Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Daan Boerlage

Gestart door Collingwood, april 14, 2017, 18:08:15

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.
Goed gesproken grijze, maar nu zelf het voorbeeld geven in plaats van anderen afzeiken die een ander mening dan jou hebben.

Montana

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.

AMEN ?

DK

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.

Volgens mij pretendeert hier niemand dat ie inspraak wil hebben binnen de club. Maar dit forum is toch juist bedoelt om je ongezouten mening te kunnen geven en daar over te discussiƫren??

Ik heb Boerlage meermaals door het ijs zien zakken dit jaar terwijl er betere alternatieven mijns inziens op de bank zaten.

Maar goed, als dat soort kritiek als arrogantie gezien wordt kunnen we dit forum beter gelijk opdoeken!!

Vlampiep

Boerlage heeft het geluk gehad om als voetballer via de jeugd van Cambuur in de A selectie te worden opgenomen.
Hij probeert alles wat hij heeft in te zetten en wordt regelmatig opgesteld door de trainer.
Je kunt niet zeggen dat hij zich verstopt of de kantjes er af loopt of zich gedraagt als een vedette.
Het feit dat hij behoorlijk te kort komt op dit niveau ziet iedereen, behalve de trainer.
Misschien weet hij zelf ook wel dat hij tekort komt, maar kan niet weigeren te spelen omdat dat gelijk staat met op staande voet ontslag.
Het is de trainer die hem opstelt en die blind blijkt te zijn voor al zijn tekort komingen.
Als er dus iemand is die alle hoon verdient is het Hake en zijn TS en niet een voetballer die zijn best doet, maar niet beter kan.

DK

Citaat van: Vlampiep op juni 16, 2018, 15:34:11
Boerlage heeft het geluk gehad om als voetballer via de jeugd van Cambuur in de A selectie te worden opgenomen.
Hij probeert alles wat hij heeft in te zetten en wordt regelmatig opgesteld door de trainer.
Je kunt niet zeggen dat hij zich verstopt of de kantjes er af loopt of zich gedraagt als een vedette.
Het feit dat hij behoorlijk te kort komt op dit niveau ziet iedereen, behalve de trainer.
Misschien weet hij zelf ook wel dat hij tekort komt, maar kan niet weigeren te spelen omdat dat gelijk staat met op staande voet ontslag.
Het is de trainer die hem opstelt en die blind blijkt te zijn voor al zijn tekort komingen.
Als er dus iemand is die alle hoon verdient is het Hake en zijn TS en niet een voetballer die zijn best doet, maar niet beter kan.

Dat ben ik met absoluut met je eens!


Bankzitter

Normaal zeg je prima gedaan als een jonge speler zoveel speelt in z'n eerste jaar en wat goals meepikt. Het valt op dat Boerlage hardere kritiek krijgt dan andere spelers, terwijl er nog een paar vreselijk gefaald hebben.

Hij hoort niet in de basis en niet op 6 maar ook dat geld voor nog wel een paar die verkeerd door de TS zijn gebruikt.

Agy

#353
Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.

Inhoudelijk weinig tegenin te brengen maar denk dat je reactie wat overtrokken is. De gang van zaken mbt Boerlage versus Rosheuvel c.q. andere aankopen op nr 6 geeft mij en enkele anderen weinig vertrouwen in de huidige TD. Das alles en mag toch..!?

De Raaf

Ik hef een hoop onnozelen met maakt. Maar grijskijkert staat met stip op 1

Grijskijkert

Citaat van: De Raaf op juni 16, 2018, 22:10:04
Ik hef een hoop onnozelen met maakt. Maar grijskijkert staat met stip op 1
Beter dat jij dit zegt, dan iemand met zijn volle verstand..
IN HENK WE TRUST!!!

De Raaf

Kest de politiek wel in. Alles goedpraten. 3 directeuren met salaris kwart miljoen. En ze halen bagger uut 3e divisie

wiekie1969

Hele seizoen met 10 man gespeeld omdat Boerlage meedeed. Technisch maar vooral taktisch finaal door de mand gevallen. Totaal geen cambuur speler. Zou in de derde divisie ook niet opvallen. Helft lult met Grijskijkert mee. Zegt genoeg over het voetbalverstand van de meesten hier.

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op juni 16, 2018, 04:15:22
Sommige hebben niet in de gaten hoe belachelijk ze er in om lullen...de arrogantie hebben om zichzelf hoger in te schatten dan de ts en een jonge speler afzeiken terwijl ze zelf al kramp krijgen zodra ze naar een bal kijken, zoek toch een leven ipv hier de betweter/zeiker uit te hangen,en onder het mom van clubliefde alles te kunnen zeggen.. Een seizoenkaart geeft je recht op zitplaats in het stadion en niet inspraak binnen de club, wil je dat moet je wat meer geld op tafel leggen.

Whaaaaaaaaaaaaaaaa. Hou toch op juh. Zielepoot. Jank van het lachen.  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Bankzitter

Het lag dus allemaal aan Boerlage als ik het goed begrijp. Kippersluis, Schils, Mathieu, Smeets, Cummins en de rest hebben allemaal top gespeeld.