Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2018 2019.

Gestart door speculeter, maart 03, 2018, 09:36:22

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: De Raaf op mei 24, 2018, 01:42:58
Ik lees hier toch meerdere reactie's gebaseerd op alleen maar hoop. Zo was ik vroeger ook. Kon geen enkele kritiek horen over scc ook al ging het nog zo slecht. Nu is er echter bij mij na 37 jaar diehard een punt bereikt van tot hier en niet verder. Mijn conclusie voor wat betreft de verantwoordelijken:
Hake aardige kerel die het bij mij heeft verkloot; had resoluut moeten optreden na nachtelijke avonturen spelers en laat zich beïnvloeden door Hutkul. Daarnaast was opstelling tegen dordt thuis dodelijk. Boerlage is nu niks en zal nooit wat worden. Over Hutkul is elk woord 1 teveel. Ponk heeft bijdrage 0 en bruin is een icoon maar veel te lief voor deze functie. Booy is een ramp. Zover ik het nu bekijk geeft hij spelers de kans van wanhopige makelaars. Meneer moet scouten gvd voor dat salaris. Vd beld heeft gezorgd voor dramatische selectie en de graaf is een kei in open deuren intrappen. Administratie niveau buurtvereniging. Al 3 weken geen update wat betreft nieuwe seizoenkaarten. Toeval? We zouden doorselecteren. Echter de tot nu toe behaalde spelers maken mij niet warm voor nieuw seizoen. Ik ben echt heel somber. Ik verleng niet na 37 jaar vaste bezoeker met zo'n 800 officiële wedstrijden. Ik kan dat slappe gedoe niet meer aan. Ik hoop dat ik het helemaal verkeerd zie, maar vrees een doodsaai seizoen. Dit is hoe ik het voel. Forza Cambuur

Wat een prachtig betoog. Recht vanuit het cambuurhart geschreven. Hulde _O_ _O_ _O_

Jandehulk

Citaat van: De Raaf op mei 24, 2018, 01:42:58
Ik lees hier toch meerdere reactie's gebaseerd op alleen maar hoop. Zo was ik vroeger ook. Kon geen enkele kritiek horen over scc ook al ging het nog zo slecht. Nu is er echter bij mij na 37 jaar diehard een punt bereikt van tot hier en niet verder. Mijn conclusie voor wat betreft de verantwoordelijken:
Hake aardige kerel die het bij mij heeft verkloot; had resoluut moeten optreden na nachtelijke avonturen spelers en laat zich beïnvloeden door Hutkul. Daarnaast was opstelling tegen dordt thuis dodelijk. Boerlage is nu niks en zal nooit wat worden. Over Hutkul is elk woord 1 teveel. Ponk heeft bijdrage 0 en bruin is een icoon maar veel te lief voor deze functie. Booy is een ramp. Zover ik het nu bekijk geeft hij spelers de kans van wanhopige makelaars. Meneer moet scouten gvd voor dat salaris. Vd beld heeft gezorgd voor dramatische selectie en de graaf is een kei in open deuren intrappen. Administratie niveau buurtvereniging. Al 3 weken geen update wat betreft nieuwe seizoenkaarten. Toeval? We zouden doorselecteren. Echter de tot nu toe behaalde spelers maken mij niet warm voor nieuw seizoen. Ik ben echt heel somber. Ik verleng niet na 37 jaar vaste bezoeker met zo'n 800 officiële wedstrijden. Ik kan dat slappe gedoe niet meer aan. Ik hoop dat ik het helemaal verkeerd zie, maar vrees een doodsaai seizoen. Dit is hoe ik het voel. Forza Cambuur
dit verhaal is duidelijk en voor vele de waarheid...

Grijskijkert

#302
Citaat van: Jandehulk op mei 24, 2018, 06:47:36
dit verhaal is duidelijk en voor vele de waarheid...
En voor velen lachwekkend...en totaal niet serieus te nemen!
IN HENK WE TRUST!!!

Zuid1991

Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2018, 07:38:55
En voor velen lachwekkend...en totaal niet serieus te nemen!
Een seizoenkaart verlengen met cambuurhart is vanzelfsprekend.
Amen |:)

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2018, 07:38:55
En voor velen lachwekkend...en totaal niet serieus te nemen!

Waarom lachwekkend? Ontkrachten lukt je ook niet. Over serieus nemen gesproken  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Raaf

Grijskijkert is een wief met een lul of een vent met een preut. Ken niet anders

Grijskijkert

Citaat van: De Raaf op mei 24, 2018, 08:14:27
Grijskijkert is een wief met een lul of een vent met een preut. Ken niet anders
Wiekie toch...jou voorkeur niet bij mij opdringen, engnek!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 24, 2018, 08:12:59
Waarom lachwekkend? Ontkrachten lukt je ook niet. Over serieus nemen gesproken  ;)
Lukt wel, maar niet nodig!
IN HENK WE TRUST!!!

De Raaf

Grijskijkert de benno l van het forum. Flikker op lul. Weest totaal niet waarst het over hest

Grijskijkert

#309
Citaat van: De Raaf op mei 24, 2018, 08:20:38
Grijskijkert de benno l van het forum. Flikker op lul. Weest totaal niet waarst het over hest
Niet in dit leven...
IN HENK WE TRUST!!!

Ronnie tng

Citaat van: De Raaf op mei 24, 2018, 08:20:38
Grijskijkert de benno l van het forum. Flikker op lul. Weest totaal niet waarst het over hest

De Benno L van het forum? Ben je wel helemaal lekker in je schele kop??

Gasgeve

Gaat lekker met de kleine kindjes hier. Lekker schelden.  :O

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op mei 24, 2018, 08:12:59
Waarom lachwekkend? Ontkrachten lukt je ook niet. Over serieus nemen gesproken  ;)

Ik heb een buurvrouw die ik wel even serieus zou willen nemen
Area 58

okkele

en het niveau vliegt weer naar beneden........
hij is er weer.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

weestwel

Citaat van: Gasgeve op mei 24, 2018, 08:35:49
Gaat lekker met de kleine kindjes hier. Lekker schelden.  :O

Zo te horen wordt het weer een k.tseizoen.  8P