Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2018 2019.

Gestart door speculeter, maart 03, 2018, 09:36:22

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Citaat van: michello op mei 20, 2018, 20:38:45
Ondanks dat het een loodzware competitie gaat worden kijk ik wel enorm uit naar de wedstrijden met NEC / Twente / Sparta / GAE en dat vreselijke Roda. Mooie affiches.

Idem hier! Ondanks dat ik nog steeds wat katerig ben kriebelt het toch alweer |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Montana op mei 20, 2018, 20:12:27
Narsingh zal nu wel naar de Graafschap gaan

En dan isie vast een heel seizoen fit  :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

#272
Citaat van: Casuals-lwd op mei 20, 2018, 20:05:02
Hij relativeert en zegt waar het op staat. Moeten ons kapot schamen dat dit heeft kunnen gebeuren.
Emmen is een lachertje maar toch zijn ze in de eredivisie.
Waar zijn wij? Wij zijn er in de eerste ronde uitgegaan na een 1-4 voorsprong tegen Dordrecht (?).

Ik en veel anderen zijn er nog steeds ziek van.

Dat we zo hebben kunnen blunderen, de club een statement maakt dat ze niet begrijpen waar het aan lag, Hake de schuld niet op zich heeft genomen en dat we die prachtige sfeervolle laatste twee rondes hebben gemist. Idem hier.

Kom eens met een vooruitblik naar komend seizoen. Hebben we die uberhaupt al gehad? Ik wil weten wat de plannen zijn en wat er mogelijk is. Hoe men terugkijkt op afgelopen seizoen etc. Ik zie enkel de 'ik bin dr altied' propaganda tweets voorbijkomen. Maar voor de rest niks inhoudelijk.

justremco

#273
Citaat van: De Gast op mei 21, 2018, 09:08:12
Dat we zo hebben kunnen blunderen, de club een statement maakt dat ze niet begrijpen waar het aan lag, Hake de schuld niet op zich heeft genomen en dat we die prachtige sfeervolle laatste twee rondes hebben gemist. Idem hier.

Kom eens met een vooruitblik naar komend seizoen. Hebben we die uberhaupt al gehad? Ik wil weten wat de plannen zijn en wat er mogelijk is. Hoe men terugkijkt op afgelopen seizoen etc. Ik zie enkel de 'ik bin dr altied' propaganda tweets voorbijkomen. Maar voor de rest niks inhoudelijk.

De communicatie is bij Cambuur eigenlijk de laatste jaren al een drama, terwijl het vrij vaak aangegeven is door supporters. Kijk bijvoorbeeld eens naar de beloften, daar plaatsen ze een tweetje over de rust en eindstand terwijl supporters wel benieuwd zijn of er nog wat talent rondloopt etc. Bij het (goede) nieuws over het nieuwe stadion lopen ze allemaal de polonaise, maar bij andere zaken laten ze weer helemaal niks horen. Zou persoonlijk zelf graag wel willen weten wat de doelstelling is voor komend seizoen, zodat we kunnen inschatten wat voor spelers we kunnen/mogen verwachten. En elke week een seizoenkaart update zou ook wel fijn zijn.

Edit: Diverse clubs hebben al (grote delen van) een oefenprogramma bekend gemaakt, wij weten alleen nog wanneer dtd en de open dag is

okkele

Citaat van: justremco op mei 21, 2018, 09:22:19
De communicatie is bij Cambuur eigenlijk de laatste jaren al een drama,
klopt helemaal.
op cambuur.nl staat zelfs letterlijk "Het gaat sportief gezien met ons aller SC Cambuur naar verwachting. Dat is een mooie opsteker voor de hele club. "
het was ooit vast de waarheid en ze laten het staan tot het weer de waarheid is denk ik.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Volgend seiz word een seiz om niks tot april dat is nu al zeker. Het enige mooie is dat we ipv 2 leuke thuis weds nu met Sparta Twente Roda Nec Egels 5 mooie hebben. De nacomp halen we vast wel .

sunderland

We hebben zo gigantisch de boot gemist dat is niet normaal.Dat een ts zulke fouten kan/ mag maken is niet te geloven

denistel

#277
ik ben daar helemaal klaar mee en zeg dat oek al jaren maar dan ben je een negatieveling
en azijn pisser enz.

het ontbreekt de clun op veel vlakken aan kundige mensen is mijn mening.

er kan veel meer nieuws gebracht worden ook over de beloften en jeugd eigenlijk
over alle zaken binnen de club.

gem 7000 supporters en dan nog de vele mensen die cambuur anders volgen
die horen gewoon veel meer info te krijgen.

waarom is de open dag weer zo vroeg terwijl de meesten het later willen
en zo zijn er nog veel meer dingen waar supporters meningen over hebben
maar waar niks mee wordt gedaan en dan is een kwalijke zaak. het is al
2 jaar slappe hap en ik hoop dat er eens wat gaat veranderen zo dat het
weer leuk wordt naar het stadion te gaan.

sunderland

Zal mij ook benieuwen wat de grote clubs van de jong teams vinden. Zal dit seiz nog meer op worden gelet

denistel

Citaat van: sunderland op mei 21, 2018, 10:02:42
We hebben zo gigantisch de boot gemist dat is niet normaal.Dat een ts zulke fouten kan/ mag maken is niet te geloven

en wat wordt er mee gedaan??? het is allemaal in slaap sukkeld hek het id

denistel

Citaat van: sunderland op mei 21, 2018, 10:04:20
Zal mij ook benieuwen wat de grote clubs van de jong teams vinden. Zal dit seiz nog meer op worden gelet

oek al zo iets de KNVB vind het goed dus het zal ze de reet roesten wat anderen er van vinden

okkele

er word straks voor de 8ste keer op rij zwarte cijfers geschreven voor ons clubje.
allemaal prachtig natuurlijk maar wij verdienen nu ook wel weer eens wat als supporter zijnde.
het gelazer rond het nieuwe stadion gooit weer roet in het eten,dat maakt waarschijnlijk weer wat zaken voor komend seizoen een te groot risico.
ik zeg: stop wat poen in het huren van 2 middenvelders en koop contracten van miskopen af , koop ook welwillende minder bekende spelers of laat bv een etten instromen(word denk ik een soort monteiro).
dat kost wat poen maar levert ook weer op in de vorm van mensen die graag naar het stadion komen.
na 2 van dit soort seizoenen heb ik het wel gehad!
ik kom tegenwoordig alleen nog voor de gezelligheid,dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

cambuur kom met doelstellingen en hou je daar aan!
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Citaat van: denistel op mei 21, 2018, 10:06:37
oek al zo iets de KNVB vind het goed dus het zal ze de reet roesten wat anderen er van vinden

Volgens mij wordt daar door clubs over gestemd en die verhoudingen zijn nu toch aardig anders komen te liggen met de aardverschuiving in de competities.

Fox is ook mooi zuur, geld moeten verdienen met potjes als VVV-Excelcior en mischien een Twente-N.E.C. niet eens kunnen uitzenden.

Wie weer veranderd er straks toch wel wat onder druk van bijv Twente, N.E.C en Roda JC.

justremco

En graag realistische doelstellingen. Kampioen worden gaat m niet worden en top 5 zal ook wel lastig worden, maar zorg dan op z'n minst dat aanvallend en aantrekkelijk voetbal een doelstelling is....

justremco

Citaat van: Bankzitter op mei 21, 2018, 10:24:08

Fox is ook mooi zuur, geld moeten verdienen met potjes als VVV-Excelcior en mischien een Twente-N.E.C. niet eens kunnen uitzenden.

Zou mooi zijn dat de JL eindelijk eens wat meer aandacht krijgt. Zend desnoods de mooie wedstrijden uit op online kanalen, maar daar zullen ze bij fox wel anders over denken