Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Zou Kevin Vermeulen niet iets voor Cambuur zijn?
bak ervaring in de eredivisie, Excelsior betaald geen topsalarisen en slechts 27 jaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Yellow Army op mei 16, 2018, 21:11:00
Eerste 10 wedstrijden ongeveer. Ik weet dat het soms slaapverwekkend was op de tribune, maar zo erg?

Maar goed, in deze wedstrijden was het voor mij wel duidelijk dat hij handelingssnelheid en techniek ontbeert voor deze positie
vlgns mij heeft hij amper op die positie gespeeld. Maar misschien heb ik het mis.

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2018, 07:38:30
Zou Kevin Vermeulen niet iets voor Cambuur zijn?
bak ervaring in de eredivisie, Excelsior betaald geen topsalarisen en slechts 27 jaar.
dat zou zeker wel iets zijn, ook goede fysiek en iemand die degelijk speelt

De Raaf

Vreemd he dat de club niet met een nieuwe update komt wat betreft verkochte seizoenkaarten

okkele

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2018, 07:38:30
Kevin Vermeulen

graag.
had ook een fase bij excelsior waar hij behoorlijk bepalend was.
goeie speler.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Foeke zegt....ik heb lijntjes uitstaan.
Nou voorlopig blijft het maar erg stil op de lijn

Vlampiep

Citaat van: speculeter op mei 17, 2018, 11:27:19
Foeke zegt....ik heb lijntjes uitstaan.
Nou voorlopig blijft het maar erg stil op de lijn
Je weer waarschijnlijk wel dat ik absoluut geen fan ben van Foeke, maar in deze kan hij natuurlijk niet naar buiten treden met berichten over spelers waarmee hij bezig zou kunnen zijn.
Pas als er een overeenkomst is, kan hij dit melden.
Ik laat mij graag verrassen, maar heb uiteraard ook mijn twijfels aan de deskundigheid en netwerk van Foeke.

Jandehulk

Citaat van: speculeter op mei 17, 2018, 11:27:19
Foeke zegt....ik heb lijntjes uitstaan.
Nou voorlopig blijft het maar erg stil op de lijn
zit geen aas aan de lijntjes denk ik...

speculeter

Of hij bedoelt dat hij gewoon op zee zit?? :_schater

denistel

Citaat van: sunderland op mei 17, 2018, 08:28:29
vlgns mij heeft hij amper op die positie gespeeld. Maar misschien heb ik het mis.

volgens mij oek niet en hake vind het geen speler voor die positie,dan nog eerder
voor een 2 spitsen systeem zo heeft cambuur hem ook eens bekeken bij jong utrecht.



Lore

Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2018, 12:03:08
Je weer waarschijnlijk wel dat ik absoluut geen fan ben van Foeke, maar in deze kan hij natuurlijk niet naar buiten treden met berichten over spelers waarmee hij bezig zou kunnen zijn.
Pas als er een overeenkomst is, kan hij dit melden.
Ik laat mij graag verrassen, maar heb uiteraard ook mijn twijfels aan de deskundigheid en netwerk van Foeke.

:_schater :_schater Hij kan het natuurlijk wel eerder melden, sterker nog dat heeft hij ook al eens gedaan.


Was niet zo heel handig!

PePe

Citaat van: speculeter op mei 17, 2018, 11:27:19
Foeke zegt....ik heb lijntjes uitstaan.
Nou voorlopig blijft het maar erg stil op de lijn

Niet eens ruis op de lijn!! (gebeurt er wel wat)

Yellow Army

Citaat van: denistel op mei 17, 2018, 13:26:03
volgens mij oek niet en hake vind het geen speler voor die positie,dan nog eerder
voor een 2 spitsen systeem zo heeft cambuur hem ook eens bekeken bij jong utrecht.

Kevin van Kippersluis naar Sportclub Cambuur

FC Volendam ziet op de valreep Kevin vertrekken naar SC Cambuur. Het was Kevins nadrukkelijke wens om de overstap naar SC Cambuur te maken. Bij FC Volendam zou hij zich dit seizoen moeten richten op de positie van linkeraanvaller. SC Cambuur haalt hem vooral voor de nummer 10-positie. Kevin speelde vanaf het seizoen 2014-2015 voor FC Volendam en had een aflopend contract. Op 8 augustus 2014 maakte hij zijn debuut voor FC Volendam in de uitwedstrijd tegen FC Oss. Hij speelde 101 competite- en 15 beker- en nacompetitiewedstrijden voor FC Volendam. Daarin scoorde hij 24 doelpunten. In het voorbije seizoen was hij de clubtopscorer van FC Volendam. Saillant detail is dat komende zondag FC Volendam thuis speelt tegen Sportclub Cambuur. Wij willen Kevin bedanken voor zijn FC Volendam jaren en hem succes wensen in Leeuwarden.

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2017, 16:29:35
En wat ook zeker niet onbelangrijk is dat hij ook een boost aan het team zal geven. We hadden absoluut niet een fysieke 10 in de selectie.Met hem en Rossi en met Barto achter de hand heb je nu ook centraal voorin power. In thuisweds kun je daarmee veel ploegen omver blazen.

Hij is gehaald als 10 en heeft daar in het begin van het seizoen meermaals de kans gekregen, maar viel helaas zwaar door de mand.

Het geheugen begint wat minder te worden zeker?  :zweep
Area 58

sunderland

Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2018, 15:29:08
Kevin van Kippersluis naar Sportclub Cambuur

FC Volendam ziet op de valreep Kevin vertrekken naar SC Cambuur. Het was Kevins nadrukkelijke wens om de overstap naar SC Cambuur te maken. Bij FC Volendam zou hij zich dit seizoen moeten richten op de positie van linkeraanvaller. SC Cambuur haalt hem vooral voor de nummer 10-positie. Kevin speelde vanaf het seizoen 2014-2015 voor FC Volendam en had een aflopend contract. Op 8 augustus 2014 maakte hij zijn debuut voor FC Volendam in de uitwedstrijd tegen FC Oss. Hij speelde 101 competite- en 15 beker- en nacompetitiewedstrijden voor FC Volendam. Daarin scoorde hij 24 doelpunten. In het voorbije seizoen was hij de clubtopscorer van FC Volendam. Saillant detail is dat komende zondag FC Volendam thuis speelt tegen Sportclub Cambuur. Wij willen Kevin bedanken voor zijn FC Volendam jaren en hem succes wensen in Leeuwarden.

Hij is gehaald als 10 en heeft daar in het begin van het seizoen meermaals de kans gekregen, maar viel helaas zwaar door de mand.

Het geheugen begint wat minder te worden zeker?  :zweep
jonge daar was ie voor gehaald maar speelde hij bijna nooit of weet je dat niet

Cambuur Groningen

Citaat van: PePe op mei 17, 2018, 13:50:57
Niet eens ruis op de lijn!! (gebeurt er wel wat)
We hebben Foeke eerder neergesabeld omdat hij meldde bijna rond te zijn met Fred Grim. Vindt je het vreemd dat hij nu niet dagelijks hier even post waar hij mee bezig is?