Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Peter Leeuwenburgh verlaat Ajax. De doelman van de Amsterdammers, die nooit in de hoofdmacht heeft geacteerd, werd in 2004 opgenomen in de jeugdopleiding van Ajax. Sindsdien heeft Leeuwenburgh de gehele jeugd doorlopen, maar is het nooit tot een optreden bij het eerste gekomen. De sluitpost neemt op Twitter en Instagram afscheid.

"Na 14 jaar komt er met een lach en een traan een einde aan mijn Ajax-tijd. Opgevoed als mens en als keeper op De Toekomst. Over de hele wereld tegen de grootste clubs mogen voetballen. Altijd alles gegeven voor deze club, een betere leerschool had ik me niet kunnen wensen", aldus Leeuwenburgh via de sociale media

www.voetbalzone.nl


Zou dit wat zijn?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Geen idee.. zegt soms niks zie Bertrams. Hoorde dat die kreidler veel te goed was. Hij heeft ook het nivo van de rest gezien was weer pleite. Iemand die bij de training was had in 15 min al gezien dat ie heel goed was

Lars214058

Citaat van: sunderland op mei 21, 2018, 15:36:44
Geen idee.. zegt soms niks zie Bertrams. Hoorde dat die kreidler veel te goed was. Hij heeft ook het nivo van de rest gezien was weer pleite. Iemand die bij de training was had in 15 min al gezien dat ie heel goed was

Welke Bertrams?

Lars214058

Citaat van: sunderland op mei 21, 2018, 15:36:44
Geen idee.. zegt soms niks zie Bertrams. Hoorde dat die kreidler veel te goed was. Hij heeft ook het nivo van de rest gezien was weer pleite. Iemand die bij de training was had in 15 min al gezien dat ie heel goed was

Gaat kreidl wel of niet naar cambuur??

Drumfather SCC

Citaat van: Lars214058 op mei 21, 2018, 15:53:29
Gaat kreidl wel of niet naar cambuur??
Nee, Had twijfel en is daarom vertrokken

justremco

Heeft waarschijnlijk onze keeperstrainer wel gezien ?

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op mei 21, 2018, 15:36:44
Geen idee.. zegt soms niks zie Bertrams. Hoorde dat die kreidler veel te goed was. Hij heeft ook het nivo van de rest gezien was weer pleite. Iemand die bij de training was had in 15 min al gezien dat ie heel goed was
hij durfde de concurrentie met Bos niet aan

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Jandehulk

Denk dat Foeke weer voor een appel en een ei klaar wou zijn..

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op mei 21, 2018, 11:52:51
wie heb je dan voor links in de verdediging?
Zou ik zo niet weten, maar weet wel dat een linkerverdediger aanmerkelijk goedkoper zal zijn dan een geroutineerde middenvelder.

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2018, 18:16:18
Zou ik zo niet weten, maar weet wel dat een linkerverdediger aanmerkelijk goedkoper zal zijn dan een geroutineerde middenvelder.

Als je Salasiwa haalt heb je beide.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco


cambuurmania

#27012
Citaat van: poelie-lwd op mei 21, 2018, 18:26:18
Als je Salasiwa haalt heb je beide.
[/quot

En we halen Overtoom en Hamdaoui erbij en we lopen hier allemaal weer de polonaise.
En de wereld ziet Erin eens weer anders uit.

Vlampiep

Citaat van: poelie-lwd op mei 21, 2018, 18:26:18
Als je Salasiwa haalt heb je beide.
Of hij het niveau van Schilder kan halen zal maar moeten blijken, maar hij is in iedergeval wel 2 keer zo lang.
Maar inderdaad,  zou een prima optie kunnen zijn met zo'n reus achter in.

Jandehulk

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2018, 19:01:38
Of hij het niveau van Schilder kan halen zal maar moeten blijken, maar hij is in iedergeval wel 2 keer zo lang.
Maar inderdaad,  zou een prima optie kunnen zijn met zo'n reus achter in.
vast wel...zo goed zag schilder er tegen dord ook niet uit .maar dat was bij een ieder zo helaas