Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Daan Boerlage

Gestart door Collingwood, april 14, 2017, 18:08:15

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: pvanbuijtene op april 28, 2018, 11:07:34
De PO is ook gewoon een toetje. Een geluk. We hebben enorme mazzel dat we het nog zo maklelijk halen. Na zo'n beroerd seizoen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat we promoveren. Dat we nu toch in de Play offs staan betekent dat er een lijn naar bove  is ingezet.
Hopelijk wordt deze lijm voortgezet met een goede voorbereiding met Hake en dat er wat kwaliteit in selectie komt..

Een hopelijk voordeel van een minder seizoen is dat je niet leeg gekocht wordt en met deze basis iig verder kan.

denistel

Citaat van: hobbes op april 28, 2018, 11:57:19
Een hopelijk voordeel van een minder seizoen is dat je niet leeg gekocht wordt en met deze basis iig verder kan.

zou kunnen maar van deze basis zijn 4 a 5 ook niet goed genoeg om in de top 5 te spelen

Bankzitter

Eigenlijk heeft alleen Schilder het niveau en hoeven we ons geen zorgen te maken om de rechtsbackpositie. Robertha ook veel potentie, maar moet het nog wel laten zien. Mischien Kippersluis nog als hij zijn normale niveau vasthoudt. Steenvoorden blijft redelijk overeind. De rest komt als basisspeler te kort voor de top 5.

denistel

sai en v deelen als rechtsback beide zeker wel schilder rosheuvel(die zal wel elders schitteren denk ik)
v kippersluis mits goed gebrukt kan het ook en veder houdt het snel op.

Galdiano

Met deze topper gaan we de ere in!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Agy

Citaat van: Galdiano op april 28, 2018, 21:46:09
Met deze topper gaan we de ere in!  |:)

En daar wordt ie niet aan alle kanten voorbij gelopen?

Bankzitter

Mochten we bij toeval promoveren, dan is het verstandig er een stuk of 5 te verhuren die niet mee kunnen, waaronder onze Daan.

Noordcambuur

Gisteren was Daniƫls ook niet bij de selectie die speelt de play-offs dus ook niet meer.

gewoon een fan

Jij kan er niets aan doen dat je opgesteld wordt maar wat een verschrikking was jij vanavond weer  ;(
Is het nu echt zo eng om eens een bal naar voren te spelen? Iemand die geen fouten durft te maken is ons tenue niet waard  ;(

Spijtige  constatering voor je jongen maar jij bent niet goed genoeg voor dit Cambuur en dat zegt wat aangezien de meesten het niveau eigenlijk niet aan kunnen  ;(

DayDreamer


PePe

Deze jongen geeft over, en toch laten ze hem staan, waarom ??

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op mei 06, 2018, 12:44:13
Deze jongen geeft over, en toch laten ze hem staan, waarom ??

Ziekte of spanning?
Henk, held, bedankt

ChantiSCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2018, 12:57:30
Ziekte of spanning?

Totaal geen kwaliteit, alles naar achteren, kan de spanning niet aan (niet de enige). Alleen Schilder en Barto, de ervaren spelers kunnen met deze spanning om gaan.

Boerlage OUT!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ChantiSCC op mei 06, 2018, 16:57:34
Totaal geen kwaliteit, alles naar achteren, kan de spanning niet aan (niet de enige). Alleen Schilder en Barto, de ervaren spelers kunnen met deze spanning om gaan.

Boerlage OUT!

Mijn vraag was of hij moest overgeven door de spanning of door ziekte :D
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op mei 06, 2018, 16:57:34
Totaal geen kwaliteit, alles naar achteren, kan de spanning niet aan (niet de enige). Alleen Schilder en Barto, de ervaren spelers kunnen met deze spanning om gaan.
Boerlage OUT!
Nee het is onze TS die spelers opstelt, dus die neem ik alles kwalijk af.
Wat mij betreft weg met dat strooisel.