Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2018/2019

Gestart door Collingwood, maart 27, 2018, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: denistel op juli 24, 2018, 23:47:01
zitte nu 5 a 6 dagen bij elkaar genoeg tijd ook voor praat sessies lijkt me.
valt me de laatste jaren gewoon op dat ze te veel worden gespaard en dat
zie je in wedstrijden terug dan ontbreekt net dat laatste stukje even om door
een muur te gaan. en technisch kan het altijd nog beter dus het hoeven ook
geen zware trainingen te zijn maar wel gerichte trainingen maar das mijn mening.

Galdiano

Dit soort potjes valt nog weinig over te zeggen.
Almere was een prima uitslag.
Cambuur traint meer als in de afgelopen jaren, dan kan vermoeidheid een rol spelen.
10/11 augustus willen ze nog 1 keer oefenen dan moeten ze er staan.

Enige speler die ik wel aardig vond spelen gister was Matthieu.
Hij had wel van die bal af moeten blijven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Dit was ook een mislukt oefenpotje door het continue wisselen ivm hitte. Maar een extra duel inplannen.

Montana

Zaterdag 4 augustus speelt Sparta een oefenwedstrijd tegen SC Cambuur (13:00 uur). Deze wedstrijd kan jij op unieke wijze vanuit de lucht bekijken. Peinemann zet een hoogwerker naast het stadion neer, die tot 61 meter hoogte kan komen. Lijkt het jou gaaf om met drie vrienden op enorme hoogte een deel van de wedstrijd te bekijken?

:P

https://www.sparta-rotterdam.nl/bekijk-sparta-sc-cambuur-vanuit-lucht/

De Raaf

Als ze maar niet springen met dit saaie antivoetbal

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Raaf op juli 25, 2018, 13:54:05
Als ze maar niet springen met dit saaie antivoetbal
En wie niet springt, en wie niet springt die......
Henk, held, bedankt

DayDreamer

Citaat van: Montana op juli 25, 2018, 12:47:27
Zaterdag 4 augustus speelt Sparta een oefenwedstrijd tegen SC Cambuur (13:00 uur). Deze wedstrijd kan jij op unieke wijze vanuit de lucht bekijken. Peinemann zet een hoogwerker naast het stadion neer, die tot 61 meter hoogte kan komen. Lijkt het jou gaaf om met drie vrienden op enorme hoogte een deel van de wedstrijd te bekijken?

:P

https://www.sparta-rotterdam.nl/bekijk-sparta-sc-cambuur-vanuit-lucht/

Volgende week zaterdag weer 35 graden, lekker om 13.00 uur voetballen. Kunnen ze beter verplaatsen naar 21.00.

Galdiano

Citaat van: DayDreamer op juli 25, 2018, 15:24:57
Volgende week zaterdag weer 35 graden, lekker om 13.00 uur voetballen. Kunnen ze beter verplaatsen naar 21.00.

Voetballers zijn zuurtjes! Gewoon voetballen niet aanpassen aan de omstandogheden gewoon om 13:00uur houden. Is alleen maar goed voor de conditie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op juli 25, 2018, 16:46:54
Voetballers zijn zuurtjes! Gewoon voetballen niet aanpassen aan de omstandogheden gewoon om 13:00uur houden. Is alleen maar goed voor de conditie.

Totdat je een hitteberoerte oploopt...
Area 58

EdsjeSCC


Delfzijl/Cambuur


denistel

Citaat van: Galdiano op juli 25, 2018, 16:46:54
Voetballers zijn zuurtjes! Gewoon voetballen niet aanpassen aan de omstandogheden gewoon om 13:00uur houden. Is alleen maar goed voor de conditie.

nou voor de conditie niet denk ik want dat wut slenterten met 35 graden .

vialli

Ze mutte gewoon even naar Spanje kieke hoe ze daar met deze temperaturen
omgaan. Wie weet misschiien WINNE we dan oek us un kupke :_schater

denistel

Citaat van: vialli op juli 27, 2018, 00:02:34
Ze mutte gewoon even naar Spanje kieke hoe ze daar met deze temperaturen
omgaan. Wie weet misschiien WINNE we dan oek us un kupke :_schater

spanje is een siberisch land bij ons vergeleken op dit moment

AL

Citaat van: denistel op juli 27, 2018, 14:48:59
spanje is een siberisch land bij ons vergeleken op dit moment

Klopt is maar 31 graden hier :proost