Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Volendam-middenvelder sluit aan bij Jong Cambuur

Foto: TjerkstraMedia

Lorenzo van Slimming maakt de overstap naar Cambuur. De 19-jarige middenvelder uit de jeugdopleiding van FC Volendam ziet niet voldoende perspectief bij de Jupiler League club uit Noord-Holland en gaat zijn geluk nu beproeven in Leeuwarden.

De middenvelder was afgelopen seizoen een belangrijke schakel op het middenveld in het onder19 elftal van trainer Stanley van Kesteren. Zaakwaarnemer Stefano van Delden heeft PéSide laten weten dat Van Slimming in eerste instantie op amateurbasis zal aansluiten bij Jong Cambuur.

justremco

Citaat van: Tanjajeah op mei 19, 2018, 11:00:46
Volendam-middenvelder sluit aan bij Jong Cambuur

Foto: TjerkstraMedia

Lorenzo van Slimming maakt de overstap naar Cambuur. De 19-jarige middenvelder uit de jeugdopleiding van FC Volendam ziet niet voldoende perspectief bij de Jupiler League club uit Noord-Holland en gaat zijn geluk nu beproeven in Leeuwarden.

De middenvelder was afgelopen seizoen een belangrijke schakel op het middenveld in het onder19 elftal van trainer Stanley van Kesteren. Zaakwaarnemer Stefano van Delden heeft PéSide laten weten dat Van Slimming in eerste instantie op amateurbasis zal aansluiten bij Jong Cambuur.

Stond al in jong Cambuur topic ?

Grijskijkert

van Moorsel komt ook vrij zag ik.. en de nummer 20 van Emmen viel me in de eerste wedstrijd tegen Sparta ook positief op
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Dat is Chacon, van Emmen zou ik liever Bannink zien komen

justremco

Citaat van: zeewolde op mei 20, 2018, 15:39:36
Dat is Chacon, van Emmen zou ik liever Bannink zien komen

Bannink kan je wel vergeten, die ligt nog jaren vast in Emmen

zeewolde


Vlampiep

We krijgen een zware, maar ook een leuke  en interessante competie komend seizoen.
Nu is het aan de TD Cambuur op de juiste wijze te versterken om in deze competie een rol te kunnen gaan spelen. Hopelijk wachten ze niet net als vorig jaar op de "buitenkansjes" want dan borrelen we er weer onder.
We zullen zien en blijf hoop houden.

Holwerd voor Cambuur

De Graafschap lijkt de Eredivisie in te gaan met Stef Nijland. Trainer Henk de Jong van de promovendus erkent dat De Graafschap bezig is met Nijland, die 'graag' wil komen. (FOX Sports)

www.voetbalzone.nl
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

justremco

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 20, 2018, 21:04:50
De Graafschap lijkt de Eredivisie in te gaan met Stef Nijland. Trainer Henk de Jong van de promovendus erkent dat De Graafschap bezig is met Nijland, die 'graag' wil komen. (FOX Sports)

www.voetbalzone.nl

Zie Ogbeche daar ook wel heen gaan...

poelie-lwd

Citaat van: justremco op mei 20, 2018, 21:10:58
Zie Ogbeche daar ook wel heen gaan...

En Bakker en Ritzmaier
Iedereen heeft recht op mijn mening.

vialli


De Gast

Inderdaad ophouden daarmee.

Bankzitter

Dit topic heet "Nieuwe Spelers" ... we moeten voorruit kijken.
Hopelijk komen er niet te veel grijze muizen bij maar klasbakken en cult-spelers.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op mei 21, 2018, 09:07:48
Dit topic heet "Nieuwe Spelers" ... we moeten voorruit kijken.
Hopelijk komen er niet te veel grijze muizen bij maar klasbakken en cult-spelers.
Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in Bert Hollander dan in Foeke.
Bert kent heel veel spelers in de hoogste amateur divisie, die de potentie hebben en door willen groeien.
Omdat we nu voldoende centrale verdedigers hebben, zou het mij niet verbazen dat Schilder het gaat proberen op het middenveld.
Scheelt een hoop geld en ze weten dat daar eigenlijk zijn ambitie ook lag toen hij werd aangetrokken.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2018, 11:49:49
Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in Bert Hollander dan in Foeke.
Bert kent heel veel spelers in de hoogste amateur divisie, die de potentie hebben en door willen groeien.
Omdat we nu voldoende centrale verdedigers hebben, zou het mij niet verbazen dat Schilder het gaat proberen op het middenveld.
Scheelt een hoop geld en ze weten dat daar eigenlijk zijn ambitie ook lag toen hij werd aangetrokken.
wie heb je dan voor links in de verdediging?