Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter


Bernardo

Is die van Twente al op de foto gekomen? Sambissa?

Montana

Volgens mij is het Sambissa

denistel


De Raaf


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: De Raaf op mei 18, 2018, 12:45:23
Booys 1e topper
whahahaha.... 17 pagina's bijdragen heb je en werkelijk niet 1 positieve... Oh ja. over Fred Grim. Dat is wel een kerel.... Nou dat hebben we gezien  :_schater :_schater :_schater :_schater

De Raaf

Wat is er positief dan jochie. De club is doodziek. Op alle niveau's. Hou die blinddoek lekker voor zou ik zeggen

Cambuur Groningen

Citaat van: De Raaf op mei 18, 2018, 13:28:59
Wat is er positief dan jochie. De club is doodziek. Op alle niveau's. Hou die blinddoek lekker voor zou ik zeggen
Dat is niet mij punt. Ik ben ook niet positief over alles, maar wil iemand die nieuw is nog wel een kans geven. Dat is kennelijk niet voor jou weggelegd. En als je toch wat positiefs wilt horen: Negatief eigen vermorgen wordt langszamerhand positiever, maar ach dat zul je ook wel negatief vinden :-)

De Raaf

Ik kijk en beoordeel. En het is een sootje. Op de administratie waar de dames niet in het systeem kunnen als Niels vrij is. De hoofdtrainer die een wanprestatie tegen dordt leverde. Dit eventueel ingegeven door de grootste gladjakker Sipke H. Waarvan de algemeen directeur weet te melden dat hij een uitstekende assisitent is. VD Beld na terugkomst dramatische selectie heeft neergezet en waarop Booy mooi op kan voortborduremn met zijn netwerkje.
Wedstrijden niet om aan te gluren gvd. Mag ik reageren na 37 laar seizoenkaart?

Cambuur Groningen

Citaat van: De Raaf op mei 18, 2018, 13:37:34
Ik kijk en beoordeel. En het is een sootje. Op de administratie waar de dames niet in het systeem kunnen als Niels vrij is. De hoofdtrainer die een wanprestatie tegen dordt leverde. Dit eventueel ingegeven door de grootste gladjakker Sipke H. Waarvan de algemeen directeur weet te melden dat hij een uitstekende assisitent is. VD Beld na terugkomst dramatische selectie heeft neergezet en waarop Booy mooi op kan voortborduremn met zijn netwerkje.
Wedstrijden niet om aan te gluren gvd. Mag ik reageren na 37 laar seizoenkaart?
ja hoor, en dit jochie heeft net zo lang een seizoenkaart en mag net zo goed reageren lijkt me. Je kunt ook stellen dat de hoofdtrainer de 6 wedstrijden voor zijn blunder het kennelijk goed had gezien. En let wel, ik ben het met je eens dat de opstelling tegen Dordrecht dom was, maar tegelijkertijd sta je wel met 1-4 en 1-0 voor en kun je dat niet alleen bij Hake neerleggen en al helemaal niet bij Booij. Dat is gewoon collectief falen van de 11 die in het veld staan vind ik. Laten we het er maar op houden dat we het niet helemaal eens zijn. Maar ik denk dat we beide hetzelfde hopen: succes voor ons cluppie

De Raaf

We zullen zien. Of ik het live zie hangt van de bezetting in de leiding af. Maar ik voorspel een drakenseizoen. En sorry dat ik u jochie noemde

Cambuur Groningen

Citaat van: De Raaf op mei 18, 2018, 13:49:48
We zullen zien. Of ik het live zie hangt van de bezetting in de leiding af. Maar ik voorspel een drakenseizoen. En sorry dat ik u jochie noemde
hahaha, geen probleem, het is U vergeven

De Raaf


666

Wat een liefde hier....
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander