Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2018, 19:01:38
Of hij het niveau van Schilder kan halen zal maar moeten blijken, maar hij is in iedergeval wel 2 keer zo lang.
Maar inderdaad,  zou een prima optie kunnen zijn met zo'n reus achter in.

Over wie heeft u het? Salasiwa is allesbehalve een reus toch?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: poelie-lwd op mei 21, 2018, 19:29:22
Over wie heeft u het? Salasiwa is allesbehalve een reus toch?
Sorry, ik bedoel Mbende.

hobbes

Middenvelder Robin Maulun (21) traint de komende dagen op proef mee met het eerste elftal van SC Cambuur.

Montana

Robin Maulun traint de komende dagen op proef mee.
(born 23 November 1996) is a French footballer who plays as an attacking midfielder for Bordeaux.[1][2]

Maulun made his first-team debut for Bordeaux on 30 July 2015, being introduced in the 84nd minute of his club's first leg match against Cypriot side AEK Larnaca in the third qualifying round for the Europa League[3] before making his full debut in the second leg on 6 August 2015.[4] On 14 May 2016, he debuted in Ligue 1 being brought onto the pitch in the 39th minute for the injured Pablo.[5]

sunderland

Scc4-ever

Gaat booy alleen nog maar uit t buitenland spelers halen?. Wordt een beetje een vreemdelingen legioen zo haha.

Bankzitter

Er begint zich wel een patroon af te tekenen... .

justremco

Gelukkig komen ze wel eerst op proef en krijgen ze niet meteen een contract  :_schater

Galdiano

Citaat van: Scc4-ever op mei 22, 2018, 11:11:05
Gaat booy alleen nog maar uit t buitenland spelers halen?. Wordt een beetje een vreemdelingen legioen zo haha.

Ieder jaar gaat dit toch zo?
Er worden veel spelers aangeboden door zaakwaarnemers, en op basis van CV en positie, wordt en ja of nee tegen gezegd.
95% wordt daarvan afgewezen voor een trainingstage. En degene die wel tot de gelukkigen behoren worden veelal voor 98% afgewezen.
Die 2% die overblijft zijn vaak de ruwe diamantjes, en of flops.

Meetrainen kost vrijwel niets. Kreidl ging meetrainen en was een topper, het zou wat zijn als dat was gelukt!! Helaas koos die er zelf voor om weer te vertrekken dat kan ook nog.

Proef spelers zijn gewoon nou eenmaal buitenlandse spelers. Ik maak mij er niet druk over.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DK

bij FC Utrecht heeft ie een hele kudde scandinaviers binnengehaald die stuk voor stuk zijn mislukt.. maar we zullen zien..

Collingwood

Ik vind het juist positief dat er ook naar het buitenland wordt gekeken. De concurrentie om de topspelers in de Nederlandse competities zal dit seizoen ongekend zijn. Je kunt zo een stuk of acht clubs noemen die in ongeveer dezelfde vijver vissen als Cambuur. Creativiteit is dus geboden.
Kalmte alleen kan u redden.

Tanjajeah

Citaat van: DK op mei 22, 2018, 11:27:08
bij FC Utrecht heeft ie een hele kudde scandinaviers binnengehaald die stuk voor stuk zijn mislukt.. maar we zullen zien..

Hij is nog niet binnen gehaald he. Eerst laten zien wat ie kan. Prima toch? Voormalig jeugdinternational bovendien.

Bankzitter

Hmm, vorig seizoen werden toch vooral (jonge) Nederlandse spelers gehaald (en weinig gehuurd). Dat leek mij wel de juiste weg, ondanks het mislukte seizoen. (Dat was toch vooral falen van beoogde leiders als Smeets en Kippersluis).

hobbes

Citaat van: Bankzitter op mei 22, 2018, 11:36:39
Hmm, vorig seizoen werden toch vooral (jonge) Nederlandse spelers gehaald (en weinig gehuurd). Dat leek mij wel de juiste weg, ondanks het mislukte seizoen. (Dat was toch vooral falen van beoogde leiders als Smeets en Kippersluis).

Toch was vorig seizoen onze beste speler een gehuurde engelsman.

speculeter

Deze jongen moet wel kunnen voetballen.
Frans jeugdinternational.
En je komt niet zo maar bij Bordeaux terecht lijkt me.