Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2018 2019.

Gestart door speculeter, maart 03, 2018, 09:36:22

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Roda en Twente gaan enorm verlies draaien en N.E.C. gaat steeds weer stuk aan de druk. We zijn niet bij voorbaat kansloos, moet wel slim gescout worden.

sunderland

Citaat van: okkele op mei 21, 2018, 10:12:25
er word straks voor de 8ste keer op rij zwarte cijfers geschreven voor ons clubje.
allemaal prachtig natuurlijk maar wij verdienen nu ook wel weer eens wat als supporter zijnde.
het gelazer rond het nieuwe stadion gooit weer roet in het eten,dat maakt waarschijnlijk weer wat zaken voor komend seizoen een te groot risico.
ik zeg: stop wat poen in het huren van 2 middenvelders en koop contracten van miskopen af , koop ook welwillende minder bekende spelers of laat bv een etten instromen(word denk ik een soort monteiro).
dat kost wat poen maar levert ook weer op in de vorm van mensen die graag naar het stadion komen.
na 2 van dit soort seizoenen heb ik het wel gehad!
ik kom tegenwoordig alleen nog voor de gezelligheid,dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

cambuur kom met doelstellingen en hou je daar aan!
mooi omschreven. Ik hef precies hetzelfde

sunderland

Citaat van: justremco op mei 21, 2018, 10:24:44
En graag realistische doelstellingen. Kampioen worden gaat m niet worden en top 5 zal ook wel lastig worden, maar zorg dan op z'n minst dat aanvallend en aantrekkelijk voetbal een doelstelling is....
idd en daar moet op worden ingekocht.

Montana

Citaat van: okkele op mei 21, 2018, 10:12:25
er word straks voor de 8ste keer op rij zwarte cijfers geschreven voor ons clubje.
allemaal prachtig natuurlijk maar wij verdienen nu ook wel weer eens wat als supporter zijnde.
het gelazer rond het nieuwe stadion gooit weer roet in het eten,dat maakt waarschijnlijk weer wat zaken voor komend seizoen een te groot risico.
ik zeg: stop wat poen in het huren van 2 middenvelders en koop contracten van miskopen af , koop ook welwillende minder bekende spelers of laat bv een etten instromen(word denk ik een soort monteiro).
dat kost wat poen maar levert ook weer op in de vorm van mensen die graag naar het stadion komen.
na 2 van dit soort seizoenen heb ik het wel gehad!
ik kom tegenwoordig alleen nog voor de gezelligheid,dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

cambuur kom met doelstellingen en hou je daar aan!

Helemaal mee eens

Bankzitter

Beetje meer lef en stoppen met rekenen!

Vorig jaar had ik het idee dat ze geen "kampioenselftal" wilden kopen want N.E.C. was de gedoodverfde kampioen en nacompetitie haal je toch wel.
En kijk wat er gebeurt is... we hebben de boot gemist want nu was het moment om de sprong weer te maken. En die fout is in mei al begonnen met aantrekken van verkeerde spelers en een verkeerde trainer.

We zijn op een punt waarop een paar spelers het verschil kunnen gaan maken tussen een goed seizoen en weer een verloren jaar en daarom ben ik ook zo kritisch op wat Booij allemaal aan het doen is. Maar als er bij begin voorbereiding een goede selectie staat, heb ik wel weer vertrouwen dat we thuis iedere ploeg kunnen gaan pakken.

Niet meer denken in "opbouwjaren" en dergelijke, want in de JL is weinig te plannen.


denistel

Citaat van: okkele op mei 21, 2018, 10:12:25
er word straks voor de 8ste keer op rij zwarte cijfers geschreven voor ons clubje.
allemaal prachtig natuurlijk maar wij verdienen nu ook wel weer eens wat als supporter zijnde.
het gelazer rond het nieuwe stadion gooit weer roet in het eten,dat maakt waarschijnlijk weer wat zaken voor komend seizoen een te groot risico.
ik zeg: stop wat poen in het huren van 2 middenvelders en koop contracten van miskopen af , koop ook welwillende minder bekende spelers of laat bv een etten instromen(word denk ik een soort monteiro).
dat kost wat poen maar levert ook weer op in de vorm van mensen die graag naar het stadion komen.
na 2 van dit soort seizoenen heb ik het wel gehad!
ik kom tegenwoordig alleen nog voor de gezelligheid,dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

cambuur kom met doelstellingen en hou je daar aan!

voorzichtigheid troef en dat gaat je op den duur ook opbreken.

cambuurmania

We hebben dit het afgelopen seizoen ook gehad,heb er zelf ook aan meegedaan dat het een slecht elftal was.
Het was allemaal niks iedereen zei dat tot we in een kleine flow eind van het seizoen kwamen en we werden al weer wat positiever.
We dachten zelfs kansen in de playoffs te hebben wie had dat gedacht na zo'n zaadseizoen.
Dat bleek dus op een gigantische kater te eindigen.
Het is nu ook weer zo als er straks een paar prima aankopen worden gedaan,worden we vanzelf weer wat positiever en hebben we er weer zin.
Het is bij veel supporters nu eenmaal de waan van de dag.
Booy heeft toch ook Crowley gehuurd,waarom lukt het hem niet om nog zoiets te flikken,dan ziet de wereld Erin eens weer heel anders uit.

denistel

waan van de dag?? voor sommigen wel natuurlijk.ben zelf altijd aardig kritisch en meestal
ook wel aardig terecht als je ziet wat er dit seizoen is neer gezet.dat in een serie van 7 x winnen
velen het niveau van het voetbal uit het oog verliezen of zeggen das niet belangrijk we winnen toch
vind ik raar. je moet over een heel seizoen wat opbouwen en beter worden en dat zijn wij wel
een beetje geworden maar niet genoeg.

we moeten naar een vaste speelwijze die het best bij ons en ons publiek past en dat is niet
het langdurig opbouwen achterin of op het middenveld.wel lekker vrij uit spelen en een
aanvallend systeem en niet altijd over omschakelen of zo beginnen.liever een doelsaldo
van 80 voor en 60 tegen dan 50 voor en 30 tegen.publiek zit er niet voor niks.

verder moeten we af van het vrij blijvende gedoe aaien over de bol enz. het mut allemaal
veel strakker tijdens trainingen en wedstrijden en wie daarin niet mee kan heeft pech toch.
spelers die menen dat ze tot diep in de nacht kunnen feesten of wat dan ook 2 dagen voor de wedstrijd
gewoon cotract ontbinden waar daar redt je het niet mee.zijn mischien keiharde woorden maar wij als
supporters worden wel de dupe van onproffesioneel gedrag.

Keira

Eens, maar vooral zorgen dat je een goed team krijgt die voor elkaar door het vuur wil gaan!! En ervoor wil strijden!


Citaat van: denistel op mei 21, 2018, 13:05:47
waan van de dag?? voor sommigen wel natuurlijk.ben zelf altijd aardig kritisch en meestal
ook wel aardig terecht als je ziet wat er dit seizoen is neer gezet.dat in een serie van 7 x winnen
velen het niveau van het voetbal uit het oog verliezen of zeggen das niet belangrijk we winnen toch
vind ik raar. je moet over een heel seizoen wat opbouwen en beter worden en dat zijn wij wel
een beetje geworden maar niet genoeg.

we moeten naar een vaste speelwijze die het best bij ons en ons publiek past en dat is niet
het langdurig opbouwen achterin of op het middenveld.wel lekker vrij uit spelen en een
aanvallend systeem en niet altijd over omschakelen of zo beginnen.liever een doelsaldo
van 80 voor en 60 tegen dan 50 voor en 30 tegen.publiek zit er niet voor niks.

verder moeten we af van het vrij blijvende gedoe aaien over de bol enz. het mut allemaal
veel strakker tijdens trainingen en wedstrijden en wie daarin niet mee kan heeft pech toch.
spelers die menen dat ze tot diep in de nacht kunnen feesten of wat dan ook 2 dagen voor de wedstrijd
gewoon cotract ontbinden waar daar redt je het niet mee.zijn mischien keiharde woorden maar wij als
supporters worden wel de dupe van onproffesioneel gedrag.

Collingwood

Update na eerste profcontract voor Conraad

Selectie Cambuur 2018/2019:





Keepers   
Pieter Bos2018/2019optie voor nog een jaar
Verdediging   
Omar el Baad 2018/2019
Sai van Wermeskerken2018/2019 optie voor nog een jaar
Matthew Steenvoorden 2018/2019
Robbert Schilder 2018/2019
Jordy van Deelen 2019/2020
David Sambissa2018/2019 optie voor nog een jaar
Emmanuel Mbende2018/2019 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Daan Boerlage2018/2019 optie voor nog een jaar
Mathias Schils2018/2019optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Alvin Daniels  2018/2019 
Justin Mathieu  2019/2020 
Nigel Robertha2018/2019 optie voor nog een jaar
Issa Kallon2018/2019 optie voor nog een jaar
Kevin van Kippersluis2018/2019 optie voor nog een jaar
Karim Rossi2018/2019 optie voor nog een jaar
Tyrone Conraad2018/2019 optie voor nog een jaar
Trainersstaf  
René Hakehoofdtrainer2018/2019
Sipke Hulshoffassistent-trainer2018/2019
Jan Bruinassistent-trainer2018/2019
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Nog een keeper en 4 veldspelers nodig. Barto en Rosheuvel verlengen, dan kan Foeke al bijna met vakantie  :zucht

Huzumer

Ik hoor steeds meer geluiden dat aantal spelers het nodig vond kort voor de beslissende wedstrijd tegen Dordrecht tot diep in de nacht door te halen. Nou snap ik best dat je - ook als prof - af en toe de bloemetjes buiten wil zetten, maar dan toch niet net voor zo'n cruciale wedstrijd?! Enfin, ik mag hopen dat het een broodje aap is ...

Collingwood

Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit contract. Ik ben wel blij dat Conraad voor de club behouden blijft. Van de wedstrijden die ik heb gezien van Jong Cambuur was hij bijna altijd de beste, beter nog dan Etten vond ik. Bovendien zal hij echt niet meteen de hoofdprijs gaan verdienen.

Aan de andere kant hoop ik niet dat dit ten koste gaat van zeker één topper op de vleugels die in mijn ogen nodig is. Aangezien ze Narsingh willen verlengen en ook nog 'met een schuin oog' naar een linksbuiten kijken kan het bijna niet anders dat er nog mensen gaan vertrekken. Daniels zal daar ongetwijfeld bij zitten, maar het kan best zijn dat ook Mathieu, Kallon en/of Van Kippersluis gevaarlijk worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

#298
Mischien dat ze veel spelers van het huidige Jong laten gaan en dat opvullen met een kleinere Jong- selectie met kleine contractjes die dicht op het eerste zitten.
Het eerste en belofteteam gaan dan veel meer overlap gaan krijgen. In principe heb je aan zo'n 16 potientiele basisspelers genoeg mits dat kwaliteitsspelers zijn. De breedte vul je dan aan met een pool spelers die tussen eerste en beloftes kunnen pendelen (bijv. Simbassa, Mbende, Etten, Conraad). Dat kan prima werken mits je maar een ijzersterke as neerzet. En niet te veel pech met blessures.

De Raaf

Ik lees hier toch meerdere reactie's gebaseerd op alleen maar hoop. Zo was ik vroeger ook. Kon geen enkele kritiek horen over scc ook al ging het nog zo slecht. Nu is er echter bij mij na 37 jaar diehard een punt bereikt van tot hier en niet verder. Mijn conclusie voor wat betreft de verantwoordelijken:
Hake aardige kerel die het bij mij heeft verkloot; had resoluut moeten optreden na nachtelijke avonturen spelers en laat zich beïnvloeden door Hutkul. Daarnaast was opstelling tegen dordt thuis dodelijk. Boerlage is nu niks en zal nooit wat worden. Over Hutkul is elk woord 1 teveel. Ponk heeft bijdrage 0 en bruin is een icoon maar veel te lief voor deze functie. Booy is een ramp. Zover ik het nu bekijk geeft hij spelers de kans van wanhopige makelaars. Meneer moet scouten gvd voor dat salaris. Vd beld heeft gezorgd voor dramatische selectie en de graaf is een kei in open deuren intrappen. Administratie niveau buurtvereniging. Al 3 weken geen update wat betreft nieuwe seizoenkaarten. Toeval? We zouden doorselecteren. Echter de tot nu toe behaalde spelers maken mij niet warm voor nieuw seizoen. Ik ben echt heel somber. Ik verleng niet na 37 jaar vaste bezoeker met zo'n 800 officiële wedstrijden. Ik kan dat slappe gedoe niet meer aan. Ik hoop dat ik het helemaal verkeerd zie, maar vrees een doodsaai seizoen. Dit is hoe ik het voel. Forza Cambuur