunnen best talentvol zijn (ik ga ze echt niet op basis van één oefenwedstrijd tegen een sterk De Graafschap afschrijven), maar over het algemeen staan ze er niet meteen.

Terecht wordt gezegd dat er nog voldoende tijd is, dat is natuurlijk waar. Komen er nog een 10 en 11 die er meteen staan dan is de situatie heel anders (qua doelman, verdediging en spitsen staan we er behoorlijk goed voor en de eerste helft tegen Almere was gewoon prima). Maar voor een buitenstaander die niet precies weet wat ze binnen de club van plan zijn is er wel enige reden tot zorg.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Over all met je eens al denk ik dat het grootste pijnpunt nog steeds op de nr 6 positie ligt.

Collingwood

Citaat van: Agy op juli 23, 2018, 12:34:03
Over all met je eens al denk ik dat het grootste pijnpunt nog steeds op de nr 6 positie ligt.

Daar heb ik nog niet echt een mening over.

Schindler 45 minuten gezien en daarin maakte hij een prima indruk tegen een tegenstander die ook niet met een misselijk middenveld speelde voor 1e divisie niveau (Kip, Loen en Receveur). Ik zie natuurlijk ook wel dat hij niet de meest soepele speler is, maar daar had hij in Franeker in ieder geval niet al te veel last van. Ook nog de vraag hoeveel dat te maken heeft met een gebrek aan wedstrijdritme en de beuk in de ribben die hij kreeg (waardoor hij uiteindelijk De Graafschap moest overslaan).

Dat is allemaal nog niet genoeg om hem nu al een aanwinst te noemen, maar ik ben ook zeker niet negatief. De toekomst zal het moeten uitwijzen.
Kalmte alleen kan u redden.